Connect with us

EVENIMENT

Bani de la Guvern pentru servicii de consultanţă privind modernizarea Palatului de Justiţie Cluj

Publicat


Curtea de Apel Cluj

Palatul de Justiție Cluj va fi modernizat cu peste 67 de milioane de euro. Guvernul a aprobat recent alocarea din fondul de rezervă a sumei necesare acoperirii serviciilor de consultanță pentru investiție.

Guvernul a aprobat, miercuri, suplimentarea bugetului Ministerului Justiţiei cu peste 2,8 milioane lei pentru continuarea proiectelor în curs. Printre ele se numără și suma necesară acoperirii serviciilor de consultanță pentru modernizarea Palatului de Justiție din Cluj-Napoca.

„Toate investiţiile aflate în desfăşurare sunt pentru ca cetăţenii plătitori de impozite şi taxe să beneficieze de un serviciu public de calitate, de sedii de instanţe spaţioase, moderne. În plus, este vorba despre asigurarea unor condiţii de lucru corespunzătoare pentru magistraţi şi pentru personalul auxiliar. Suplimentarea bugetului Ministerului Justiţiei era mai mult decât necesară pentru că avem multe proiecte în desfăşurare, inclusiv dintre cele care vizează asigurarea încălzirii corespunzătoare în perioada de iarnă. Îi mulţumesc ministrului Boloş pentru înţelegere şi suport”, a declarat Gorghiu, citată de Agerpres.

Palatul de Justiție Cluj-Napoca va fi reabilitat

Asocierea Bog’Art (lider) – Athenaeum Construct – Popp & Asociatii, ACI Cluj – UTI Construction and Facility Management – Electroproiect, alaturi de Schindler Romania, ca subcontractant, a castigat contractul de modernizare a clădirii Palatului de Justitie Cluj-Napoca, în urma licitației organizate de Curtea de Apel Cluj.

Valoarea de atribuire a lucrarilor de proiectare si executie este de 333 milioane de lei (circa 67 milioane de euro), iar durata de implementare este stabilita la 36 de luni.

Proiectant general este compania Popp & Asociatii, proiectant de specialitate – Architecture & Art Studio, ambele din Bucuresti, iar societatea Geocam Test & Drill, din Cluj-Napoca, a elaborat studiul geotehnic.

Ce lucrări se desfășoară?

„Conform Caietului de sarcini, vor fi realizate lucrari de desfacere a peretilor existenti si realizarea unora noi, modificarea dimensionala/ umplerea/ deschiderea unor noi goluri pentru ferestre si usi, reamenajarea zonelor de acces in cladire, realizarea unor noi scari de circulatie interioare, montarea unor instalatii suplimentare de lifturi, schimbarea de destinatie a zonei de Penitenciar in zona de Birouri, refacerea integrala a acoperisului, reamenajarea curtilor interioare, precum si demolarea extinderilor ulterioare constructiei initiale, cu regim de inaltime P (Parter)”, se arată în document.

De asemenea, este necesara realizarea tuturor masurilor de siguranta la incendiu, pentru intreg ansamblul Palatului de Justiție, iar din punct de vedere energetic si al sustenabilitatii, se impune realizarea unui audit energetic, in urma caruia sa fie luate masuri de reducere a consumului de energie.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate