ADMINISTRAȚIE
Abonamentele de hârtie pentru mijloacele de transport înlocuite cu cele electronice la Cluj-Napoca
În cadrul Proiectului „Modernizarea și extinderea sistemului public de transport în comun în Zona Metropolitana Cluj – etapa I”, implementat de Primăria Municipiului Cluj-Napoca, toate abonamentele de hârtie vor fi înlocuite cu abonamente electronice în maxim 5 ani. Acesta mai are ca scop modernizarea stațiilor pentru transportul public în comun din municipiul Cluj-Napoca și introducerea unui sistem automat de vânzare, validare și control al legitimațiilor de călătorie, bazat pe tehnologia contactless și informația electronică.
Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunță că până în luna iulie 2020 toate abonamentele de hârtie vor fi înlocuite cu abonamente electronice încărcate pe cardul de călătorie ConnectCluj, pentru liniile de transport din Cluj-Napoca, scrie zcj.ro.
S-au modernizat 87 de stații de transport public din Municipiul Cluj-Napoca, prin construirea a 94 de copertine dotate cu băncuțe, coșuri de gunoi, sistem de iluminat public, 74 de panouri de informare călători, 61 de automate de eliberare a legitimațiilor de călătorie și 136 de validatoare de stație. Au fost înființate 7 centre de vânzare cu operator uman, iar ulterior numărul acestora a fost suplimentat acoperind toate zonele mai des frecventate de călători.
Pentru a asigura un nivel de confort ridicat la validare, în mijloacele de transport au fost instalate validatoare de carduri la fiecare ușă, iar în zonele aglomerate au fost amplasate validatoare și în stații. Validatoarele din stații pot fi utilizate pentru validarea și pentru consultarea cardurilor oferind informații despre abonamentele disponibile pe card, ultima validare sau timpul rămas disponibil din biletul de timp.
Beneficiile utilizării abonamentelor electronice
– Accesul non-stop la 61 de automate amplasate în stații
– Biletul de 30 de minute dă posibilitatea utilizării mai multor mijloace de transport până la destinație, la același preț cu biletul de hârtie de 1 călătorie
– Abonamentele valabile pe toate liniile, cu număr de călătorii incluse, asigură mobilitate ridicată
– Validarea rapidă a cardului
– Consultarea rapidă a cardului la validatoarele din stație
– Recuperarea abonamentului valabil, în cazul pierderii cardului
– Call-Center pentru Clienți, disponibil non-stop, pentru identificarea și rezolvarea tuturor solicitărilor.
Karla Fanea
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






