Connect with us

ACTUALITATE

FOTO. Școala Gimnazială Internațională ”Spectrum” Cluj-Napoca devine Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum”

Publicat


spectrum

Primul liceu privat de informatică din Cluj-Napoca se deschide anul acesta. Școala Gimnazială Internațională ”Spectrum” devine Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” care promite să fie un nou reper în educația de excelență oferită de rețeaua ”Lumina Instituții de Învățământ”.

Cu o experiență de peste 30 de ani în România, Lumina își extinde acum oferta educațională din Cluj-Napoca pentru a pregăti elevii până la nivelul studiilor universitare.

Inaugurată în 2010, Școala Gimnazială Internațională ”Spectrum” din Cluj-Napoca a adunat peste 200 de medalii câștigate de elevii săi la competițiișiolimpiadeinternaționaleșipeste 300 de premii la olimpiadele naționale. Școala pregătește și înscrie anual candidați pentru a susține calificările Cambridge English în cadrul programului Advantage, coordonat de British Council.

Două profiluri

spectrum

În noua unitate școlară vor funcționa două profiluri principale, respectând prevederile din curricula națională.

  • Profil Real-Matematică-Informatică
  • Profil Uman-Filologie

Numărul maxim de elevi din fiecare clasă este 20, tocmai pentru a face posibilă desfăşurarea activităţilor într-un mediu familial şi sigur, cu atenţie deosebită pentru fiecare elev în parte.

Inovație și tehnologie

Unul dintre atuurile Liceului Internațional de Informatică ”Spectrum” este accesul la tehnologie de avangardă. Elevii au acces la laboratoare moderne, inclusive un Smart Lab, clase VR, tablete, PC-uri, imprimante 3D și o fermă sintetică Flex Farm. De asemenea, elevii au oportunitatea să programeze roboți pentru diverse activități, dezvoltând abilități practice și teoretice.

Hasan Colak, managerul Liceului Internațional de Informatică ”Spectrum”: ”Dorim să creștem cetățeni activi, responsabili și conștienți de cerințele secolului XXI. De aceea, observăm și respectăm particularitățile fiecăruia și acționăm astfel încât acestea să fie corelate cu realitatea societății în care trăim, dar și pentru a încuraja ințiativele îndrăznețe”.

Valorile fundamentale și formarea caracterului

Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum”va fi prima scoală din Europa acreditată de National Schools of Character.

Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” pune un accent deosebit pe dezvoltarea socio-emoțională a elevilor. Tocmai de aceea, educația oferită este bazată pe șase valori esențiale: curaj, acceptare, respect, integritate, naturalețe și generozitate. Aceste valori sunt integrate în toate aspectele procesului educațional și contribuie la formarea caracterului elevilor.

În plus, liceul este în process avansat de calificare pentru brevetul oferit de National Schools of Character, celebrul program din Statele Unite care promovează dezvoltarea caracterului în școli. Spectrum va fi prima școală din Europa care implementează acest program ce presupune asumarea unor standard riguroase. Cu ajutorul lor, profesorii au uneltele necesare pentru a consolida caractere și dezvolta în elevi, dincolo de cunoștințe, valori importante care să îi ghideze în viață.

Consiliere în carieră

Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” oferă și:

  • Consiliere în Carieră – echipa de consilieri ghidează elevii în identificarea intereselor și aptitudinilor lor, elaborând planuri de carieră personalizate.
  • Testare PASS și CAT4 – evaluări pentru a înțelege nevoile individuale ale elevilor și a le oferi suportul necesar pentru a-și atinge potențialul maxim.

Cele 17 misiuni ONU: Copiii care vor găsi soluții pentru provocările viitorului

Prin utilizarea tehnologiei de vârf și prin programe care încurajează dezvoltarea emoțională și socială, Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” se angajează să cultive caractere puternice și să educe elevi pregătiți și motivați să contribuie la construirea unui viitor mai bun. Ei sunt încurajați să abordeze practice una dintre cele 17 provocări umanitare majore ale zilelor noastre, identificate de ONU.

Magdalena Ionel, coordonator educațional, Școala Gimnazială Internațională ”Spectrum”din Cluj-Napoca: “Ne propunem să formăm viitorii lideri și inovatori ai societății, pregătind copiii printr-o educație axată pe inovație, tehnologie și dezvoltare personală.

La Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum”, creăm un mediu sigur din punct de vedere psihologic care le permite elevilor să fie conectați atât la tehnologia actuală, cât și la problemele reale cu care ne confruntăm. Ne dorim ca elevii noștri să fie mental prezenți și atenți la provocările lumii actuale.

Programele noastre se aliniază celor 17 obiective ale ONU, printre care eradicarea sărăciei și a foametei, promovarea sănătății și a bunăstării generale, asigurarea unui învățământ de calitate și accesul la apă curată.

Prin aceste eforturi, ne propunem să educăm copiii pentru a fi pregătiţi să rezolve provocările viitorului şi să contribuie la o societate mai bună”

Curriculum și burse

Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” urmează curricula națională,centrată pe nevoile elevilor, cu accent pe tehnologie și inovație.

Primii 10 elevi înscriși în fiecare clasă vor beneficia de o reducere de 10% pentru anul 2024-2025. De asemenea, vor fi disponibile și burse de merit pentru elevii cu performanțe academic remarcabile.

Puncte forte ale programului educațional din cadrul Liceului Internațional de Informatică ”Spectrum”

Liceul Internațional de Informatică ”Spectrum” se distinge printr-o serie de programe și inițiative care susțin excelența academic și dezvoltarea personală:

  • Learning Support: Suport individualizat pentru elevi pentru a atinge potențialul maxim.
  • ”Spectrum”Expertum: Programe de excelență academică.
  • Competiția First Step: Propune să dezvolte abilitățile elevilor în cercetare, comunicare, prezentare, gestionarea timpului, colaborare și creativitate.
  • Conferința Cyber Heroes: Securitate cibernetică.
  • FestivalulArmonia: Pentru copii și tineret.
  • PASS: Evaluarea socio-emoțională și support personalizat.
  • CAT4: Testarea abilităților cognitive pentru a înțelege și dezvolta potențialul fiecărui elev.
  • Character Education: Program de educație a caracterului.
  • Career Counseling: Consiliere profesională și orientare în carieră.
  • Well-being: Promovarea sănătății și bunăstării.
  • Project-Based Learning: Învățare bazată pe proiecte.

Comunitate pentru elevi

Misiunea Liceului Internațional de Informatică „Spectrum” din Cluj-Napoca este să fie mai mult decât o școală – o comunitate unde copiii să fie pregătiți pentru provocările viitorului.

”Lumina Instituții de Învățământ este cel mai mare grup educațional privat din România, cu un număr de peste 5000 de elevi din peste 40 țări, dintre care 85% români și 14% străini, cu peste 450 de cadre didactice și peste 3000 de elevi absolvenți.

Tuturor elevilor le sunt asigurate cele mai înalte standarde de educație prin dotarea școlilor cu laboratoare și săli de clasă modern și complet utilate, ateliere de artă, săli de sport și festivități.

Până în prezent, peste 3000 de elevi au absolvit cursurile unei școli Lumina, majoritatea alegând să își continue studiile la universități de prestigiu din străinătate, unde au fost acceptați cu burse: Harvard, MIT, Stanford, Princeton, Yale, Caltech, Oxford, Cambridge, Manchester, UCL, Imperial College, Jacobs University, Hague University etc.

Mulți dintre ei s-au întors în țară și au devenit antreprenori sau au ales să lucreze în IT, servicii bancare, la firme naționale sau internaționale renumite.

”Lumina Instituții de Învățământ” împlinește anul acesta 30 de ani de activitate în România.

cluj.spectrum.ro/



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ECONOMIE

Peste 1.000 de firme au fost DIZOLVATE la Cluj în doar 5 luni. Comerțul, domeniul cel mai afectat

Publicat

De

Registrul Comerțului Cluj

În primele 5 luni ale acestui an, peste 1.000 de firme au fost dizolvate în județul Cluj, care se află „în top” în țară, potrivit Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC).

La nivel național, numădul firmelor dizolvate a crescut cu 16% față de aceeași perioadă a anului 2023.

Peste 1.000 de firme au fost DIZOLVATE la Cluj în doar 5 luni. Comerțul, domeniul cel mai afectat

Astfel, conform ONRC, în 5 luni au fost dizolvate în România 19.229 de firme, față de 16.608 în perioada similară a anului trecut.

În județul Cluj au fost dizolvate 1.017 firme în 5 luni, mai mult cu aproape 23% față de 2023.

Cele mai multe dizolvări au fost înregistrate în Bucureşti, respectiv 4.038 de firme, o creștere de 14,59% faţă de ianuarie – mai 2023 şi în judeţele Ilfov, 1.082, ceea ce înseamnă un plus de 48,22%.

Printre județele unde s-au înregistrat cele mai multe dizolvări de firme se află și Constanţa – 998, cee ce reprezintă un plus 28,77%, Timiş – 867, dar cu 2,36% mai puține ca anul trecut şi Iaşi – 744, cu un plus 39,59%.

Comerțul „suferă” cel mai mult

Conform datelor ONRC, domeniul de activitate care a înregistrat cele mai multe dizolvări de firme în ianuarie – mai 2024, este comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, repararea autovehiculelor şi motocicletelor, unde s-au înregistrat 5.201 de dizolvări la nivel naţional.

Faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, dizolvările din acest sector au crescut cu 12,72%.

De asemenea, construcţiile, activităţile profesionale, ştiinţifice şi tehnice, precum şi industria prelucrătoare sunt alte domenii de activitate unde s-a consemnat un număr mare de dizolvări de firme, şi anume 1.957 (plus 27,82%), 1.878 (plus 13,61%), respectiv 1.633 (plus 15,16%).

Citește mai departe

POLITICA

De ce este realist Planul SIMION? Avocatul Gheorghe Piperea explică

Publicat

Avocatul Gheorghe Piperea, europarlamentar AUR, a răspuns tuturor criticilor care au apărut în spațiul public cu privire la „Planul SIMION”, program prezidențial al președintelui AUR, George Simion. Una dintre criticile cel mai des apărute a fost aceea că nu poți cumpăra un apartament cu 35.000 de euro.

Eurodeputatul AUR a explicat că „după toate calculele, chiar se poate cumpăra un apartement cu suma de 35 de mii de euro, cu plata pe loc sau pe credit cu dobânzi subvenționate de stat, care va pune la dispoziției cu titlu de concesiune terenul și utilitățile aferente unor asemenea ansambluri imobiliare.

Se poate mai ales pentru că 90% din materialele de construcție se produc în țară, iar prețurile caselor sunt umflate artificial (înclusiv din cauza mitei sau șantajului judiciar, risc pe care dezvoltătorul imobiliar îl introduce în preț, precum și din cauza dobînzilor bancare triple față de media europeană)”.

De ce este realist Planul SIMION? Avocatul Gheorghe Piperea explică

Gheorghe Piperea a completat, făcând referire la Planul SIMION, că „este nevoie de un program national de corecție a contractelor de credit în vederea echilibrării prestațiilor, mai ales prin refinanțarea cu dobânzi subvenționate de stat”.

„Pe vremea crizei creditelor în valuta, țări ca Polonia sau Ungaria au avut programe speciale de reechilibrare a contractelor, în cadrul cărora statul și-a asumat o treime din costuri, o altă treime fiind pusă în sarcina băncilor.

Reamintesc că administrația Biden a demarat un program de ștergere a datoriilor rezultate din creditele de studii, în valoare de maxim 100 de mii de euro per debitor, în favoarea a nu mai puțin de 44 de milioane de oameni, cu credite cumulate de peste 1,6 trilioane de dolari”, a declarat europarlamentarul AUR.

Programe complexe, cu impact pozitiv în economie

Gheorghe Piperea contrazice toți criticii Planului SIMION, spunând că măsurile prevăzute în acesta sunt „programe complexe, cu impact pozitiv în economie (mai ales prin crearea de noi locuri de muncă și dezghețarea unor ramuri ale economiei stagnante în perioadele de criză), demografie și încredere în viitor.

Și poate contribui la atenuarea stării psihologice sumbre care se simte în societatea în care trăim, o societate a drepturilor, libertăților, demnității, care nu lasă pe nimeni în urmă”.

Citește mai departe

EVENIMENT

Kids Thursday – Teatru de Păpuși aduce o stagiune magică pentru COPII, în Iulius Parc Cluj-Napoca

Publicat

iulius mall

Începând din această săptămână, Iulius Parc Cluj se va transforma, în fiecare joi, într-un amfiteatru al magiei, unde personajele prind viață, iar totul este posibil. Kids Thursday – Teatru de Păpuși va avea reprezentații pentru copii până în luna septembrie, iar accesul este gratuit.

Magia poveștilor continuă și anul acesta în Iulius Mall Cluj, creând, astfel, o tradiție pentru micii iubitori de teatru cu păpuși, care se vor întâlni în fiecare joi, în aer liber, în Iulius Parc. Reprezentațiile sunt gratuite și sunt susținute de AnimaArt, o asociație non-profit din Cluj-Napoca a cărei activitate constă în producții teatrale pentru copii și adulți, utilizând specificul teatrului de animație și arta mânuirii păpușii.

Kids Thursday – Teatru de Păpuși aduce o stagiune magică pentru COPII, în Iulius Parc Cluj-Napoca

În această săptămână, pe 4 iulie, de la ora 18.00, cei mici vor afla povestea „Muzicanților din Bremen”. Un cocoș, o pisică, un câine și un măgar sunt personajele din basmul Fraților Grimm ce vor ajunge în Iulius Parc.

În perioada următoare, copiii sunt așteptați la piesele de teatru:

11 iulie – „Cenușăreasa”
18 iulie – „Păcală”
25 iulie – „Scufița Roșie”
1 august – „Cei trei purceluși”
8 august – „Tigrișori de poveste”
22 august – „Pinocchio”
29 august – „Anotimpurile”
12 septembrie – „Jack și vrejul de fasole”

Teatrul de păpuși este una dintre primele modalități prin care oamenii au început să transmită povești pentru a bucura publicul. Peste tot în lume, prin diverse tehnici, actorii păpușari au adus zâmbete pe chipurile copiilor și adulților. În caz de vreme nefavorabilă, evenimentele din anumite zile pot fi anulate. Pentru a fi la curent cu toate noutățile, urmărește pagina de Facebook a Iulius Mall Cluj.

Vino împreună cu cel mic și descoperiți lumea fascinantă a teatrului cu păpuși din Iulius Parc!

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Directorul General al Aeroportului Internațional Cluj, David Ciceo, a PARTICIPAT la ședința Boardului ACI Europe

Publicat

aeroport

David Ciceo, directorul general al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, a participat în calitate de membru la cea de-a 140-a ședință de board a ACI Europe care s-a desfășurat la Istanbul, în data de 2 iulie 2024.

„Având în vedere noile reglementări ale Comisiei Europene, aplicabile în domeniul transportului aerian, ședința de board a ACI Europe a inclus pe agenda discuțiilor subiectele referitoare la noua strategie de securitate (EU AVSEC Strategy), operaționalizarea Sistemului de Intrare /Ieșire din Spațiul Schengen (Entry/Exit System – EES), implementarea pachetului de măsuri pentru reducerea cu 55% a emisiilor de carbon până în anul 2030 (Fit for 55), reducerea poluării fonice și aspecte legislative privind tarifele aeroportuare, alocarea sloturilor orare pe aeroporturi și accesul pe piața serviciilor de handling la sol.

Directorul General al Aeroportului Internațional Cluj, David Ciceo, a PARTICIPAT la ședința Boardului ACI Europe

EU AVSEC Strategy vizează creșterea gradului de securitate în aviația civilă, ceea ce presupune investiții în tehnologii avansate pentru controlul pasagerilor și al bagajelor, iar în cazul în care aeroporturile nu vor fi dotate cu echipamente de ultimă generație, se vor introduce măsuri suplimentare în ceea ce privește controlul de securitate. Regulamentul privind strategia de securitate urmează să fie publicat în prima jumătate a anului 2025, iar obiectivul Comisiei Europene este ca noile reglementări să fie aplicate pe aeroporturi până în anul 2030.

„Noul obiectiv climatic pentru 2030 – o reducere cu 55% a emisiilor de gaze cu efect de seră față de anul 1990”

În ceea ce privește Entry/Exit System, discuțiile din cadrul ședinței de board a ACI Europe au vizat aspectele legate de modul de implementare și pregătirea statelor membre pentru introducerea noului sistem, după îndeplinirea tuturor cerințelor tehnice. O decizie privind calendarul pentru începerea operațiunilor Sistemului EES va fi luată în luna august 2024, însă Comisia Europeană își propune ca sistemul să devină operațional din octombrie 2024.

Referitor la reducerea emisiilor de carbon în sectorul aviației, proiectul “Fit for 55” a fost lansat de Comisia Europeană în iulie 2021 cu scopul de a își atinge noul obiectiv climatic pentru 2030 – o reducere cu 55% a emisiilor de gaze cu efect de seră față de anul 1990. Cu ocazia întâlnirii de la Istanbul, membrii boardului ACI Europe au analizat costurile și investițiile necesare pentru implementarea pachetului de măsuri care presupune reducerea emisiilor de carbon prin folosirea combustibililor ecologici și crearea infrastructurii aeroportuare necesare pentru alimentarea aeronavelor cu astfel de combustibili.

„Am discutat despre provocările din aviația civilă din perioada următoare”

Având în vedere demersurile Comisiei Europene pentru reducerea poluării fonice, ACI Europe a subliniat necesitatea abordării unei strategii comune, coerente și armonizate, astfel încât regulamentele care fac referire la gestionarea zgomotului să fie implementate pe aeroporturi într-un mod cât mai eficient din punct de vedere al costurilor.

Prezent la ședința de board a ACI Europe David Ciceo a declarat: „Am discutat despre provocările din aviația civilă din perioada următoare și modul în care va trebui să ne adaptăm și să răspundem la noile schimbări legislative. ACI Europe colaborează cu Comisia Europeană pentru a găsi cele mai eficiente modalități de a implementa viitoarele prevederi ale regulamentelor, astfel încât aeroporturile din Europa să ofere condiții la cele mai înalte standarde, atât în ceea ce privește securitatea și siguranța, cât și serviciile și facilitățile oferite pasagerilor”.

Ședința Boardului ACI Europe a precedat cea de-a 34-a ediție a Congresului Anual al ACI Europe (ACI EUROPE Annual Congress & General Assembly 2024) care se desfășoară în perioada 2-4 iulie în Turcia. Evenimentul reunește directorii generali ai celor mai importante aeroporturi din Europa, reprezentanți ai Comisiei Europene, ai companiilor aeriene precum și specialiști ai firmelor cu activitate în domeniul transportului aerian”, a comunicat Aeroportul.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax