EVENIMENT
DEER, explicații privind pana majoră de curent din Florești, din 12 iulie. Floreștenii, fără electricitate și luni
Pana majoră de curent din Florești, care a lăsat, vineri, 12 iulie, peste 100 de străzi fără electricitate, a fost provocată de un incident tehnic, au transmis reprezentanții Distribuție Energie Electrică Romania S.A. (DEER) pentru Cluj24.ro
Locuitorii din Florești s-au plâns de faptul că întreruperile de curent sunt tot mai frecvente, dar și de faptul că nu au cum contacta ușor furnizorul pentru a afla informații.
Între timp, o nouă pană de curent a fost semnalată luni, 15 iulie, în comuna Florești.
O nouă pană de curent în Florești
luni, 15 iulie, în judrul orei 18,58, zeci de străzi din comuna de lângă Cluj-Napoca au rămas, din nou, fără electricitate. Timpul de remediere a problemelor de alimentare este de 4 ore, respectiv ora 22.58.
Oamenii sunt exasperați și spun că acest lucru a început să se întâmple în fiecare zi.
Vezi AICI străzile afectate.
DEER, explicații privind pana majoră de curent din Florești, din 12 iulie.
“În data de 12.07.2024, la ora 17:25 a fost înregistrat un incident tehnic, cauza producerii acestuia fiind defectarea cablului de medie tensiune între posturile de transformare PT CARTIER 5 FLOREȘTI și PT FAGULUI.
La acest moment cablul de medie tensiune a fost reparat si situația a fost remediată, revenindu-se la schema normală de funcționare pentru consumatorii din localitatea Florești”, au transmis reprezentanții DEER pentru Cluj24.ro.
Mii de locuitori fără curent electric într-o zi toridă
Mii de locuitori de pe mai bine de 100 de străzi din comuna Florești au rămas vineri fără curent electric.
Avaria a fost semnalată la ora 17:30, iar reluarea furnizării curentului era estimată pentru ora 20.00.
Din fericire pentru floreșteni, pe mai multe străzi furnizarea curentului electric a fost reluată mai devreme.
Floreștenii au reușit cu greu să obțină informații
O altă problemă ridicată de locuitorii din Florești este aceea că atunci când încearcă să obțină informații dau doar de roboți.
Reprezentanții DEER au răspuns și la această problemă și au făcut prezicări cu privire la modul în care se face comunicarea. Respectiv online.
“În cazul întreruperilor accidentale în alimentarea cu energie electrică, utilizatorii sunt încurajați să utilizeze canalele de comunicare online.
Astfel, la această adresă, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații, iar pe site-ul DEER, la secțiunea utilizatorii pot accesa harta interactivă cu toate întreruperile programate și accidentale, cu informații actualizate.
Utilizatorii vor putea să verifice online, în permanență, dacă locul lor de consum este sau va fi afectat de întreruperile de energie planificate și neplanificate, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor.
De asemenea, Asistentul virtual ChatVolt poate oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat, simplificând procesul de sesizare a deranjamentelor, oferind asistență automatizată consumatorilor, pentru cele mai frecvente întrebări”, au transmis reprezentanții DEER.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






