ACTUALITATE
Societățile care lucrează cu public se adaptează din mers noii situații. Măsuri de protecție adoptate pe scară largă
O dată cu instalarea stării de urgență s-au intensificat și măsurile de protecție pe care firmele din România le adoptă, în special cele care au un obiect de activitate ce implică lucrul cu publicul în contact direct.
Un exemplu sunt benzinăriile, obligate să aibă interacțiuni cu publicul, indiferent de situație. Pentru a evita aglomerarea la ghișee, Rompetrol a marcat cu o bandă distanța de siguranță. Astfel de benzi sunt obișnuite mai ales la ghișeele băncilor, din păcate nu sunt întotdeauna luate în seamă. În condițiile impuse de pandemie însă, românii sunt mai atenți cu astfel de marcaje, cu atât mai mult cu cât e în joc propria lor sănătate.
Apar și mesaje care mai de care mai originale, pe vitrine sau pe standurile cu produse, dovadă clară că românul s-a născut poet. De exemplu, pe un stand cu țigări din aceeași benzinărie a fost lipită o coală cu următorul mesaj: ”Ne vedem, comunicăm, împreună ne protejăm!”

Un articol de Marius Aciu
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






