ADMINISTRAȚIE
Transmiterea informațiilor către ANAF, doar prin platforma online! Regula se aplică tuturor primăriilor, ministerelor și agențiilor din România
O ordonanță de urgență a fost discutată astăzi la Guvern, privind comunicarea de informații către ANAF. Ordonanța se referă la toate autoritățile publice centrale și locale, acestea putând fi obligate să renunțe la transferul de informații pe hârtie, dacă proiectul de OUG va fi adoptat.
Platforma online în cadrul căreia ar urma să aibă loc comunicarea între instituțiile vizate se numește PatrimVen, care este sistemul informatic al Fiscului.
Sistemul informatic PatrimVen există încă din anul 2015, însă până acum nu a existat obligativitatea de a fi folosit exclusiv de toate primăriile, ministerele, ori agențiile.
Dacă proiectul va fi aprobat, va exista totuși și o excepție de la regula impusă, și anume în cazul solicitării autorităților judiciare, ori în situația în care documentele și informațiile nu vor putea fi trimise pe fondul unor probleme tehnice.
Narcisa Bud
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






