Connect with us

EVENIMENT

225 de persoane infectate cu Covid-19 într-o zi pe țară

Publicat


Până astăzi, 4 iunie, pe teritoriul României, au fost confirmate 1.078.563 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).

1.041.924 de pacienți au fost declarați vindecați.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 225 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv.

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 100 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, 30.612 persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 03.06.2021 (10:00) – 04.06.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 113 decese (71 bărbați și 42 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Argeș, Bihor, Bistrița-Năsăud, Brașov, Buzău, Gorj, Hunedoara, Harghita, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Prahova, Sălaj, Timiș, Tulcea, Ilfov și Municipiul București.

93 dintre aceste decese sunt anterioare intervalului mai sus menționat și au fost introduse în baza de date, la solicitarea Ministerului Sănătății, de către Direcțiile de Sănătate Publică din țară, în urma verificărilor efectuate.

Astfel, 8 decese s-au produs în luna octombrie 2020, 24 din noiembrie 2020, 11 din decembrie 2020, 22 din ianuarie 2021, 3 din februarie 2021, 5 din martie 2021, 9 din aprilie 2021, 11 din mai 2021, în județele Bihor, Brașov, Gorj, Ilfov, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Timiș, Tulcea și Municipiul București.

Dintre cele 113 decese, 3 au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 de ani, 7 la categoria 40-49 de ani, 10 la categoria 50-59 de ani, 28 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 34 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 31 decese la categoria de vârstă peste 80 ani.

106 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 3 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 4 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 1.829. Dintre acestea, 341 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 7.967.357 de   teste RT-PCR și 1.201.630 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 21.836 de teste RT-PCR (10.854 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 10.982 la cerere) și 10.716 teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 4.517 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 2.294 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 25.925 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 46 de persoane.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

POLITICA

Petrișor Peiu, senator AUR: „Un început de an sub semnul haosului guvernamental”

Publicat

Senatorul Petrișor Peiu (AUR) a lansat o critică dură la adresa coaliției PSD-PNL-UDMR, acuzând lipsa de soluții în fața problemelor economice și politice majore, dar și încălcarea drepturilor fundamentale ale cetățenilor.

„Anul a început cu un tablou sumbru, marcat de suprapunerea a trei crize majore, gestionate cu incompetență de actuala guvernare.

Alegerile prezidențiale, între incertitudine și anularea dreptului de vot

Prima problemă, cea a alegerilor prezidențiale, continuă să fie un subiect al incertitudinii, întrucât guvernul refuză să stabilească o dată clară, iar justiția nu oferă un răspuns cu privire la motivele care au dus la anularea alegerilor din 8 decembrie și anularea a aproape 10 milioane de voturi. În al doilea rând, poziția președintelui ilegitim, Klaus Werner Iohannis, creează ambiguități pe plan intern și internațional, cu atât mai mult cu cât mandatul său ar fi trebuit să se încheie deja. În al treilea rând, „ordonanța trenuleț” afectează profund mari categorii de români, lovind în mediul de afaceri, în românii onești, pensionari și persoane vulnerabile.

„Ordonanța trenuleț”, o lovitură pentru români

Guvernarea Ciolacu 2 se scufundă tot mai adânc în criza bugetară, dovedind aceeași nepăsare și incapacitate de a găsi soluții. În timp ce la Cotroceni avem un președinte uzurpator, înghețarea salariilor și pensiilor a adus nemulțumire generalizată, fără ca această măsură să rezolve problema deficitului bugetar pe care îl avem și care este prognozat la 8,7%. Ministrul Finanțelor, cu o retorică sfidătoare la adresa românilor, oferă asigurări că statul va putea plăti pensiile și salariile la nivelul lunii noiembrie 2024, dar recunoaște că situația economică este critică. Singurele soluții par a fi noi împrumuturi și noi tăieri, care vor adânci povara cetățenilor și a mediului de afaceri.

Inflația și prețurile la energie, o povară zilnică pentru români

În paralel, românii resimt efectele unei inflații galopante, ale scumpirilor în lanț și ale unor facturi uriașe la energie. Perspectiva unei dublări a prețului la energia electrică după 31 martie, fără vreo măsură concretă de stabilizare, amplifică incertitudinea. Atitudinea decidenților politici, axată mai mult pe declarații și campanii de imagine decât pe acțiuni concrete, demonstrează o lipsă de conectare cu prioritățile și așteptările oamenilor.

Întrebarea cea mai importantă este ce se va întâmpla până la urmă cu salariile și cu pensiile? Este constituțională această înghețare despre care se tot vorbește? AUR a contestat constituționalitatea „ordonanței trenuleț” și a cerut intervenția Avocatului Poporului. Însă, având în vedere că toate aceste instituții sunt conduse de marionete ale sistemului PSD-PNL, nu ne așteptăm ca ele să acționeze în interesul românilor.

Un sistem politic rupt de nevoile reale ale cetățenilor

Este totuși ridicol, cel puțin în cazul pensiilor, să ai o lege prin care orice guvern este obligat să indexeze în fiecare an pensiile în funcție de indicele de creștere a prețurilor și de creșterea salariului mediu brut și să nu se facă acest lucru. Este o încălcare clară a legii, dar nu este prima oară. În 2019 s-a aprobat o lege a pensiilor în Parlament, președintele a promulgat-o și după aceea nu s-a mai aplicat niciodată.

Cine ar putea să ne spună care au fost motivele concrete? Nimeni, toți fug de răspundere. La fel și în cazul acesta: legea pensiilor a fost o minune care a ținut patru luni, de la 1 septembrie la 1 ianuarie.

În ceea ce privește creșterea sau indexarea salariilor personalului bugetar și aici este o atitudine politică greșită, pentru că guvernul, în loc să reașeze dimensiunea acestui aparat bugetar, preferă să îi sancționeze pe toți cei care lucrează la stat. Și așa vor nemulțumi pe toată lumea, în loc să dimensioneze aparatul bugetar în funcție de ceea ce are țara nevoie și de ceea ce poate să plătească. Dar astea sunt decizii politice pe care le-a luat guvernul, altele decât cele pe care le-au anunțat timpul campaniei electorale PSD-PNL-UDMR, așa încât este foarte greu să ne așteptăm la vreo evoluție pozitivă în acest zonă.

AUR cere răspundere și acțiune concretă

La toate acestea se adaugă și o problemă gravă de reprezentativitate. Dreptul românilor de a alege este călcat în picioare, prin decizii controversate care sporesc tensiunile sociale. În lipsa unei schimbări radicale, riscăm să ne confruntăm cu o explozie a nemulțumirilor populare, ignorată însă cu nonșalanță de cei aflați la guvernare.

Guvernarea PSD-PNL-UDMR dovedește că prioritățile sale sunt departe de nevoile reale ale cetățenilor. România se îndreaptă către o criză profundă, alimentată de măsuri incoerente și politici menite să protejeze interesele celor aflați la putere, nu ale oamenilor obișnuiți”, a declarat Petrișor Peiu, senator AUR.

Citește mai departe

EVENIMENT

ANPC, avertisment în pragul reducerilor de iarnă: „Atenţie la preţuri”

Publicat

ANPC le recomandă cumpărătorilor să fie vigilenți în perioada reducerilor de iarnă. Consumatorii sunt sfătuiți să verifice prețurile și să se informeze temeinic asupra produselor dorite, pentru a evita capcanele unor reduceri false sau a unor oferte înșelătoare.

Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, recomandă cumpărătorilor să fie foarte atenţi la preţuri în perioada reducerilor de iarnă şi să se informeze cât mai bine asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze.

„În perioada reducerilor de iarnă este recomandat să verificaţi preţurile prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele online. Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de iarnă, citiţi cu atenţie caracteristicile produsului şi verificaţi dacă acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor dumneavoastră”, a scris Paul Anghel, duminică, pe Facebook.

Verificați prețurile și reducerile reale

Cumpărăturile din această perioadă pot fi făcute în deplină siguranţă dacă se întocmeşte o listă cu produsele pe care cumpărătorii doresc să le achiziţioneze şi cu preţurile actuale ale acestora, fiind astfel informaţi cu privire la reduceri.

Câteva măsuri recomandate de eprezentantul ANPC:

  • verificaţi stocul existent;
  • verificaţi preţul afişat şi dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA);
  • verificaţi dacă preţul include şi costul de livrare;
  • în cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comandă, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul;
  • dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii vânzătorului.

Comerciantul este obligat să informeze corect şi complet consumatorii, oferind, printre altele, informaţii despre datele de identificare, caracteristicile esenţiale ale produsului, preţul cu toate taxele incluse, cheltuieli de livrare şi modalităţi de plată, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului, durata minimă a contractului, funcţionalitatea, compatibilitatea şi interoperabilitatea bunurilor cu elemente digitale, a conţinutului digital şi a serviciilor digitale precum şi existenţa şi modul de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală a contractului.

Cumpărăturile online: măsuri de siguranță

Totodată, acesta recomandă consumatorilor să citească recenziile privind produsele oferite online, care pot oferi indicii despre calitatea acestora sau despre seriozitatea comerciantului. În plus, pentru contractele încheiate pe pieţele online (de intermediere vânzări între comercianţi şi consumatori), consumatorul trebuie să ştie că orice furnizor de piaţă online (proprietarul website-ului de intermediere) este obligat să furnizeze o serie de informaţii într-o secţiune specifică a interfeţei online, care este direct şi uşor accesibilă de pe pagina unde sunt prezentate ofertele.

Astfel, furnizorii online trebuie să precizeze dacă partea terţă care oferă produsele este sau nu un comerciant – persoană juridică şi în cazul în care nu este un comerciant – persoană juridică, ci o persoană fizică să specifice faptul că drepturile consumatorilor care decurg din legislaţia în materie de protecţie a consumatorilor nu se aplică contractului încheiat.

Potrivit sursei citate, indiferent că este vorba despre un magazin online sau despre unul clasic, preţul trebuie întotdeauna afişat clar, lizibil, în lei şi cu toate taxele incluse (TVA şi alte taxe suplimentare), dacă este cazul.

Astfel, preţul redus trebuie să fie inferior preţului de referinţă/preţului anterior. Acesta reprezintă cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de dată aplicării preţului redus.

În cazul produselor susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid, preţul anterior reprezintă cel mai scăzut preţ practicat de vânzător în aceeaşi suprafaţă de vânzare în perioada ultimelor 10 zile înainte de dată aplicării reducerii de preţ. În cazul produselor prezente la comercializare într-o perioadă mai mică de 30 de zile, preţul anterior reprezintă cel mai scăzut preţ practicat de vânzător în această perioadă înainte de data aplicării reducerii de preţ.

Drepturile consumatorilor la retur și rambursare

În ceea ce priveşte contractul, Anghel afirmă că acesta se consideră a fi încheiat, pentru magazinele clasice, în momentul în care se face plata şi este primit produsul. În cazul magazinelor online, contractul este considerat a fi încheiat în momentul confirmării, pe suport durabil, de către comerciant, a acceptării comenzii cumpărătorilor.

În cazul magazinelor clasice, dacă un consumator doreşte să renunţe la achiziţie după ce a încheiat contractul, legea nu oferă dreptul de a renunţa la contract. „Odată achiziţionat un bun, acesta nu mai poate fi înlocuit sau contravaloarea acestuia să vă fie rambursată decât dacă este defect, aplicându-se aici regulile privind garanţiile. Pentru magazinele online, legea stabileşte un termen de 14 zile calendaristice de la momentul primirii bunului în care puteţi renunţa la achiziţie, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare”, mai scrie Paul Anghel în recomandările postate pe reţeaua de socializare.

Unele magazine online, ca parte a politicii lor comerciale, au extins acest termen la 30 sau chiar 60 de zile, însă cumpărătorii trebuie să verifice acest lucru cu fiecare comerciant în parte.

Termenul de 14 zile se poate prelungi cu încă 12 luni în cazul în care comerciantul nu a menţionat expres despre existenţa dreptului de returnare a produselor. În cazul în care vânzătorul nu trimite un curier pentru ridicarea bunului, cumpărătorul trebuie să plătească returul.

Reprezentantul ANPC menţionează că, în cazul în care produsul ajunge deteriorat sau distrus, vânzătorul este cel care suportă pierderea.

Reguli privind garanțiile produselor

Regulile privind garanţiile se aplică indiferent de modul în care sunt achiziţionate bunurile şi de preţul acestora, online, din magazinul clasic, la preţ redus sau la preţ întreg, iar OUG 140/2021 este actul normativ care reglementează garanţiile bunurilor, respectiv stabileşte că există două tipuri: garanţia legală de conformitate şi garanţia comercială, care pot coexista pentru un singur bun.

În postarea sa, Anghel precizează că garanţia legală se aplică pentru orice bun comercializat şi este responsabilitatea vânzătorului în temeiul legii, în principiu fiind de doi ani, deşi există şi excepţii în cazul bunurilor cu elemente digitale, unde poate fi şi de cinci ani. În cazul produselor de ocazie, consumatorul şi vânzătorul pot conveni asupra unei perioade de garanţie mai de cel puţin un an.

În cazul în care produsul se defectează sau nu respectă specificaţiile, cumpărătorii au dreptul la repararea, înlocuirea, restituirea contravalorii sau reducerea corespunzătoare a preţului în cazul în care produsul este defect sau nu respectă specificaţiile.

Atenție la comercianții din afara UE

Acesta a atras atenţia şi asupra comercianţilor şi pieţelor online care nu au sediul în Uniunea Europeană, precizând că în cazul în care operatorul economic care administrează site-ul de pe care sunt achiziţionate produsele nu are personalitate juridică în Uniunea Europeană, „capacitatea autorităţilor de a interveni în protejarea intereselor consumatorilor este limitată”.

Citește mai departe

EVENIMENT

Incendiu la o casă din Cășeiu. O femeie care a suferit un atac de panică, transportată la spital

Publicat

Icendiu la Dej

Pompierii din Dej intervin, duminică seară, la un incendiu care a cuprins o casă din comuna Cășeiu din județul Cluj. O femeie a suferit un atac de panică și va fi transportată la spital.

Un incendiu a izbucnit într-o cameră a casei și s-a extins la acoperiș, manifestându-se pe o suprafață de 80 mp.

Din fericire nu sunt victime, însă o femeie a suferit un atac de panică și urmează să fie transportată la spital.

„Pompierii din cadrul Detașamentului Dej intervin în aceste momente pentru a stinge un incendiu izbucnit la o casă din localitatea Cășeiu. Incendiul se manifestă la o cameră și la acoperișul casei, pe o suprafață de aproximativ 80 de metri pătrați. O femeie care prezintă un atac de panică a fost preluată de către echipajul SMURD și va fi cel mai probabil transportată la spital. La fața locului acționează două echipaje, cu două autospeciale cu apă și spumă. Fără imagini până acum”, a transmis ISU Cluj.

Citește mai departe

EVENIMENT

Prima prelevare de organe din acest an, la SCJU Cluj, de la o femeie de 58 de ani aflată în moarte cerebrală

Publicat

Prima prelevare de organe din acest an a avut loc astăzi, la Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj. Medicii au prelevat rinichii unei femei de 58 de ani, aflată în moarte cerebrală.

Medicii clujeni au prelevat astăzi rinichii unei femei în vârstă de 58 de ani, aflată în moarte cerebrală, a cărei familii și-a dat acordul pentru această procedură. Este prima prelevare din anul 2025 la Spitalul Clinic Județean de Urgență (SCJU) Cluj.

„Început de an aducător de speranță pentru pacienții a căror ultimă șansă la viață o reprezintă transplantul.

Prima prelevare de organe din acest an, la SCJU Cluj

Astăzi a avut loc prima intervenție de prelevare de organe din acest an, în cadrul SCJU Cluj. Au fost prelevați rinichii unei paciente de 58 de ani, aflată în moarte cerebrală, de către o echipă a ICUTR Cluj, coordonată de Dr. Dan Pop.

Diagnosticarea și menținerea în condiții fiziologice a donatorului în moarte cerebrală a fost asigurată de echipa de medici ATI din cadrul SCJU Cluj Napoca: Conf. Dr. Cristina Petrișor, șef secție ATI 1, Dr. Elena Ștefănescu, Dr. Dumitru Pătraș, coordonator de transplant în cadrul SCJU Cluj-Napoca.

Mulțumiri echipelor medicale implicate în această intervenție! Profund respect și recunoștință familiei donatorului!”, se arată într-o postare pe pagina de Facebook a Spitalului.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate