Connect with us

EDUCATIE

BURSE pentru elevi: Noile CRITERII de acordare, publicate în Monitorul Oficial. Ce se schimbă

Publicat


Ordinul ministrului Educației privind criteriile de acordare a burselor pentru elevi în anul școlar 2022-2023 au fost publicate în Monitorul Oficial. Sunt eliminate bursele rurale pentru liceenii care învață în altă localitate și cele de merit pentru elevii de clasa a V-a, scrie Alba24.ro.

Bursele pentru elevii de clasa a V-a

Potrivit documentului, bursa de merit se poate acorda doar oentru elevii din clasele VI-XII, din școlile de stat, dacă sunt respectate criteriile:

– media anuală generală de cel puțin 9,50 și cel mult 20 absențe nemotivate/an în anul școlar anterior, cu excepția elevilor din clasa a IX-a
– media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 9,50 și maximum 20 absențe în anul școlar anterior pentru elevii din clasa a IX-a
– au obținut locurile I, II sau III la etapele județene/zonale în cazul învățământului ocazional de artă ale competițiilor școlare naționale organizate de Ministerul Educației
– au obținut locurile I, II sau III la etapele județene ale competițiilor/concursurilor cultural-artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-științific, de nivel național, organizate de Ministerul Educației.

Elevii de clasa a V-a puteau primi bursă de merit începând cu semestrul al doilea. Însă acum anul școlar este structurat pe module de cursuri, nu pe semestre sau trimestre, iar elevii au o singură medie, cea generală pe an.

Bursele rurale pentru liceeni

Liceenii din mediul rural care învață în altă localitate nu mai beneficiază de bursă socială. Până acum, această bursă socială este în cuantum de 200 de lei pe lună se acorda elevilor menționați, indiferent de cuantumul venitului pe familie.

Criteriile de acordare pentru celelalte burse

Bursele de performanță – criterii de acordare

– au obținut locurile I, II sau III la etapele naționale ale competițiilor școlare naționale organizate de Ministerul Educației
– s-au calificat în loturile de pregătire organizate de Ministerul Educației pentru competițiile internaționale
– au obținut locurile I, II sau III la etapele naționale ale competițiilor/concursurilor cultural-artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-științific, de nivel național, organizate de Ministerul Educației
– au obținut locurile I, II sau III la competițiile sportive internaționale la care participă loturile naționale ale României

Noutate: se acordă și elevilor din școlile private

Aceste burse sunt acordate pe perioada anului școlar următor celui în care s-au obținut rezultatele. Prin excepție de la aceste prevederi, pentru elevii din clasele terminale ale învățământului liceal și profesional, bursa de performanță se acordă începând cu luna următoare obținerii rezultatelor, până la finalul anului școlar, se arată în document, potrivit edupedu.ro.

Elevii trebuie să fi promovat la toate disciplinele, la finalul cursurilor din anul școlar anterior.

Se acordă la propunerea dirigintelui, dar pe baza copiilor conforme cu originalul după documentele care atestă acele performanțe.

Bursele de studiu – criterii de acordare

Se acordă elevilor care provin din familii cu un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 3 luni anterioare cererii, cel mult egal cu salariul minim net pe economie.

Condiții:

– media anuală generală de cel puțin 7,50 și cel mult 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, cu excepția elevilor din clasele a V-a și a IX-a
– calificativul „bine” sau „foarte bine” în clasa a IV-a la toate disciplinele de studiu și maximum 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, pentru elevii din clasa a V-a
– media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 7,50 și maximum 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, pentru elevii din clasa a IX-a

Elevii majori sau părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali ai elevilor minori trebuie să depună o cerere la comisia de atribuire a burselor din unitatea de învățământ. Cererea este însoțită de documente ce dovedesc dreptul de acordare a bursei de studiu. Se depune în primele 20 de zile lucrătoare ale anului școlar (până în 28 septembrie 2022).

Burse de ajutor social – criterii de acordare

Se acordă elevilor din învățământul preuniversitar de stat, înscriși la cursurile cu frecvență, inclusiv celor școlarizați la domiciliu sau care urmează cursurile în școala de spital.

Condiții:

– elevi proveniți din familii care nu realizează un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 12 luni anterioare cererii, mai mare de 50% din salariul minim net pe economie. La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocația familială complementară și alocația pentru copii. Se va lua în calcul salariul minim net pe economie în vigoare la data depunerii cererii;
elevi orfani, elevi aflați în întreținerea unui singur părinte (copil orfan de un părinte; copil aflat în tutela exclusivă a unui părinte, în urma divorțului – inclusiv financiar; copil cu tată declarat necunoscut; copil adoptat de o singură persoană) și elevi abandonați de părinți asupra cărora a fost instituită o măsură de protecție specială, respectiv plasamentul/plasamentul de urgență, acordarea bursei nefiind condiționată de venitul net lunar al familiei;
– elevi care au deficiențe/afectări funcționale produse de boli, tulburări sau afecțiuni ale structurilor și funcțiilor organismului, structurate tipologic conform Ordinului ministrului sănătății și al ministrului muncii, protecției sociale și persoanelor vârstnice nr. 1.306/1.883/2016, astfel: boli și tulburări ale sistemului nervos și ale funcțiilor mentale globale; boli ale structurilor și funcțiilor senzoriale; boli ale structurii laringelui și funcțiilor sale; boli ale structurii sistemului cardiovascular și ale funcțiilor sale; boli ale structurii aparatului respirator și ale funcțiilor sale; boli ale structurii sistemului imunitar și ale funcțiilor sale; boli ale structurii și funcțiilor sistemelor digestiv, metabolic și endocrin; boli ale structurii funcțiilor aparatului urinar cu sau fără insuficiență renală cronică (IRC), indiferent de cauză; boli ale structurii și funcțiilor aparatului locomotor și corespunzătoare mișcării; boli ale structurii pielii, anexelor și funcțiilor tegumentului; boala canceroasă (indiferent de localizare, inclusiv recidivele și metastazele); boli genetice; transplantul de organe, țesuturi și celule, stările posttransplant; orice altă boală, tulburare sau afecțiune, de exemplu, cronică/genetică/care necesită tratament îndelungat pentru cel puțin 6 luni sau servicii de abilitare și reabilitare pentru cel puțin 6 luni sau îngrijiri paliative; acordarea bursei se face pe baza certificatului eliberat de medicul specialist și avizat de medicul de familie/medicul de la cabinetul școlar, respectiv a certificatului de încadrare în grad de handicap, fără a fi condiționată de venitul net lunar al familiei
– elevii din învățământul primar și gimnazial din mediul rural, care sunt școlarizați într-o altă localitate, întrucât nu au posibilitatea să studieze într-o unitate de învățământ din localitatea de domiciliu; acordarea nu este condiționată de venitul net lunar al familiei; prin localitate de domiciliu se înțelege comuna/orașul cu subdiviziunile sale administrative.

Burse pentru elevi 2022 – principalele modificări

1. Elevii de la școlile particulare pot primi burse de performanță (elevii de la cursurile cu frecvență din învățământul preuniversitar particular)

2. Definirea termenului de familie – veniturile familiei sunt luate în calcul pentru două tipuri de burse (de studiu și de ajutor social)

”Termenul „familie” desemnează soțul şi soția sau soțul, soția și copiii lor necăsătoriți, care locuiesc împreună și participă integral sau parțial la bugetul de venituri și cheltuieli

Este asimilată termenului „familie” și persoana necăsătorită care locuiește împreună cu copiii aflați în întreținerea sa.

Se asimilează termenului „familie” persoanele necăsătorite, cu copiii lor și ai fiecăruia dintre ei, care locuiesc împreună și participă integral sau parțial la bugetul de venituri și cheltuieli”.

Bursa de studiu, acordată elevilor “care provin din familii cu un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 3 luni anterioare cererii, cel mult egal cu salariul minim net pe economie și care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții (…). La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocația complementară pentru copii.

Bursele de ajutor social se acordă elevilor din învățământul preuniversitar de stat, înscriși la cursurile cu frecvență, inclusiv celor școlarizați la domiciliu sau care urmează cursurile în școala de spital, care se încadrează în cel puțin una dintre următoarele situații:

a) elevi proveniți din familii care nu realizează un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 12 luni anterioare cererii, mai mare de 50% din salariul minim net pe economie. La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocația familială complementară și alocația pentru copii. Se va lua în calcul salariul minim net pe economie în vigoare la data depunerii cererii (…)”

3. Schimbarea raportării de la semestru la an de studii

Bursele de merit se acordă elevilor cu rezultate deosebite la învățătură dacă:

– în anul școlar anterior au obținut media anuală generală de cel puțin 9,50 și au acumulat cel mult 20 absențe nemotivate/an, cu excepția clasei a V-a și a IX-a
– pentru elevii din clasa a V-a – au obținut, în clasa a IV-a, calificativul „foarte bine” la toate disciplinele de studiu și au acumulat maximum 20 absențe în anul școlar anterior
– pentru elevii din clasa a IX-a – au obținut media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 9,50 și au acumulat maximum 20 absențe în anul școlar anterior

Bursele de studiu se acordă elevilor care provin din familii cu un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 3 luni anterioare cererii, cel mult egal cu salariul minim net pe economie și care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

– au obținut media anuală generală de cel puțin 7,50 și au acumulat cel mult 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, cu excepția clasei a V-a și a IX-a
– pentru elevii din clasa a V-a – au obținut, în clasa a IV-a, calificativul „bine” sau „foarte bine” la toate disciplinele de studiu și au acumulat maximum 20 absențe în anul școlar anterior
– pentru elevii din clasa a IX-a – au obținut media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 7,50 și au acumulat maximum 20 absențe în anul școlar anterior.

Sursa: Alba24.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO. Incendiu pe strada Oașului din Cluj-Napoca. Flăcările au izbucnit din cauza unor lucrări cu flexul

Publicat

De

Incendiu pe strada Oașului

Pompierii au intervenit sâmbătă la un nou incendiu în Cluj-Napoca.

Este vorba de un incendiu care a afectat obiecte de mobilier, dar și acoperișul unei case de pe strada Oașului. Este al treilea incendiu de casă la care pompierii au intervenit sâmbătă.

Incendiu pe strada Oașului din Cluj-Napoca.

Pompierii din cadrul Detașamentului 1 Cluj-Napoca sunt cei care au intervenit pentru a lichida incendiul, în interiorul unei case de pe strada Oașului.

Flăcările au izbucnit din cauza unor lucrări efectuate cu flexul și au afectat elemente de mobilier, respectiv acoperișul, pe o suprafață de aproximativ 10 metri pătrați, au transmis reprezentanții ISU Cluj.

Intervenția promptă a pompierilor a făcut ca incendiul să nu se extindă și să fie stins în limitele găsite. Nu au existat persoane care să solicite îngrijiri medicale. La misiune au luat parte două echipaje.

Foto: ISU Cluj

Citește mai departe

EVENIMENT

Clujeanca Rocsana Contraș, apel la ajutor. Sora ei geamănă a ajuns în stare gravă la spital, în urma unui incendiu în SUA

Publicat

Clujeanca Roxana Contraș, apel la ajutor

Rocsana Contraș, șefa Departamentului Arii Protejate Salvamont Cluj, cunoscută pentru acțiunile sale caritabile inclusiv în Munții Apuseni, cere ajutor de la cei care o sprjină în inițiativele ei.

Familia Rocsanei Contraș este greu încercată acum. Sora ei geamănă, Simina (foto), este în stare critică la spital, în urma unui incendiu care i-a cuprins locuința din Chicago. Unul dintre copiii Simeni au murit în incendiu.

Clujeanca Rocsana Contraș, apel la ajutor

Rocsana Contraș cere acum ajutorul celor care îi sprijină toate inițiativele și campaniile.

“Cer ajutorul celor care mă cunosc, ajutorul celor care o cunosc pe Simina, ajutorul celor care sunt părinți. Surioara mea geamănă este victimă a incendiului din Chicago, iar micuțul ei Milan, nepoțelul meu de 6 anișori este decedat. Simina este în spital”, spune Rocsana Contraș, care a precizat că încă nu are toate datele referitoare la starea surorii ei, respectiv ce arsuri a suferit, cât a fost expusă la fum, ce alte răni a suferit sau cât de lungă va fi recuperarea.

“Singurele mele certitudini sunt că trupul mic a lui Milan va trebui înmormântat, Simina mai are un copilaș de 3 ani, ei nu mai au o locuință, singurele rude din State sunt părinții adoptivi ai fostului soț. Simina este acum singură într-un spital din America, cu arsuri și încă inconștientă. Prietenele ei îngrijesc pe Dario și încearcă să ne țină la curent cu evoluția ei.

Va trebui să găsească resursele fizice si psihice să se întremeze. Putem să o ajutăm cu resurse materiale. Atâta putem noi. Mă gândesc la micuțul Dario rămas în urmă cu un an fără tată, acum rămas fără frățiorul lui iar mama lui pe patul de spital”, spune Rocsana Contraș.

Astfel, orice resurse financiare pentru cei doi, o să conteze în tot procesul care va urma: de înhumare, de recuperare a mamei, de refacere a unui domiciliu, a mai spus Rocsana Contraș.

Cei care doresc și pot să o ajute, pot dona în următoarele conturi:

  • Cont lei RO11 REVO 0000 1194 4263 7258
  • Cont EUR LT98 3250 0833 7792 0869
    cu specificația “Pentru Simina”.

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Ansamblul folcloric clujean Dor Transilvan, spectacol total la Românii au talent. Tinerii au ridicat publicul în picioare

Publicat

De

Ansamblul folcloric Dor Transilvan Cluj

“Așa se dansează la Cluj. Parcă ești într-un alt film”, s-a auzit din culise. Membrii ansamblului folcloric Dor Transilvan din Cluj-Napoca au impresionat publicul și juriul competiției Românii au talent.

Cei 16 dansatori au reușit vineri seara să ridice publicul în picioare, cu un dans executat pe o fuziune între muzica populară și cea modernă.

Ansamblul folcloric clujean Dor Transilvan, spectacol total la Românii au talent

Pe scenă au fost 16 tineri membri ai ansamblului Dor Transilvan al Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca, care participă la această ediție a emisiunii Românii au talent.

Tinerii au primit câte un “DA” de la toți jurații, între care se află și clujeanca Andra. Ea a fost cea care a dat votul final și a spus “Mereți direct în etrapa următoare”. Andra a mai spus că adoră dansurile populare, care îi amintesc de copilărie.

YouTube video

De pe scena UNTOLD, la Românii au talent

Nu este prima dată când membrii ansamblului folcloric Dor Transilvan primește aplauze la scenă deschisă pentru prezentarea unui dans popular pe o fuziune între muzica populară și cea electronică.

Ansamblul folcloric a oferit un moment inedit și pe scena principală a festivalului Untold, în 2024, alături de cântărețul de muzică populară Nicolae Furdui Iancu. Intermezzo-ul folcloric de pe Cluj Arena a fost un moment dedicat sărbătoririi a 200 de ani de la nașterea lui Avram Iancu, cel mai important erou transilvănean.

untold

Ansamblul folcloric Dor Transilvan a fost înființat la Cluj-Napoca în anul 1994 de Tiberiu Groza. Este unul dintre cele mai valoroase ansambluri folclorice din România. Dansatorii clujeni au susținut aproape 1.000 de spectacole în țară și străinătate.

Foto: Arhivă, Dor Transilvan Facebook

 

 

 

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Experiență inedită de Ziua Îndrăgostiților, la Cluj-Napoca. Cvartetul Sonore, concert imersiv într-o atmosferă de basm

Publicat

Concert imersiv la Cluj-Napoca

Concert romantic inedit de Ziua Îndrăgostiților la Cluj-Napoca.

Cvartetul Sonore a susținut un spectacol senzorial, într-o atmosferă caldă, luminată de 3.000 de lumânări, pe ritmul muzicii trupelor Coldplay și Imagine Dragons.

Concert imersiv de ziua Îndrăgostiților la Cluj-Napoca

Concert spectaculos la muzeul de artă MINA, din Cluj-Napoca de Valentine’s Day. Cvartetul Sonore, format din Olga Berar-vioara I, Teodora Murariu-vioara a II-a, Laura Chesauan-violă și Gabriela Suciu-violoncel, a interpretat melodii renumite ale trupelor Coldplay și Imagine Dragons, precum: „A Sky Full of Stars”, „Paradise”, „Believer” sau „Radioactive”.

Spectatorii au fost purtați într-o lume senzorială, datorită proiecțiilor 360 de grade care s-au derulat pe ritmul muzicii. Pe lângă proiecții, în jurul scenei au fost așezate în jur de 3.000 de lumânări din ceară, însă acestea nu au reprezentat niciun pericol, fiind lumânări led. Spectatorii au fost așezați în jurul scenei pentru a avea o experiență cât mai calitativă.

Proiecții 360 de grade și 3.000 de lumânări

„În primul rând, concertul atinge trei simțuri, olfactiv, vizual și auditiv. La intrarea în încăpere ați fost întâmpinați de un miros special, realizat și selectat special pentru acest eveniment, cu lumânări fabricate aici, în România.

Ca simț vizual, veți avea parte de proiecții 360 de grade, derulate special pe ritmul muzicii și de lumânările led din jurul scenei. Auditivul nu mai are nevoie de vreo explcație”, au spus orgnizatorii la începutul concertului.

Iar spectatorii s-au bucurat din plin de experiența absolut inedită. „Este prima dată când iau parte la acest gen  de experiență și sunt sigură că nu va fi ultima. Mă bucur că există astfel de experiențe în orașul nostru și că am avut ocazia să ajung aici. Iar Coldplay, îmi aduce emoție la fiecare notă”, a mărturisit Olivia, care a participat la spectacol.

Atmosfera din timpul concertului a fost cuprinsă de o liniște profundă, semn că publicul era absorbit de muzică și proiecții. La finalul fiecărei piese, sala s-a umplut de aplauze. Atmosfera a fost una caldă, romantică, așa cum ar trebui să fie o seară specială de Ziua Îndrăgostiților. La Muzeul MINA sunt pregătite și alte proiecții și show-uri imersive, precum „Hatha Yoga Saturdays”, „Ksele”, „Constelații interioare” și multe altele.

Andreea Paparuș

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate