ACTUALITATE
Țeapă Telekom pentru clujenii care au mers în Egipt. Factură de 1.000 de euro pentru internetul în roaming. Fără explicații
O familie de clujeni reclamă că firma de telefonie Telekom le-a stricat vacanța în Egipt după ce au primit pe telefonul de firmă o factură de aproape 5000 de lei (1.000 de euro) pentru depășirea consumului de internet pe telefonul mobil în roaming. ”Era să fac infarct”, spune unul dintre clujeni.
”Am ajuns duminică seara în Egipt și, știind ce pățisem anul trecut, am închis traficul de date și am folosit doar wifi de la hotel. Pentru a fi siguri că nu avem probleme, încă de anul trecut am cerut ca, totuși, să mi se limiteze traficul de date în roaming până la limita de 50 de euro, iar dacă depășesc suma să mi se blocheze automat internetul.
Joi era să fac infarct când am primit un sms de la Telekom. Inițial m-au anunțat că am ajuns la 50 de euro, deși am deschis traficul de date 5 minte când eram în croazieră.
Am zis, ok, îmi asum, deși mi-am zis că nu puteam consuma 50 de euro în 5 minute. După o oră primesc alt sms, prin care sunt anunțat că am de plată suma de 4849 de lei, iar accesul la roaming mi-a fost restricționat”, a spus unul dintre membrii familiei.
Acesta a vorbit acasă cu șeful firmei sale care i-a spus că a încercat să lămurească situația cu cei de la Telekom. I s-a transmis că nu se poate spune exact în ce constă depășirea și că trebuie să plătească suma pe factura pe aprilie, urmând să se verifice și să primească explicații la jumătatea lunii mai.
”Conform contractului, trebuiau să îmi blocheze automat accesul la datele de internet în roaming dacă ajungeam la 50 de euro. Eu nu cred că pentru 5 minute am ajuns la 50 de euro. Dar nici întru-un caz la 1000 de euro. Mi se pare o mare porcărie totul”, a mai spus turisttul.
Anomaliile au continuat, însă.
Soția sa și-a deschis telefonul duminică noaptea la ora 2, la aterizarea în Egipt, și aproape imediat a primit un sms prin care era atenționată că are consumat 80% din limita de 50 de euro impusă și ei pentru trafic de date în roaming, iar apoi alt sms că a ajuns la 50 de euro și i se suspendă traficul de date.
”Și ce să vezi, când ajungem la Cluj, soția nu mai are trafic de date deloc pe telefon, îi este restricționat total. Nu poate folosi internetul și primește mesaje de la Telekom prin care este atenționată că depășirea traficului în roaming poate duce la costuri suplimentare. Or ea este acasă, în România, și are trafic nelimitat în abonamentul de firmă. Când am sunat la Telekom să întreb, am dat doar peste roboți”, a mai relatat clujeanul.
Acesta va face o sesizare la Protecția Consumatorilor Cluj.
Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger







Costin Red
mai 5, 2022 la 4:00 pm
Ăștia fac abuz. Ei au sunat-o pe mama să-i ceară datele personale, cum că ar fi câștigat minute gratis. Telekom face propagandă prin minciună.
Irina
mai 5, 2022 la 7:15 pm
Aceeași problemă am avut-o și noi cu TeleKom am plătit o factură de 5014 lei pentru că am folosit datele de Roaming în Suedia. Le-am făcut reclamație la ANPC si ANCOM ,Totul a fost în zadar nu ne-au dat dreptate și factura s-a plătit până la urmă.Cei mai mari tepari cei de la Telekom.