Connect with us

ACTUALITATE

ADMITERE 2021 la Academia Națională de Informații: Locuri și condiții pentru cei care vor să devină ofițeri SRI

Publicat


Absolvenții de liceu care își doresc o carieră în Serviciul Român de Informaţii (SRI) pot opta să se înscrie pe locurile scoase la concurs de Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul” pentru cursuri universitare de licență și master, în anul universitar 2021-2022.

SRI și Academia au publicat detalii despre organizarea admiterii la academie, în acest an.

Vezi și Angajări la Serviciul Român de Informații prin încadrare directă. LISTA posturilor disponibile. Condiții, avantaje și restricții

Studiile universitare de licență în domeniul științe militare, informații și ordine publică, se desfășoară pe o durată de 3 ani, se obțin 180 de credite și se organizează doar cu frecvență pe locuri bugetate.

La finalizarea studiilor, absolvenții obțin diploma de licență, însoțită de suplimentul de diplomă, care se eliberează potrivit legii și în concordanță cu standardele specifice calității învățământului superior, pe plan național și internațional.

Academia organizează studii universitare de licență pe specializările Psihologie-informații, pentru formarea de ofițeri de informații operativi, și Studii de securitate și informații, pentru formarea de ofițeri de informații analiști.

După finalizarea uneia dintre acestea, absolvenții sunt încadrați în instituțiile de proveniență.

Cei admiși la facultățile academiei – specializări licență – vor urma cursuri 3 ani.

Programul este adresat atât elevilor aflați în clasa a XII-a, cât și absolvenților cu diplomă de bacalaureat, cu vârsta maximă de 23 de ani, care își doresc o carieră în Serviciul Român de Informaţii.

Selecție candidati ADMITERE Academia Națională de Informații

Candidații interesați se vor înscrie în procesul de selecție, prin transmiterea unui CV la adresa hr@sri.ro (cu titlul „Licență ANIMV Nume și prenume”) şi cu precizarea, în corpul e-mail-ului, a localităţii unde le este mai facilă contactarea de către un reprezentant HR al SRI, până la data de 25 martie 2021.

În urma promovării tuturor etapelor de selecție, candidații vor fi validați pentru a participa la concursul de admitere la licenţă.

Admitere Academia de Informații: Termen limită de înscriere

Termenul limită pentru înscrierile la admitere – Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” este 9 iulie 2021.

”Ofițerul analist privește lumea, îi înțelege tendințele, îi descifrează relațiile de cauzalitate și îi anticipează evoluțiile.

Devenind depozitar a ceea ce știm, dar și a ceea ce nu știm, vei putea avea rolul de a orienta activitatea de culegere de informații sau de a transmite evaluări beneficiarilor legali, precum Președintele sau Prim-ministrul României, despre probleme relevante pentru securitatea națională.

Ofițerul operativ culege informații care sunt ulterior plasate în producția de cunoaștere sau sunt folosite pentru construirea de operațiuni complexe.

Acesta joacă rolul de senzor al situației operative, accesează surse deja existente sau recrutează noi agenți.

Prin munca în echipe mixte, de ofițeri analiști și ofițeri operativi, Serviciul Român de Informații  previne materializarea riscurilor și neutralizează amenințările la adresa securității naționale” – arată Academia.

ADMITERE 2021 – Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” – studii universitare de licență – locuri:

  • FACULTATEA DE INFORMAŢII – specializarea „Psihologie-informaţii” – 20 locuri pentru SRI, 10 locuri pentru SIE, 19 locuri pentru MAI, 9 locuri pentru MJ-ANP
  • FACULTATEA DE STUDII DE INTELLIGENCE – specializarea „Studii de securitate şi informaţii” – 10 locuri pentru SRI, 10 locuri pentru SIE, 16 locuri pentru MAI

CONDIȚII pentru participarea la concurs:

Candidaţii trebuie să îndeplinească, în mod cumulativ, următoarele condiţii:

  • sunt absolvenţi de liceu, cu diplomă de bacalaureat sau prezintă adeverinţă care atestă că vor susţine examenul de bacalaureat în sesiunea iunie-iulie 2021; în situaţia în care candidaţii au mai urmat sau urmează un program de studii universitare de licenţă, cu suportarea cheltuielilor de la bugetul de stat, în conformitate cu art. 142 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, vor achita contravaloarea serviciilor de şcolarizare de care au beneficiat anterior cu finanţare de la bugetul de stat.

Încasarea sumei reprezentând contravaloarea serviciilor de şcolarizare se realizează de către instituţia de învăţământ superior de stat care a asigurat şcolarizarea.

Cu ocazia înmatriculării în cadrul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, candidaţii vor prezenta dovada că au efectuat integral sau efectuează, în rate, plata serviciilor de şcolarizare. au cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;

  • acceptă că activităţile didactice se desfăşoară în regim cazarmat, cu posibilitatea de deplasare în oraş, în timpul săptămânii, în intervalul 16.00 – 22.00, funcţie de programul activităţilor didactice şi de evoluţia contextului pandemic;
  • acceptă că pot părăsi campusul universitar pentru deplasare la domiciliu doar la sfârşit de săptămână, sau că, în cazul menţinerii actualului context pandemic, deplasarea la domiciliu se va putea efectua odată la câteva săptămâni;
  • îşi exprimă acordul ca, după finalizarea programului de studii universitare de licenţă în cadrul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul”, să desfăşoare activităţi, în calitate de ofiţeri de informaţii, în orice zonă a teritoriului naţional, potrivit intereselor şi nevoilor instituţiei pentru care a fost selecționat și școlarizat, în conformitate cu angajamentul semnat cu aceasta;
  • acceptă, în situaţia în care vor fi declaraţi ADMIS, interzicerea ori restrângerea exercitării unor drepturi şi libertăţi cetăţeneşti, conform dispoziţiilor din legislaţia în vigoare;
  • acceptă efectuarea de verificări asupra activităţii şi comportamentului lor, precum şi verificările de securitate prevăzute de H.G. nr. 585/2002, cu modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, în scopul determinării eventualelor elemente de incompatibilitate privind accesul la informaţii secrete de stat
  • acceptă faptul că vor fi înmatriculaţi doar în condiţiile în care obţin autorizaţia de acces la informaţii clasificate până la data de 30 septembrie 2021.
  • au fost declaraţi APT pentru participarea la concurs de către instituțiile beneficiare pentru care au fost selectați.

De la condiţiile de înscriere nu se acordă derogări.

ADMITERE 2021 – Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” – înscrieri:

Înscrierea se va realiza online.

Perioada de înscriere online pentru participarea la concursul de admitere: 14 iunie – 9 iulie 2021

Pot participa la concursul de admitere doar candidaţii care promovează toate etapele specifice de selecţie pentru încadrarea în instituţiile beneficiare pentru care au fost selecţionaţi.

Un candidat se poate înscrie pe locuri scoase la concurs pentru o singură instituţie beneficiară.

Opţiunea de a participa la concursul de admitere se face prin completarea unei cereri-tip adresată rectorului Academiei. AICI, model cerere.

Formularul se completează, se scanează în format PDF şi se transmite la adresa de mail admitere2021@animv.ro, în intervalul 14 iunie – 9 iulie 2021.

Vezi AICI: ADMITERE 2021 – Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” – documente pentru dosarul de concurs

Calendar Admitere 2021 Academia Națională de Informații

La sediul Academiei Naţionale de Informaţii „Mihai Viteazul” în perioada 19-24 iulie 2021, se vor susţine următoarele probe de concurs:

FACULTATEA DE INFORMAŢII – specializarea „Psihologie informaţii”:

19 iulie 2021: Limba şi literatura română (proba scrisă I)

20 iulie 2021: Psihologie (proba scrisă II)

FACULTATEA DE STUDII DE INTELLIGENCE – specializarea „Studii de securitate şi informaţii”

19 iulie 2021: Limba şi literatura română (proba scrisă I)

20 iulie 2021: Istorie (proba scrisă II)

În stabilirea subiectelor de examinare pentru probele scrise se va avea în vedere programa recomandată de Ministerul Educaţiei pentru examenul de bacalaureat, sesiunea 2021.

AICI, programele pentru probele scrise.

Pentru efectuarea clasamentelor candidaţilor, în vederea ocupării locurilor scoase la concurs, media generală de admitere va fi calculată ca medie aritmetică a notelor obţinute la cele două discipline de concurs.

 


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ACTUALITATE

FOTO Ce se mai vinde la Cluj-Napoca. Un FAST-FOOD cu 22.000 de euro

Publicat

De

fast 0

O afacere tip fast-food, veche de doi ani, a fost scoasă la vânzare la Cluj-Napoca, cu toate autorizațiile și aparaturile aferente.

”Cumparatorul are posibilitatea de-si incepe activitatea in doar cateva zile de la achizitionare. Sunt contracte cu Foodpanda si Tazz, plus tablete. Toate autorizatiile sunt la zi, plus orar de functionare. Se vinde cu tot cu rețetar si meniu”, se arată în anunțul de vânzare de pe site-ul piataafacerilor.ro.

fast 1

Fast-food-ul dispune de toate utilitățile, inclusiv centrala termică, dar și de masa rece inox, dulap frigorific vertical 2 usi, aparat de vidat,  cuptor electric cu convectie, plita inductie 2 buc, grill/gratar electric,  friteuza dubla electronica mare, hota cu motor – 2 tigai – aparate sous vide 3 buc, robot cu 5 discuri, lada frigorifica, friteuza mica cu 2 cuve,  vitrina rece pentru salate, masa pizza frigorifica cu blat de marmura,  malaxor 20L, cuptor pizza 2×40 cm, lopata pizza – storcator citrice – 4 spalatoare cu robinet – 5 tocatoare – raft metalic – cutii de aluat si alte ustensile, lada frigorifica mare 4 usi.

De asemenea, localul are un kit supraveghere video – scaune bar – mese bar și este conectat la un sistem de alarma de la Nera Muresan.

Chiria lunara este de 500 euro.

”Afacerea se vinde la prețul de 22.000 euro, ușor negociabil”, se mai arată în anunț.

fast 2

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Permisul de sănătate devine obligatoriu de azi în Italia

Publicat

De vineri, toți salariații din Itaia sunt obligați să prezinte un permis de sănătate pentru coronavirus înainte de a intra la serviciu. Măsura ar putea induce o penurie de personal în unele industrii.

Măsura, o extindere a „permisului verde” introdus în luna august, impune lucrătorilor din sectorul public și privat să fi fost dublu vaccinați, să prezinte dovada unui test negativ efectuat în ultimele 48 de ore sau să se fi recuperat recent de la Covid-19, scrie The Guardian.

Cei care nu respectă regulile riscă să fie suspendați fără plată sau să primească o amendă de până la 1.500 de euro. Angajatorii riscă amenzi dacă nu verifică personalul.

Mai mult de 80% din populația cu vârsta de peste 12 ani din Italia a fost vaccinată de două ori, iar majoritatea italienilor au acceptat cu ușurință permisul verde, care este necesar și pentru a lua masa în restaurante, pentru a intra în muzee, teatre și cinematografe, precum și pentru a fi folosit în avioane și trenuri.

Cu toate acestea, protestele față de regula privind locul de muncă au luat amploare în ultimele săptămâni, iar o demonstrație din Roma, la sfârșitul săptămânii trecute, a devenit violentă, grupurile neofasciste exploatând nemulțumirea.

Motivul care stă la baza impunerii permisului verde al Italiei este creșterea numărului de vaccinări și limitarea infecțiilor.

Confindustria, grupul de lobby al mediului de afaceri italian, susține ferm măsura de la locul de muncă. Cu toate acestea, diverse industrii invocă un potențial deficit de personal începând de vineri, pentru că lucrătorii intră în grevă sau pur și simplu aleg să stea acasă.

Sursa: Mediafax

Citește mai departe

ACTUALITATE

313 candidați în cursa pentru ocuparea celor 293 de posturi de director și director adjunct în școlile din Cluj

Publicat

De

În județul Cluj, 313 cadre didactice au fost validate pentru a susține proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, potrivit IȘJ.

Proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct se va desfășura vineri, 15 octombrie 2021, la centrul de concurs de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca.

În județul Cluj, pentru ocuparea celor 293 de funcții vacante de director și director adjunct, din care 214 sunt de director, s-au înscris 315 cadre didactice.

Ca urmare a desfășurării etapei de evaluare a dosarelor de înscriere, din perioada 15-26 septembrie 2021, 313 cadre didactice au fost validate pentru a participa la probele din cadrul concursului.

Candidații, monitorizați audio și video

În vederea susținerii probei scrise accesul candidaților în sălile de concurs monitorizate audio-video este permis în intervalul orar 9:00-9:30.

Proba scrisă se desfășoară începând cu ora 10:00 și are o durată de maximum 120 de minute. În structura probei scrise, circa 60% dintre itemi vor viza capacitățile cognitive și de leadership, circa 20% competențele de management, iar restul itemilor vizează reglementările legale din bibliografia de concurs.

Ulterior finalizării testului standardizat din cadrul probei scrise, candidații rămân în sala în care au susținut proba scrisă, în vederea participării la etapa de evaluare a lucrărilor scrise.

Candidații care au obținut minimum nota 7 ( șapte) la proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct vor susține proba de interviu în perioada 15 noiembrie – 8 decembrie 2021, conform unui grafic stabilit de către Inspectoratul Școlar Județean Cluj.

ATENȚIE! Sesiune specială pentru candidații cu Covid-19

Potrivit Inspectoratului Școlar Cluj, având în vedere identificarea unor situații de îmbolnăviri cu Covid-19 în rândul candidaților, Ministerul Educației va organiza joi, 28 octombrie 2021, o sesiune specială a probei scrise.

La aceasta vor avea acces candidații care transmit comisiei județene o solicitare însoțită de raportul medical/decizia de carantinare, eliberate de DSP, prin care aceștia sunt plasați în izolare/carantină ca urmare a contractării virusului SARS-CoV-2 sau al contactului direct cu o persoană infectată.

Cine nu a transmis documentul, acest lucru se mai poate face în intervalul 15-25 octombrie 2021, prezentarea sa constituind condiție obligatorie de participare la sesiunea specială.

„Am încredere că vom avea manageri dedicați”

Marinela Marc, șefa IȘJ Cluj, spune că are încredere că noii manageri vor continua modelul clujean de succes în învățământ.

„Creșterea calității actului educațional într-o unitate de învățământ depinde, în mare măsură, de managementul organizației școlare.

Directorii unităților de învățământ trebuie să-și asume o serie de roluri, de la definirea obiectivelor unității de învățământ, monitorizarea întregului proces educațional, elaborarea și gestionarea bugetului, a ofertei educaționale, până la colaborarea cu cadrele didactice, elevii, părinții, autoritățile locale și ceilalți parteneri educaționali, în vederea îmbunătățirii procesului de învățare al elevilor.

Pentru aceasta, este necesar ca persoanele care ocupă aceste funcții să facă dovada diverselor competențe de comunicare, capacitate decizională, transfer analogic, să dețină cunoștințe de management și legislație.

Am încredere că, în această perioadă foarte încărcată, colegii mei, cadre didactice care s-au înscris la concurs vor gestiona cu calm și echilibru probele concursului, astfel încât, unitățile de învățământ din județul Cluj să aibă, pentru următorii patru ani, acei manageri dedicați și performanți, care să continue modelul de succes al învățământului preuniversitar clujean”, a declarat Marinela Marc, inspector școlar general al Inspectoratului Școlar Județean Cluj.

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Legile nu sunt pentru toți. Cum s-a ales un clujean de 21 de ani cu dosar penal

Publicat

De

Un tânăr de 21 de ani din comuna Sânpaul s-a urcat la volan, chiar dacă dreptul de a conduce mașina îi era suspendat.

Acesta a riscat și s-a urcat la volanul mașinii, dar a fost oprit în trafic de polițiștii din Baciu, pe un drum din localitate.

Polițiștii au făcut verificări și au constatat că avea dreptul de a conduce suspendat, drept pentru care pe numele lui a fost deschis un dosar penal.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

    Publicitate
    Publicitate