ACTUALITATE
Vremuri disperate, măsuri disperate. Un magazin din Cluj-Napoca servește clienții „pe caiet”
Un magazin din Cluj-Napoca s-a adaptat vremurilor de criză aduse de pandemia de coronavirus, oferind clienților posibilitatea de a cumpăra pe datorie. Ca și „garanție”, cumpărătorii au de lăsat actul de identitate și fluturașul de salariu sau cuponul de pensie.
Magazinul își întâmpină clienții cu un afiș mare lipit la intrare, prin intermediul căruia îi informează despre posibilitatea de a achita costul produselor doar atunci când vor dispune de bani.
Pentru a se asigura că cei care le-au trecut pragul magazinului și au cumpărat produse „pe datorie” se vor și întoarce pentru a le plăti, proprietarii le cer clienților actul de identitate ca și garanție, precum și fluturașul de salariu sau cuponul de pensie, pentru a fi siguri că aceștia dispun de un venit.
Un ajutor în vremuri de criză
„De la noi cumperi ce vrei, când vrei… și plătești la salariu”, este mesajul cu care sunt întâmpinați clienții magazinului, pentru care măsura practicată reprezintă un ajutor bine-venit în vremurile actuale, conduse de criza generată de pandemia coronavirus.
Angajatele magazinului au explicat pentru reporterii Cluj24.ro că procedura nu se desfășoară în sistem tradițional pe bine-cunoscutul „caiet”, ci electronic, adaptat deci, vremurilor actuale.
Proprietarii magazinului nu au dorit să ofere mai multe detalii, precizând contrar afișului încă existent la intrare, că în acest moment „nu mai oferă clienților produse cu plata în rate”.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






