ACTUALITATE
„Fluturași de salariu pe e-mail”, cel mai apreciat proiect la primul CIIC Intern organizat pentru angajații Primăriei Cluj-Napoca. Vezi ce alte proiecte au fost declarate câștigătoare
Primăria Cluj-Napoca a anunțat câștigătorii primului program pilot de inovare internă, acesta fiind un proiect european și primul de acest gen desfășurat într-o administrație publică din România. „Alertă email expirare termen de plată” sau „Fluturași de salariu pe e-mail” sunt numele unora dintre proiectele declarate câștigătoare, acestea fiind propuse de angajați ai primăriei municipiului.
„Îi felicit pe colegii mei care au avut primele propuneri. M-am bucurat să constat că într-adevăr există un potențial real de inovare internă în administrația locală și cred că acest instrument ar putea fi replicat și în alte instituții, ca un mijloc de a îmbunătăți calitatea serviciilor publice oferite cetățenilor și eficientizarea muncii interne a angajaților.
Din 17 proiecte înscrise, au fost alese câteva 5 câștigătoare
Cu aceleași prevederi legislative, aceleași resurse și constrângeri, iată că se pot crea îmbunătățiri, inovatorii noștri interni tocmai au demonstrat acest lucru. Unele proiecte sunt în curs de preluare și implementare, dar unele sunt deja aplicate și au creat economii de resurse interne”, a declarat primarul Emil Boc.
Astfel, printre proiectele câştigătoare se numără „Dezvoltare aplicație Infocet”; „Alertă email expirare termen de plată”; „Evaluarea gradului de satisfacție al cetățenilor privind activitatea instituției” sau „Fluturași de salariu pe e-mail”.
Innovato-R, platforma online unde sunt înscrise proiectele
Printre propunerile care au intrat în proces de implementare se numără digitalizarea și automatizarea procesului de comunicare a fluturașilor de salariu, acest proiect fiind și cel mai „popular”, după cum transmite Biroul mass-media al primăriei Cluj-Napoca.
Proiectul utilizează un instrument digital, mai exact o platformă cu acces intern numită Innovato-R care permite reluarea apelului anual.
„Innovato-R ne-a permis să adaptăm mecanismele de guvernanță participativă pe care le utilizăm deja în mod curent în oraș în cadrul Centrului de Inovare și Imaginație Civică la procese interne, în cadrul primăriei.
Concursul de proiecte s-a desfășurat în primăvara acestui an
Platforma creată oferă fiecărui angajat posibilitatea de a-și face vocea auzită, dacă are idei despre cum putem schimba și îmbunătăți activitatea în instituție – fie de a identifica procese care se pot simplifica sau reduce, fie pentru idei de activități sau abordări noi în căutarea de soluții la problemele administrației și nevoia de a-și crește calitatea serviciilor”, a explicat Ovidiu Cîmpean, coordonator CIIC.
Apelul intern de proiect s-a derulat în perioada 7 februarie-6 martie 2020, fiind înregistrate în platformă 17 proiecte, depuse de către 12 persoane.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






