Connect with us

EVENIMENT

Clujana iese din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii

Publicat


Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR, care s-a ocupat de salvarea acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani.

“Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR, într-un comunicat remis AGERPRES.

Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa Clujana nu doar la nivel local, ci şi naţional, atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana adresează nevoile unui segment de clienţi neexplorat, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, fără a-şi pierde autenticitatea.

“Ieşirea din insolvenţă a Clujana dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare”, a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana.

În prezent, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenţei a însemnat readucerea la viaţă a unui brand istoric şi extinderea la nivel naţional prin deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.

În această perioadă, Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieţei – iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% faţă de anul precedent.

În plus, brandul îndrăgit de generaţiile “Baby Boomers” şi “Generaţia X”a făcut un pas mai aproape de “Millenials”, printr-o prezenţă activă şi constantă în social media şi prin deschiderea magazinului online. Clujana a reuşit să îşi aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă şi accesibilă pe canalele Facebook şi Instagram, se precizează în comunicatul administratorul judiciar CITR.

Pentru asigurarea stabilităţii şi continuităţii brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendinţelor pieţei şi crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecţii cu design modern, menţinerea unui preţ de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei şi extinderea reţelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă şi continuă a costurilor de producţie şi de funcţionare este vitală pentru menţinerea unei companii sănătoase şi sustenabile.

Potrivit comunicatului, CITR, companie Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa insolvenţei şi peste 1.000 de proiecte gestionate de-al lungul timpului, CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile româneşti. AGERPRES

[ad_2]

Citește
Clujana iese din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii pe Romania24.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Pentru iubitorii de dulciuri. Festivalul ciocolatei, în weekend la Cluj. E prima ediție în afara Capitalei

Publicat

Festivalul ciocolatei la Cluj

Clujul va găzdui, în acest weekend, un festival al ciocolatei.

Chocolate Saga are prima ediție locală între 11 și 13 aprilie, la Chios, în Parcul Central.

Festivalul ciocolatei la Cluj

Ciocolatierii români cresc ca număr de firme, dar și ca profesionalism. Aproape jumătate din branduri sunt poziționate in vestul țării. De aceea, prima ediție a festivalului ciocolatei din afara capitalei începe vineri 11 aprilie, la Cluj, arată organizatorii festivalului.

Astfel, în ultimii ani, antreprenorii locali din domeniul dulciurilor au demonstrat o creștere remarcabilă, atât în ceea ce privește numărul de afaceri nou-înființate, cât și în calitatea produselor artizanale.

Dulciurile românești capătă identitate

“Vestul țării s-a remarcat ca o zona creativa, cu aproape jumătate din brandurile autohtone dezvoltate aici. Este un semn clar că dulciurile românești capătă identitate și valoare adăugată”, spune Adina Istrate, organizator Chocolate Saga.

Evoluția vine pe fondul unui interes tot mai mare al consumatorilor pentru produse autentice, cu povești locale și gusturi originale, ceea ce oferă antreprenorilor din domeniu oportunitatea de a-și construi branduri solide, competitive nu doar pe piața internă, ci și la export.

Ciocolată pentru toate gusturile

Va fi ciocolată pentru toate gusturile și activități pentru familie:

  • Ciocolată albă: pentru cei care cred în unicorni și în magie.
  • Ciocolată roz: pentru visători și romantici incurabili.
  • Ciocolată cu lapte: clasică, ca o îmbrățișare caldă.
  • Ciocolată cu caramel: pentru cei care iubesc gusturile surprinzătoare.
  • Ciocolată neagră: pentru cei care apreciază intensitatea și profunzimea.
  • Ciocolată de casă: ca la mama acasă, cu multă dragoste.
  • Ciocolată explozivă: pentru cei care vor să simtă fiorul pe limbă.

Biletele sunt disponibile AICI.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Serviciul ALOPEDI, tot mai solicitat. Peste 3.400 de părinți au cerut sfatul medicilor clujeni în primele 3 luni ale anului

Publicat

De

Apeluri ALOPEDI, serviciul de sfat medical telefonic

Peste 3.400 de părinți au beneficiat, în primele trei luni ale anului 2025, de sfaturile medicale oferite prin intermediul serviciului gratuit de telemedicină ALOPEDI – 0364 917, gestionat de Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Cluj.

Pentru peste 250 de copii a fost recomandată evaluarea de urgență.

Serviciul ALOPEDI de la Cluj, tot mai solicitat

În perioada ianuarie – martie au fost înregistrate 3.417 apeluri la acest call center destinat urgențelor pediatrice. Majoritatea solicitărilor, mai exact 71,76%, s-au finalizat cu recomandări care au permis îngrijirea copiilor la domiciliu, părinții fiind informați despre semnele care impun prezentarea la un consult medical direct.

Pentru 253 de copii, însă, a fost recomandată evaluarea de urgență, în primele două ore de la apel, iar în patru cazuri a fost necesară intervenția Serviciului de Ambulanță.

Febra, cel mai mare “inamic” al părinților

Cele mai frecvente motive pentru care părinții au cerut sprijin medical au fost febra și problemele respiratorii, o situație frecventă în sezonul rece.
Din totalul apelurilor, 1.191 au provenit din alte județe decât Cluj, în timp ce 15 apeluri au fost efectuate de părinți români aflați în afara granițelor țării. Capitala se află în topul orașelor care au apelat la acest serviciu

„Profesionalism, dăruire, eficiență și promptitudine sunt doar câteva dintre cuvintele ce definesc acest serviciu de telemedicină și specialiștii care deservesc ALOPEDI. Ne bucurăm că părinții au în continuare încredere în sfaturile și recomandările medicilor și le reamintim faptul că serviciul nostru de sfat pediatric telefonic este disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte”, a spus Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj, instituție care are în subordine spitalul.

Citește mai departe

EVENIMENT

Un antrenor clujean în fruntea Federației Române de Judo. Îl va înlocui pe Cozmin Gușă

Publicat

De

Florin Bercean

Florin Bercean a fost ales, joi, în funcția de președinte al Federației Române de Judo.

Clujeanul a fost votat de 106 membri, în timp ce contracandidatul său, George Teșeleanu, a primit 71 de voturi. Un vot a fost anulat.

Florin Bercean va conduce Federațiia Română de Judo

La Adunarea Generală de alegeri, care a avut loc la Râmnicu Vâlcea, au participat 180 de reprezentanți ai cluburilor afiliate la FRG, 178 având drept de vot. Florin Bercean, care ocupa până în acest moment funcția de vicepreședinte al FRJ, îl înlocuiește astfel în funcția de președinte pe Cozmin Gușă, care a condus federația timp de două mandate, din 20 februarie 2017. Acesta nu a mai dorit să candideze, potrivit Agerpres.

În vârstă de 62 de ani, Florin Bercean a coordonat activitatea lotului olimpic de judo al României în perioada 1997-2021, cea mai importantă realizare a sa fiind medalia de aur câștigată de Alina Dumitru, la Jocurile Olimpice din 2008.

Florin Bercean s-a născut la 13 februarie 1963, în Cluj-Napoca. Este Cetățean de onoare al Municipiului Cluj-Napoca, titlu primit în anul 2012. Este antrenor emerit, iar în 2008 și 2012 a primit titlul de Antrenorul anului în Europa. În 2024 a fost distins cu Ordinul „Excelența Olimpică”, acordat de Comitetul Olimpic și Sportiv în cadrul Galei „110 ani de olimpism în România”.

Foto: Florin Bercean/ Facebook

Citește mai departe

EVENIMENT

Echipamente pentru prevenirea infecțiilor la Spitalul de Urgență pentru Copii din Cluj. Investiție de 3,6 milioane de lei

Publicat

De

Spitalul de Urgență pentru Copii Cluj

Spitalul de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca a fost dotat cu echipamente și produse medicale de ultimă generație, menite să reducă riscul de infecții nosocomiale.

Au fost achiziționate 12 tipuri de echipamente și produse medicale moderne, care vor contribui semnificativ la siguranța pacienților și a personalului medical.

Spitalul de Urgență pentru Copii din Cluj are echipamente pentru limitarea infecțiilor nosocomiale

Investiția a fost realizată de Consiliul Județean Cluj printr-un proiect cu finanțare europeană, în valoare totală de peste 3,6 milioane de lei, derulat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

„Este o nouă reușită care ne bucura și care dovedește, o data în plus, faptul ca domeniul sanitar este o prioritate a forului administrativ județean. Am utilizat fondurile europene atrase pentru a dota Spitalul nostru de Copii cu numeroase aparaturi, în beneficiul direct al micilor pacienți și în sprijinul echipei medicale. Investițiile noastre în sănătate continuă”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

Printre echipamentele cu care a fost dotat spitalul se numără:

  • un sistem performant de spectrometrie de masă MALDI-TOF pentru identificarea microorganismelor și a fenotipurilor de rezistență,
  • un autoclav cu abur sub presiune pentru sterilizarea instrumentarului chirurgical,
  • o mașină de spălat instrumentar chirurgical,
  • un sterilizator pentru biberoane și tetine,
  • cinci sisteme de spălare și dezinfecție a biberoanelor și tetinelor,
  • 50 de sisteme de decontaminare a aerului din saloane,
  • 50 de cărucioare multifuncționale pentru curățenie,
  • două mașini pentru spălarea și dezinfectarea ploștilor și olițelor,
  • un echipament pentru depozitarea endoscoapelor,
  • patru sisteme cu abur pentru dezinfectarea rapidă a suprafețelor în prezența personalului,
  • echipamente de evidențiere a încărcăturii microbiologice de pe suprafețe și din aer.

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate