EVENIMENT
RECENZII. Ce spun TURIȘTII despre RESTAURANTELE clujene: „Ospătarul mi-a spus să nu mai vin”
Aflat în inima Transillvaniei, Cluj-Napoca este orașul de pe Someș unde istoria și cultura se îmbină cu contemporaneitatea, localitatea fiind una dintre cele mai mari atracții turistice din România. Renumit pentru diversitate, modernitate și pentru faptul că e un centru studențesc, s-ar putea spune că orașul e de 5 stele. Dar cum rămâne cu ospitalitatea? După recenziile la hoteluri, le-am răsfoit și pe cele lăsate de turiști la restaurante, pentru a vedea cât de mulțumiți sunt de primirea și mâncarea ardelenilor.
Cea mai mare problemă identificată de către vizitatorii restaurantelor a fost timpul mare de așteptare. Însă recenziile, cu mici excepții, sunt pozitive.
În ceea ce privește așteptarea fără sfârșit a vizitatorilor, unul dintre ei a lăsat o recenzie de la fața locului.
„Suntem de o oră și jumătate aici și încă așteptăm după mâncare, deși restaurantul e pe jumătate gol. Ne-au spus că e o masă mare a copiilor, fiind o aniversare, acesta fiind motivul întârizierii. Dacă nu poți servi 30 de oameni simultan, înseamnă că mai bine închizi restaurantul. Cu toate că mâncarea a fost bună, experiența a fost un dezastru”, a spus un utilizator străin într-o recenzie pe tripadvisor.com.
Un altul a avut o experiență similară.
„Zama era unul dintre restaurantele mele preferate din Cluj. Până acum. Am rezervat o masă pentru 4 adulți la ora 15 și am plecat la 16:40 fără să mâncăm pentru că nu au reușit să ne aducă mâncarea în tot acel timp. Ne-au ignorat, nu și-au cerut scuze”, a precizat acesta.
„Mâncarea sărăcăcioasă, am așteptat o oră și jumătate în restaurant, în ciuda faptului că nu era plin. Nu recomand dacă îți e foame”, se arată într-un alt comentariu.
Sunt și restaurante care fac față aglomerației
Cu toate acestea, există restaurante clujene care, în ciuda aglomerației, fac față comenzilor.
„Aflat chiar în centrul orașului, pub-ul e plin în weekend. Totuși, personalul e prompt și amabil, indiferent de numărul clienților care cer încă o bere simultan.
Am fost într-o seară de vineri, când era TIFF-ul. Am primit ce am cerut fără să așteptăm prea mult, a fost o seară superbă”, a comentat un vizitator, legat de O’Peter’s Irish Pub & Grill.
Astfel, se poate trage concluzia că nu este o problemă generală, ci una particulară.
Alte nemulțumiri: „Ospătarul mi-a spus să nu mai vin”
Printre problemele sesizate de oameni în recenzii, s-a numărat și cantitatea de mâncare primită.
„Gramajul nu a fost bun, calitatea mizerabilă. Foarte dezamăgit. Mai bine mergi la McDonald’s”, a susținut un utilizator.
Printre comentariile pozitive s-au strecurat și câteva ale oamenilor care au avut experiențe neplăcute cu ospătarii.
„Personalul a fost nepoliticos, ba chiar mi-a spus să nu mai vin”, a precizat cineva.
„Ospătarul m-a văzut mâncând cu greu pastele și m-a întrebat dacă totul e în regulă. M-am plâns de faptul că pastele nu au fost bine gătite, iar el s-a întors și a plecat. La sfârșit, am întrebat de ce m-a mai întrebat cum mi se pare mâncarea și mi-a spus că pe toți îi întreabă asta. Ca și cum a fost doar o curiozitate. Nu voi mai reveni, prea scump pentru curiozități de genul acesta”, a menționat altcineva.
Așadar, există și nemulțumiri, dar semnificativ mai puține când vine vorba de experiența oamenilor la restaurantele clujene, majoritatea fiind cazuri particulare, probleme la nivel intern: personal insuficient care nu face față comenzilor sau personal nepoliticos.
E important ca angajatorii să ia pulsul constant și să țină cont de feedbackul primit, pentru a îmbunătăți serviciile, pentru a preveni situații neplăcute în care ospătarii ajung să le spună clienților să nu mai vină la locație.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






