Connect with us

ACTUALITATE

Din 1 ianuarie 2023, contractele de închiriere, înregistrate OBLIGATORIU la ANAF. MODELUL cererii și instrucțiuni de completare

Publicat


anaf

De la 1 ianuarie 2023, contractele de închiriere vor trebui înregistrate la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Ordinul pentru aprobarea procedurii de înregistrare a contractelor de locațiune, precum și a modelului și conținutului formularului „Cerere de înregistrare a contractelor de locațiune” a fost publicat recent în Monitorul Oficial, scrie Alba24.ro.

cerere inregistrare contracte locatiune scaled e1670327613467

cerere inregistrare contracte locatiune

Potrivit OG nr. 16 din 15 iulie 2022, pentru contractele încheiate începând cu 1 ianuarie 2023, contribuabilii care obţin venituri din cedarea folosinţei bunurilor din patrimoniul personal, altele decât veniturile din arendare şi cele din închirierea în scop turistic a camerelor situate în locuinţe proprietate personală, au obligaţia înregistrării contractului încheiat între părţi, precum şi a modificărilor survenite ulterior, în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea/producerea modificării acestuia, la organul fiscal competent.

Începând cu 1 ianuarie 2023 în cazul contractelor de închiriere aflate în derulare la data de 1 ianuarie 2023, înregistrarea, la organul fiscal competent, a contractului încheiat între părţi şi a modificărilor survenite se efectuează în termen de cel mult 90 de zile de la data la care a intervenit obligaţia înregistrării acestora.

Dacă bunul a cărui folosință se cedează este deținut în comun, fiecare coproprietar are obligația înregistrării contractului de închiriere la organul fiscal competent.

Pentru înregistrarea contractului de închiriere, contribuabilii vor depune „Cererea de înregistrare a contractelor de locaţiune”.

Vezi AICI modelul cererii de înregistrare a contractelor de locațiune (.pdf)

Instrucțiuni de completare a formularului „Cerere de înregistrare a contractelor de locațiune”

Depunerea cererii

Cererea de înregistrare a contractelor de locațiune se completează și se depune de către:

– persoanele fizice care obțin venituri din cedarea folosinței bunurilor și care au obligația înregistrării contractului la organul fiscal, potrivit legii;
– locatorii care solicită înregistrarea contractului la organul fiscal pentru a constitui titlu executoriu pentru plata chiriei la termenele și modalitățile stabilite în contract sau, în lipsa acestora, prin lege.

Cererea se depune, direct sau prin împuternicit, la registratura organului fiscal competent, prin poștă cu scrisoare recomandată sau prin mijloace electronice de transmitere la distanță, după caz, la termenele stabilite de legislația în vigoare.

Cererea se completează în două exemplare, înscriindu-se cu majuscule, citeț și corect, toate datele prevăzute de formular.

Un exemplar al cererii, însoțit de copia contractului de locațiune, se depune la organul fiscal competent și un exemplar se păstrează de contribuabil.

Organul fiscal competent este:

a) organul fiscal în a cărui rază teritorială persoana fizică rezidentă are domiciliul fiscal, potrivit legii;

b) organul fiscal în a cărui rază teritorială se află bunul imobil care face obiectul contractului de închiriere, în cazul persoanelor fizice nerezidente/organul fiscal în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al împuternicitului, după caz, pentru persoanele fizice nerezidente;

c) organul fiscal în raza căruia se face constatarea închirierii bunului mobil, conform dispozițiilor legale fiscale, în cazul persoanelor fizice nerezidente;

d) organul fiscal în a cărui evidență este înregistrat ca plătitor de impozite, taxe și contribuții locatorul persoană juridică/altă entitate fără personalitate juridică.

Dacă bunul a cărui folosință se cedează este deținut în comun, fiecare coproprietar persoană fizică are obligația depunerii cererii la organul fiscal competent, în vederea înregistrării contractului de închiriere, potrivit legii.

Completarea cererii

Caseta „Anul” – se completează anul calendaristic în care se depune cererea.

Caseta „Cerere rectificativă” — se completează cu X în cazul cererilor rectificative.

Casetele „Modificare/Încetare” — se completează cu X în cazul mențiunilor privind modificarea sau încetarea contractului de locațiune.

Secțiunea A „Date despre locator”
Subsecțiunea a. „Date de identificare a locatorului”

Caseta „Denumire/Nume și prenume” – se completează cu numele și prenumele persoanei fizice care obține venituri din cedarea folosinței bunurilor din patrimoniul personal. În cazul locatorilor, persoane juridice și alte entități fără personalitate juridică, se înscrie denumirea locatorului.

Caseta „Cod de identificare fiscală”- se completează cu codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală al persoanei fizice care obține venituri din cedarea folosinței bunurilor din patrimoniul personal. În cazul locatorilor, persoane juridice și alte entități fără personalitate juridică, se completează codul de înregistrare fiscală al contribuabilului care are calitatea de locator.

Casetele „Județ”, „Localitate”, „Sector”, „Strada”, „Număr”, „Bloc”, „Scară”, „Etaj”, „Apartament”, „Țară”, „Cod poștal”, „Telefon”, „Fax” și „E-mail” – se completează cu informații privind adresa de domiciliu a persoanei fizice, stabilită potrivit legii, sau adresa domiciliului fiscal al persoanei juridice/entității fără personalitate juridică, după caz.

Subsecțiunea b. „Cota-parte deținută” – se completează cu cota-parte deținută de locator din bunul mobil sau imobil (procent sau fracție).

Secțiunea B „Date de identificare a locatarului (chiriașului)”
Caseta „Nume și prenume/Denumire” – se completează cu numele și prenumele/denumirea persoanei care are calitatea de locatar.

Caseta „Cod de identificare fiscală” – se completează cu codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală al persoanei fizice care are calitatea de locatar sau codul de înregistrare fiscală al persoanei juridice/entității fără personalitate juridică care are calitatea de locatar, după caz.

Casetele „Județ”, „Localitate”, „Sector”, „Strada”, „Număr”, „Bloc”, „Scară”, „Etaj”, „Apartament”, „Țară”, „Cod poștal”, „Telefon”, „Fax” și „E-mail” – se completează cu informații privind adresa de domiciliu a persoanei fizice, stabilită potrivit legii, sau adresa domiciliului fiscal al persoanei juridice/entității fără personalitate juridică, după caz.

În situația în care într-un contract de locațiune sunt mai mulți locatari se completează câte o secțiune „date de identificare” pentru fiecare locatar.

Secțiunea C „Date despre contractul de locațiune”
Subsecțiunea a. „Contractul de locațiune inițial”

Casetele „Nr.”, „Data”, „Perioada contractului”, „Cuantumul chiriei lunare”, „Moneda”, „Adresa bunului imobil care face obiectul contractului” și „Date de identificare ale bunului mobil
care face obiectul contractului” – se completează cu informații conform contractului de închiriere.

Casetele „Data” și „Perioada contractului” – se completează sub forma zz/ll/aaaa.

Caseta „Moneda” – se completează cu codul ISO al monedei [RON (LEU), EUR].

Caseta „Adresa bunului imobil care face obiectul contractului” – se completează cu adresa completă a bunului imobil.

Caseta „Date de identificare ale bunului mobil care face obiectul contractului” – se completează cu date de identificare ale bunului mobil (exemplu: număr de înmatriculare, serie șasiu,
serie certificat etc.).

Subsecțiunea b. „Modificări ale contractului de locațiune” – se completează numai în cazul în care s-a bifat caseta „Modificare”.

Casetele „Contract conex nr. ”, „Data”, „Perioada contractului”, „Cuantumul chiriei lunare” și „Moneda” – se completează cu informații conform actului adițional al contractului de închiriere.

Subsecțiunea c. „Încetarea contractului de locațiune” – se completează numai în cazul în care s-a bifat caseta „Încetare”.

Casetele „Documentul care atestă încetarea”, „Nr.”, „Data” și „Motivul încetării” – se completează cu informații conform actului de încetare a contractului de închiriere.

Declarația este însoțită în mod obligatoriu de copia contractului de închiriere.

În cazul modificării/încetării, după caz, a contractului de locațiune, toate casetele de la secțiunea A. „Date de identificare a locatorului” și B „Date despre contractul de locațiune” se
completează în mod obligatoriu.

Sursa: Alba24.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Oțelul Galați – „U” Cluj, 2-1. Clujenii sunt învinși în deplasare și ratează calificarea în finala Cupei României

Publicat

U Cluj - Oțelul Galați

„U” Cluj și Oțelul Galați s-au întâlnit astăzi, 18 aprilie, pe Stadionul Oțelul din Galați în semifinala Cupei României. Partida s-a încheiat cu victoria gazdelor și echipa antrenată de Ioan Ovidiu Sabău ratează calificarea în finala Cupei României.

Echipele de start

Oțelul Galați: Pap – Adăscăliței, Cisse, Yabre, Zhelev – Cisotti, Zivulic, Lameira – Maciel, Pop, Bodișteanu

REZERVE: Neagu, Rusevic, Rus, Tănasă, Malle, Telles, Jardan, Gomes Silva

ANTRENOR: Dorinel Munteanu

„U” Cluj: Gertmonas – Oancea, Masoero, Kelven, Roger – Simion, Nistor, Bic, Chipciu – Silaghi, Popa

REZERVE: Gorcea – Doukoure, Pănoiu, Gheorghe, Roguljic, Anselmo, Techeres, Chintes, Peteleu

ANTRENOR: Ioan Ovidiu Sabău

ARBITRU: Radu Petrescu

„U” Cluj pierde în deplasare și este eliminată în semifinala Cupei României

Partida începe cu atacuri poziționale construite de echipa gazdă care în urma unui astfel de atac a obținut o lovitură liberă în minutul 12, din partea stângă a terenului pe care a executat-o Bodișteanu cu o centrare perfectă pentru fundașul Cisse și acesta s-a înălțat foarte bine peste adversari și a trimis balonul cu capul în poarta „șepcilor roșii”, astfel scorul devine 1-0 în favoarea gazdelor.

Oaspeții au reacționat declanșând atacuri prin Roger care a tras cu piciorul drept dinafara careului, dar balonul se duce pe lângă poarta apărată de Pap. Câteva minute mai târziu „U” Cluj a obținut o lovitură liberă de la aproximativ 25 de metri, dar Dan Nistor a trimis peste poarta gazdelor și scorul rămâne 1-0.

O nouă ocazie importantă vine în minutul 35 când oaspeții au avut un șir de pase precise care se încheie cu lovitura puternică de la distanță a lui Ovidiu Bic, dar balonul trece puțin pe lângă bara porții gazdelor.

„Șepcile roșii” au obținut în minutul 45 o lovitură de la 11 metri după ce Roger a fost faultat în careu de Cisotti și penalty-ul a fost transformat de Dan Nistor care execută exemplar și îl învinge pe portarul gazdelor, astfel scorul primei reprize a fost 1-1.

Repriza secundă

Prima ocazie a reprizei secunde a aparținut oaspeților și a venit în minutul 70 când Daniel Popa a trimis un șut puternic cu exteriorul dinafara careului, dar portarul gazdelor a avut o intervenție crucială și scorul rămâne 1-1.

Oaspeții nu au strălucit în repriza a secundă, dar au avut o șansă periculoasă prin Andrei Rus care a intrat de pe banca gălățenilor, acesta a trimis o lovitură puternică dinafara careului, dar balonul trece puțin pe lângă poarta oaspeților.

FC Universitatea Cluj a încercat să închidă meciul în minutul 87 când același Daniel Popa a trimis un nou șut puternic spre poarta adversă, dar portarul gălățenilor a avut o nouă intervenție crucială.

Golul victoriei a venit în minutul 90 când Oțelul Galați a beneficiat de un corner executat de Frederic care a trimis pentru marcatorul primului gol, Jonathan Cisse ca mai apoi balonul să ajungă la Alexandru Chipciu care a încercat să respingă balonul în corner, dar acesta a intrat în propria poartă, astfel scorul devenind 2-1.

În minutul 90+5 după o imprudență a mijlocașului Robert Silaghi, Oțelul Galați a obținut o lovitură de la 11 metri, dar Aly Malle ratează execuția și scorul rămâne 2-1 și este suficient ca Oțelul Galați să se califice în finala Cupei României.

Cosmin Olaru

Foto: Facebook/Oțelul Galați

Citește mai departe

EVENIMENT

Polițiștii clujeni au ieșit pe străzi. Amenzi pentru zeci de pietoni, bicicliști și trotinetiști

Publicat

De

Amenzi pietoni li biciclisti Cluj

Polițiștii au organizat o acțiune în Cluj-Napoca, care îi vizează pe pietoni, bicicliști și trotinetiști.

Scopul acțiunii a fost promovarea unui mediu sigur și civilizat în zonele pietonale, respectarea normelor rutiere incidente, conștientizarea de către aceste categorii de participanți la trafic a riscurilor la care se expun atunci când nu respectă regulile de circulație care li se adresează, potrivit IPJ Cluj.

Polițiștii clujeni au ieșit pe străzi. Amenzi pentru zeci de pietoni, bicicliști și trotinetiști

Astfel, atenția polițiștilor a fost îndreptată spre pietoni și conducători de biciclete sau trotinete. Au fost verificați, însă, și conducătorii de autovehicule.

Pe străzi au fost polițiștii din cadrul secțiilor urbane 1-7, Biroului Rutier, secțiilor rurale Apahida, Baciu și Florești, dar și polițiști locali clujeni.

Au fost legitimate 286 de persoane și au fost aplicate 160 de sancțiuni contravenționale, în valoare totală de peste 32.000 de lei.

30 dintre amenzi au fost pentru pietoni și conducători de biciclete sau trotinete.

Ce amenzi riscă pietonii, bicicliștii și trotinetiștii care nu respectă regulile de circulație

Angajarea pietonilor în traversarea drumului public pe culoarea roșie a semaforului electric destinat acestora, precum și traversarea prin loc nepermis constituie contravenție și se sancționează cu amendă cupinsă între 330 și 495 de lei.

De asemenea, se interzice conducătorilor de biciclete sau trotinete să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă sau trotinetă.

În caz nerespectării acestei obligații pot fi sancționați cu amendă cupinsă între 660 și 825 de lei.

Recomandările polițiștilor pentru pietoni

Polițiștii clujeni fac și recomandări pentru pietoni, care își pun viața în pericol atunci când traversează pe culoarea roșie a semaforului sau prin loc nepermis.

Astfel, pentru a evita evenimentele rutiere, poliţiştii recomandă pietonilor:

  • să se angajeze în traversarea drumului public numai prin locurile special amenajate (pe trecerea de pietoni) şi la culoarea verde a semaforului electric, acolo unde există;
  • să se asigure permanent, chiar şi atunci când se află pe trecerea de pietoni, că traversarea se poate face în condiţii de siguranţă – vehiculele sunt oprite înaintea marcajului pietonal;
  • să nu traverseze niciodată în fugă pe marcajul pietonal, indiferent de urgenţa existentă la un moment dat;
  • să nu se deplaseze pe partea carosabilă, iar acolo unde nu există trotuar sau acostament, să se deplaseze pe partea stângă a drumului, cât mai aproape de marginea acestuia;
  • pe vreme rea sau întuneric, să poarte haine de culori deschise şi/sau elemente reflectorizante, pentru a fi vizibili;
  • să nu traverseze prin spatele mijloacelor de transport în comun, atunci când acestea sunt oprite în staţie;
  • copiii nu trebuie lăsaţi să traverseze singuri – ei sunt imprevizibili şi nu pot aprecia corect distanţele şi vitezele.

 

 

 

Citește mai departe

EVENIMENT

4 copii și o femeie din Cluj s-au intoxicat cu dioxid de carbon. Toți au fost duși la spital

Publicat

De

Copii intoxiacați cu dioxid de carbon

4 copii, cu vârste între 3 și 8 ani, dar și o femeie, s-au intoxicat, joi, cu dioxid de carbon. Toți au fost duși la spital.

Pompierii din cadrul Detașamentului 1 Cluj-Napoca au fost solicitați, de puține momente, pentru a acorda primul ajutor calificat unor persoane care, se pare, s-au intoxicat cu dioxid de carbon.

4 copii și o femeie din Cluj s-au intoxicat cu dioxid de carbon. Toți au fost duși la spital

Solicitarea a venit în jurul orei 20 și a anunțat faptul că într-o locuință, dintre localitățile Moriști și Apahida, se află un adult și 4 copii care acuză stări de rău.

La fața locului s-au deplasat o autospecială pentru stingerea incendiilor și un echipaj SAJ, unde au găsit cei patru minori, cu vârste cuprinse între 3 și 8 ani, și o femeie, în vârstă de aproximativ 60 ani, în stare de conștiență, dar somnolente.

Conform măsurătorilor făcute în spațiile interioare ale locuinței, de către echipajele operative, s-au identificat concentrații ridicate de dioxid de carbon în interiorul locuinței, potrivit ISU Cluj.

A fost solicitată în sprijin a doua ambulanță SAJ pentru transportul tuturor persoanelor consultate la spital.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Lucrări de modernizare la Ambulatoriul Spitalului de Boli Infecțioase Cluj. Investiție de 500.000 de lei

Publicat

De

Lucrări Ambulatoriu Spital Infecțioase Cluj

Au demarat lucrări de modernizare la Ambulatoriul Spitalului de Boli Infecțioase din Cluj-Napoca.

Spațiile vor fi revitalizate, inclusiv cele unde se oferă servicii medicale pentru copii.

Lucrări de modernizare la Ambulatoriul Spitalului de Boli Infecțioase Cluj. Investiție de 500.000 de lei

Spitalul Clinic de Boli Infecțioase desfășoară în prezent lucrări de modernizare a unor spații situate la parterul corpului A de clădire din cadrul Ambulatoriului Integrat.

Valoarea acestora este estimată la 500.000 de lei.

„Odată finalizată, această investișie va facilita realizarea investigațiilor necesare în condiții de maximă siguranță și confort și va contribui, în mod direct, la creșterea calității actului medical”, a precizat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj, care are spitalul în subordine.

Citește și: VIDEO. Proiect ambițios pentru Ambulatoriul Spitalului de Boli Infecțioase din Cluj. Manager: Avem 1.000 de pacienți pe zi

Ce presupun aceste lucrări:

  • modernizarea holurilor de circulație din zona în care se desfășoară activități medicale pediatrice

 

  • amenajarea unui punct de recoltare și a unui spațiu de preluare a pacienților, precum și
  • mutarea casieriei în zona centrală a instituției spitalicești.

De asemenea, sunt vizate refacerea finisajelor, realizarea unor noi circuite electrice pentru iluminat și a unor tavane noi, reparații curente, precum și schimbarea pardoselilor.

Ambulatoriul Integrat al instituției spitalicești, situat pe str. Moților nr. 19, este cea mai mare și complexă unitate ambulatorie din țară, având o structură organizatorică ce cuprinde 24 de specialități clinice medicale pentru adulți, 11 specialități clinice medicale pentru copii și cinci laboratoare medicale.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax