Connect with us
Advertisement
Advertisement

ECONOMIE

Clienții pot să își PROGRAMEZE telefonic vizita în magazinele E.ON

Publicat


E.ON Energie România pune la dispoziția clienților un nou canal de contact, prin intermediul căruia clienții pot să se programeze și telefonic pentru vizita în magazinele și punctele de lucru E.ON. Acesta vine în sprijinul clienților care preferă interacțiunea telefonică şi este o alternativă la serviciul de programare online, accesul clienților fiind realizat exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții. Nu este nevoie de programare pentru clienții care vizitează magazinele E.ON în scopul plății facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.

· Noul serviciu E.ON apelabil la numărul de telefon 0265.208.466 este o alternativă la serviciul eBooking de programare online;

· Toate vizitele în magazinele E.ON care necesită interacțiunea cu agenții se fac exclusiv în baza unei programări;

Noul canal dedicat programării poate fi accesat sunând la numărul de telefon 0265.208.466, unde va răspunde un asistent virtual. Pentru programare se parcurg următorii pași:

· clientul va confirma județul şi orașul unde dorește să facă programarea;

· operatorul virtual va oferi două opțiuni de programare;

· dacă este de acord cu una dintre propuneri, clientul va confirma programarea ;

· la scurt timp, clientul va primi numărul de programare prin SMS;

· în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate alege intervalul dorit prin serviciul eBooking.

Prin intermediul serviciului de programare online eBooking, clienții au posibilitatea alegerii unei zile și a unui interval de timp optim pentru ei. Totodată, acesta permite anularea/modificarea unei programări deja efectuate.

Programările se fac parcurgând următorii pași:

· se accesează pagina https://www.eon.ro/programare-online;

· se selectează magazinul, se introduc datele personale și datele programării;

· clienții primesc prin e-mail codul programării;

· clienții se prezintă în magazin, în ziua și la ora aleasă;

· clienții introduc codul programării în aparatul de emitere tichete și sunt preluați imediat de către un consultant E.ON.

Ca alternativă la vizita în magazin, clienții ne pot contacta pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță, prin:

· accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON; · serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;

· apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România pot fi obținute accesând www.eon.ro.

Despre E.ON Energie România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 17 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 2 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,7 miliarde de euro.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRAȚIE

Primăria Cluj anunță 30 iunie 2024 ca termen LIMITĂ de depunere a cererilor de PARCARE pentru persoanele cu dizabilități

Publicat

parcare cluj facebook

Primăria Cluj anunță 30 iunie 2024 ca termen limită de depunere a cererilor de parcare pentru persoanele cu dizabilități.

„Posesorii cardurilor-legitimație de parcare pentru persoanele cu dizabilități eliberate până la data de 1 iulie 2023 sunt rugați să se adreseze, Direcției de Asistență Socială și Medicală, până cel târziu în data de 30 iunie 2024, în vederea eliberării unui nou card-legitimație de parcare, conform cerințelor prevăzute în Ordinul nr. 163/2023 privind implementarea formatului unic al cardului-legitimație de parcare pentru persoanele cu handicap.

Primăria Cluj anunță 30 iunie 2024 ca termen LIMITĂ de depunere a cererilor de PARCARE pentru persoanele cu dizabilități

Cererea pentru eliberarea cardului-legitimație de parcare pentru persoanele cu dizabilități împreună cu următoarele documente: carte de identitate, certificat de încadrare în grad de handicap, o fotografie ¾ cm tip carte de identitate (electronic în format jpeg) pot fi trasmite online la adresa de email: dizabilități@dasmclujnapoca.ro sau pe Whatsapp la numărul de telefon 0735210552.

De asemenea, beneficiarul poate depune documentele mai sus amintite la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală, din municipiul Cluj-Napoca, aleea Venus FN (aleea situată între nr. 20-22), ghişeul 3, după următorul program:

Luni, marţi, miercuri între orele: 8:30 – 15:30

Joi între orele 8:30 – 17:00

Vineri între orele 8:30 – 14:00.

Cardurile-legitimație de parcare pentru persoanele cu dizabilități emise până în data de 1 iulie 2023 își păstrează valabilitatea până în data de 30 iunie 2024”, se arată în comunicat.

Citește mai departe

EVENIMENT

„Bursucul” a pus-o la treabă pe CFR Cluj de Ziua Muncii. Va sta pe bancă la meciul cu Rapid

Publicat

dan petrescu 2

Dan Petrescu a început, de 1 Mai, oficial munca la CFR Cluj. El va debuta pe teren propriu, duminică seară, în fața Rapidului, la ora 21:30.

„Bursucul” nu a mai așteptat finalul sezonului pentru a reveni pe banca clujenilor, sperând să obțină un loc care duce în cupele europene, scrie GSP.

„Bursucul” a pus-o la treabă pe CFR Cluj de Ziua Muncii. Va sta pe bancă la meciul cu Rapid

În această dimineață, Dan Petrescu a condus primul antrenament din noul mandat. Tehnicianul i-a pus pe jucători la treabă chiar pe 1 Mai, de Ziua Muncii, și a supravegheat atent fiecare mișcare, alături de Francisc Dican, cel care a asigurat interimatul.

„Începem luna în forță, cu primul antrenament al lui Mister după revenirea în Gruia. De 1 Mai, sărbătorim prin muncă pentru a fi în cea mai bună formă la meciul de duminică seara, cu Rapid” a fost mesajul clujenilor.

 

 

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Are și Clujul VAMA lui. De 1 Mai, câțiva clujeni s-au DISTRAT pe plaja urbană din Grigorescu

Publicat

vacanta
De 1 Mai, câțiva tineri au adus atmosfera din Vamă pe plaja urbană din cartierul Grigorescu din Cluj-Napoca.
„Momente surprinse la răsărit pe plaja urbană din cartierul Grigorescu.
Grătar încins tuturor”, a scris pe Facebook primarul Emil Boc.

VIDEO. Are și Clujul VAMA lui. De 1 Mai, câțiva clujeni s-au DISTRAT pe plaja urbană din Grigorescu

„E 1 Mai, nu ești în Vamă, dar faci un picnic cu prieteni dragi la răsărit, pe plaja Grigorescu din Cluj și e cam același lucru”, este textul care însoțește filmarea.

Video: Cosmin Oana

Citește mai departe

CULTURA

Florin Piersic ar fi contractat o INFECȚIE nosocomială în Spitalul Militar Cluj-Napoca. E internat acum la Institutul Inimii

Publicat

Florin Piersic a fost transferat de la Spitalul Militar la Institutul Inimii “Niculae Stăncioiu” din Cluj-Napoca, după ce ar fi contractat o infecție nosocomială. Actorul a fost internat acum două săptămâni pentru o intervenție chirurgicală la genunchi. Starea sa de sănătate este supravegheată îndeaproape de către echipa medicală specializată a institutului.

Ajuns la vârsta de 88 de ani, Florin Piersic se confruntă cu noi probleme de sănătate. Colegii săi din industria cinematografică și teatrală precum și fanii din întreaga țară sunt alături de el, dorindu-i o recuperare rapidă și completă, scrie ClujLive.

Florin Piersic ar fi contractat o INFECȚIE nosocomială în Spitalul Militar Cluj-Napoca. E internat acum la Institutul Inimii

Echipa medicală de la Institutul Inimii din Cluj-Napoca se străduiește să-i ofere cele mai bune îngrijiri posibile pentru a-l ajuta pe Florin Piersic să-și revină la sănătatea sa deplină.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax