Connect with us

ACTUALITATE

Untold este cel mai urmărit brand românesc pe TikTok în lume

Publicat


Pregătirile pentru ediția din 2021 și evenimentele din mediul digital organizate în această perioadă au făcut ca numărul de fani ai celui mai mare festival din România, UNTOLD, să depășească toate așteptările, transformându-l în brandul românesc cel mai urmărit si cel mai îndrăgit pe cea mai populară rețea de socializare, TikTok. Contul festivalului UNTOLD de pe rețeaua de socializare TikTok a ajuns în doar câteva zile la peste 350.000 de urmăritori din întreaga lume. Aici, UNTOLD a depășit 4,5 milioane de like-uri.

„Un secret îl reprezintă și momentele extraordinare din cele 5 ediții de festival care au fost surprinse în timpul show-urilor artiștilor, un astfel de exemplu fiind crowd-control-ul lui Timmy Trumpet, care a ajuns la peste 21 milioane de vizualizări.

„Paginile au aproape peste 750k urmăritori și un reach de peste 4 milioane de utilizatori pe lună”

În contul de TikTok al festivalului, fanii pot găsi momente memorabile precum cele mai cunoscute piese ale lui Avicii care s-au auzit pe Cluj Arena, momentul în care Armin van Buuren își îmbrățișează fanii la UNTOLD, momentul emoționant în care lui Armin van Buuren îi dau lacrimile pe scena principală de la Cluj-Napoca, dar și cadre din dronă cu mainstage-ul și artificiile. Marea majoritate a fanilor UNTOLD de pe pagina de TikTok a festivalului sunt străini din țări precum SUA, Marea Britanie, Olanda, Franța, Italia, Ungaria.

Conexiunea cu fanii UNTOLD este intensă și pe paginile de Facebook, YouTube sau Instagram a festivalului. Împreună paginile au aproape peste 750k urmăritori și un reach de peste 4 milioane de utilizatori pe lună.

Rezultatele vin și ca urmare a eforturilor făcute de organizatorii festivalului UNTOLD pentru a rămâne conectați cu publicul. În contextul în care toate festivalurile au fost amânate pentru anul 2021 din cauza pandemiei, relația și conexiunea cu fanii s-a mutat în mediul digital. Așa a apărut OVERNIGHT, cel mai mare ,,party de acasă”, unde au petrecut de 1 Mai peste 1,2 milioane de oameni din toată lumea.

„Aproape 1 milion de oameni din întreaga lume au urmărit și emisiunea SPARKS OF MAGIC”

Show-ul de divertisment a fost realizat de UNTOLD și PRO TV, și a fost transmis live la PRO TV, dar și pe canalele digitale PRO TV, UNTOLD și NEVERSEA, precum și pe KISS FM. DJ-i apreciați la nivel mondial, precum și artiști români de top au oferit publicului un spectacol care a trecut de toate ecranele. S-a cântat, s-a dansat, iar spectatorii au putut să simtă, chiar dacă totul s-a desfășurat în mediul virtual, spiritul UNTOLD.

Aproape 1 milion de oameni din întreaga lume au urmărit și emisiunea SPARKS OF MAGIC realizată în zilele în care ar fi trebuit să se desfășoare a șasea ediție a festivalului UNTOLD. În plus, în cele 4 zile fanii au putut urmări transmisiunile show-urilor în premieră ale unor artiști care au urcat în cei 5 ani pe mainstage-ul festivalului.

Fanii au urmărit în fiecare zi, pe canalul de YouTube al festivalului, seturi în premieră ale unor artiști ca Armin van Buuren, Hardwell, Afrojack, KYGO, Don Diablo, Timmy Trumpet, Bastille și mulți alții. Pe toată perioada transmisiunii, fanii au interacționat între ei și au transmis mesaje emoționante artiștilor, dar și prietenilor lor din diferite colțuri ale lumii”, se arată în comunicatul festivalului.

CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ACTUALITATE

Efectele benefice ale florilor şi plantelor. Campanie pentru susţinerea domeniului floristic

Publicat

Asociaţia Antreprenorilor din Domeniul Floristic din România (AADF) lansează o campanie de susţinere a celor din domeniu. Aceasta, în contextul scăderii vânzărilor de flori din cauza pandemiei de COVID-19.

Susţine şi tu floriştii români

“Susţine floriştii din România, fă din decembrie luna cadourilor florale! Anul acesta, sărbătorile de iarnă vor fi și mai calde! Decembrie devine luna cadourilor florale în cadrul campaniei de susținere a floriştilor din România, organizată de A.A.D.F. – Asociația Antreprenorilor din Domeniul Floristic din România. În contextul scăderilor înregistrate în domeniul floristic, scădere cauzată de pandemia COVID-19, A.A.D.F lansează o #campaniepentrufloristi.

Adresată consumatorului final, campania își propune să-i sensibilizeze pe aceștia și să îi îndrepte spre achiziționarea de flori, plante, aranjamente și decorațiuni specifice de iarnǎ. Domeniul floristic din Romȃnia este greu încercat de perioada pandemiei”, arată AADF.

Efectul antistres al florilor

Printre altele, iniţiatorii campaniei oferă şi câteva motive pentru a achiziţiona flori şi plante.

“Florile au efect antistres. Studiile subliniază efectul calmant al florilor. De altfel, un studiu major efectuat de Universitatea Harvard arată faptul că florile sunt un calmant natural. Acestea au capacitatea de a spori fericirea și creativitatea. Florile și plantele, în general, oferă schimbări pozitive atât în comportament, cât și în stările emoționale”, mai arată AADF.

“Florile aduc zâmbete și cresc moralul în cazul vȃrstnicilor

Florile sunt foarte potrivite și pentru vârstnici.  Un studiu realizat de Universitatea de Stat din New Jersey arată că florile contribuie la menținerea unei stări pozitive a  persoanelor în vârstă. Florile îi ajută să facă mai ușor față unor probleme cauzate de îmbătrânire. Studiul arată că astfel de cadouri florale scad depresia, ajută la îmbunătățirea memoriei și le oferă o stare de bine, inclusiv celor afectați de excluziunea socială.

Îți arăți dragostea – Sărută-mă sub vâsc! De ce vâscul nu trebuie să lipsească de sărbători

Pandemia și distanțarea socială cresc senzația de însingurare. Departe de prieteni și de cei dragi, partenerul și copiii sunt singurii pe care îi putem avea aproape de Sărbători. Tocmai de aceea, păstrează tradiția și, de sărbători, bucură-te de dragostea familiei tale și de pupicii primiți sub vâsc.

Masa de Crăciun va fi mai elegantă

Aranjamentele din flori sau decorațiunile cu brad, așezate pe masă de sărbătoare îi conferă un aer festiv, elegant și rafinat. De ce să nu te bucuri de un décor festiv și în seara de Crăciun? Florile preferate, coronița cu brad și lumânări sau alt décor de iarnǎ își vor face loc printre bucatele alese, gătite în casă, sporind bucuria Crăciunului.

Oferi un cadou de sărbători înmiresmat – Abonamente de flori

Nu uita de prietenii și de rudele tale și, anul acesta, fă-le și lor un cadou floral. Alege un abonament de flori/plante care să îi ajute să treacă mai ușor peste perioada de stat în casă și care să îi bucure în fiecare zi. Parfumul florilor pline de culoare, vivacitatea plantelor, frumusețea decorurilor de sărbătoare cu brad și lumânări și bucuria primirii unui cadou deosebit le va face timpul petrecut în casă mai plăcut.

Cadoul floral, o dublă faptă bună

Ce spui de un Crăciun înflorit pentru tine și cei dragi? Susține campania și bucură-i pe cei dragi în același timp. Cumpără flori/plante sau decoruri specifice de iarnă, pentru tine şi pentru a le oferi apropiaților tăi și ajuți în același timp micii antreprenori din domeniul floristic să reziste în perioada pandemiei. Dacă luna decembrie e luna cadourilor și a faptelor bune, acum ai ocazia să ajuți și să bucuri printr-un singur gest. Fă-le cadouri florale celor dragi și, în același timp, susține #campaniapentrufloristi”, mai arată iniţiatorii campaniei.

#campaniapentrufloristi

“Traversăm o perioada dificilă, dar aceasta nu ne împiedică să ne unim forțele, să strângem rândurile și să ne ajutăm reciproc pentru a o traversa cât mai creative. Desigur, domeniul floristic este afectat de perioada pandemică, încă în curs, dar noi membrii asociației, considerăm necesar să îndemnăm pe toți colegii noștri, florişti români,  antreprenori în domeniul floristic, să privim cu speranțǎ viitorul, să ne eficientizăm resursele și să reușim, cu ajutorul clienților noștri, să ne continuăm activitatea.

Am apreciat #campaniapentrufloristi inițiată de Diana Bolcaș și avem deschiderea să o îmbrățișăm și autoritatea să o transformăm într-o campanie, la nivel național. Florile nu vor dispărea niciodată din obișnuințele de consum ale oamenilor, noi suntem doar datori să găsim calea potrivită de a ajunge la cât mai mulți dintre ei, mai ales în această perioadă”, spune președintele AADF, Filomena Brisc. (MaAv)

Citește mai departe

ACTUALITATE

Lights On lansează competiția de eseuri “Lights On Words”

Publicat

Lights On Romania, împreună cu Betfair Romania Development, organizează competiția de eseuri „Lights on Words”.

Tema pe care trebuie s-o ilustreze cei interesați să se înscrie în competiție este “Lucrurile pe care le-am regăsit în pandemie”. Eseul trebuie să aibă maximum 500 de cuvinte și poate fi trimis până în data de 6 decembrie 2020, prin intermediul formularului de AICI.

Toate eseurile vor fi citite de juriul special al concursului, iar cel mai bun dintre ele va primi premiul de 500 de Euro. Alte două mențiuni speciale vor fi acordate, în valoare a câte 250 de Euro fiecare. Premiile și numele câștigătorilor vor fi anunțate în data de 15 decembrie 2020 pe paginile de Facebook ale organizatorilor.

Regulamentul competiției poate fi consultat în întregime pe website-ul Lights On Romania.

“Lights On Words este menit să aline, cât de cât, starea cauzată de ceea ce se întâmplă și ceea ce nu se întâmplă acum în lume. Prin așezarea gândurilor pe hârtie, poate cei care se vor înscrie vor reuși să și le ordoneze în gând. Credem, așa cum credem că lumina vindecă, că scrisul eliberează. Și sperăm că lucrurile pe care le-am regăsit în pandemie sunt mai de preț decât cele pe care le-am pierdut și nu le-am găsit… încă”, a spus Larisa Jitaru, PR & Comunicare Lights On Romania.

 

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ghiduri UBB pentru pandemie, sărbători și vaccinare

Publicat

Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) pune la dispoziția comunității și a autorităților patru ghiduri menite să ofere informații și posibile abordări ale problemelor legate de pandemia de COVID-19, mai ales în perioada sărbătorilor și în contextului dezbaterilor legate de posibilitatea lansării campaniilor de vaccinare în viitorul apropiat.

Documentele realizate de UBB, care pot fi consultate integral la adresa cuprind:

(1) un Ghid general de recomandări de sănătate publică adaptate condițiilor prezente ale pandemiei și de principii psihologice care facilitează asimilarea lor în comportamentul individual (inclusiv pentru vaccinare), principii care pot fi utilizate și pentru alte recomandări de sănătate care urmăresc modificări cognitiv-comportamentale pe scară largă, și trei ghiduri de autoreglare emoțională, cognitivă și comportamentală în pandemie, și anume

(2) un Ghid de autoreglare psihologică în pandemie;

(3) un Ghid de reglare comportamentală – Schimbarea rutinei de viață;

(4) un Ghid psihologic pentru sărbătorile de iarnă în pandemie.

Declarația rectorului UBB, Daniel David

„Prin misiunea asumată în Carta proprie, UBB are și responsabilitatea socială de a sprijini autoritățile și societatea în condiții de criză, așa cum este și condiția de pandemie.

Specialiștii în sănătate publică sunt cei care prescriu intervențiile necesare la nivel social în cazul pandemiei.

Psihologii și specialiștii în modificări cognitiv-comportamentale sunt cei care trebuie să favorizeze asimilarea acestor prescripții în comportamentul individual, adăugând propriile recomandări cu relevanță psihologică.

Specialiștii în comunicare, în colaborare cu experții în sănătate publică și psihologie, transferă apoi eficient aceste cunoștințe către populație.

Din păcate, până acum măsurile luate la acest nivel s-au bazat mai ales pe o psihologie de simț comun, cu minimă informare din partea psihologiei științifice.

Paradigma trebuie schimbată radical, pe coordonatele prezentate ca exemplu în ghidurile UBB”, declară rectorul UBB, prof. univ. dr. Daniel David.

Ghidurile pot fi consultate aici

Citește mai departe

ACTUALITATE

EXCLUSIV Decontările CJAS pentru spitalele clujene s-au dublat de la apariția pandemiei de coronavirus. Vezi ce sume le-au fost decontate

Publicat

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Cluj a decontat sume duble pentru spitalele clujene implicate în lupta cu virusul SARS-CoV-2, în comparație cu perioada dinaintea declanșării pandemiei.

Conform informațiilor furnizate de CJAS Cluj pentru Cluj24.ro, pentru două dintre spitalele clujene implicate în lupta COVID-19, decontările CJAS Cluj au fost aproape dublate în luna octombrie, față de aceeași perioadă a anului trecut, când pandemia nu era declanșată.

Decontări de câteva milioane de lei pentru spitalele Covid

Pentru alte două spitale clujene care îngrijesc bolnavii de COVID-19, decontările în luna octombrie au fost de asemenea mai mari cu până la peste 1.000.000 de lei, față de aceeași lună a anului trecut.

Astfel, conform CJAS Cluj, Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca i-au fost decontați în luna octombrie a anului curent peste 4.200.000 de lei, în comparație cu aproximativ 2.300.000 de lei în octombrie 2019.

Spitalului de Recuperare i-au fost decontați mai puțini bani

Totodată, CJAS Cluj a decontat Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello Cluj-Napoca anul acesta, în octombrie, peste 2.100.000 de lei, în timp ce în aceeași perioadă a anului trecut i-au fost decontați în jur de 1.300.000 de lei.

Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca i-a fost decontată suma de aproape 3.500.000 de lei în luna octombrie a acestui an, cu peste 1.200.000 de lei mai mult față de octombrie 2019.

Spitalul Militar clujean nu se află în relații contractuale cu CJAS Cluj

Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca a avut decontată de CJAS Cluj suma de peste 2.700.000 de lei, cu aproape 400.000 de lei mai mult față de aceeași lună a anului precedent.

Spitalului Militar de Urgență din Cluj-Napoca nu îi sunt decontați banii de către Casa Județeană de Asigurări de Sănătate, acesta având contract cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate