ACTUALITATE
Un buget mai mare alocat reclamelor pe Facebook și Google a fost secretul creșterii vânzărilor online în starea de urgență
În perioada aprilie-iunie, peste 60% din magazinele online au afirmat că au înregistrat o creștere în vânzări, ca urmare a investițiilor în reclame pe platformele Facebook și Google, anunță startupcafe.ro, citând un sondaj realizat de o agenție de marketing online.
,,Magazinele online au fost și sunt în continuare o resursă importantă pentru clienții lor și au existat și cumpărători exclusiv offline care au migrat spre cumpărăturile online. Faptul că publicul țintă a fost mai prezent în online în această perioadă a determinat o creștere a competiției, iar pentru a se evidenția în fața clienților afacerile au investit mai mult pentru vizibilitate, trafic și vânzări”, a afirmat Anca Toma, Head of Digital at MTH Digital.

Campaniile de reduceri au determinat cea mai mare creștere în vânzări, din moment ce 50% dintre retailerii online au apelat la această strategie. În plus, 28,1 % au comunicat mesaje empatice cu provocările din această perioadă sau și-au promovat beneficiile utile în contextul pandemiei.
,,Transportul gratuit și rapid și plata cu cardul au fost esențiale în comunicarea din ultimele 3 luni pentru că au reprezentat o necesitate pentru clienții magazinelor online. A fost, însă, și mai important ca magazinele online să comunice astfel de beneficii cât mai eficient, pe cât mai multe canale online pentru a fi primii în percepția clienților. Astfel că au avut de câștigat business-urile care au comunicat integrat, atât prin campanii Google și Facebook Ads, cât și prin email marketing, affiliate marketing, platforme de marketing automation, LinkedIn și chiar platforme mai noi precum TikTok” concluzionează Anca Toma.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






