Connect with us

ACTUALITATE

ANRE vine în sprijinul cetățenilor. De joi este disponibil un call-center pentru cei nelămuriți

Publicat

Publicitate
stalp

Începând de joi, 7 decembrie Autoritatea Națională de Reglementare în Energie (ANRE) pune la dispoziție un call-center pentru a informa consumatorii interesați de liberalizarea pieței electrice. Reprezentanții ANRE au declarat că această linie telefonică este destinată celor care doresc să știe mai multe despre schimbarea furnizorului de energie electrică și prețurile puse la dispoziție.

„Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării, pentru a veni în ajutorul consumatorilor care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE”, au spus reprezentanţii autorităţii.

Consumatorii casnici de energie care nu își schimbă contractul vor plăti mai mult la facturi

Din 7 ianuarie, consumatorii care vor să rămână în regim reglementat, adică își păstrează actualul contract vor accepta să plătească facturi cu 13-26% mai scumpe. Specialiștii recomandă consumatorilor casnici să schimbe regimul de contract fie cu actualul furnizor fie cu un altul.

În județul Cluj sunt încă alte patru firme pe lângă firmele monopol pentru care se poate opta pentru servicii de electricitate

În România la nivel național principalele rețele de energie electrică sunt E-on Energie România, Enel Energie SA sau Electrica Furnizare SA. În județul Cluj, consumatorii pot opta pentru firme mai mici precum  Enex SRL, CYEB SRL, Imperial Development SRL, Nova Power&Gas SRL.

Dana Coțovanu

Sursa: Agerpres




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate