Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Angajare Cluj: Se caută mecanici, tinichigiu și vânzători la BRIARIS, dealer IVECO

Publicat


Societatea BRIARIS, dealer IVECO, recrutează personal pentru sediile din Cluj și Alba, având nevoie de angajați atât în service, cât și în departamentul Vânzări.

Astfel, pentru BRIARIS Cluj se caută 2 mecanici, 1 tinichigiu și 2 vânzători iar pentru BRIARIS Alba 3 mecanici, 1 tinichigiu și 2 vânzători.

”Dacă ești în căutarea unui loc de muncă ca și #mecanic, #tinichigiu sau #vânzător de #autovehicule comerciale #autoutilitare și/sau #camioane sau #autobuze, vino la #BRIARIS #ALBA sau #CLUJ și alătură-te colegilor noștri.

Trimite CV-ul tău la office@briaris.ro și te vom contacta noi.

Noi îți punem la dispoziție, pe lângă un pachet salarial atractiv, și posibilitatea de a te perfecționa în domeniul reparațiilor de autoutilitare, camioane sau autobuze.

Chiar dacă ești la început de drum și nu ai prea multă experiență în domeniu, noi te vom ajuta să înveți: este suficient să fii dornic să înveți meserie, să fii punctual și să îți respecți colegii și mediul în care îți vei desfășura activitatea”, anunță BRIARIS.

 

 

 


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ANUNȚURI PUBLICE

ADMITERE 2021/ Facultatea de Medicină Veterinară, USAMV Cluj-Napoca – Profesia de medic veterinar, una eminamente practică

Publicat

Profesia de medic veterinar este una eminamente practică, laboratoarele și orele de clinică fiind o componentă esențială a planului de învățământ. Pe parcursul anilor de studiu, studenții de la Facultatea de Medicină Veterinară (FMV) din cadrul USAMV Cluj-Napoca au multiple posibilități de a pune în practică noțiunile teoretice studiate la cursuri.

”În timpul orelor cu caracter practic, cadrele didactice pregătesc studenții pentru a face față oricăror oportunități de carieră oferite de profesia de medic veterinar. Pentru a prezenta un număr de patologii diverse la un număr cât mai mare de specii de animale, nu este suficient să fie abordate doar cazurile care vin în mod curent în clinicile Spitalului FMV, ci este nevoie și de a face vizite organizate împreună cu cadrele didactice la Stațiunea Didactică Experimentală a USAMV Cluj-Napoca, unități de procesare și depozitare produse de origine animală, ferme, exploatații individuale, Circumscripții Sanitar-Veterinare de Asistență, dar și alte locații”, explică prodecanul FMV, Conf. dr. Cosmin Peștean.

În anul I de facultate, studenții realizează un stagiu de practică în Stațiunea Didactică Experimentală a USAMV pentru a se acomoda cu fluxul zilnic de activitate și provocările meseriei de medic veterinar într-o fermă de animale.

Pe parcursul fiecărui an universitar, studenții au obligația de a face un stagiu de practică de minimum 90 ore, realizat într-una sau mai multe unități de profil. Pentru realizarea acestui stagiu se încheie un acord între USAMV și un tutore din unitatea de practică, iar la final un supervizor – cadru didactic verifică modul de desfășurare a practicii studențești.

Acest tip de practică de vară permite studentului să își aleagă o anumită categorie/specie de animale și o direcție de activitate din cadrul profesiei, în funcție de interesul personal. Având în vedere că la FMV Cluj-Napoca se află studenți din foarte multe țări, se poate spune că în anii de studiu se beneficiază de diversitatea și experiența oferită de colegii veterinari din toată lumea.

O altă formă obligatorie de practică pentru studenții veterinari de la FMV Cluj-Napoca este stagiul de gardă la Serviciul de triaj al facultății. Cu această ocazie, studenții se familiarizează cu noțiunea de triaj medical, au un contact direct cu medicina de urgență și fac tratamente animalelor internate la terapie intensivă.

Cei mai pasionați dintre studenți, încearcă cât mai des posibil să îmbine programul didactic zilnic cu participarea sub formă de voluntariat la activitatea unor cabinete și ferme private sau clinici universitare.

De asemenea, o altă posibilitate de a câștiga experiență practică este participarea în cadrul unor programe de mobilități externe special destinate acestui scop, prin Programul Erasmus+.

Înscrierile pentru studiile universitare la USAMV Cluj-Napoca vor avea loc și în acest an, on line și on site, între 12 iulie – 24 septembrie 2021, după următorul calendar: 12 iulie – 6 august 2021, sesiunea I de admitere, pentru studii de licență și masterat; 6 septembrie – 24 septembrie 2021, sesiunea a II-a de admitere, pentru studii de licență și masterat; 6 septembrie – 17 septembrie 2021, sesiune admitere studii doctorale.

Detalii despre Admitere 2021 la USAMV Cluj-Napoca: https://admitere.usamvcluj.ro/

Admitere 2021 la Facultatea de Medicină Veterinară: https://fmv.usamvcluj/ro/

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

E.ON a susținut proiectul Asociației Zi de Bine dedicat copiilor ai căror părinți sunt plecați în străinătate

Publicat

„100 de Doruri” a fost cauza susținută de Asociația Zi de Bine în luna iunie, dedicată copiilor care cresc fără părinți întrucât aceștia sunt plecați la muncă în străinătate.

· Unul din cinci copii din comuna Corlățel, județul Mehedinți, are cel puțin un părinte plecat din țară;

· 100 de Doruri reprezintă tot ce este mai important și valoros, atât pentru copiii rămași în țară, cât și pentru cei plecați departe.

Unul din cinci copii din comuna Corlățel, județul Mehedinți, are cel puțin un părinte plecat în străinătate. Părinții lor se întorc rar să îi viziteze, nu stau prea mult și apoi pleacă din nou, moment în care se așterne un dor apăsător. În acest context, Asociația Zi de Bine a demarat pentru ei proiectul „100 de Doruri”, în cadrul căruia copiii au participat la o serie de 18 ateliere pe teme de patrimoniu, scriere creativă, arhitectură, fotografie, gastronomie, cântece și dansuri tradiționale, cu scopul de a identifica 100 de doruri-esență a identității comunei lor.

Asociația Zi de Bine a dorit să scoată la lumină dorurile, dar și meșteșugurile, îndeletnicirile și obiceiurile aproape uitate, cu scopul de a le păstra vii în amintire, dar și în comunitate. Astfel, au identificat alături de copiii din localitate 10 categorii de elemente definitorii ale comunei lor, de care, mai ales celor plecati, li se face dor: oameni, locuri, gospodării, tradiții, obiecte, legende și povești, cântece și dansuri, îndeletniciri, gastronomie și construcții, iar pentru fiecare categorie au fost asociate câte 10 doruri. Astfel s-au adunat 100 de doruri ale comunei Corlățel.

Pentru ca acest proiect să prindă viață au fost necesare, nici mai mult, nici mai puțin, de 4 luni, iar valoarea totală s-a ridicat la 135.000 Lei. Proiectul a fost susținut de Grupul EON România alături de ceilalți parteneri strategici ai Asociației Zi de Bine.

“Dorul lasă urme adânci în suflet, care cu greu mai pot fi acoperite. Cu atât mai mult pentru un copil care are nevoie de iubire, răspunsuri și îndrumare atunci când face primii pași în viață. Pentru copiii din Corlățel ne-am adunat forțele și am reconstruit spiritul comunității în jurul a 100 de doruri care reprezintă tot ce este mai important și valoros, atât pentru cei rămași aici, cât și pentru cei plecați departe. Acest proiect ne-a reamintit cât este de importantă comunitatea, familia, acel ACASĂ în care ne sunt rădăcinile”, a declarat Melania Medeleanu, fondatoarea Asociației Zi de BINE.

Pe 20 Iunie, de ziua Comunei Corlățel, cele 10 categorii de doruri au devenit repere identitare într-un traseu al comunei, marcate cu un disc simbol pentru fiecare categorie în parte. Pe cele 10 discuri este gravată steaua în opt colțuri care se regăsește în întreaga comună, fie pe haine sau pe case. Tot în cadrul proiectului, copiii cu vârste între 8-13 ani, au primit biciclete cu care au avut de parcurs un traseu de 10 km. La fiecare disc-simbol amplasat, copiii au fost provocați să răspundă la o serie de întrebări din categoria respectivă, iar pentru fiecare răspuns corect au primit o piesă dintr-un puzzle uriaș. La finalul traseului, cei mici au completat Puzzle-ul celor 100 de Doruri, un puzzle care îi apropie, simbolic, de cei aflați departe.

Scopul campaniei este acela de a sprijini mii de oameni aflați în situații vulnerabile și de a crea notorietate în jurul unor cauze mai puțin discutate.

Alături de Asociația ZI de BINE, vom susține câte o cauză în fiecare lună a anului.

În luna mai, E.ON, alături de ceilalți parteneri strategici, a susținut Asociația Zi de Bine în proiectul Ochii Care Nu Se Uita, în urma căruia 70 de nevăzători au primit bastoane smart cu soft în limba română, care le asigură un grad mai mare de siguranță și independență.

Proiectul a necesitat un buget în valoare de 45.000 de euro.

Despre E.ON Romania

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe

ACTUALITATE

E.ON susține ediția aniversară a festivalului TIFF de la Cluj-Napoca

Publicat

E.ON România este alături de cinefili, susținând și în acest an Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), care se va desfășura la Cluj- Napoca în perioada 23 iulie – 1 august, sub umbrela #împreună-prinfilm.

· Din 2011, E.ON oferă în fiecare an surprize iubitorilor de film prezenți la TIFF;

· La această ediție, cu sprijinul E.ON, celebrul dansator Sergei Polunin va fi prezent pentru prima dată în România, pe 29 iulie, la Castelul Banffy din Bonțida;

· Proiecția de deschidere a festivalului va avea loc pe 23 iulie, simultan în 20 de orașe din țară;

Este o ediție aniversară, fiind 20 de ani de la lansarea festivalului, iar organizatorii au decis ca proiecția din deschidere să nu aibă loc doar în Piața Unirii din Cluj-Napoca, așa cum eram obișnuiți, ci și în alte 19 localități din țară. Festivitatea se va vedea, în paralel, pe marile ecrane din Alba Iulia, Arad, Bistrița, Borșa, Brașov, Criț (jud. Brașov), Florești (jud. Cluj), Iași, Lugoj, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Oradea, Salonta, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Sibiu, Sighet, Târgu Mureș și Toplița.

“TIFF este un proiect de suflet al E.ON și suntem mândri să ne aducem contribuția, de un deceniu, la realizarea unui eveniment al cărui renume a depășit granițele țării. TIFF înseamnă film de calitate, o întâlnire cu regizori, scenariști și actori celebri, dar și o rampă de lansare pentru tinerii care îndrăgesc arta. Ne bucurăm să vedem că numărul celor atrași de frumos, de emoție și de energia ce ne-o oferă un eveniment cultural de o asemenea amploare este tot mai mare”, spune Claudia Griech, Directorul General Adjunct al E.ON România.

„Adolescenții sunt așteptați să participe și ei la Let’s Go Digital!”

Începând cu 2011, E.ON a oferit surprize de neuitat iubitorilor de artă, în cadrul TIFF. În acest an, alături de ceilalți susținători ai festivalului, vom face posibilă prezența, pentru prima dată pe o scenă din România, a starului internațional Sergei Polunin, ucraineanul fiind considerat cel mai talentat dansator al generației sale. Admiratorii vor avea ocazia să îl vadă live, la Castelul Banffy din Bonțida, pe 29 iulie, într-o reprezentație spectaculoasă și plină de emoție. E.ON sprijină și proiecția unui film în cadrul celei mai așteptate secțiuni a festivalului – Supernova – unde sunt prezentate filme de artă premiate la cele mai importante festivaluri internaționale de profil.

Surprizele nu se opresc aici, deoarece fiecare zi a festivalului va fi presărată cu evenimente, workshop-uri sau discuții tematice cu actori și regizori celebri, precum și cu rememorări din arhiva TIFF.

Adolescenții sunt așteptați să participe și ei la Let’s Go Digital!, un atelier de film destinat celor pasionaţi de film și fotografie. Iubitorii de filme se vor bucura și de un maraton de filme românești, un număr impresionant, 45 de titluri, dintre care 32 de lungmetraje și 13 scurtmetraje.

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu 15 milioane euro numeroase proiecte de responsabilitate socială, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 322.500. Alături de educație, cultura este unul dintre pilonii de bază de implicare în comunitate pentru E.ON care a alocat în această perioadă proiectelor culturale 1 milion de euro.

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,3 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

Clujenii pot depune cereri pentru tichete sociale în cadrul Programului social ”Alimente”. Cât e valoarea unui tichet

Publicat

De

Primăria Cluj-Napoca anunță că în perioada 19 iulie- 30 noiembrie 2021, în cadrul Programului social ”Alimente”, se pot depune la primăriile de cartier și sediul Direcției de Asistență Socială și Medicală (DASM) formularele de cerere/declarație pe propria răspundere pentru acordarea tichetelor sociale.

Valoarea nominală a tichetelor sociale este de 100 lei/an.

În conformitate cu prevederile HCL nr. 515/2018 pot fi beneficiari ai Programului social ”Alimente”, sub forma tichetelor sociale, următoarele categorii de persoane:

  1. a) persoane cu handicap grav sau accentuat, neinstituționalizate;
  2. b) pensionari, invalizi, veterani, văduve de razboi, persoane deportate, prizonieri, persecutați politic, eroi martiri ai revoluției, orfani, ale căror venituri nete lunare pentru persoana singură sunt de până la 1082 lei și de până la 786 lei/membru de familie;
  3. c) șomeri înregistrați (cu indemnizație și fără indemnizație de șomaj) ale căror venituri nete lunare pentru persoana singură sunt de până la 1082 lei și de până la 786 lei/membru de familie;
  4. d) beneficiari de ajutor social sau de alocație pentru susținerea familiei;
  5. e) victimele traficului de persoane;
  6. f) victimele violenței domestice.

Acte necesare

La cererea/declarația pe propria răspundere se atașează, după caz:

  1. a) Pentru persoane cu handicap grav sau accentuat, neinstituționalizate: buletin/carte de identitate și certificatul de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat (în situația persoanelor încadrate în grad de handicap grav sau accentuat, beneficiarilor de ajutor social și/sau de alocație pentru susținerea familiei aflate în evidențele Direcției de Asistență Socială și Medicală, se depune doar cererea/declarația pe propria răspundere completată și semnată);
  2. b) Pentru pensionari, invalizi, veterani, văduve de razboi, persoane deportate, prizonieri, persecutați politic, eroi martiri ai revoluției, orfani și șomeri indemnizați și neindemnizați:
  3. acte privind componența familiei (buletine/cărți de identitate, certificate de naștere, căsătorie, sențințe de divorț, hotătâre de plasament/adopție/încredințare etc);
  4. acte doveditoare privind veniturile membrilor familiei (adeverințe de salariu cu venitul net, cupoane de pensie/șomaj, indemnizații, alocații, alte categorii de venituri realizate în luna anterioară celei în care se depune cererea);
  5. actul de identitate pentru reprezentantul legal, dacă este cazul;
  6. carnetul de evidenţă, vizat la zi – pentru şomeri sau adeverinţă eliberată de AJOFM Cluj pentru cei care nu sunt indemnizaţi şi sunt aflaţi în căutarea unui loc de muncă.
  7. c) Pentru victimele violenței domestice și ale traficului de persoane: buletin/carte de identitate și dovada că e victima violenței domestice sau a traficului de persoane (de la furnizorul de servicii sociale).

Cererile vor fi verificate

După verificarea cererilor și declarațiilor pe propria răspundere în sistemul informatic PatrimVen de la Agenția Națională de Administrare Fiscală şi în bazele de date ale Primăriei municipiului Cluj-Napoca, se stabilește lista persoanelor beneficiare.

Distribuirea tichetelor sociale se va face în baza unor programări care vor fi comunicate direct beneficiarilor.

Formularul de cerere/declarație pe propria răspundere poate fi descărcat de la adresa: http://dasmclujnapoca.ro/formulare/, se poate ridica de la primăriile de cartier sau sediul Direcției de Asistență Socială și Medicală.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

    Publicitate
    Publicitate