ADMINISTRAȚIE
PREMIERĂ. Dejul va avea un punct de lucru pentru permise și înmatriculări auto. Unul pentru pașapoarte, pregătit la Gherla
Dejul va avea, în premieră, un punct de lucru pentru permise și înmatriculări auto, care va deservi atât locuitorii municipiului, cât și pe cei din localitățile limitrofe, fiind începute demersuri și pentru deschiderea unui punct de lucru pentru pașapoarte la Gherla.
Prefectul Irina Munteanu a declarat, miercuri, pentru Cluj24 că noul punct de lucru de la Dej va fi deschis în prima decadă a lunii februarie, proiectul făcând parte din strategia Prefecturii Cluj de descentralizare a unor servicii publice.
”Activitatea celor două servicii din subordinea Prefecturii Cluj, Pașapoarte și Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor se desfășoară foarte bine și dacă, până acum aveam plângeri și sesizări, în ultima perioadă primim felicitări și mulțumiri pentru modul în care se desfășoară lucrurile.
La Permise și Înmatriculări aveam termene de 4 – 5 luni de așteptare, dar lucrurile s-au schimbat în bine, astfel că durata s-a redus la 2-3 zile.
Nevoie de descentralizare
Eu întotdeauna am crezut în descentralizarea serviciilor publice, aceasta fiind o nevoie reală, doar dacă ne gândim că sunt zone întregi din care cetățenii nu mai vin la Cluj-Napoca pentru rezolvarea unor probleme.
Astfel, în ceea ce privește pașapoartele, avem punctul central la Cluj-Napoca și două puncte de lucru la Turda și Câmpia Turzii, la acestea din urmă activitatatea fiind desfășurată alternativ, iar pentru permise și înmatriculări auto am deschis un punct de lucru la Câmpia Turzii.
Vom continua acest proces de descentralizare la permise cu înființarea, în prima decadă a lunii februarie, a unui punct de lucru la Dej, care va funcționa în clădirea Jandarmeriei și va deservi atât locuitorii municipiului, cât și pe cei din localitățile limitrofe.
De asemenea, am început demersuri pentru înființarea, în acest an, a unui punct de lucru al Pașapoartelor la Gherla”, a spus Irina Munteanu.
Clujul, număr mare de operațiuni
Potrivit acesteia, activitatea din cele două structuri se desfășoară în bune condiții în ciuda deficitului de personal, dar Prefectura Cluj a solicitat Ministerului de Interne suplimentarea posturilor pentru a nu se reveni la vechea situație de funcționare cu probleme.
”Vorbim, totuși, de județul Cluj, unde numărul de operațiuni este extrem de mare.
În 2024, la Pașapoarte am avut peste 50.000 de diverse operațiuni, dar și emiterea de pașapoarte simple și electronice, iar la Permise am avut peste 59.000 de certificate de înmatriculare, permise de conducere și examinări noi și preschimbări peste 28.000, 16.500 de examinări probă practică”, a precizat prefectul Clujului.
La cele două servicii din subordinea Prefecturii Cluj, programările se pot face online.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






