EVENIMENT
Ce BENEFICII obții dacă îți înregistrezi marca printr-o agenție specializată din Cluj Napoca

Înregistrarea mărcii este un proces esențial în protejarea companiei tale, fiind unul dintre primii pași pe care trebuie să-i realizezi pentru a te asigura că brandul tău își păstrează statutul în piață. În afara urmării acestei proceduri riști ca alte business-uri să îți copieze numele, logo-ul și identitatea, punând astfel în pericol relația pe care o ai cu publicul țintă și integritatea produselor sau serviciilor tale.
Astfel, într-un mediu de business tot mai competitiv, care pune preț pe imaginea firmelor și percepția clienților asupra acesteia, deținerea unei mărci înregistrate devine crucială. Pe lângă obținerea dreptului exclusiv asupra brandului tău, ea oferă și posibilitatea diferențierii față de competiție, precum și apărarea împotriva concurenței neloiale.
Înregistrarea mărcii pentru firma ta din Cluj
În ultimii 5 ani, tot mai multe business-uri de diferite dimensiuni și care activează în diverse industrii, au realizat importanța deținerii unei mărci înregistrate. Mai mult, fondurile alocate prin diverse programe europene care oferă reduceri la taxele de înregistrare au crescut popularitatea acestor servicii. Astfel, în România, precum și în Cluj, în particular, există numeroase companii care oferă soluții de înregistrare marcă.
Ce BENEFICII obții dacă îți înregistrezi marca printr-o agenție specializată din Cluj Napoca
În acest context, alegerea între ele poate să se arate dificilă. Există însă o serie de criterii principale pe care poți să le urmărești pentru a garanta că marca ta este în mâini bune. În primul rând, este important să te asiguri că firma aleasă deține expertiza necesară în domeniu și că avocații săi sunt specializați în proprietate intelectuală. În al doilea rând, compania trebuie să aibă un portofoliu vast, cu mărci înregistrate atât în România, cât și în afara țării. În ultimul rând, este necesar ca agenția să fie acreditată de către organele naționale și internaționale.
Acestea sunt cele trei criterii de bază în alegerea unei companii care oferă servicii de înregistrare marcă de calitate. Există însă business-uri care oferă multe alte avantaje favorabile. Printre ele se numără și Agenția TAS.
Beneficiile înregistrării mărcii din Cluj cu Agenția TAS
După cum menționam anterior, există câteva criterii de bază care trebuie să le urmărești pentru a te asigura că alegi o firmă de încredere pentru înregistrarea mărcii tale. În cazul Agenției TAS, avocații business-ului au o experiență de peste 15 ani în înregistrarea mărcii și proprietate intelectuală.
Ei dețin un portofoliu de 1500 de mărci înregistrate la nivel național și 1000 la nivel european și internațional. În plus, aceștia sunt acreditați de OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci), sunt reprezentanți EUIPO (Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală) și membri AIPPI (Asociaţia Internaţională pentru Protecţia Proprietăţii Intelectuale).
„Prevenirea disputelor legale”
Însă, pe lângă îndeplinirea criteriilor fundamentale, Agenția TAS oferă numeroase alte beneficii ale colaborării pentru înregistrarea mărcii. Printre ele se numără:
· Verificarea disponibilității mărcii. Agenția TAS efectuează o analiză inițială detaliată pentru a identifica potențiale conflicte cu alte mărci deja existente, asigurând astfel o înregistrare fără obstacole legale și evitarea risculului de opoziție.
· Consultanța personalizată pentru înregistrare. Avocații firmei oferă consiliere adaptată specificului companiei tale, recomandând teritoriul de înregistrare (național, european sau global) și tipul potrivit de marcă. Astfel, ei garantează o protecție juridică adecvată pentru afacerea ta.
· Gestionarea completă a procesului. Agenția TAS se ocupă de toate etapele administrative și juridice ale înregistrării, de la pregătirea atentă și completă a documentelor, până la depunerea acestora. Tu te bucuri astfel de un proces eficient și bine gestionat, care crește sansele de succes ale cererii tale.
· Monitorizare și asistență continuă. Compania nu se limitează doar la înregistrarea mărcii, ci oferă și servicii de monitorizare constantă pentru a preveni utilizarea neautorizată. În plus, ea oferă suport pentru reînnoirea drepturilor de marcă, înainte de expirarea lor.
· Soluții complete de protecție a proprietății intelectuale. Pe lângă înregistrare, Agenția TAS îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii complementare de protecție și valorificare a mărcii tale. Printre ele se numără opoziția, licențierea și cesiunea mărcii, oferind astfel un cadru complet de protejare pe termen lung.
· Prevenirea disputelor legale. Prin verificări riguroase și o gestionare atentă a procedurii de înregistrare, compania te ajută să eviți litigii sau contestații din partea terților, reducând riscurile de conflicte legale.
· Consiliere juridică specializată și actualizată. Avocații Agenției TAS participă constant la conferințe și cursuri internaționale, menținându-se la curent cu schimbările legislative din domeniul proprietății intelectuale. Astfel, tu beneficiezi de cele mai bune practici și soluții actualizate pentru înregistrarea și protecția mărcii tale.
Firmele din Cluj care au apelat la serviciile Agenției TAS
Agenția TAS a colaborat cu peste 500 de companii din Cluj pentru înregistrarea mărcii lor, de diferite dimensiuni și care își desfășoară activitatea în diverse industrii. Printre ele se regăsesc retaileri precum Mariflor și Dr. Green, companii de recrutare și consultanță cum ar fi Hygia și Talent Matchmakers, agenții imobiliare ca Blitz, Imofinder și Marina Properties, agenții de marketing digital cum ar fi Klain și firme de transport precum RavCar. Serviciile oferite au inclus atât înregistrarea mărcilor, cât și protecția pe termen lung a drepturilor de proprietate intelectuală.
Datorită portofoliului extins și expertizei solide, Agenția TAS garantează rapiditate și eficiență în înregistrarea mărcilor pentru companiile din Cluj, indiferent de domeniul de activitate sau de cerințele lor specifice.
Agenția TAS este o firmă din Cluj-Napoca, alcătuită din avocați specializați în domeniul proprietății intelectuale și în dreptul comercial, cu o vechime de 15 ani în domeniu. Compania oferă suport juridic și îndrumare în protejarea numeroaselor drepturi de proprietate intelectuală, printre care se numără înregistrarea mărcilor, brevetelor și desenelor/modelelor, opoziția, monitorizarea și licențierea mărcilor, precum și drepturile de autor.
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

EVENIMENT
Șofer de autoutilitară cu semiremorcă, pe contrasens pe Autostrada Transilvania. A fost amendat de polițiști

Polițiștii Biroului Poliție Autostrăzi A3 au depistat zilele trecute un șofer de 54 de ani care circula pe contrasens pe Autostrada Transilvania (A3), la volanul unui ansamblu de vehicule format din autoutilitară și semiremorcă.
”Conducătorul auto a fost imediat interceptat și oprit pentru verificări, fiind sancționat cu o amendă de 1.822 de lei și având dreptul de a conduce suspendat pe o perioadă de 120 de zile”, arată IPJ Cluj.
EDUCATIE
Medalii de AUR în China pentru studenți de la UBB Cluj la o competiție mondială de studii de caz în ECONOMIE

Echipa studențească a Universității Babeș-Bolyai (UBB) Cluj a câștigat cea de-a 29-a ediție a competiției internaționale de studii de caz în economie intitulată „NIBS Worldwide Case Competition”.
Etapa finală a competiției s-a desfășurat în perioada 16-21 martie 2025 în orașul Nanchang din China la Jiangxi University of Finance and Economics.
Medalii de AUR în China pentru studenți de la UBB Cluj la o competiție mondială de studii de caz în ECONOMIE
Evenimentul a reunit 16 echipe universitare din 13 țări, calificate în urma selecției globale din 2024. Echipa clujeană a avut o performanță excepțională la competiție, calificându-se de pe primul loc al diviziei în faza eliminatorie, câștigând ulterior atât semifinala, cât și finala competiției. UBB obține astfel titlul de campioană mondială a ediției din 2025, surclasând pe podium echipa belgiană EPHEC, respectiv echipa olandeză de la Rotterdam Business School.
Echipa studențească de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul UBB a concurat în divizie cu echipele de la LAB University of Applied Sciences (Finlanda), Universidade de Brasília (Brazilia) și St. Mary’s University (SUA).
După calificarea în semifinala competiției, studenții clujeni au reușit să învingă echipa de la Technological University Dublin (Irlanda). În finală, echipa UBB s-a confruntat cu echipe de la Heilbronn University (Germania), Rotterdam Business School (Olanda) și EPHEC (Belgia). Pe baza evaluării juriului, echipa UBB a avut cea mai bună performanță în finala competiției, obținând astfel titlul de campioană a celei de-a 29-a ediții a NIBS Worldwide Case Competition.
„Echipele participante au avut de rezolvat cinci studii de caz reale”
Membrii echipei din Cluj-Napoca au fost Boros Richard (anul II, Management), Fazakas Boglárka (anul II, Informatică Economică), Kolozsi Gergő (anul III, Marketing) și Kozma Krisztina (anul II, Management). Pregătirea echipei a fost coordonată de dr. Szász Levente, dr. Györfy Lehel și dr. Rácz Béla-Gergely. Echipa a fost însoțită la competiție de doctoranda Izsák Réka.
În cadrul competiției, echipele participante au avut de rezolvat cinci studii de caz reale, abordând teme precum expansiunea globală a unui brand african de modă pentru femei; dinamizarea turismului chinez în Arabia Saudită; dezvoltarea culturii organizaționale și a resursei umane la compania Seams and Stitches; plan de franciză și de expansiune pentru ChopValue, o companie specializată în reciclarea bețișoarelor chinezești; respectiv, în finală, elaborarea unei strategii pentru compania Tencent Games pentru valorificarea oportunităților de afaceri în categoria de jocuri „survival, open world and crafting”.
Pentru mai multe detalii despre competiție vă invităm să accesați acest link”, se arată în comunicatul UBB Cluj.

În funcție de vechimea vehiculului, inspecția tehnică perioadă (ITP) se efectuează la un anumit interval de timp. La ce trebuie să fie atenți șoferii astfel încât mașina lor să primească aprobarea de circulație pe drumurile publice.
Care sunt pașii de urmat ca să treci ITP-ul în anul 2025
Șoferii care au mașini mai vechi de 10 ani trebuie să se prezinte la ITP în fiecare an. Toți conducătorii auto din România trebuie să respecte anumite lucruri înainte de a ajunge la o astfel de stație, în anul 2025, scrie Fanatik.
Printre lucrurile pe care trebuie să le analizeze toată lumea pentru a trece inspecția tehnică se află verificarea autoturismului. Specialiștii din domeniul auto recomandă oamenilor să fie atenți la unele aspecte de ordin tehnic.
ITP 2025: Vrei să primești APROBAREA de circulație? Fii atent la următoarele PROBLEME
E foarte important să se verifice uleiul și filtrele de ulei, aer, carburant și polen. Acestea ar fi bine să se schimbe pentru a fi sigur că primești aprobarea pentru circulația pe drumurile publice. De asemenea, se completează sau se înlocuiesc lichidele esențiale, cum ar fi de frână și de răcire.
În plus, experții recomandă șoferilor să fie atenți la plăcuțele de frână. Ele trebuie să fie în stare bună de funcționare, la fel și frâna de mână. Înainte de a merge la ITP se verifică gradul de uzură al ambreiajului și se scanează computerul de bord pentru eventuale erori.
Conducătorii auto trebuie să inspecteze starea anvelopelor, înainte de ITP, pentru a nu fi prea uzate. Mai mult decât atât, e bine să se asigure că filtrul de particule funcționează optim sau că parbrizul nu este crăpat. Acesta se înlocuiește neapărat.
În aceeași notă, experții recomandă să se repare orice problemă electrică, înainte de a te prezenta la o stație ITP, în 2025. În această categorie intră farurile, stopurile și semnalizarea, care trebuie să funcționează și becurile să nu fie arse.
ADMINISTRAȚIE
Emil Boc anunță scoaterea la licitație a reabilitării drumului Sfântul Ioan. Investiția este de 20 de milioane de euro

Drumul de la Sfântul Ioan va fi reabilitat și modernizat, a anunțat, luni, primarul Emil Boc, care a precizat că lucrarea va fi scoasă la licitație.
Se vor amenaja inclusiv trotuare și piste de biciclete.
Emil Boc, anunță scoaterea la licitație a reabilitării drumului Sfântul Ioan
Reabilitarea drumului a Sfântul Ioan, care are 5,3 kilometri, este o investiție de 20 de milioane de euro. Drumul va fi reabilitat până la intersecția cu strada Făgetului. “Vrem să extindem rețeaua de piste de biciclete, de pe Observator, pe Calea Turzii, Făget și Sfântul Ioan, și de a spori confortul acelor care lociuesc în zonă”, a spus Emil Boc.
Acesta a mai anunțat că termenul de depunere a ofertelor este 28 aprilie. Lucrările vor dura 12 luni, după adjudecarea licitației, cu eventuale prelungiri în cazul în care nu se va putea lucra pe perioada iernii.