Connect with us

ACTUALITATE

Eroii de la casa de marcat

Publicat


În plină pandemie de Coronavirus, România încearcă să se adapteze. Din ce în ce mai mulți oameni au fost trecuți pe șomaj tehnic sau lucrează de acasă. Există și persoane care muncesc, în continuare, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Începând de astăzi, redacția cluj24.ro vă  va prezenta eroii României din Era COVID-19. 

Primul episod este dedicat tuturor casierilor de la supermarketuri. În cele ce urmează, vă vom prezenta emoționanta poveste a unui angajat din Cluj-Napoca.

Sub protecția anonimatului, Maria intră în discuție cu noi pe un ton cald, având un zâmbet ce avea să ascundă o adevărată dramă.

,,Suntem conștienți de faptul că este nevoie de noi. Pentru că altfel, oamenii nu se pot aproviziona”.  

Maria știe că riscul de îmbolnăvire este ridicat pentru ea, fiind în contact cu sute de persoane în fiecare zi. Aceasta are și un copil de crescut acasă, dar asta nu o împiedică să meargă la muncă pentru a ajuta oamenii. Fără ea și colegii săi, aceștia nu ar mai avea cum să cumpere mâncare.

Subiectul nostru ne-a spus, pe un ton timid, că îi este frică. Este îngrijorată pentru familia sa, dar va continua să lupte. ,,Un adevărat erou are sentimente, se teme, dar nu renunță niciodată la luptă”.

Chiar dacă Maria își riscă viața pentru noi, unii clienți nu apreciază acest lucru și îi vorbesc urât.

,,Mi s-au adresat de multe ori cuvinte urâte, jigniri. În această perioadă sunt tot mai dese”.

Știm cu toții cât este de dificil să lucrezi cu oamenii. În aceste vremuri în care se iese din casă cu rația, populația este mult mai irascibilă. Acest lucru îl simte și Maria în fiecare zi, la serviciu. Cu lacrimi în ochi, aceasta nu înțelege cum unii oameni pot fi atât de răi și aruncă, în stânga și în dreapta, cu jigniri și cuvinte de mahala.

,,De obicei, clienții te privesc cu superioritate”. 

Pe lângă jigniri, Maria susține că ea și colegii săi sunt priviți de sus de către clienți. În plus, oamenii se răstesc pentru că unele produse nu sunt disponibile, chiar dacă nu casierii sunt responsabili de acest lucru. Mai mult, unii nu respectă rândul și iscă multe scandaluri din care ies șifonați tot casierii.

,,Munca grea este cea cu psihicul în această perioadă”.  

Cu toate acestea, subiectul nostru continuă să meargă la muncă. Întrebată cât va mai rezista în aceste condiții, Maria ne-a spus că va fi acolo oricât va fi nevoie de ea.

Pentru a mai calma puțin situația, am vorbit cu Maria despre echipamentele de protecție pe care supermarketul le oferă angajaților. Se pare că există mai multe puncte de dezinfectare în magazin. Mai mult, casierii primesc mănuși și măști în fiecare zi pentru a fi cât mai în siguranță.

,,De fiecare dată am spus că felul în care te simți îl transmiți și persoanelor din jur. Tratăm totul cu calm și pozitivitate pentru a transfera această stare și clientului”.

Cu toate că Maria trece prin momente dificile în cele opt ore pe zi petrecute la muncă, ea încearcă să rămână calmă și pozitivă. În acest fel, clientul se simte și el în largul lui când iese din casă, iar socializarea este absolut vitală.

În final, Maria dorește să transmită un mesaj pentru toți cititorii: ,,Supermarketurile nu se închid. Vă rog să cumpărați strictul necesar deoarece ar putea interveni probleme financiare. Noi vom avea mereu produse pe stoc”, încheie aceasta, zâmbind.

Casierii de la supermarket nu îți sunt inferiori. Ei sunt o parte din eroii care, zi de zi, se luptă cu un inamic extrem de periculos pentru ca tu să supraviețuiești.

 

Articol realizat de Răzvan Dan 




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate