Connect with us

ECONOMIE

S-a SEMNAT primul contract pentru ELECTRIFICAREA căii ferate Cluj-Episcopia Bihor. Acesta are o VALOARE de peste 2 miliarde lei

Publicat


Două trenuri de călători oprite în stații

Joi, la Ministerul Transporturilor s-a semnat primul contract pentru electrificarea și modernizarea căii ferate Cluj-Episcopia Bihor în valoare de 2,11 miliarde lei, finanțat prin PNRR.

semnare contract

„CFR Infrastructură a semnat astăzi primul contract pentru electrificarea și modernizarea infrastructurii feroviare din regiunea de Nord-Vest a României!

Citește și: Calea ferată Cluj-Episcopia Bihor va fi ELECTRIFICATĂ. CFR SA a semnat contractul în valoare de 9,36 miliarde RON

Contractul pentru Lotul 3 (Poieni-Aleșd, 52,74 km) al magistralei de Cale Ferată Cluj-Episcopia Bihor are o valoare de 2,11 miliarde de lei (fără TVA) și este finanțat prin PNRR.

Asocierea de proiectanți și constructori spanioli, francezi și turci are la dispoziție 42 de luni pentru finalizarea proiectului (6 luni-proiectare, 36 luni- execuție).

Ce lucrări sunt prevăzute în acest contract

În cadrul contractului urmează să fie executate:
– modernizarea stațiilor Bratca și Aleșd,
-modernizarea unui număr de 7 halte de mișcare (Ciucea, Lacu Crișului, Piatra Craiului, Bulz, Șuncuiuș, Vadu Crișului, Butan)
-modernizare și construcție a 6 puncte de oprire (Valea Drăganului, Negreni, Stâna de Vale, Bălnaca, Vadu Crișului, Aleșd)
– modernizarea unor lucrări de artă (10 poduri, 91 podețe, 2 tuneluri la Șuncuiuș, cu o lungime totală de 191 m și la Peștera, cu o lungime de 86,20 m)
– construcția a 2 pasaje denivelate noi
– montarea unor sisteme automate de semnalizare la 31 de treceri la nivel cu calea ferată
– lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu
-lucrări de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km.

Electrificarea și modernizarea magistralei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră ( 166,7 km) este prevăzută inclusiv în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 – 2030”, scrie pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate