Connect with us

ECONOMIE

INTERVIU Voicu Oprean (AROBS): Cetățenii vor forța într-un fel autoritățile publice să își digitalizeze multe procese

Publicat


CEO-ul companiei clujene AROBS Transilvania Software, Voicu Oprean, consideră că pandemia de coronavirus poate fi și o oportunitate pentru companii și administrații locale ca să treacă mai accentuat la digitalizarea serviciilor, iar telemunca și ședințele online vor deveni ceva obișnuit.

Într-un interviu pentru Cluj24, Voicu Oprean a apreciat solidaritatea pe care a constatat-o în actuala perioadă și spune că i-ar plăcea ca această dorință a oamenilor de a ajuta să nu dispară postpandemie.

Cum apreciați măsurile luate de guvern privind mediul de afaceri? Ce ați mai adăuga?

Programul de sprijin al IMM-urilor a fost una dintre inițiativele bune de până acum, cu rezerva că, și în acest caz, procesul birocratic din spate îngreunează analiza dosarelor, iar răspunsul dat aplicanților poate fi tardiv.

Să vedem cum va replica guvernul această inițiativă pentru companiile medii și mari.

Amânarea plății impozitelor și șomajul tehnic au fost, cu siguranță, o gură de aer pentru multe companii, dar cred că statul ar putea încuraja mai mult companiile să acceseze credite bancare în detrimentul celor comerciale.

Am văzut că guvernul pregătește un program de investiții publice, sper să nu rămână doar la nivel de declarații.

Și apropo de investiții, mi-ar plăcea să văd mai multă transparență în achizițiile care se fac în sectorul public.

Ce măsuri ați luat sau ce aveți în vedere să faceți la propriile afaceri?

În primul rând, am încercat să ne securizăm proiectele existente, mai ales pe cele cu expunere în industriile afectate.

În zona de software development, au fost clienți care și-au redus activitatea, pe fondul turbulențelor din industriile lor, deci, a trebuit să găsim împreună soluții de eficientizare a echipelor.

Am avut și situații în care clienții au închis proiecte mai mici și atunci a trebuit să realocăm oamenii pe altele sau, pentru a asigura continuitatea unor proiecte, a trebuit să reducem programul de lucru al unor echipe.

Au fost niște măsuri de protecție necesare și mă bucur că echipele vizate au discutat transparent opțiunile și au luat aceste decizii de comun acord.  Căutăm și oportunități noi de business.

În această perioadă în care s-a lucrat de acasă, ne-am dat seama că ne descurcăm mai bine la capitolul eficiență a angajaților decât vecinii europeni, iar acest lucru ne poate ajuta din perspectiva faptului că am putea prelua anumite proiecte de la furnizorii non-europeni sau de la companiile din Europa de Est, care nu au reușit să se adapteze noilor cerințe.

Sunt companii dispuse să își mute proiecte în interiorul Uniunii Europene și cred că ar trebui să profităm ca țară de astfel de oportunități.

Cum multe industrii au fost afectate într-o mai mare sau mai mică măsură de criza medicală, am lucrat îndeaproape cu clienții noștri, care s-au adaptat rapid noilor cerințe din piață, dar și cu acele companii, pe care expertiza noastră le poate ajuta să se eficientizeze și să depășească această perioadă dificilă.

De exemplu, a trebuit să răspundem rapid cererilor clienților din zona de curierat, care și-au intensificat activitatea în ultimele două luni și aveau nevoie să le instalăm soluția noastră de management al flotei, TrackGPS, într-un timp cât mai scurt.

Colegii noștri instalatori au lucrat la foc automat în această perioadă și chiar le sunt recunoscător pentru efort. La fel au procedat și colegii de la SASFleet-alarma.ro.

Echipa Optimall, care oferă servicii software de mobilitate pentru industriile FMCG, a venit cu ideea de a implementa o soluție extinsă de CRM, care să ajute companiile din portofoliul nostru de clienți să-și digitalizeze întreaga activitate.

Tot ei fac integrările necesare pentru clienții din retail, pentru o mai bună gestiune a stocurilor din magazinele online și din cele fizice.

Dezvoltăm, în mod continuu, și sistemul de plăți mPOS, în parteneriat cu Banca Transilvania, pentru firmele de transport de persoane, taximetrie, curierat, retailul mic.

Sunt multe companii pentru care telemunca a fost o provocare, nu mai lucraseră niciodată în acest sistem și nu aveau instrumentele necesare pentru managementul resurselor umane.

De aceea, a fost nevoie să adaptăm produsul TrueHR, aflat în portofoliul AROBS prin achiziția UCMS, pentru această perioadă de work from home. După cum vedeți, ne-am adaptat și noi rapid stării de fapt, suntem flexibili în relația cu clienții actuali sau potențiali și gândim soluții noi, care să-i ajute să facă față provocărilor cu care se confruntă acum.

Măsuri pentru angajații AROBS

Cum protejați angajații și familiile acestora?

După ce s-a instituit starea de urgență, aproape 95% dintre cei aproximativ 1000 de angajați și colaboratori au lucrat de acasă.

Evident, pentru cei care au trebuit să vină la birou și în această perioadă, ne-am luat toate măsurile de siguranță și igienă (le-am oferit măști și dezinfectate, am crescut frecvența cu care sunt igienizate spațiile etc).

Cât privește revenirea la birou după ridicarea stării de urgență, decizia le aparține, în majoritatea cazurilor, colegilor.

În AROBS, încă dinainte de pandemie, programul flexibil era o practică, iar, acum, cu atât mai mult îi încurajăm să procedeze cum le e lor confortabil.

Înțelegem foarte bine că e o situație excepțională, avem atâția angajați care nu au cu cine să își lase copiii sau care pur și simplu nu se simt în siguranță să iasă pe stradă sau să se deplaseze cu mijloacele de transport în comun.

Am aplicat un chestionar intern privind munca la distanță, din care a reieșit că, cel puțin în perioada următoare, o bună parte dintre angajații noștri ar prefera să lucreze de acasă, mai ales că mulți s-au simțit mai productivi în această perioadă.

Respectăm opțiunile fiecăruia. Recunosc că îmi este dor și mie să ne revedem la un beer night, dar, pentru o perioadă, o să ne bem berea împreună, virtual. Să vedem cum facem să ajungă berea la fiecare acasă. 😊

Ce credeți că se va schimba după această criză în comportamentul general uman?

Cred că, până la descoperirea unui tratament eficient al acestui virus, oamenii vor încerca să limiteze interacțiunea umană, chiar dacă tuturor ne lipsește să bem o cafea cu prietenii sau să avem libertatea de a ne plimba liniștiți prin parcuri.

Pe de altă parte, oamenii vor să revină la ale lor, pentru că sunt conștienți că izolarea nu face bine psihicului.

Dar mă aștept ca, în viitorul apropiat, să fie puțină mișcare în clădirile de birouri și în magazine, mai ales că, în această perioadă a stării de urgență, comerțul online a funcționat foarte bine.

Într-un orizont de așteptare mai lung, însă, lucrul de acasă și întâlnirile prin Zoom sau pe alte canale similare vor deveni o normalitate. Văd și la mine cum apelurile video au luat locul conversațiilor telefonice.

Milenialii au început să „remodeleze” practicile de muncă  încă de acum câțiva ani, iar pandemia doar va accelera acest proces.

Chiar CEO-ul Microsoft zicea că transformarea digitală care s-a produs în ultimele două luni a echivalat cu ce s-a întâmplat în ultimii doi ani.

În ceea ce privește companiile, declanșarea pandemiei a forțat adoptarea unui nou comportament de consum și, implicit, tranziția către noi modele de business, cu impact direct asupra producătorilor, a industriei de software, operatorilor de logistică etc.

Retailul, în mod evident, se va muta în online o perioadă, mai ales că România este încă la coada clasamentului în UE la capitolul comerț online și este loc de creștere.

Multe business-uri și administrații publice se vor digitaliza, din nevoia de a-și crește eficiența, dar și din cauza reticenței oamenilor de a mai sta la cozi sau de a interacționa direct.

Cetățenii vor forța într-un fel autoritățile publice să își digitalizeze multe procese: se pot folosi semnături online, chatbot-uri, de ce să nu mutăm chiar și ghișeele online și să avem o discuție cu funcționarul pe Zoom?

 Companiile trebuie să se reinventeze

În cât timp, după încheierea crizei, credeți că vom reveni la situația dinainte?

Nu cred că cineva poate face, acum, predicții de acest fel. Încă nu este cunoscut exact impactul în economia mondială al acestor două luni de izolare. La noi, statisticile arată că, de la declararea stării de urgență, firmele au pierdut cumulat peste 30 de miliarde de euro din cifra de afaceri.

Cred, însă, că revenirea va depinde într-o mare măsură de ritmul în care companiile se vor reinventa sau se vor digitaliza, pentru a-și îmbunătăți procesele interne și, implicit, pentru a-și crește eficiența.

E clar că anul acesta vom trece prin multe încercări, în contextul în care unii specialiști se așteaptă la un al doilea val al infectărilor în toamnă. Dacă guvernul va reuși să mențină pe linia de plutire industriile puternic afectate prin programe de sprijin și va continua investițiile, făcând, în paralel, progrese în zona digitalizării instituțiilor publice, anul viitor, am putea să accelerăm ritmul de recuperare a pierderilor și, de acolo, să construim.

Ce ar trebui să învățăm din această criză? Ce ați dori să nu fie la fel?

În ultimele două luni, sentimentul de solidaritate a atins niște cote rar întâlnite.

Oamenii s-au mobilizat ca niciodată: companiile s-au reprofilat și au început să producă echipamente medicale și dezinfectanți, foarte mulți cetățeni au donat pentru susținerea eforturilor de descoperire a unui tratament împotriva noului coronavirus, alții au făcut voluntariat.

Mi-ar plăcea ca această dorință a oamenilor de a ajuta să nu dispară postpandemie.

Pe de altă parte, criza medicală a schimbat multe perspective, ne-a forțat să găsim soluții, care să ne ajute să depășim această perioadă și ne-a arătat că schimbarea a fost necesară în multe situații.

Ce nu aș vrea să se mai întâmple este ne mai prindă vreodată o pandemie atât de nepregătiți. În vremuri de liniște, avem tendința să neglijăm semnalele care ne pot ajuta să anticipăm riscuri viitoare.

În ce/cine vă puneți cele mai mari speranțe?

Darwin zicea că vor supraviețui cei care se adaptează, nu cei puternici. Acest lucru se aplică și în business. Crizele pun în mișcare creativitatea și îi forțează pe oameni să găsească soluții noi, pentru a răspunde nevoilor din piață.

În 2008, în plină criză, unul dintre produsele noastre, TrackGPS, a luat avânt și, acum, este lider pe piața soluțiilor de management al flotelor auto. Ne-am dat seama atunci că firmele vor să își optimizeze costurile cu flotele și le-am propus o soluție, prin care puteau să își reducă cheltuielile cu până la 30%.

Acest obiectiv a rămas în picioare și la 12 ani distanță.

Sunt convins că, și după această criză, vor apărea multe soluții noi, multe business-uri se vor reinventa cu o viteză și mai mare. Am văzut deja cât de repede au migrat în online, odată cu izolarea, săli de fitness, coachi, cabinete medicale etc.

A venit și momentul unor tehnologii, care existau de câțiva ani, dar nu s-au putut impune pe piață, pentru că aveam la îndemână soluții mai simple și mai ieftine.

Telemedicina va prinde viteză, se vor folosi și mai mult soluțiile CRM, roboții etc.

Este capabilă economia României să facă față unei noi recesiuni?

Da, pentru că, spre deosebire de recesiunea trecută, există bani în piață și sunt industrii care au rămas în picioare, au funcționat bine în această perioadă sau chiar au crescut. IT-ul și agricultura pot face ca România să accelereze ieșirea din recesiune, dar mingea e în terenul politicului, care va trebui să decidă care sunt sectoarele capabile să repună mecanismul în mișcare.

E ca și cum ai avea doi copii, unul e performer de top, iar celălalt șchiopătează, și trebuie să decizi pe care dintre ei îl susții.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

POLITICA

Marius Lulea (AUR): TRĂDARE. Guvernarea PSD-PNL se pregătește să mai VÂNDĂ și ce a mai rămas din economia națională

Publicat

marius lulea

Prim-vicepreședintele AUR Marius Lulea acuză guvernul PSD-PNL că se pregătește să mai vândă și ce a mai rămas din economia națională.

Guvernul României, condus de premierul Marcel Ciolacu, trebuie să asigure transparență deplină în privința afacerilor ce vor fi încheiate cu reprezentanții Emiratelor Arabe Unite (EAU).

Pe această cale, îi solicităm premierului Ciolacu să informeze opinia dacă are intenția să concesioneze afaceriștilor din Emirate Aeroportul Internațional „Henri Coandă” și în ce condiții.

Marius Lulea (AUR): TRĂDARE. Guvernarea PSD-PNL se pregătește să mai VÂNDĂ și ce a mai rămas din economia națională

Aeroportul “Henri Coandă” este principala poartă aeriană de acces a țării și aparține Companiei Naționale Aeroporturi București, o companie de interes național strategic, care înregistrează profit. În cursul recentei vizite în Emirate, Marcel Ciolacu a indicat Aeroportul Otopeni printre obiectivele de interes pentru șeici.

De asemenea, îi cerem premierului Ciolacu să numească proiectele din domeniile digitalizării, energiei și agriculturii în care va implica investitori din Emirate.

Ne manifestăm îngrijorarea față de lipsa de transparență a afacerilor încheiate de Guvernul PSD-PNL cu șeicii din Emirate pe seama bogățiilor statului român.

Amintim că precedenta guvernare PSD a încheiat afaceri păguboase cu șeicii. În anul 2018 guvernarea PSD a dat unui șeic din Emirate Insula Mare a Brăilei, cea mai mare și mai fertilă exploatație agricolă din Europa, cu o suprafață de 56.000 hectare!

În anul 2019 aceeași guvernare PSD a reînnoit până în anul 2049 unei firme din Emirate contractul de concesiune al terminalului de containere din Portul Constanța. Operarea terminalului de containere reprezintă principala activitate a Portului Constanța și a fost obținută de șeici de la Guvernarea PSD a lui Adrian Năstase pentru o perioadă de 15 ani, care expirase în 2019.

AUR vrea ca principalele obiective economice și de infrastructură să rămână sub control românesc. Marcel Ciolacu mai întâi ar trebui să prezinte oportunitățile investitorilor români, nu să meargă în afara țării”, a spus prim-vicepreședintele AUR, Marius Lulea.

Citește mai departe

EDUCATIE

FOTO. Weekend dedicat experiențelor SENZORIALE, la Iulius Mall Cluj: Street Food Picnic și Festivalul ARGO

Publicat

picnic

Ești pregătit pentru un weekend plin de experiențe senzoriale în Iulius Parc? În acest final de săptămână, food-truck-urile de la Street FOOD Picnic – ediția de primăvară, te așteaptă cu o varietate de sortimente internaționale savuroase, iar lineup-ul vibrant de DJ te invită la dans și multă distracție. Tot în Iulius Parc vei descoperi și o lume a experimentelor captivante în cadrul Argo Fest, eveniment științific dedicat pentru întreaga familie.

argo

Iulius Parc se transformă în acest weekend într-un „laborator în aer liber”, unde va avea loc Festivalul Științific ARGO. Sâmbătă și duminică, în intervalul orar 12.00 – 17.00, întreaga familie este așteptată să vadă cum funcționează levitația supraconductoare, ce sunt cristalele de sare, dar și experimente cum ar fi: „Flacără Magică”, „Trenulețul magnetic”, „Tensiune superficială”, „Pasta de dinți a elefantului”, „Cameleonul chimic” și multe altele. Intrarea la Festivalul Științific ARGO este gratuită. Dacă ai acasă un mic pasionat de știință vrei să afli principiile din spatele experimentelor, te așteptăm în Iulius Parc, sâmbătă și duminică!

iulius parc

FOTO. Weekend dedicat experiențelor SENZORIALE, la Iulius Mall Cluj: Street Food Picnic și Festivalul ARGO

Și Street FOOD Festival revine la Cluj-Napoca cu prima ediție de Street FOOD Picnic, care va avea loc în perioada 26 – 28 aprilie 2024, în Iulius Parc. Pe lângă deliciile culinare, te vei bucura și de trei zile de dans, la DJ Stage. Află programul celor care vor urca pe scenă, pe pagina de Facebook dedicată evenimentului! În cadrul festivalului va fi amenajată și o zonă specială dedicată copiilor, unde vor avea parte de activități interactive și jocuri pline de distracție.

iulius parc

Ca să fii mereu la curent cu noutățile și evenimentele care au loc în Iulius Mall Cluj-Napoca, ne poți urmări pe pagina de Facebook!

iulius parc

Vino în acest weekend la Iulius Mall Cluj și lasă-te purtat de experiențe senzoriale!

Citește mai departe

EVENIMENT

FCU Craiova 1948 – „U” Cluj. „Șepcile roșii” LUPTĂ pentru a obține primul loc în play-out

Publicat

u cluj

FCU Craiova 1948 și FC Universitatea Cluj se vor întâlni sâmbătă, 27 aprilie, de la ora 17:30 pe Stadionul „Ion Oblemenco” din Craiova unde vor disputa partida din etapa cu numărul șapte a play-out-ului Superligii, deplasare în urma căreia „U” Cluj trebuie să obțină victoria pentru a deveni lider în play-out.

FC Universitatea Cluj vine după o victorie obținută pe teren propriu împotriva echipei Poli Iași, victorie care a îndepărtat-o la opt puncte de locurile din subsolul clasamentului. Echipa antrenată de Ioan Ovidiu Sabău a pierdut teren în fața celorlalte echipe și părea în cădere liberă până la meciul de miercuri, venind după înfrângeri împotriva echipelor Oțelul Galați și Petrolul Ploiești, dar în urma victoriei obținute miercuri, „șepcile roșii” păstrează șanse să încheie play-out-ul pe prima poziție.

FCU Craiova 1948 – „U” Cluj. „Șepcile roșii” LUPTĂ pentru a obține primul loc în play-out

FCU Craiova 1948 traversează o perioadă de criză și se află pe ultima poziție din play-out cu patru partide rămase din actualul campionat. Echipa lui Eugen Trică are doar trei puncte obținute în cele șase partide disputate în play-out și este în pericol de retrogradare, dar cu o victorie pe teren propriu împotriva Universității Cluj, echipa craioveană poate scăpa de ultimele poziții din clasament și să reintre în calcule pentru salvarea de la retrogradare.

„U” Cluj a obținut două victorii în cele două întâlniri cu FCU Craiova 1948

Partida din turul campionatului regular s-a desfășurat la 28 iulie pe Stadionul Ion Oblemenco din Craiova unde ambele echipe au oferit spectacol, în respectiva partidă marcându-se șapte goluri și „U” Cluj s-a impus cu scorul de 4-3 cu o revenire de senzație în ultimele 10 minute când gazdele conduceau cu un gol, dar căpitanul clujenilor, Alexandru Chipciu a reușit o dublă în minutele 80, respectiv 86 și a adus victoria echipei sale, astfel oaspeții au reușit să obțină cele trei puncte.

În returul disputat la 3 decembrie pe Stadionul Cluj Arena, gazdele s-au impus cu 2-1, golurile fiind marcate de Ianis Stoica și Daniel Popa pentru gazde, iar pentru oaspeți a marcat Bahassa, astfel FC Universitatea Craiova a obținut toate punctele în înfruntările directe împotriva echipei U Craiova 1948.

Dacă va câștiga partida din deplasare împotriva echipei FCU Craiova 1948, „U” Cluj se va salva matematic de la retrogradare. Echipa lui Neluțu Sabău se află pe a patra poziție în play-out cu 29 de puncte, în timp ce adversare ei de mâine de seară se află pe ultimul loc din campionat care duce în Liga a II-a a României.

Cosmin Olaru

Citește mai departe

CLUJ24 TV

VIDEO. Podcast Cluj24. Alexandru Cordoș (PSD): Electoratul de stânga vrea o schimbare. Vor fi schimbări în județul Cluj

Publicat

cordos

Secretarul executiv al PSD Cluj, Alexandru Cordoș, a fost desemnat candidat al social-democraților la funcția de președinte al Consiliului Județean Cluj. Fost consilier local la Cluj-Napoca, fost senator două legislaturi, în prezent consilier județean, acesta explică în podcastul ”Test de sinceritate”, realizat de Vasile Măgrădean, la Cluj24 de ce a decis să treacă la nivelul următor și să vizeze câștigarea funcției de președinte al CJ Cluj.

Alexandru Cordoș spune că PSD este în opoziție la nivelul județului Cluj și că electoratul de stânga vrea o schimbare.

”Cred că o să vedeți lucruri interesante, o să vedeți multe schimbări în județul Cluj, în comunitățile în care Partidul Social Democrat are șanse foarte mari de a câștiga alegerile și eu cred că o să vadă o schimbare foarte bună și la nivelul județului Cluj”, a spus Cordoș.

Proiectele lui Cordoș

Candidatul PSD a prezentat și o serie de proiecte pe care dorește să le implementeze dacă va fi ales, printre care înființarea unei companii de transport public de călători în județul Cluj, în partneriat public-privat, dar și a unui parc industrial pentru produse fructe de pădure și produse montane în zona Huedinului.

De asemenea, Alexandru Cordoș propune și înființarea unei reprezentanțe a județelor din Transilvania la Bruxelles.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax