Connect with us

ECONOMIE

Delgaz Grid a dezvoltat o soluție de digitalizare care va îmbunătăți procesul de racordare

Publicat


picture1

Compania de distribuție a gazelor naturale și a electricității, Delgaz Grid, a implementat o nouă soluție de digitalizare ce ușurează procesul de racordare la rețeaua de gaze naturale a clienților, care pot depune cereri de racordare online, precum și direct, la Centrele de Relații cu Publicul.

  • Soluţia permite generarea automată a tuturor documentelor aferente procesului de racordare la rețeaua de gaze naturale;
  • Clienții primesc automat pe e-mail toate notificările și documentele și astfel semnarea contractului de racordare  se face mai simplu și mai rapid; 

Prin intermediul noii aplicații, datele și informațiile primite de la clienți pentru racordare la rețea sunt introduse o singură dată, pe o platformă, de unde sunt generate automat toate documentele aferente procesului de racordare (Avizul Tehnic de Racordare, oferta de contract de racordare/extindere, adresa de înaintare către client, solicitarea de selectare a operatorului economic etc.).

picture1

Totodată, aplicația generează automat notificările către clienți și aceștia primesc documentele direct pe e-mail, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la sediul companiei. Noutatea pe care o aduce aplicația este faptul că aceasta emite automat și documentele necesare în etapele de execuție și generează un flux de lucru care permite o și mai bună monitorizare a lucrărilor de racordare la rețeaua de gaze naturale.

Crește calitatea serviciilor

„Această nouă soluție crește calitatea serviciilor noastre și, pentru că vorbim de un proces digitalizat, și activitatea colegilor noștri devine una mai plăcută. Preocuparea Delgaz Grid pentru dezvoltare, pentru nou și digitalizare nu se oprește aici. Pregătim deja și alte soluții prin care să ne îmbunătățim procesele, să lucrăm mai simplu și mai bine, în beneficiul clienților noștri”, afirmă Petre Stoian, director general adjunct al Delgaz Grid.

Delgaz Grid procesează lunar aproximativ 1.500 de cereri de racordare la rețeaua de gaze naturale și 300 de cereri de extindere a rețelei, iar respectarea termenului de 90 de zile pentru proiectarea, execuția, recepția și punerea în funcțiune a instalațiilor este prioritară pentru companie.

În cadrul companiei sunt funcționale mai multe platforme și aplicații (Acces Delgaz – pentru racordarea noilor consumatori, platformă dedicată schimbării furnizorului, aplicații pentru programare citirii/înlocuirii contoarelor, anunțarea deranjamentelor, programarea online a vizitei la Centrele de Relații cu Publicul etc.). În continuare, compania dezvoltă noi soluții de digitalizare/automatizare și a altor procese pentru creșterea calității oferite utilizatorilor sistemului de distribuție.

Despre Delgaz Grid

Delgaz Grid, compania de distribuție din cadrul Grupului german E.ON, operează o reţea de gaze naturale de 24.000 km în 20 de judeţe din partea de Nord şi de Vest a României (Cluj, Bistrița Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău) şi o reţea de electricitate de 83.000 km în şase judeţe din Moldova: Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui.

De la intrarea pe piaţa locală, în anul 2005, E.ON a investit circa 2 miliarde de euro în principal pentru modernizarea reţelelor de gaze şi electricitate şi a virat către stat impozite şi taxe de 2,7 miliarde de euro.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Remus Lăpușan, deputat PSD: Semnalul dat de români este clar – continuăm drumul european, cu decență și responsabilitate

Publicat

Lăpușan

Deputatul PSD Remus Lăpușan a transmis un mesaj de mulțumire după turul al doilea al alegerilor prezidențiale, câștigate de Nicușor Dan. Parlamentarul clujean subliniază importanța participării la vot și avertizează că rezultatul finalei Dan-Simion este un semnal de alarmă pentru partidele mari.

„Mulțumesc tuturor celor care au participat la votul de duminică. Participarea la vot este esența unei democrații funcționale, iar implicarea cetățenilor arată că România are viitor”, a spus Lăpușan, într-o declarație oficială.

El subliniază că victoria lui Nicușor Dan nu poate fi revendicată de niciun partid sau alianță politică, ci aparține celor care au respins radicalismul și au ales echilibrul.

„Victoria lui Nicușor Dan nu este victoria unui partid. Nu este nici a USR, nici a PNL, și nici a unei fracțiuni din PSD. Este, în schimb, victoria celor care cred în valorile europene, în echilibru și în decență publică. Este votul celor care resping radicalismul, agresivitatea și circul politic”, a mai arătat deputatul PSD.

„Glonțul ne-a trecut pe lângă cap”

Remus Lăpușan arată că rezultatul a fost la limită și că România a evitat o deviere periculoasă de la parcursul său european.

„Trebuie să recunoaștem, cu sinceritate: glonțul ne-a trecut pe lângă cap. A fost un vot care a evitat o ruptură de la parcursul nostru european. Personal, m-am bucurat sincer, este pentru prima dată, după 25 de ani, când candidatul pe care l-am votat a și câștigat. Regret doar că nu este un om asumat de stânga”.

În același timp, el transmite un mesaj clar propriului partid și aliaților liberali: scorul obținut de George Simion este un semnal serios din partea electoratului.

„Pentru noi, cei din PSD și PNL, această finală între Nicușor Dan și George Simion este un cartonaș galben din partea românilor. Iar dacă nu învățăm lecția, data viitoare va veni cartonașul roșu. Este un avertisment pe care trebuie să-l luăm în serios”, mai arată Lăpușan.

În încheiere, deputatul clujean salută maturitatea electoratului din județul Cluj, care a rămas fidel valorilor europene: „Să ne bucurăm, totuși, că România rămâne pe direcția corectă. Iar la Cluj, unde cetățenii au votat din nou european și echilibrat, avem o dovadă clară că valorile moderne și respectul pentru comunitate rămân prioritare”.

Citește mai departe
Publicitate

EDUCATIE

Peste 1.000 de candidați și-au testat cunoștințele la Simularea concursului de admitere la UMF „Iuliu Hațieganu”

Publicat

Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca a organizat în data de 17 mai cea de-a XVI-a ediţie a Simulării concursului de admitere. La testare au participat 1.052 de candidați din întreaga țară, care au avut ocazia să se familiarizeze cu atmosfera de concurs și să-și testeze nivelul de pregătire al cunoștințelor, în condiții similare celor din ziua examenului de admitere propriu-zis, care va avea loc în luna iulie.

Programele de studii Medicină și Medicină dentară au atras cel mai mare număr de participanți, 946, respectiv 100 de candidați.

Interes tot mai mare din partea tinerilor care își doresc o carieră în domeniul medical

Simularea concursului de admitere, care a avut o durată de două ore, s-a desfășurat cu prezență fizică în 15 săli și amfiteatre ale universității, iar testele au folosit sistemul grilă, cu întrebări și răspunsuri multiple.

„Și în acest an universitatea noastră a organizat cu succes Simularea concursului de admitere. Ne bucurăm să vedem un interes tot mai mare din partea tinerilor care își doresc o carieră în domeniul medical. Această simulare reprezintă un pas important în procesul lor de pregătire, oferindu-le posibilitatea de a-și evalua cunoștințele și de a se familiariza cu structura și cerințele reale ale examenului. Prin această inițiativă îi susținem pe candidați să se pregătească mai bine, atât pentru admitere, cât și pentru parcursul academic care va urma. UMF „Iuliu Hațieganu” își menține rolul de instituție de referință în educația medicală, angajată în formarea riguroasă a viitorilor profesioniști din domeniu”, a transmis prof. dr. Anca Dana Buzoianu, rectorul Universităţii de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca.

Peste 650 de candidați au participat la presimulare

În luna martie, UMF „Iuliu Hațieganu” a organizat și presimularea concursului de admitere, care a avut loc atât în Cluj-Napoca, cât și în Baia Mare. Peste 650 de candidați au participat la testare pentru a experimenta condițiile unui examen real, a-și evalua nivelul de pregătire și a-și gestiona emoțiile dinaintea admiterii.

Totodată, tinerii care au dorit să își evalueze sau să își consolideze cunoștințele pentru examenul de admitere au avut oportunitatea de a participa, în lunile aprilie și mai, la cursuri de pregătire susținute, în format fizic, de cadrele didactice ale universității. Materialele didactice aferente acestor cursuri au rămas accesibile pentru toți participanții înscriși, putând fi consultate oricând până la data Simulării concursului de admitere.

Examenul de admitere la Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” se va desfășura în data de 13 iulie 2025, iar candidații se vor putea înscrie în perioada 23 iunie  – 10 iulie 2025.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

FOTO. Puncte de aprovizionare cu apă menajeră, amenajate de Primăria Dej. Alimentarea cu apă, oprită timp de trei zile

Publicat

Primăria Dej ia măsuri pentru a reduce impactul sistării alimentării cu apă în oraș, programată în intervalul 21-23 mai. 40 de rezervoare cu apă menajeră vor fi amplasate în cartiere și instituții publice.

În contextul lucrărilor anunțate de Compania de Apă Someș, care vor duce la întreruperea alimentării cu apă potabilă în municipiul Dej între 21 și 23 mai, autoritățile locale au demarat un plan de intervenție pentru a asigura accesul populației la apă menajeră.

Începând de astăzi, 19 mai, 40 de bazine de câte 1.000 de litri vor fi amplasate în mai multe zone din oraș, inclusiv în apropierea instituțiilor de învățământ, la Spitalul Municipal, Stația de Ambulanță și Stația de Dializă.

„Primăria Municipiului Dej informează că începând de astăzi, 19 mai, se iau măsuri pentru aprovizionarea cu apă menajeră în mai multe puncte din oraș, ca urmare a sistării alimentării cu apă în municipiul Dej în perioada 21- 23 mai, din cauza unor lucrări la rețeaua de apă potabilă, anunțate de Compania de Apă Someș.

Pentru a contracara efectele acestei sistări, Primăria Municipiului Dej va asigura apă potabilă și menajeră în instituțiile de învățământ, care vor funcționa în această perioadă în funcție de programul stabilit în consiliile de administrație. De asemenea va fi asigurată apă la Spitalul Municipal Dej, Stația de Ambulanță, Stația de Dializă.

40 de bazine de câte 1.000 de litri, amplasate în mai multe zone din oraș

În total vor fi amplasate la instituții și în cartierele orașului 40 bazine de 1000 de l cu apă menajeră, care vor fi realimentate în funcție de necesitate.

Din discuțiile cu reprezentanți ai conducerii Companiei de Apă «Someș», se va face tot ce este posibil ca lucrările, care sunt capitale, să se finalizeze într-un interval mai scurt de timp față de cel transmis. În aceste condiții, ca administrație locală am luat măsurile necesare de săptămâna trecută, astfel încât începând de astăzi am demarat acțiunea de amplasare a rezervoarelor de apă menajeră în cât mai multe puncte din oraș, iar până în cursul zilei de mâine să finalizăm instalarea și umplerea bazinelor, pentru a asigura distribuția apei menajere către populație”, transmite instituția.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Lecție de omenie de la salvatorii clujeni. Patru pui de lebădă, salvați de pompieri

Publicat

Astăzi, în Cluj-Napoca, patru pui de lebădă blocați pe o piatră pe râul Someș au fost salvați, datorită intervenției rapide a pompierilor.

Un echipaj al Detașamentului 2 Cluj-Napoca a răspuns luni unui apel neobișnuit, dar profund emoționant. Patru pui de lebădă se aflau blocați pe o piatră, în mijlocul Râului Someș, în apropierea străzii 1 Decembrie 1918. Micile făpturi nu mai puteau înainta.

Cu grijă, salvatorii au reușit să ajungă până la piatra unde se aflau micuții, i-au luat unul câte unul și i-au dus într-un loc sigur.

„Un echipaj din cadrul Detașamentului 2 Cluj-Napoca a fost solicitat să intervină în urmă cu puține momente în apropierea străzii 1 Decembrie 1918 din Cluj-Napoca, pentru a salva mai mulți pui de lebădă. Aceștia erau blocați pe o piatră, în apa Râului Someș, fără să poată înainta. Misiunea s-a încheiat cu succes, după ce colegii noștri au adus într-un loc sigur patru pui de lebădă”, a transmis ISU Cluj.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate