ACTUALITATE
Call Center-ul pentru clienți, lansat de Compania de Apă Someș S.A.
Compania de Apă Someș S.A. anunță că, luni, 22 martie 2021, va lansa oficial Call Center-ul societății destinat facilitării suplimentare a accesului la informații și îmbunătățirii modului de comunicare directă cu toti utilizatorii societății.
Call Center-ul va funcționa inițial după un program orar în zilele lucrătoare și va prelua orice solicitare sau transmitere de informații și sesizări privind derularea serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de colectare a apelor uzate.
Call Center-ul poate fi apelat la numărul unic de telefon 0374-34.00.00 și va funcționa după programul:
Luni-Joi 7:30 – 16:00
Vineri 7:30 – 13:30
În afara intervalelor orare sus menționate precum și în timpul sfârșitului de săptămână și a sărbătorilor legale, Dispeceratul Companiei apelabil la numerele 0374-34.00.00, 0264-59.63.02, 0264-375.149 va prelua doar sesizări respectiv solicitări de informații privind strict disfunctionalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare.
Într-o primă etapă, serviciile Call Center-ului vor fi disponibile doar utilizatorilor din Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca, într-un viitor apropiat, acestea să fie extinse și pentru utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei din judetele Cluj și Sălaj.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






