EVENIMENT
Țeapă de 200 de euro luată de un clujean din partea unui site de cumpărături. Ce puteți face în astfel de situații
Un clujean a luat o țeapă de aproape 200 de euro din partea unui site de cumpărături, care i-a livrat un produs din China. Clientul a constatat că produsul comandat nu funcționa, a plătit 20 de euro returul, dar nu a mai primit banii înapoi suma plătită initial.
”Am comandat la sfârșitul anului trecut pe site-ul Fruugo.ro, care este în limba română, un electrod de oxigen de care aveam nevoie la laboratorul de cercetare în care lucrez. După ce am plasat comanda și am plătit 165 de euro am fost informat că produsul va veni din China în termen de o lună.
Țeapă de 200 de euro luată de un clujean din partea unui site de cumpărături. Ce puteți face în astfel de situații
După ce a sosit electrodul, l-am testat și nu funcționa. Am depus o reclamație și am trimis eu marfa înapoi din Germania, pe banii mei, cerând site-ului să îmi returneze banii pe produs, dar nu s-a intamplat nimic. Am trimis în 27 decembrie produsul, plătind 20 de euro, dar după o lună jumătate nu am primit niciun ban înapoi.
Mi-au raspus că ei nu îmi pot da banii inapoi, că sunt doar intermediari intre vânzător, care poate fi din China, și cumpărător, care este din România.
Cu alte cuvinte, prinde orbul scoate-i ochii. Eu am rămas cu o pagună de aproape 200 de euro”, a spus clujeanul.
OPC, salvarea clienților
Acesta va depune plângere la Protecția Consumatorilor și cere reprezentanților instituției să intervină pentru stoparea acestor practici comerciale incorecte.
”Site-ul Fruugo.ro este înregistrat în Marea Britanie, în orașul Ulverston, dar se adresează și clienților din România, având secțiune în limba română. Cum poate fi protejat un client român să nu fie înșelat? Nicicum.
De ce Protecția Consumatorilor nu intervine și nu închide astfel de site-uri? Asta e întrebarea…”, a mai spus clientul păgubit.
Potrivit site-ului Fruugo.ro, la politica de Rambursări scrie că un client va fi ”rambursat în termen de 14 zile de la data la care comerciantul a primit înapoi bunurile”, dar în acest caz termenul nu a fost respectat.
Clientul păgubit recomandă o mai mare atenție celor care comandă diverse produse online să verifice site-urile, să caute păreri înainte de a plasa o comandă, pentru a nu lua țeapă.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






