Connect with us

ADMINISTRAȚIE

Transmiterea informațiilor către ANAF, doar prin platforma online! Regula se aplică tuturor primăriilor, ministerelor și agențiilor din România

Publicat


anaf

O ordonanță de urgență a fost discutată astăzi la Guvern, privind comunicarea de informații către ANAF. Ordonanța se referă la toate autoritățile publice centrale și locale, acestea putând fi obligate să renunțe la transferul de informații pe hârtie, dacă proiectul de OUG va fi adoptat.

Platforma online în cadrul căreia ar urma să aibă loc comunicarea între instituțiile vizate se numește PatrimVen, care este sistemul informatic al Fiscului.

Sistemul informatic PatrimVen există încă din anul 2015, însă până acum nu a existat obligativitatea de a fi folosit exclusiv de toate primăriile, ministerele, ori agențiile.

Dacă proiectul va fi aprobat, va exista totuși și o excepție de la regula impusă, și anume în cazul solicitării autorităților judiciare, ori în situația în care documentele și informațiile nu vor putea fi trimise pe fondul unor probleme tehnice.

Narcisa Bud




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate