ACTUALITATE
ANRE vine în sprijinul cetățenilor. De joi este disponibil un call-center pentru cei nelămuriți
Începând de joi, 7 decembrie Autoritatea Națională de Reglementare în Energie (ANRE) pune la dispoziție un call-center pentru a informa consumatorii interesați de liberalizarea pieței electrice. Reprezentanții ANRE au declarat că această linie telefonică este destinată celor care doresc să știe mai multe despre schimbarea furnizorului de energie electrică și prețurile puse la dispoziție.
„Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării, pentru a veni în ajutorul consumatorilor care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE”, au spus reprezentanţii autorităţii.
Consumatorii casnici de energie care nu își schimbă contractul vor plăti mai mult la facturi
Din 7 ianuarie, consumatorii care vor să rămână în regim reglementat, adică își păstrează actualul contract vor accepta să plătească facturi cu 13-26% mai scumpe. Specialiștii recomandă consumatorilor casnici să schimbe regimul de contract fie cu actualul furnizor fie cu un altul.
În județul Cluj sunt încă alte patru firme pe lângă firmele monopol pentru care se poate opta pentru servicii de electricitate
În România la nivel național principalele rețele de energie electrică sunt E-on Energie România, Enel Energie SA sau Electrica Furnizare SA. În județul Cluj, consumatorii pot opta pentru firme mai mici precum Enex SRL, CYEB SRL, Imperial Development SRL, Nova Power&Gas SRL.
Dana Coțovanu
Sursa: Agerpres
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






