Connect with us

EVENIMENT

Spitalul de campanie din Sala Polivalentă este aproape finalizat

Publicat


Sala Polivalentă Cluj-Napoca (BT Arena) a fost transformată într-un spital de campanie din cauza pandemiei COVID-19. Noul spital are o capacitate de aproape 200 de paturi. Aici urmează să fie carantinați pacienții infectați cu virusul SARS-CoV-2, dar asimptomatici sau cu simptomatologie ușoară. Spitalul urmează să fie inaugurat zilele următoare.

Suma investită în spital se ridică la 250.000 euro. Fondurile sunt, în totalitate, fonduri private. Principala companie ce a făcut posibil acest spital este Auchan România.

„Participăm astăzi la recepția aproape finală a spitalului de campanie pe care, împreună cu sprijinul extraordinar pe care l-am primit de la Auchan România și de la cei peste 40 de parteneri, am reușit să-l realizăm. Este o resursă logistică de ultim resort pe care sperăm să nu o folosim niciodată”, a spus prefectul Mircea Abrudean. De asemenea, prefectul a mai spus despre resursele puse la dispoziție de Auchan România, că vor rămâne în proprietatea publică, mai precis în proprietatea Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență Cluj.

,,Acest proiect este demarat din inițiativa Auchan România, în schimb fără suportul autorităților și fără suportul partenerilor noștri de business nu ar fi fost posibil (n.a. spitalul de campanie). Am făcut acest proiect pentru că așa am simțit că trebuie să facem lucrurile. Am simțit că trebuie să contribuim în cazul în care situația degenerează”, a spus Ioana Toșa, directorul regional Auchan.

Primarul Emil Boc declară că situația a fost și este „sub control” reamintind că beneficiarul final al investiției private oferite de Auchan România este ISU Cluj.

Ștefan Chețan




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate