ACTUALITATE
10.000 de clujeni utilizează deja APLICAȚIA dedicată TRANSPORTULUI urban, cu date în timp real. Ce alte OPȚIUNI sunt pregătite
În mai puțin de 4 luni de la lansare, aplicația Tranzy, dedicată transportului urban din Cluj-Napoca, a atins 12.000 de download-uri și peste 10.000 de utilizatori activi.
Tranzy lucrează cu date publice deschise pentru a afișa în timp real minutele de sosire a vehiculelor în stație.
Aplicația oferă informații în timp real despre numărul de biciclete și locuri disponibile în stațiile self-service pentru închirierea de biciclete.
Disponibilă din luna februarie a acestui an, aplicația Tranzy are în prezent peste 10.000 de utilizatori activi care se bucură de beneficiile datelor în timp real, având pe telefonul smart propriul ghid de călătorie care îi informează în cȃt timp urmează să ajungă următorul mijloc de transport în staţie.
Acest lucru este posibil prin intermediul dispozitivelor GPS instalate în mijloacele de transport public și a serviciului de date deschise pus la dispoziţia Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, potrivit municipalității clujene.
Informații despre timpii de sosire, dar și despre numărul de biciclete disponibile
Dedicată, în principal, călătoriilor zilnice, cum ar fi la muncă, școală sau cumpăraturi, Tranzy oferă informaţiile despre transport într-un mod simplu și eficient și oferă instant plecările din proximitate și timpii lor de sosire, astfel încât să utilizatorul să poată lua rapid cea mai bună decizie.
Clujenii pot consulta notificări despre blocaje și modificări de circulaţie și au acces la o serie de informaţii utile legate de transportul în comun.
În plus, prin intermediul aplicaţiei sunt monitorizate și stațiile self-service de închiriere de biciclete, afișând în timp real numărul de biciclete și locuri disponibile din reţeaua Cluj Bike.
În curând – orarul general al CTP Cluj-Napoca și funcționalități pentru cei cu deficiențe de vedere
În curând, călătorii vor putea consulta și orarele generale CTP Cluj-Napoca, printre cele mai solicitate funcţionalităţi auxiliare, ca urmare a feedbackului venit de la utilizatori.
Totodată, în perspectiva dezvoltării Tranzy ca „mobility as a service”, dezvoltatorii au în vedere și introducerea unui modul pentru achiziţionarea de bilete și abonamente direct din aplicaţie și implementare unor funcționalități care să vină în ajutorul persoanelor cu dizabilități de vedere, potrivit reprezentanților municipalității clujene.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






