Connect with us

ACTUALITATE

Studiu SAS: 56% dintre români nu vor reveni la obiceiurile de cumpărare anterioare pandemiei

Publicat


Inflația a scăzut, prețurile nu

Pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al clienților. Astfel, românii s-au îndreptat cu precădere spre canalele digitale pentru a-și face cumpărăturile, iar 56% dintre aceștia afirmă că nu vor reveni la obiceiurile anterioare.

Potrivit unui studiu recent realizat de SAS, lider în analytics, pandemia a adus schimbări permanente în comportamentul de consum al clienților. Spre exemplu, românii s-au îndreptat cu precădere spre canalele digitale pentru a-și face cumpărăturile, 56% dintre aceștia afirmând că nu vor reveni la obiceiurile anterioare. Doar 29% declară că se vor întoarce la „vechiul normal”, iar circa 34% spun că vor folosi chiar mai multe aplicații digitale decât utilizează în prezent.

„Clienții sunt acum mai dispuși să furnizeze date cu caracter personal companiilor”

„Pandemia a dat lumea peste cap și una dintre cele mai clare dovezi în acest sens este modul în care prioritățile consumatorilor s-au schimbat. Agilitatea proceselor de business reprezintă o necesitate, cu precădere în cadrul companiilor B2C, unde digitalizarea proceselor face mult mai facilă adaptarea businessului la comportamentul consumatorilor aflat mereu în schimbare. Pentru a aborda acest lucru cu viteza și precizia adecvate, companiile trebuie să ia în considerare implementarea soluțiilor analytics în canalele lor digitale”, a declarat Radoslaw Grabiec, Customer Intelligence Practice Head CEMEA SAS.

Pentru a obține o experiență cât mai personalizată, clienții sunt acum mai dispuși să furnizeze date cu caracter personal companiilor. O treime (33%) dintre aceștia s-au declarat mai deschiși în acest sens, față de 20% care spun că sunt mai puțin dispuși să facă acest lucru.

Cu toate acestea, companiile trebuie să ia în considerare și faptul că, în timpul pandemiei, clienții au devenit mai conștienți de pericolul fraudelor. Aproape 70% sunt fie mai vigileți când vine vorba de fraudă, fie au experimentat-o personal. Dintre aceștia, 16% au observat o creștere a mesajelor de tip fraudă.

„Consumatorii au completat un chestionar online în august 2020”

Potrivit unui comunicat al SAS, prețurile mici și reducerile speciale nu vor fi suficiente pentru a împiedica clienții să schimbe brandul. În timp ce 23% dintre oameni au schimbat furnizorii pentru prețuri mai mici și reduceri mai mari, 20% au trecut la un furnizor care oferă o experiență online mai simplă și mai facilă. De asemenea, 16% și-au schimbat furnizorul pentru a beneficia de opțiuni de livrare mai rapide sau mai convenabile, iar alți 13% din cauza unei experiențe negative cu brandul.

„În timp ce majoritatea (60%) consideră că prețurile mici și reducerile speciale sunt o prioritate, pandemia a demonstrat că nu doar acest element dictează comportamentul clienților. (…) Putem observa o creștere accelerată a interesului clienților pentru alți factori reprezentativi ai segmentului customer experience”, se mai arată în comunicat.

Studiul a fost realizat pentru SAS de agenția 3Gem. Consumatorii au completat un chestionar online în august 2020, participanții aparținând mai multor țări din regiune CEMEA: Cehia, Egipt, Grecia, Ungaria, Polonia, Qatar, România, Rusia, Arabia Saudită, Africa de Sud, Turcia, Emiratele Arabe Unite. În total, eșantionul a cuprins 6.000 de persoane cu vârsta de peste 18 ani.

Sursa: Mediafax



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ADMINISTRAȚIE

FOTO. Parc industrial în Feleacu unde vor lucra 600 de persoane. Minimum 800.000 de euro vor intra anual în bugetul comunei

Publicat

feleacu

Comuna Feleacu se pregătește de aprobarea unei investiții private într-un parc industrial care va crea 600 de locuri de muncă și va aduce, anual, la bugetul local o sumă de minimum 800.000 de euro. 

Primarul Gabriel Costea a anunțat că în data de 22 mai va avea loc dezbaterea publică a Planului Urbanistic Zonal (PUZ), privind proiectul “Parc Industrial cu imobil de birouri, hale de producție și depozitare” din localitatea Vâlcele, iar după această etapă urmează supunerea proiectului la vot în Consiliul Local Feleacu.

”Terenul este proprietatea investitorului, iar toate costurile generate de elaborarea și promovarea acestui P.U.Z. sunt suportate exclusiv de acesta.
În noul campus de afaceri din Vâlcele își vor desfășura activitatea următoarele companii: Electrogrup SA, Nova Power & Gas SRL, E-INFRA SA, Direct One SA, ISSA Estate SRL
Se estimează că peste 600 de angajați vor lucra în acest parc industrial”, a spus Costea.

Discuții începute în urmă cu 3 ani

Potrivit acestuia, partea birocratică a proiectului a fost inițiată în urmă cu aproape 3 ani, timp în care investitorii au analizat mai multe locații și au purtat discuții cu autoritățile locale din diverse localități din județ și din țară.

”În urma discuțiilor pe care le-am avut cu aceștia, au ales să dezvolte proiectul în comuna noastră. De ce acest proiect reprezintă o oportunitate majoră pentru Feleacu?
Pentru că, odată finalizate clădirile, în aproximativ doi ani, și relocate firmele, comuna Feleacu va avea asigurat an de an, în urma acestei investiții, un venit minim de 800.000 euro care va reveni autorităților locale, conform legislației in vigoare”, a precizat primarul.

Parcul industrial se va întinde pe o suprafață de peste 2,6 hectare.

Bugetul local al comunei Feleacu este de 9 milioane de euro, din care 2 milioane de euro reprezintă venituri proprii, iar în urma deschiderii parcului industrial, veniturile proprii vor crește cu minimum 800.000 de euro pe an.

feleacu

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Boc, după semnarea contractului de execuție al centurii metropolitane:Ne apucăm de treabă, cel mai important proiect după metrou

Publicat

De

Boc

Primarul Emil Boc a semnat, luni, la Ministerul Transporturilor, contractul de execuție al centurii metropolitane cu asocierea formată în jurul companiei Dimex 2000 și a spus că acest proiect de infrastructură este cel mai important după ce al metroului. 

”Mă aflu la Ministerul Transporturilor unde, împreună cu directorul Direcției Tehnice, Virgil Poruțiu,  am semnat, în prezența ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, contractul pentru realizarea centurii metropolitane a Clujului, de peste 1,1 miliarde de euro.

Ne bucurăm că am ajuns la acest moment de finalizare a licitației, de semnare a contractului de execuție. De astăzi, după semnare, ne apucăm de treabă și trecem și la implementarea acestui proiect major de infrastructură, cel mai important după metrou”, a spus Boc.

Test de maturitate pentru Dimex 2000

Potrivit acestuia, a semnat unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură a Clujului, care va face diferența în viața clujenilor.

”Cea mai aglomerată rută din România este Cluj-Napoca – Florești, cu peste 70.000 de mașini pe zi. Acest proiect rezolvă această problemă. Proiectul de 1,1 miliarde de euro are 24 de km, încă 20 de km de drumuri de legătură, 20 de noduri de legătură, 5 tuneluri, traversează Făgetul. Avem un proiect temeinic.

Știu că nu va fi ușor, dar am încredere că se va realiza la standardele menționate”, a spus Boc.

Acesta a mulțumit echipelor de la Ministerul Transporturilor și CNAIR pentru implicarea în derularea acestui proiect,

”Vreau să felicit firma Dimex, care are un test acum, să termine la timp, în iulie, conectarea Clujului la autostradă. Testul maturității depline a firmei este proiectul de centură metropolitană a Clujului.

Mulțumesc și UE, pentru că fără sprijinul și implicarea Europei, Clujul ar fi fost vitregit de o grămadă de proiecte de infrastructură. Când cineva întreabă unde este Europa, putem spune că Europa este aici, prin aceste proiecte de infrastructură.

Cum se spune în Ardeal, <<Dumnezeu îți dă, dar nu îți bagă în straiță>>. Fără acești oameni de aici, fără dl. ministru Grindeanu și viziunea domniei sale și fără echipa din preajma sa, aceste lucruri nu ar fi devenit realitate”, a spus Boc.

 Grindeanu: Proiecte provocatoare pentru municipalitate

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a spus că proiectul este unul important pentru Cluj, mai ales pentru traficul dintre Cluj-Napoca și Florești.

”Ca timișorean, m-am simțit puțin invidios față de clujeni, fiindcă au știu tot timpul, și primarul Boc a știut tot timpul, să meargă înainte cu proiecte provocatoare pentru municipalitate. Nu numai pentru Cluj-Napoca și și pentru zona limitrofă și pentru Transilvania.

S-a râs mult în urmă cu câțiva ani și s-a crezut că este SF proiectul de metrou și uite că nu e”, a spus Grindeanu.

Contractul prevede proiectarea centurii metropolitane într-un an și execuția în 3 ani, astfel că proiectul ar trebui finalizat în 2029.

Finanțare din fonduri europene

Tronsonul 2 al Centurii Metropolitane din Cluj, respectiv Gilău – A3 – Cluj- Napoca – Apahida – DX4, este finanțat de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, din fonduri alocate prin Programul Transport 2021-2027.

Contractul este semnat de Primăria Cluj-Napoca și Asocierea DIMEX-2000 COMPANY (Leader), HYDROSTROY AD (Asociat), INTEGRAL INZENJERING A.D. LAKTASI.

Citește mai departe

EVENIMENT

CNAIR: UMB nu suspendă lucrările la Autostrada Transilvania. Se intră în săptămâna de pauză

Publicat

autostrada transilvania

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a negat informațiile din presa centrală potrivit cărora constructorul UMB suspendă lucrările la Autostrada Transilvania din lipsă de fonduri. 

”Constructorul UMB nu suspendă nicio lucrare, doar intră în săptămâna normală de pauză. Nu sunt probleme cu finanțările, toate plățile fiind la zi”, a transmis, luni, CNAIR la cererea Cluj24.

Și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a spus, luni, că UMB are peste 7000 de angajați pe șantierele Autostrăzii Transilvania și că lucrările continuă, conform calendarului.

Perioada de pauză va avea loc în perioada 18-23 mai.

Citește mai departe

EVENIMENT

Sabău („U” Cluj), după înfrângerea din meciul cu FCSB: S-a văzut clar DIFERENȚA de valoare, de calitate

Publicat

Neluțu Sabău, antrenor U Cluj

Duminică seara, Universitatea Cluj a suferit o înfrângere în fața FCSB, 0-2. După meci, Ioan Ovidiu Sabău, antrenorul clujenilor, s-a arătat dezamăgit de rezultat și de jocul prestat de echipa lui, vorbind despre o diferență clară de valoare între cele două echipe.

„Ca să pui în dificultate FCSB, ai nevoie să ții mingea. La 4-5 pase consecutive, dai mingea adversarului, te face să alergi. S-a văzut clar diferența de valoare, de calitate. Ca să pui în dificultate FCSB, trebuie să ții de minge. Le-am dat mingea adversarilor, s-a văzut clar diferența de valoare – ani mulți în care s-au investit bani mulți. În timp se construiește o echipă valoroasă.

Sabău („U” Cluj), după înfrângerea din meciul cu FCSB: S-a văzut clar DIFERENȚA de valoare, de calitate

S-a văzut diferența, chiar dacă am încercat să-i punem în dificultate în prima repriză. Jucătorii și-au dorit, au alergat, dar se vede calitatea unui jucător. E o diferență mare. Ce să facem?

(referitor la penalty) Am văzut faza clară, e tras discret în momentul în care se întinde după minge, poziția e mai mult lăsată pe spate. În multe situații se dă, acum cei de la VAR au considerat că nu e suficient. Probabil, dacă era invers, nu știm dacă s-ar fi dat.

Pe mine mă interesează să vedem cum suntem noi, ce vrem să facem în campionatul următor, investițiile pe care trebuie să le facem. Trebuie să fim atenți, implicați. Am făcut lucruri frumoase, dar se vor uita. Important e ce vom face de acum înainte.

Se încearcă să se găsească soluții, să se aloce buget pentru achiziții. Oamenii se străduiesc. O să vedem ce se va întâmplă”, a spus Neluțu Sabău, după meci.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate