ACTUALITATE
E.ON lansează chatbotul IOANA pentru automatizarea contractării serviciilor de gaze naturale, electricitate şi servicii energetice

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.
- Clienții companiei vor putea contracta servicii fără deplasarea fizică la magazinele E.ON;
- IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi;
„IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților”
Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit și simplificarea accesului la informații existente în diverse platforme interne, astfel încât contractarea serviciilor să fie posibilă fără deplasarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.
IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management. Astfel, IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.
Ce oferă IOANA?
Pentru clienții existenți, IOANA oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.
Pentru clienții noi, IOANA oferă informații despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, IOANA ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu buletinul, ultima factură de utilități și contractul de proprietate, completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte. Integrarea între IOANA și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluției.
“E.ON oferă o experiență complet digitală, modernă, atât în relația cu clienții existenți, cât și cu cei noi. Contractarea serviciilor se va face mult mai simplu și rapid, în câteva minute, fără a mai fi necesară deplasarea fizică la un Centru de Relații cu Clienții pentru activarea contractelor. IOANA va fi din ce în ce mai pregătită să răspundă și altor tipuri de solicitări, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, declară Ioan Șandru, Digital & IT Director for Customer Solutions, E.ON.
„Beneficiile pe care le aduce o astfel de soluţie sunt uriaşe”
“Mă bucur că am reușit să extindem o colaborare tradițională de peste 15 ani, cu o soluție de digitalizare a unui proces important pentru E.ON. Sunt convins că experiența modernă, conversațională, va avea un impact pozitiv nu doar pentru contractarea serviciilor E.ON, dar și pentru productivitatea angajaților din back-office”, susține Manolis Kontos, Managing Director, Inform Lykos.
La rândul său, Liviu Drăgan, CEO DRUID afirmă: “Nivelul de expertiză şi profesionalism arătat de Inform Lykos în proiectul E.ON, un proiect provocator din punct de vedere tehnologic, mă face să privesc cu optimism extinderea colaborării noastre în proiecte de digitalizare conversaţională şi spre alte pieţe, cum ar fi Grecia sau Austria. Beneficiile pe care le aduce o astfel de soluţie sunt uriaşe”.
Proiectul, orchestrat şi implementat de Inform Lykos, a presupus analiza proceselor E.ON în relația cu clienții, implementarea și configurarea infrastructurii cloud, configurarea şi implementarea tehnologiei conversaţionale DRUID, integrarea cu LiveChat pentru rutare spre operatori umani dacă întrebările nu pot fi răspunse automat, instruirea agenţilor echipelor E.ON, implementarea soluţiei de arhivare a documentelor, integrarea cu sistemele interne E.ON, dar şi dezvoltarea şi rularea testelor funcţionale, de performanţă şi de stres.
Despre E.ON România
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,1 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România grupul E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,3 miliarde de euro.
Despre DRUID
DRUID (www.druidai.com) este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Datorită şabloanelor conversaţionale preconfigurate şi a tehnologiei proprietare NLU, Druid permite oricărei companii să proiecteze şi lanseze extrem de rapid asistenţi virtuali inteligenţi antrenaţi în conversaţii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani. În mai puţin de 2 ani de la lansare, Druid are deja în România clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Orange, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, FAN Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti. Pe pieţele internaţionale, compania a semnat contracte cu Saint-Gobain şi Optivo în UK, Griffith University în Australia sau Texas Children Hospital în US. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.druidai.com.
Despre INFORM
INFORM (LYK. ATH) este o companie fondată în 1897, listată la Bursa de Valori din Atena din 1994, care oferă produse și servicii pentru managementul securizat al documentelor și informațiilor şi inovează în transformarea digitală a companiilor pentru furnizare de soluţii specializate. Cu 520 de angajații în Grecia, România şi Albania, compania are o poziție de lider pe piețele Europei Centrale și de Est în sectorul public și privat. INFORM LYKOS România are 316 angajați, dintre care 238 în producție şi 78 în funcții de suport comercial.
INFORM este membră a AUSTRIACARD HOLDINGS, un grup austriac de high-tech IT în Hardware Embedded Security (Securitatea Hardware Încorporată), care numără 1.300 de angajati și are o prezență internațională în domeniile Securității digitale, IoT și Apărării. www.austriacard.com
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

EVENIMENT
Compania de Apă Someș răspunde celor din Dezmir lăsați fără apă: Este o problemă de supraconsum pentru grădinărit și udat peluze

Compania de Apă Someș a găsit explicația pentru lipsa de apă reclamată de locuitorii satului Dezmir și spune că este vorba despre supraconsum în anumite ore din cauza folosită apei în alte scopuri decât cele casnice, cum ar fi grădinărit, sere sau udat peluze.
”Astfel, în Dezmir, între anumite ore, se furnizează fie apă cu presiune scăzută fie după un program, în funcție de disponibilitatea rezervoarelor de acumulare.
Sistemul de alimentare cu apă este proiectat după anumite norme și realizat tehnic după aceste norme. Drept dovadă, când nu sunt probleme cu canicula, nu sunt probleme de alimentare cu apă.
Nu avem, încă citirile de contoare, dar după modelul anilor trecuți în astfel de situații, consumul era crescut de la dublu până la 113 ori, ceea ce înseamnă un consum foarte mare.
Sigur că unii cetățeni spun că nu folosesc apă la grădini și evită să o folosească, dar cei mai mulți consumă.
Nu este normal ca dimineață, în primele 3 ore, să se consume toată apa din rezervoare.
Cert este că există un supraconsum care face ca în 3 ore să dispară toată apa acumulată peste noapte”, a spus purtptorul de cuvânt al Companiei de Apă Someș, Lucian Croitoru.
Acesta a precizat că Compania de Apă Someș are în vedere soluții de optimizare a sistemului, dar a precizat că niciun sistem nu va putea face față la supraconsum.
EVENIMENT
Caz revoltător la Cluj. Bărbat pus sub control judiciar după ce a agresat sexual o fetiță de 13 ani, într-un magazin

Un bărbat de 64 de ani a fost pus sub control judiciar pentru o perioadă de 60 de zile, după ce a agresat o fetiță de 13 ani.
Bărbatul a prins-o pe copilă și a vrut să o sărute pe gură, ziua în amiaza mare, într-un magazin din Ceanu Mare.
Bărbat pus sub cotrol judiciar după ce agresat sexual o fetiță
Potrivit reprezentanților Parchetului de pe lângă Judecătoria Turda, marți, 17 iunie, procurorul de caz a pus în mișcare acțiunea penală față de inculpatul S.A., sub aspectul comiterii infracțiunii de agresiune sexuală săvârșită asupra unui minor.
Potrivit procurorilor, cu o zi înainte, la ora 11.00, în timp ce se afla într-un magazin din Ceanu Mare, inculpatul S.A., în vârstă de 64 de ani, a oprit și a împins o minoră, în vârstă de 13 ani, într-un colț al încăperii, blocându-i scăparea cu brațul, după care a prins-o cu o mână de talie și cu cealaltă de bărbie și a încercat să o sărute pe gură, însă aceasta a întors capul și a sărutat-o pe obraz.
Cotrol judiciar pentru bărbatul de 64 de ani
Marți, procurorul a propus judecătorului de drepturi și libertăți din cadrul Judecătoriei Turda luarea măsurii arestării preventive, pe o perioadă de 30 zile, față de inculpatul S.A., aflat în stare de reținere. Judecătorul de drepturi și libertăți din cadrul Judecătoriei Turda a respins, însă, propunerea parchetului, dispunând față de inculpat măsura preventivă a controlului judiciar pe o perioadă de 60 de zile.
EVENIMENT
FOTO. Alunecări de teren la Răchițele din cauza ploilor. Intervenție de urgență pentru degajarea drumului

O intervenție de urgență a fost necesară în noapte de marți spre miercuri, pe drumul județean DJ 108C, în localitatea Răchițele, din cauza căderilor masive de precipitații.
S-a intervenit de urgență pentru degajarea drumului.
Alunecări de teren la Răchițele din cauza ploilor
Consiliul Județean Cluj a anunțat că, în urma ploilor abundente, o porțiune de drum din Răchițele a fost afectată de alunecări de teren și aluviuni aduse de pe versanți și de pe drumurile laterale.
Ca urmare, s-a acționat în regim de urgență pentru degajarea carosabilului și restabilirea circulației.
Intervenția a fost finalizată cu succes în cursul nopții, între orele 17.00 și 03.00, cu sprijinul mai multor utilaje și al echipelor de muncitori ai operatorului de întreținere din zonă. În prezent, traficul rutier se desfășoară în condiții normale.
Foto: CJ Cluj

Universitatea Cluj – FC Ararat-Armenia, în preliminariile Conference League! Adversara clujenilor a terminat pe locul 2 în campionatul din Armenia, dar s-a despărţit recent de antrenorul Vardan Minasyan, pe care l-a înlocuit cu Tulipa (52 de ani), fost internaţional portughez.
Meciul tur FC Ararat-Armenia – Universitatea Cluj va avea loc la Yerevan, joi, 24 iulie.
Returul se va disputa la Sibiu, tot joi, în data de 31 iulie.
Niciuna dintre echipe nu poate juca acasă
Deşi a aşteptat 53 de ani să revină în cupele europene, Universitatea Cluj e nevoită să-şi joace meciurile considerate pe teren propriu la Sibiu, din cauza pregătirilor pentru festivalul Untold care ocupă întreg centrul Clujului. Vestea şi mai proastă pentru alb-negri este că nici în cazul în care trec de echipa din Armenia, nu vor putea juca în turul următor pe Cluj Arena, tot din cauza Untold.
FC Ararat‑Armenia își dispută meciurile interne la Yerevan Football Academy Stadium, cu o capacitate de 1.428 locuri, însă pentru meciurile europene (precum Conference League) joacă la Vazgen Sargsyan Republican Stadium (denumit și Republican Stadium) din Yerevan, care are o capacitate de aproximativ 14.400 locuri