Connect with us

ACTUALITATE

Aeroportul Cluj, ÎNTRECUT de cel din Bacău. PASAGERII au depunctat aeroportul clujean la mai multe capitole

Publicat


pasager

Aeroportul Internaţional Avram Iancu din Cluj-Napoca este apreciat de călători pentru curăţenie sau amabilitatea personalului, dar este întrecut de aerogara George Enescu din Bacău, care a primit notele cele mai mari de la pasagerii săi, potrivit unui studiu.

Aeroportul Internaţional George Enescu Bacău a primit notele cele mai mari de la pasagerii săi în timp ce Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a fost depunctat pentru aglomeraţie şi lipsa personalului, potrivit unui studiu cu privire la situaţia aeroporturilor din România, realizat de o agenţie de turism online.

Amabilitatea personalului, apreciată de pasagerii care ajung pe Aeroportul din Cluj

Studiul include și cel mai important punct de legătură aerian din zona Transilvaniei, Aeroportul Internaţional Avram Iancu. Acesta a fost apreciat de pasageri pentru curăţenie (9/10), amabilitatea personalului (9.1/10) şi semnalizarea eficientă a porţilor şi a ghişeelor (9/10).

Fiind un aeroport mai mic decât Otopeni, acesta operează un număr restrâns de curse interne şi externe, însă este foarte bine conectat, asigurând zboruri către toate marile oraşe ale României, dar şi către principalele destinaţii europene, cum ar fi Germania, Franţa, Spania, Italia, Marea Britanie.

Un alt minus al aeroportului Avram Iancu, raportat de participanţii la studiul Vola.ro, este reprezentat de lipsa varietăţii în ceea ce priveşte restaurantele şi magazinele disponibile.

Aeroportul din Bacău a primit cele mai mari note

Renovat în urma unor investiţii private şi cu un terminal nou dat în folosinţă, Aeroportul Internaţional George Enescu Bacău a primit cele mai mari note de la pasagerii săi.

Pasagerii au fost cel mai mulțumiți semnalizarea eficientă (9.4/10) şi curăţenie (9.1/10), fiind printre singurele aeroporturi apreciate pentru atenţia la curăţenie.

„De asemenea, merită menţionat faptul că, în ciuda faptului că este un aeroport mic, acesta asigură zboruri directe către câteva dintre cele mai căutate destinaţii: Marea Britanie, Italia şi Spania. Pasagerii pot ajunge la el atât cu maşina personală, cât şi cu transportul în comun, respectiv autobuz și taxi”, se arată în studiu.

Aeroportul din Otopeni gestionează şi cel mai mare volum al traficului aerian, operând atât curse interne, cât şi externe, şi este principalul punct de conexiune între România şi nenumărate destinaţii din Europa şi restul lumii.
Graţie portofoliului generos de companii aeriene şi a varietăţii de rute pe care le asigură, acesta a fost ales de 70,6% dintre participanţii la studiu.

În acelaşi timp, însă, călătorii au remarcat aglomeraţia care se formează pe Otopeni, cozile şi lipsa personalului suficient, factori care îngreunează procedurile din aeroport, cauzând întârzieri, probleme cu bagajele, modificări de program de zbor.

Prin urmare, respondenţii au observat că, din acest punct de vedere, aeroportul Henri Coandă are nevoie mai multă atenţie, astfel încât să funcţioneze la standardele aeroporturilor din marile capitale europene.

Pasagerii aeroportului din Suceava au dat note mici pentru curățenie

Aeroporturile din Iași și Suceava apar și ele în acest studiu. Cel din Iași a obţinut note bune pentru semnalizarea eficientă (9/10),și pentru că oferă un acces facil tuturor pasagerilor, atât cu maşina personală, cât şi cu transportul în comun, respectiv autobuz, taxi sau servicii de ridesharing.

Pasagerii care au tranzitat Aeroportul Internaţional Ştefan cel Mare Suceava au notat dur câteva aspecte precum curăţenia (7.7/10), amabilitatea personalului (7.3/10) şi accesibilitatea (6.6/10).

Pe lângă cele cinci aeroporturi menţionate, care au primit cele mai multe voturi din partea pasagerilor participanţi la studiu, pe listă au fost incluse şi aeroporturile din Sibiu, Craiova şi Timişoara.

Studiul Vola.ro a fost elaborat printr-un sistem de notare a celor mai reprezentative caracteristici pentru un aeroport: curăţenie, aspect, semnalizare, amabilitatea personalului, accesibilitate, calitate şi preţurile facilităţilor, respectiv magazine, restaurante și parcare.

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News

Sursa: Agerpres




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate