Connect with us

CULTURA

Concert ”We Rock for Ukraine” la Cluj. Fondurile vor fi direcționate pentru produse necesare civililor din Ucraina

Publicat


1200x1500px macheta online

We Rock for Ukraine. Muzicieni, actori, artiști vizuali, ingineri, tehnicieni, luminiști, instituții, o asociație. În concluzie, Niște Oameni care încearcă să ajute alți oameni, prin participarea la unul dintre cele mai complexe și mai emoționante evenimente din Cluj, creat pentru sprijinirea Ucrainei. Un eveniment construit împreună cu cei din Ucraina, atât ca program, cât și ca imagine.

Pe acorduri de rock simfonic și prin vocile unor actrițe cunoscute din Cluj, publicul va primi mesajele emoționante ale celor care încă luptă și rezistă în Ucraina în cadrul concertului ”We Rock for Ukraine” care va avea loc în 19 aprilie de la ora 19 în sala Colegiului Academic din Cluj-Napoca.

Toate aceste mesaje provin direct de la cei implicați, prin parteneriatul direct cu Urban Space Radio din Kiev, stația care a lansat podcastul ”The Day that we Survived”. Mesajele cuprind mărturii adevărate ale situației din Ucraina, de la începutul războiului și până în aceste zile.

”Inclusiv ilustrația a fost creată special pentru eveniment de către Elena Chereshnya, o artistă din Ucraina, care a conceput vizual aceste mesaje ca pe niște păsări de hârtie care ajung la noi, dinspre țara ei. Elena Chereshnya a postat acum o lună un mesaj pe pagina ei de Facebook, prin care și-a oferit serviciile tuturor celor care doresc să-i dea de lucru și să o ajute să reziste acolo unde e. Am contactat-o și am rugat-o să intre în acest proiect. În cadrul evenimentului, vom licita această ilustrația, iar suma pentru care o vom adjudeca va fi donată direct artistei”, a spus Geanina Simion, coordonatorul evenimentului.

Pentru a sprijini cauza Ucrainei, toți artiștii din cadrul acestui eveniment participă în nume propriu și pro bono. În acest fel, toate fondurile obținute din vânzarea de bilete și din donațiile suplimentare vor putea fi direcționate spre achiziționarea de produse necesare pentru supraviețuirea civililor din regiunile grav afectate de război.

Programul evenimentului:

Aranjamente de rock simfonic pentru piesele: Palladio(Karl Jenkins), Smoke on the Water(Deep Purple), Rolling in the Deep(Adele), Sweet Child o’Mine(Guns N’Roses), Smells like Teen Spirit (Nirvana), Purple Haze (Jimi Hendrix), Shape of You(Ed Sheeran), Thinking Out Loud(Ed Sheeran), Counting Stars(One Republic), Uptown Funk(Bruno Mars), Bohemian Rhapsody(Freddie Mercury), Thriller – Michael Jackson.

Cu participarea artiștilor:

Dirijor Remus Grama

Vioara I: Ana Török, Paul Sârbu, Vlad Răceu, Robert Truț, Zoe Ciucă, Dianela Creț Flueraș Besa

Vioara a II-a: Răsvan Dumitru, Paul Moldovan, Dana Gâdea, Sebastian Comănescu, Anda Feier

Violă: Traian Boală, Daniel Groza, Simina Trifescu, Mihai Oșvat

Violoncel: Zsolt Török, Adrian Ciucă

Contrabas: Robert György, Beniamin Pârvu

Percuție: Dorin Pop, Anca Bordenciu

Chitară solo: Alex Cioată

Chitară bas: Tibi Menyhart

Clape: Cristina Laszlo

Actori: Camelia Curuțiu, Ramona Dumitrean, Elena Ivanca, Romina Merei, Ileana Negru, Cătălina Nichitin, Anca Similar, Alexandra Tarce

Voce copil: Maruca Pop

Bilete pe Entertix și, în limita locurilor disponibile, la intrarea în eveniment.

Preț bilet (donație): 100 lei

Cum donez pentru această cauză?

  • prin achiziționarea de bilete pentru eveniment;
  • prin POS – la eveniment va exista posibiltatea de a plăti cu cardul bancar sau cu aplicații mobile, în cazul în care dorești să donezi mai mult decât prețul biletului;
  • prin transfer bancar (astfel de donații se pot face și după eveniment), în contul Asociației”Niște Oameni”, CIF 34710290, Str. Zorilor nr. 34, Dezmir, Jud. Cluj.

IBAN: RO31 INGB 0000 9999 1236 0772, deschis la ING Bank N.V.Cu mențiunea “We Rock for Ukraine” la ”detalii plată”;

  • prin contract de sponsorizare, dacă ești donator corporate. Trimiți datele companiei la adresa de mail nisteoameni@nisteoameni.org și te contactăm noi pentru semnarea contractului.

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRAȚIE

FOTO. Alee din Gheorgheni, transformată în parcare ilegală pentru TROTINETE electrice

Publicat

De

troti 4

O alee dintre blocuri din cartierul Gheorgheni a fost transformată în parcare ilegală de trotinete electrice, la un moment dat fiind nu mai puțin de 11 astfel de vehicule.

Un locuitor al unuia dintre blocurile de pe Aleea Băișoara, la capătul liniei de autobuz 33, a declarat pentru Cluj24 că trotinetele nu au ce căuta în așa număr mare într-un singur loc.

”Aleile dintre blocuri în Gheorgheni au ajuns parcări pentru trotinete electrice. Pur și simplu te sufoci de ele”, a relatat acesta.

troti 3

troti 2

troti 1

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

FOTO. Start la „Clujul cu flori’’. Evenimentul, organizat de Asociația pentru Înfrumusețarea Clujului

Publicat

De

clujul cu flori 2

Cea de șasea ediție „Clujul cu flori”, mișcare inițiată de Asociația pentru Înfrumusețarea Clujului, se va derula în perioada 1 iulie – 30 septembrie 2022, timp în care locuitorii județului sunt invitați să participe la transformarea orașului într-un spațiu mai plăcut vederii prin decorarea ferestrelor, balcoanelor și grădinilor cu flori.

Munca lor va fi răsplătită de Asociație prin premierea celor mai deosebite proiecte florale.

„Cei doi ani de pandemie au afectat oarecum proiectul nostru prin scurtarea perioadei lui de derulare, dar ne bucurăm să revenim anul acesta la forma lui extinsă, așa cum am gândit-o la înființare.

clujul cu flori 1

Bucuria ne este cu atât mai mare cu cât am observat că inițiativa noastră a avut ecou în rândul clujenilor, dovadă stând an de an numărul tot mai mare de amenajări florale înscrise în concurs.

Suntem pe drumul cel bun și credem în continuare că Clujul poate deveni un oraș al florilor cu ajutorul tuturor locuitorilor lui, fie că sunt cetățeni simpli, fie companii sau instituții publice’’, a spus Gergely Balázs, președintele Asociației pentru Înfrumusețarea Clujului.

Toți cei care doresc să participe la concurs își pot înscrie proiectele pe site-ul  www.orasulfrumos.ro sau pot trimite imagini cu amenajărilor lor peisagistice în mesaj privat pe paginile de Facebook (română, maghiară) ale proiectului: www.facebook.com/clujulcuflori  / www.facebook.com/viragos.kolozsvar

Premiile care se vor acorda anul acesta vor recompensa:

  • cea mai frumoasă fațadă de casă / instituție publică / companie
  • cea mai frumoasă fereastră
  • cel mai frumos balcon
  • cea mai frumoasă grădină / curte / spațiu verde din fața blocului
  • cea mai frumoasă grădină urbană de plante aromatice și legume sau fructe
  • cel mai frumos proiect floral din județul Cluj

Criterii de jurizare

De asemenea, Asociația pentru Înfrumusețarea Clujului va oferi un premiu special, la fel ca în fiecare an.

Desemnarea proiectelor câștigătoare se va face în prima jumătate a lunii octombrie. Criteriile de jurizare vor ține cont în special de amplasarea, cromatica şi formele în care au fost aranjate florile, diversitatea florilor folosite și maniera în care acestea se armonizează cu mediul în care au fost amplasate.

Inițiativa ’’Clujul cu flori’’ aparține Asociației pentru Înfrumusețarea Clujului, o asociație a cărei rădăcini se întind mult în trecutul Orașului Comoară (anii 1880-1890) și de numele căreia se leagă proiecte importante, precum gestionarea spațiului verde din jurul grupului statuar Matia Corvin din Piața Unirii, dezvoltarea Parcului Central sau amenajarea Cetățuii.

Asociație din 2017

Înființată în 2017, Asociația pentru Înfrumusețarea Clujului readuce la viață scopurile vechii organizații și își propune să contribuie la crearea unui spațiu vital sănătos, plăcut, de bun-gust și estetic cu ajutorul și cu participarea activă a cetățenilor urbei.

Fondatorii Asociației doresc ca Clujul să fie nu numai un oraș modern în sensul de azi al cuvântului și plin de posibilități, ci și unul care corespunde standardelor occidentale în ceea ce privește esteticul și frumosul.

Proiectul ’’Clujul cu flori’’ este finanțat de Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca și de Bethlen Gábor Alap din Ungaria.

Site: www.orasulfrumos.ro

Facebook: www.facebook.com/clujulcuflori  / www.facebook.com/viragos.kolozsvar

 

 

Citește mai departe

EVENIMENT

Se caută poliţişti de frontieră. 500 de posturi, dintre care o parte la Aeroportul Cluj

Publicat

De

aeroport

Poliţia de Frontieră organizează concurs pentru ocuparea a 500 de posturi de agenţi şi ofiţeri de poliţie. 

Poliţia de Frontieră Română demarează procedura de încadrare de personal, în vederea completării deficitului existent la nivelul instituţiei.

Astfel, vor fi organizate concursuri prin încadrare directă pentru ocuparea a 500 posturi de agenţi şi ofiţeri de poliţie de frontieră, precum şi personal contractual, repartizate la nivelul tuturor structurilor teritoriale de la frontiera României (terestră, aeriană şi maritimă), precum şi la structura centrală.

Dintre acestea, 426 de posturi sunt destinate încadrării cu agenţi de poliţie, 47 cu ofiţeri de poliţie, iar 27 cu personal contractual.

Cele mai multe posturi scoase la concurs sunt destinate agenţilor de poliţie din structurile operative – 381, după cum urmează:

Centrul de Supraveghere şi Controlul Trecerii Frontierei Aeroporturi Bucureşti – Otopeni – 1;
Serviciul Poliţiei de Frontieră Aeroport Cluj Napoca – 8;
Sectorul Poliţiei de Frontieră Aeroport Sibiu – 2;
Sectorul Poliţiei de Frontieră Aeroport Bacău – 4;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu – 35;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timişoara – 88;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Oradea – 30;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei – 76;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Iaşi – 72;
Garda de Coastă – 65.

Diferenţa de 45 de posturi de agenţi de poliţie este destinată unor specialităţi precum comunicaţii şi informatică, logistică, financiar, secretariat, protecţia informaţiilor clasificate, relaţii internaţionale, resurse umane, formare iniţială şi pregătire continuă etc., distribuţia acestora pe structuri fiind astfel:

Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră – 14;
Şcoala de Perfecţionare a Pregătirii Personalului Poliţiei de Frontieră Drobeta Turnu-Severin – 3;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu – 5;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timişoara – 2;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei – 4;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Iaşi – 8;
Garda de Coastă – 5;
Baza de Reparaţii Navale Brăila – 6;

În ceea ce priveşte cele 47 posturi de ofiţeri de poliţie, acestea vor fi repartizate pentru încadrare astfel:

două în sectorul operativ la structura specializată din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române – structura centrală

45 în celelalte sectoare neoperative, atât din structura centrală, cât şi structuri teritoriale, astfel:
Inspectoratul General al Poliţiei Române – structura centrală – 16;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Oradea – 6;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu – 9;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timişoara – 2;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei – 5;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Iaşi – 3;
Garda de Coastă – 2;
Baza de Reparaţii Navale Brăila – 2.

Referitor la personalul contractual, numărul posturilor scoase la concurs este de 27, repartizat după cum urmează:
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu – 2;
Şcoala de Perfecţionare a Pregătirii Personalului Poliţiei de Frontieră Drobeta Turnu Severin – 2;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Oradea – 5;
Şcoala de Pregătire a Agenţilor Poliţiei de Frontieră Avram Iancu Oradea – 1;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei – 2;
Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Iaşi – 5;
Baza de Reparaţii Navale Brăila – 10.

Încadrarea se va face în urma susţinerii unui concurs, emiterea anunţurilor fiind realizată de către fiecare structură beneficiară, conform prevederilor legale.

Informaţii complete cu privire la posturile existente, programul înscrierilor, condiţiile de participare, documentele necesare şi modalităţile de desfăşurare a concursurilor se regăsesc pe site-ul oficial al Poliţiei de Frontieră Române, secţiunea Carieră – https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/n-cariera-18/?fm=1&page_no=8.

Această activitate, care presupune completarea deficitului existent la nivelul PFR, se înscrie în obiectivele instituţiei de creştere a capacităţii de acţiune la nivelul structurilor teritoriale şi, implicit, întărirea componentei operative a Poliţiei de Frontieră.

Citește mai departe

EVENIMENT

Un clujean conduce o organizaţie mondială. Adrian Crivii a fost ales preşedintele WAVO

Publicat

De

img 20220701 wa0012

Vineri, la Berlin, clujeanul Adrian Crivii a preluat functia de Președinte Executiv al Organizației Mondiale a Evaluatorilor (WAVO) pentru mandatul 2022-2024.

La Berlin a avut loc Conferinta națională a celei mai importante organizații de consultanță financiară din Germania .HypZert .

Asociații din 38 de țări

Cu aceasta ocazie a avut loc și Conferința IVSC -WAVO cele mai reprezentative organizatii ale Evaluatorilor care reunesc peste 350. 000 de membri a 150 de Asociații din 38 de țări.

Potrivit lui Adrian Crivii, Anevar (Asociația Evaluatorilor din România) are o prezență apreciată în cele 2 organizații.

 

Vine criză mare în lume. Dolarul pierde supremaţia. Războiul din Ucraina e un pretext. Clujeanul Adrian Crivii, preşedinte WAVO

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate
Publicitate
Publicitate