Connect with us

EVENIMENT

RECENZII. Ce spun TURIȘTII cazați în hotelurile CLUJENE. Furt în hotel de 5 stele, gălăgie și alte nemulțumiri

Publicat


marten bjork n ikqdcyrg0 unsplash

Aflat în inima Transillvaniei, Cluj-Napoca este orașul de pe Someș unde istoria și cultura se îmbină cu contemporaneitatea, localitatea fiind una dintre cele mai mari atracții turistice din România. Renumit pentru diversitate, modernitate și pentru faptul că e un centru studențesc, s-ar putea spune că orașul e de 5 stele. Dar cum rămâne cu ospitalitatea? Am răsfoit recenziile pe care turiștii le-au lăsat în urma șederii la hotelurile din Cluj-Napoca, pentru a vedea cât de mulțumiți sunt de primirea ardelenilor și, acolo unde e cazul, la ce anume mai este de lucrat.

La o simplă căutare pe tripadvisor.com sau booking.com, orice utilizator va vedea că recenziile sunt pozitive, de la nota 4 în sus, în majoritatea cazurilor.

Turiștii au apreciat în primul rând facilitățile și amabilitatea gazdelor, spunând că s-au bucurat de sejur, dar au existat și părți negative, mai puține la număr, care au scăzut ratingul hotelurilor.

sergiu razvan clujul cerul

Ⓒ Sergiu Răzvan

Furt în hotel de 5 stele: „Am aflat că și alții au plecat fără pantofi”

O serie de experiențe neplăcute s-a întâlnit în rândul mai multor turiști.

„Am stat o singură noapte și menajera mi-a furat sandalele. Îmi amintisem că lăsasem o pereche de sandale scumpe în cameră. Am contactat de îndată hotelul, dar personalul a spus că nu a găsit nimic. Eu ȘTIU că am lăsat sandalele acolo, dar menajera a refuzat să recunoască. Inacceptabil”, a spus un turist străin care a evaluat hotelul Hilton.

Acesta nu a fost singurul care a trecut printr-o astfel de situație.

„Am fost la o nuntă la restaurantul hotelului și spre sfârșit, am lăsat o pereche de pantofi sub masă. Personalul se apucase de curățenie la mesele de la care plecaseră invitații, inclusiv la masa noastră. Când am decis să plecăm, pantofii nu mai erau.

Am luat legătura cu ospătărița și cu managerul și nimic. Am revenit cu întrebări și la o zi după, tot nimic. E inacceptabil să ți se fure o pereche de pantofi la un hotel de 5 stele cu restaurant.

Am aflat că nu am fost singurii care au pățit asta, și alții au plecat de la Grand Hotel Italia fără pantofi. Am și dormit la hotel. Camera e spațioasă și curată, vederea e frumoasă, dar stilul e învechit iar lipsa atenției la detalii se simte. Cu siguranță că 5 stele sunt prea multe pentru acest hotel”, a precizat un altul.

Se dorește mai mult bun gust și mai multă atenție la detalii

Și alți turiști au susținut că, pentru numărul de stele și suma plătită, aspectul de la cazare a lăsat de dorit.

„Pozele cu hotelul Paradis sunt de departe mai frumoase decât cum arată în realitate. Decorul e învechit. Camerele sunt spațioase și paturile confortabile, dar cartierul nu e cel mai primitor, și e la 30 de minute distanță de centru”, a împărtășit un turist.

Aceeași părere s-a regăsit și în alte comentarii precum: „Vecinătățile hotelului, multe neîngrijite”, „Camerele au fost curate, dar nu au fost atenți la detalii. Au uitat de două ori să aducă hârtie igienică”, „Patul nu e de lux, cazarea e precară când vine vorba de decor, dar merge”, după cum a spus un turist într-o recenzie pentru hotelul Hampton by Hilton.

rhema kallianpur uocsnwmhnas unsplash

Gălăgie, mirosuri neplăcute și lucruri care nu funcționează

În restul recenziilor negative, s-a punctat că zgomotul, mirosurile neplăcute și utilitățile nefuncționale au transformat sejurul într-unul nereușit.

„Ne-am cazat pentru 2 nopți, aș fi plecat după prima. Locația hotelului e bună, am primit o cameră spațioasă și curată, dar fără frigider funcțional, fără lumină lângă pat, fără un televizor adevărat – dacă ai noroc să reușești să-l pornești, poți găsi 3-4 canale care să meargă. Personalul a fost foarte înțelegător dar nu a putut face nimic. O experiență prea costisitoare”, a subliniat un turist într-o recenzie la un hotel clujean.

Mulți turiști au venit pentru liniște și relaxare, dar au trebuit să suporte gălăgia de pe coridoare sau de afară, după cum se arată în comentarii precum:

  • „Dimineața curățenia începe devreme și auzi zgomotul aspiratoarelor, uși trântite”
  • „Gălăgie de la transport – în cazul în care geamurile sunt pe drum”
  • „Lucrări foarte zgomotoase la 7 dimineața”
  • „Izolare fonică slabă a pereților și ușilor”
  • „Muzică dată tare în restaurant tot timpul. Era muzică hip-hop românească de care mă puteam lipsi” (un străin)

Clujul de 4 stele

Au fost și câteva observații privind mirosurile neplăcute de la baie, semn că mai este de lucrat la scurgeri. Alte câteva observații s-au făcut în legătură cu băile înguste.

În rest, turiștii s-au bucurat de experiența clujeană, dar din recenziile turiștilor, cu siguranțî că mai este de lucrat la micile detalii, astfel că proprietarii nu trebuie să se culce pe-o ureche în orașul de 5 stele, că ajunge la 4.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate