ACTUALITATE
Situația taximetriștilor de la Aeroportul Cluj, scăpată de sub control? Sesizare pe MyCluj: „Ne-a dat jos!”
Un clujean cu un copil mic a fost dat jos din mașină de către un șofer de taxi care, potrivit sesizării depuse pe platforma MyCluj, a refuzat să ofere explicații și a reacționat agresiv verbal.
„O nouă călătorie cu avionul, o nouă aventură la sosire cu taximetriștii. Minunat să îți bată cineva joc de tine când ajungi acasă. De data aceasta, domnul Isidor din câte spunea un coleg de-al dânsului, nu a avut loc să ne puna toate bagajele în portbagaj (au ramas cele 2 ghiozdane pe care le aveam în spate). Fiind cu un copil mic, am pus cele 2 ghiozdane între noi pe bancheta din spate, nu le-am ținut în brațe. Domnul a început să strige la noi să punem bagajele pe jos, iar după ce l-am întrebat de ce să facem asta, a spus că nu e obligat să ne explice de ce și că dacă nu ne convine ne dă jos. Și ne-a dat jos”, relatează pasagerul.
„Ca de fiecare dată, am ajuns să chemăm Bolt”
Din păcate, nu este un caz izolat. Situațiile tensionate și atitudinea lipsită de respect a unor taximetriști de la aeroport au fost semnalate și în alte rânduri.
„Ca de fiecare dată, am ajuns să chemăm Bolt cu standul plin de taximetriști”, mai spune reclamantul, semnalând că pasagerii evită serviciile taxi din fața aeroportului din cauza comportamentului prestatorilor.
Sesizarea este însoțită și de poze cu indicativul mașinii, iar autorul sesizării subliniază că nu cere altceva decât un serviciu corect pentru banii plătiți: „Mi-aș dori mult ca acest gen de situație să nu mai existe și să pot beneficia de un serviciu corect pentru banii pe care îi plătesc”.
Sesizarea figurează pe platformă ca fiind „în lucru”.
FOTO: Arhivă
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger







Sergiu
aprilie 5, 2025 la 10:11 pm
Si totusi de ce sunt tinuti taximetristii in brate de catre autoritati? Ce? Sunt bebelusi? Daca nu le convine ceva, plang?
Ma refer la faptul ca , dupa noile amenajari din fata terminalului de sosiri, s-au creat locuri speciale doar pt taxi. Nu si pentru Uber/Bolt, cum exista in alte tari, pe alte aeroporturi din Europa. Asta e un fel de discriminare? Sau mi se pare?
Am patit la fel. Aproximativ, la fel ca nu iau taxi de pe aeroport. Mai bine merg pe jos. Dar am fost nevoiti , cu copii si bagaje , sa umblam prin parcare sa gasim soferul de Uber, deoarece acesta nu a avut voie sa ne preia din fata terminalului. Politia de fata!!! Urat. Discriminatoriu.
Giurgiu
aprilie 6, 2025 la 9:28 am
NISTE INAPOIATI SE TERMINA VREMEA LOR
Adriana
aprilie 6, 2025 la 11:06 pm
Și domnii taximetriști se mai miră că Bolt și Uber le iau clienții. Cu siguranță sunt și oameni decenți și cu bun simț printre dânșii, însă din păcate pentru ei, mulți sunt în genul descris mai sus. De ce aș vrea să plătesc mai mult pentru niște condiții mai proaste și să mai fiu și tratată cu lipsă de respect?