Connect with us

ACTUALITATE

DJ-ul Hardwell revine la UNTOLD Cluj-Napoca după 4 ani

Publicat


hardwell 4x5

Organizatorii festivalului UNTOLD anunță noi artiști care vor ajunge în Cluj-Napoca în perioada 4-7 august 2022. Și anul acesta pe scena principală a festivalului vor urca cele mai mari nume din industria muzicală.

Pentru cea de-a șaptea poveste UNTOLD, cele patru zile și patru nopți de festival vor oferi o altă experiență fantastică alături de unul dintre cei mai mari DJ-i ai lumii, Hardwell. Alok, Lost Frequencies, Steve Aoki, Vini Vici și mulți alții urcă în line-up-ul UNTOLD.

Rebels never die world tour

După o pauză de patru ani, timp în care a fost susținut de sutele de mii de fani, Hardwell se întoarce în circuitul de festival. Anul acesta, creatorul stilului big-room house a ales doar 4 festivaluri mari din întreaga lume în turneul de revenire: UNTOLD, TML, Ultra si Creamfields.

Robert van de Corput aka Hardwell vine din Olanda și este considerat un artist cu pedigree.

Doi ani la rând a fost votat NO. 1 DJ în Top 100 DJ Mag, este producător, muzician, proprietar de label și unul dintre personajele cheie pe scena muzicii electronice de azi, reușind să creeze rețeta pentru un nou gen în muzica electronică, ,,Big Room House”.

Un maestru al stilului progressive și electro-house, olandezul a lansat în martie 2011 un show radio (Hardwell On Air) difuzat în 25 de țări ale lumii. În același an au apărut succesele ,,Encoded”, piesă care s-a viralizat pe platforma YouTube ajungând la 8,8 milioane de vizualizări – un record pentru o producție EDM, și ,,Zero 76″, colaborarea cu mentorul său Tiesto, cu care a marcat 8,2 milioane de vizualizări.

Din 2013 până în 2018, Hardwell a fost mereu în turnee. În 2017 a fost la Cluj-Napoca, unde a făcut un super show pe scena principală a festivalului UNTOLD.

Un an mai târziu, în septembrie 2018, artistul a luat decizia de a se retrage din circuitul de evenimente și a lansat pe conturile de social media o scrisoare plină de emoție adresată fanilor săi.

Single-ul ,,Power”, lansat în acel an, a ajuns la un număr impresionant de ascultări pe platforma Spotify, 94 de milioane. A continuat să producă muzică și în 2020 a lansat un album manifest, ,,The Story Of Hardwell”, o compilație în care a inclus cele mai bune producții proprii.

Alok, a doua oară la UNTOLD

DJ-ul care a urcat în clasamentul oficial TOP 100 DJ Mag pe locul 4, ALOK a avut un set live cu multe surprize și a promis fanilor UNTOLD că va continua să producă muzică și va reveni pe Cluj-Arena. În 2022, își respectă ambele promisiuni. Este considerat a fi cel mai mare DJ, producător brazilian din toate timpurile, în clasamentul oficial dedicat DJ-ilor profesioniști, clasament întocmit anual de publicația DJ Mag.

Și-a făcut debutul în anul 2015, pe locul 44. În anul 2017, revista Forbes l-a inclus în lista celor mai influente persoane cu vârsta sub 30 de ani.

În 2021, a fost numit oficial cel mai urmărit artist din muzica electronică pe Instagram, a fost gazda celui mai mare livestream și e numărul 1 la nivel global pe Twitter. Alok este unul dintre producătorii a căror piese marchează un număr record de ascultări pe platformele de streaming, single-ul său de debut,,,Hear Me Now” are peste 574 de milioane de stream-uri pe Spotify.

Experiența UNTOLD a însemnat reunirea familiei pentru DJ-ul belgian LOST FREQUENCIES, care a ajuns la ediția de anul trecut însoțit de părinții săi.

Acesta a declarat că și-a dorit să-și aducă mama la un festival pe care-l iubește. Ultimul single al producătorului belgian, intitulat ,,Where Are You Now” a fost produs în colaborare cu artistul britanic Calum Scott, cu care s-a întâlnit pentru prima dată pe scena principală a festivalului UNTOLD, ediția 2021. ,,Where Are You Now” este piesa cu care Lost Frequencies a ajuns în toate clasamentele lumii, videoclip-ul piesei a trecut de 47 de milioane de vizualizări pe YouTube, iar pe Spotify piesa a fost ascultată de peste 370 de milioane de ori.

Sunt puține proiecte în industria muzicală care să aibă un sound atât de bine definit precum Aviram Saharai și Matan Kadosh cei doi membri VINI VICI. Primul single ,,Divine Mode”, lansat cu Iboga Records, a fost un succes uriaș, cei doi artiști continuând să producă piese care au ajuns în topurile underground.  Israelienii de la Infected Mushroom, considerați pionierii stilului psytrance i-au numit pe cei doi membri Vini Vici ca fiind cei mai relevanți artiști ai acestui gen.

Unul dintre cei mai interesați artiști ai lumii, preocupat de noile tehnologii, precum NFT ori Metaverse, este producătorul de două ori nominalizat la premiile Grammy, DJ-ul care face din orice apariție pe scena principală a festivalului UNTOLD un spectacol, STEVE AOKI. Acesta completează line-up-ul pentru cea de-a șaptea ediție.

Considerată casa techno a UNTOLD, scena Galaxy are, la rândul ei, artiști în premieră pentru festival: germanul Stephan Bodzin, un artist autentic, considerat o figură iconică a stilului techno underground. Supranumită ,,regina hard-techno” Amelie Lens revine la scena Galaxy, alături de Maceo Plex, Mathame, DJEFF și Mahony. Alți artiști vor fi anunțati în curând.

Scena Alchemy prezintă și în 2022 cele mai cunoscute nume din dubstep, grime, trap, hip-hop, trip-hop: Borgore, Netsky, Malaa, Princess Nokia, Noisia, Dub FX & Woodnote, Sub Focus B2B Wilkinson, Deliric X Silent Strike, Grassu XXL & Guess Who, Macanache, Nane. Stilul trance este celebrată la fiecare ediție a festivalului UNTOLD, iar anul acesta scena Fortune va fi gazdă pentru artiști precum Ferry Corsten, Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani sau Markus Schulz.

Abonamente UNTOLD 2022

Fanii pot achiziționa abonamente pentru cele 4 zile și 4 nopți de magie de pe untold.com, până pe 1 aprilie, la următoarele prețuri:

  • 4 Day Pass General Access Basic: €149 + taxe
  • 4 Day Pass Risk-Free: €159 + taxe
  • 4 Day Pass VIP: €340 + taxe

După 1 aprilie, abonamentele General Access Basic vor fi €159 + taxe, iar cele Risk-Free €169 + taxes. Cele VIP vor rămâne la același preț, €340 + taxe. Cei care dețin deja abonamente ANYTIME pot opta să participe la ediția din acest an.

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Fostul președinte de la CFR Cluj își vede vechea echipă FAVORITĂ la titlu

Publicat

iuliu muresan

Fostul președinte de la CFR Cluj, Iuliu Mureșan, își vede vechea echipă favorită la titlu. Judecat într-un dosar de delapidare alături de fostul patron Paszkany Arpad, Mureșan este convins că CFR Cluj poate reuși chiar și eventul.

„CFR-ul eu cred că are șanse mari la titlu. Este o echipă consistență și joacă bine. E singura contracandidată a FCSB-lui. Echipa s-a sudat din nou și se vede că se înțeleg toți foarte bine între ei acum. Din ce știu eu nu au nici probleme financiare și lucrurile sunt OK. Asta se vede și de aceea echipa joacă bine. Dan Petrescu asigură echilibru, consistență și tot ceea ce trebuie pentru a face performanță.

Fostul președinte de la CFR Cluj își vede vechea echipă FAVORITĂ la titlu

Plus că CFR-ul are la fel ca FCSB acest ADN de campion. Sunt singurele două cluburi care au asta și mulți ani de acum încolo se vor lupta pentru titlu. Eu cred că CFR Cluj e favorită și la câștigarea Cupei României și la campionat pentru că sunt subiectiv. Nu au mai luat Cupa de când am fost eu.

În acea perioadă s-a cucerit de 4 ori acest trofeu. De când am plecat eu nu le-a mai ieșit. Nu știu din ce motive. Noi am acordat mereu atenție acestei competiții. Ultima oară a fost în 2016 când am întors cu Dinamo de la 0-2 la pauză și am câștigat cu 3-2. O amintire frumoasă”, a spus Iuliu Mureșan.

Fostul președinte e de părere că Louis Munteanu e un jucător unicat în SuperLiga: „E cel mai bun jucător din campionat. E cel mai prolific atacant, cu 20 de goluri. Nu în fiecare campionat e un atacant care să marcheze atât de mult. E foarte greu să mai găsești astfel de jucători. Sigur se va transfera la o echipă mai bună de afară și pe o sumă frumoasă. Nu e ușor să dai atâtea goluri în niciun campionat din Europa”, a mai spus fostul oficialul al lui CFR Cluj în exclusivitate pentru Fanatik.

Întrebat despre procesul legat de delapidarea a 10 milioane de euro din conturile clubului, Iuliu Mureșan nu s-a arătat îngrijorat: „Așa zisele fapte sunt prescrise și vedem. Au trecut atâția ani. Eu nu mă consider vinovat în niciun fel. Vom face contestație”.

Foto: Fanatik

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO. Accident între o mașină și un troleibuz, pe Bulevardul 21 Decembrie din Cluj-Napoca. A intervenit descarcerarea

Publicat

Pompierii clujeni au intervenit joi dimineață cu un modul de descarcerare la un accident petrecut pe Bulevardul 21 Decembrie, între o mașină și un troleibuz.

„Pompierii din cadrul Detașamentului 1 Cluj-Napoca au intervenit de puține momente pentru descarcerarea unui bărbat rămas blocat într-un autoturism implicat într-un accident rutier pe Bulevardul 21 Decembrie 1989 din municipiul Cluj-Napoca. În acest eveniment a fost implicat și un troleibuz, însă, din fericire, pasagerii acestuia nu au suferit leziuni și nu solicitat consult medical.

La fața locului au acționat o autospecială cu modul de descarcerare și un echipaj al Serviciului de Ambulanță Județean.

Pompierii au acționat cu echipamentele din dotare pentru extragerea bărbatului, astfel încât să nu-i fie agravate leziunile suferite, fiind predat ulterior, în stare de conștiență și cooperant, echipajului SAJ în vederea transportului la spital pentru investigații și îngrijiri de specialitate”, a transmis ISU Cluj.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Undă verde de la Guvern pentru tronsonul 2 al centurii metropolitane a Clujului. Costurile urcă la 9,3 miliarde lei

Publicat

centura metropolitana (1)

Undă verde din Guvern pentru tronsonul 2 al centurii metropolitane a Clujului. A fost aprobată actualizarea indicatorilor tehnico-economici.

Guvernul Ciolacu a aprobat, în ședința executivului de miercuri, 9 aprilie, actualizarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiţii „Drum TransRegio Feleac TR 35, Etapa I Centura Metropolitană TR35 şi Drumuri de Legătură”, judeţul Cluj.

„Au fost aprobate mai multe proiecte care au ca susținere finanțările și expertiza Uniunii Europene. (…) Sunt susținute în continuare investițiile pentru infrastructura de transport – varianta ocolitoare a municipiului Baia Mare și Centura Metropolitană Cluj”, a declarat Mihai Constantin, purtătorul de cuvânt al Guvernului.

Costuri mai mari pentru centură

Este vorba despre o majorarea costurilor proiectului de la 8,6 miliarde de lei la 9,3 miliarde de lei, cauzată de creșterea prețurilor materialelor de construcții. Noii indicatori tehnico-economici au fost aprobați de consiliul local în luna februarie 2025, fiind ultima etapă necesară încheierii licitației pentru tronsonul 2 al proiectului.

„Investițiile în infrastructură continuă atât la București, unde am văzut în această dimineață că se lucrează la extinderea rețelei de metrou, cât și la Baia Mare și Cluj. (…) la Cluj se va construi centura metropolitană. Ambele etape ale acestui proiect de investiții sunt estimate la 9,3 miliarde de lei, după reaprobarea indicatorilor tehnico-economici care au ținut cont de evoluția costurilor materialelor de construcții. Lungimea totală este de 42,13 km, iar termenul de execuție patru ani. Acest proiect de infrastructură rutieră este finanțat din fonduri europene, dar și de la bugetul de stat și va avea, evident, o contribuție substanțială, de asemenea, la tot ce înseamnă viața economică și socială în acea regiune”, a declarant, miercuri, purtătorul de cuvânt al Executivului, Mihai Constantin.

Dimex-2000 va realiza tronsonul 2

Asocierea formată din Dimex-2000 Company (lider), Hydrostroy Ad (Bulgaria), Integral Inzenjering AD Laktasi (Muntenegru) și alți 19 subcontractanți sunt cei care vor realiza lotul 2 al centurii metropolitane a Clujului. Aceștia au depus singura ofertă în cadrul celei de-a doua licitații pentru tronsonul 2, după ce la prima nu a participat nicio firmă.

Finanțarea proiectului va fi făcută din fonduri nerambursabile din cadrul Programului Transport 2021-2027, fonduri de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor, cât și prin alte surse legale.

Citește mai departe

EVENIMENT

STUDIU. Românii preferă mașinile RULATE importate din Germania, Franța și Belgia

Publicat

Napoca

O mașină își petrece rar întreaga viață într-o singură țară. De cele mai multe ori, după câțiva ani de utilizare, vehiculele sunt vândute și exportate în alte țări. În România, majoritatea mașinilor second-hand importate provin din Germania și Franța, tendință care a rămas constantă în ultimii ani. Cu toate acestea, un studiu al companiei de date auto carVertical arată că vehiculele aduse din afara granițelor vin adesea la pachet cu probleme serioase, precum odometre date înapoi, sau cu defecte ascunse.

Cumpărătorii din România preferă mașinile din Europa de Vest

Cele mai multe vehicule importate în România provin din Europa de Vest. Dintre toate vehiculele importate verificate de carVertical în 2024, 32,3% au provenit din Germania, 17% din Franța, 11,7% din Belgia, 11,2% din Italia și 7% din Olanda.

„Cumpărătorii români au o preferință puternică pentru mărcile germane precum BMW, Audi și Volkswagen, așa că nu este surprinzător faptul că majoritatea vehiculelor sunt importate din Germania. Multe mașini din Germania revin la dealeri după 3-5 ani de când au fost cumpărate de noi, creând un stoc mare de mașini relativ noi și bine întreținute, care sunt apoi vândute în țările din Europa de Est”, explică Matas Buzelis, expert în piața auto din cadrul carVertical.

STUDIU. Românii preferă mașinile RULATE importate din Germania, Franța și Belgia

Adriana Marina, Director Comercial Mașini Rulate la Țiriac Auto, una dintre cele mai mari rețele de dealeri auto din România, confirmă că există o preferință clară în rândul cumpărătorilor români pentru mașinile second-hand de import: „Motivele principale sunt legate de gradul mai mic de uzură având în vedere că vehiculele din țări precum Germania, Suedia sau Olanda tind să fie mai bine întreținute datorită infrastructurii rutiere mai bune și a efectuării reviziilor la timp. Mașinile din Olanda și Germania, în special, se remarcă adesea în ceea ce privește starea tehnică, istoricul complet de service și un kilometraj anual redus.”

Mașinile importate nu sunt mereu varianta cea mai bună – unele au odometrul manipulat

Mulți cumpărători de mașini second-hand din România preferă vehiculele de import, dar Buzelis avertizează că este riscant să vă grăbiți să achiziționați un vehicul fără a-i face o verificare adecvată. Un număr mare de vehicule importate au kilometrajul dat înapoi sau defecte ascunse. Mai mult, multe mașini avariate în urma unui accident sunt reparate folosind piese ieftine, neoriginale, ceea ce poate duce la probleme de fiabilitate mai târziu.

Potrivit studiului carVertical, mașinile importate din Polonia au avut cel mai des odometrul manipulat, 14,3% dintre vehiculele verificate prezentând discrepanțe. Urmează îndeaproape SUA (13,9%), Spania (10,5%), Italia (10,3%) și Danemarca (8,5%).

„Rămânem vigilenți în ceea ce privește potențialele riscuri cum ar fi daunele ascunse sau fraudele care implică modificarea odometrului”, adaugă Adriana Marina de la Țiriac Auto. „Am observat că astfel de probleme tind să fie mai frecvente când vine vorba despre importurile din anumite țări. De exemplu, Italia și Polonia tind să aibă o incidență mai mare de mașini cu kilometraje date înapoi. Pe de altă parte, Franța este cunoscută pentru vehiculele cu interioare excesiv de uzate, chiar și atunci când au un kilometraj relativ scăzut.”

Este dificil de descoperit locul în care a fost dat înapoi un odometru. Adesea, o mașină sosește din străinătate cu un anumit kilometraj, dar vânzătorii locali manipulează citirea contorului de parcurs pentru a-i umfla prețul de vânzare. Prin urmare, frauda se poate produce local și nu în țara din care este importată mașina.

„Cumpărătorii sunt sfătuiți să verifice istoricul mașinilor”

„Deoarece țările nu fac întotdeauna schimb de date despre istoricul vehiculelor, vânzătorii necinstiți au de câștigat. Este esențial ca furnizorii de date și companiile din domeniul auto și cel al asigurărilor să partajeze datele despre autovehicule pentru a crește transparența pe piață. În unele cazuri, cumpărătorii nici măcar nu își dau seama că mașina lor a fost importată. Acest lucru permite ascunderea unor probleme grave, cum ar fi accidente anterioare, kilometrajul real sau chiar înregistrările de furt”, avertizează Buzelis.

Cumpărătorii sunt sfătuiți să verifice istoricul mașinilor și să confirme originea acestora, iar la final să le ducă la un service profesionist pentru a le evalua starea reală.

Merită luată în considerare și cumpărarea unui vehicul de la dealeri profesioniști. Uneori este mai bine să faceți asta decât să cumpărați de la persoane fizice deoarece aceste companii verifică vehiculele în prealabil și oferă adesea acces la istoricul de service, tranzacții securizate, asistență post-vânzare și posibilitatea de returnare. Țiriac Auto, de exemplu, oferă multe dintre aceste avantaje și atenuează riscul prin prioritizarea achizițiilor din surse de încredere cum ar fi licitațiile oficiale ale mărcilor auto, reprezentanțele autorizate și companiile de renume de management de flote.

Metodologie

Studiul carVertical a analizat rapoartele privind istoricul vehiculelor achiziționate de clienții companiei în perioada 1 ianuarie 2024 – 31 decembrie 2024. Mașinile importate au fost împărțite în funcție de țara de origine, numărate și transformate în procente raportate la total. Ulterior, s-a întocmit un clasament. Țările în care mașinile exportate sunt cele mai predispuse la a avea odometrele modificate au fost identificate prin selectarea celor mai mari zece piețe de import din fiecare țară; ulterior, clasamentul s-a întocmit în funcție de procentul de vehicule care aveau kilometrajul dat înapoi.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate