Connect with us

ACTUALITATE

S-a promulgat legea „Zile libere pentru părinţi”, când şcolile se închid în situaţii speciale

Publicat


Președintele Klaus Iohannis a promulgat legea ”Zile libere pentru părinţi” când şcolile se închid în situaţii speciale, adoptată de Camera Deputaților, în calitate de for decizional, joi cu unanimitate de voturi.

Inițiativa legislativă care îi obligă pe toți angajatorii să acorde zile libere plătite unuia dintre părinți pentru supravegherea copiilor, în situaţia închiderii temporare a unităţilor de învăţământ din cauza unor ”situații extreme”.

„Se acordă zile libere unuia dintre părinți pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ unde aceștia sunt arondați, ca urmare a condițiilor meteorologice nefavorabile sau a altor situații extreme decretate de către autoritățile competente cu atribuții în domeniu”, prevede articolul 1 al proiectului legislativ.

Prevederile se vor aplica părinților ai căror copii au vârsta de până în 12 ani, înregistrați în cadrul unei unități de învățământ și părinților copiilor cu dizabilități înregistrați în cadrul unei unități de învățământ.

Pentru perioada în care vor sta acasă, părinții vor primi 75% din salariul net.

Zilele libere plătite se vor acorda la cererea unuia dintre părinți, respectiv a tutorelui legal, în cazul familiilor monoparentale. Prevederile se aplică pe baza unei declarații pe propria răspundere, semnată de către ambii părinți, cu excepția familiilor monoparlamentale, depusă la angajator de către părintele care va supraveghea copilul în perioada menționată.

Inițiatorii, mai mulți parlamentari PSD-ALDE, propun ca zilele libere plătite să fie acordate pe toată perioada în care autoritățile decretează închiderea unităților de învățământ.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

O experiență DELICIOASĂ te așteaptă la Iulius Mall Cluj. Vino și află câteva din tainele realizării PRALINELOR Coeur Framboise

Publicat

Eşti pasionat de ciocolată? Vrei să vezi live cum se prepară pralinele belgiene? Vino luni, 26 februarie 2024, în locația Leonidas din Iulius Mall Cluj, la un atelier delicios şi aromat susţinut de Maîtres Chocolatier Daniel Stallaert, star culinar în Belgia, recunoscut şi apreciat de Académie Culinaire de France.

O experiență delicioasă, de unde vei pleca nu doar cu zâmbetul pe buze, ci și cu gustul dulce al celei mai fine praline belgiene, te așteaptă în Iulius Mall. Luni, 26 februarie, în intervalul orar 14.00 – 21.00, maestrul ciocolatier Leonidas Daniel Stallaert va susține câteva sesiuni demonstrative „How it’s made”. Acesta va împărtăși cu cei curioși tainele realizării pralinelor Coeur Framboise. Atelierul are loc în zona Atrium din Iulius Mall.

O experiență DELICIOASĂ te așteaptă la Iulius Mall Cluj. Vino și află câteva din tainele realizării PRALINELOR Coeur Framboise

Maîtres Chocolatier Daniel Stallaert este cunoscut drept unul dintre cei mai buni artiști de ciocolată din lume, un star culinar, mai ales în Belgia. În fiecare lună, Daniel îi furniza Prințesei Diana aproximativ un kilogram de ciocolată artizanală. În februarie 2022, expertiza lui Daniel Stallaert a fost recunoscută și consacrată printr-o diplomă de la înalta autoritate a Académiei Culinaire de France, recunoașterea supremă pentru orice bucătar sau patiser.

Vino luni, în Iulius Mall și vezi live cum se fac cele mai speciale praline și descoperă poveștile spuse de unul dintre cei mai cunoscuți ciocolatieri la nivel internațional!

Citește mai departe

EVENIMENT

Pașapoarte 2024: MODIFICĂRI la eliberarea acestora pentru cetățenii români

Publicat

Condițiile vor fi mai stricte la eliberarea pașapoartelor temporare pentru cetățenii români în 2024, conform modificărilor aprobate de guvern.

De asemenea, sunt și reglementări în cazul pașapoartelor pentru minori și în situații întâlnite de români în străinătate.

Pașapoarte 2024: MODIFICĂRI la eliberarea acestora pentru cetățenii români

Pașaportul simplu temporar

Sunt revizuite condițiile în care poate fi eliberat pașaportul simplu temporar, în acord cu tendințele europene, a anunțat Guvernul.

În prezent, pașaportul simplu temporar este un document care nu cuprinde date biometrice. Se eliberează  într-un termen mai scurt:

– cel mult 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii.

Emiterea acestui document presupune exercitarea rapidă a dreptului la liberă circulație cetățenilor români care se găsesc în situații speciale, de excepție.

Anterior, erau incluse și situații ce nu reclamau urgențe concrete, dovedite corespunzător.

Prin urmare, oașaportul simplu temporar va fi emis doar în situații speciale, de excepție:

– care presupun o urgență în care este necesară deplasarea în străinătate sau  continuarea călătoriei
– sau reglementarea șederii/situației juridice a cetăţenilor români aflaţi în străinătate care nu mai posedă documente de călătorie valabile.

Situații în care se poate elibera pașaport simplu temporar

– când minorul urmează să se deplaseze în străinătate pentru studii / pentru a participa la concursuri oficiale / pentru a urma un tratament medical fără de care viaţa ori sănătatea îi este pusă în pericolşi nu există timpul necesar pentru obţinerea acordului celuilalt părinte
– pentru cetăţenii români aflaţi în străinătate care nu mai posedă documente de călătorie valabilecare declară că este necesar și urgent să îşi continue călătoria în străinătate
– sau să îşi reglementeze şederea/situația juridică pe teritoriul unui stat
– în situaţii obiective și urgente, în care este necesară prezenţa persoanei pe teritoriul altui statşi nu există timpul necesar pentru emiterea și eliberarea paşaportului simplu electronic
– sau acesta a fost depus pentru obținerea unor vize.

Situațiile trebuie dovedite, după caz, cu documente emise de instituţii.

Situaţiile obiective și urgente exclud situațiile în care deplasarea persoanei pe teritoriul altui stat are la bază rațiuni exclusiv turistice.

Cine poate elibera pașaport simplu temporar

Paşaportul simplu temporar se eliberează de către:

– serviciile publice comunitare de pașapoarte
– misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate la care au fost depuse cererile
pentru

  • cetăţenii români care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege şi care nu se află în una dintre situaţiilede suspendare a exercițiului dreptului la liberă circulație în străinătate
  • când instanța de judecată a impus obligația de a nu părăsi teritoriul României, în condițiile legii

Autoritățile evidențiază că ponderea pașapoartelor temporare eliberate era de 73% în anul 2009, de 42%, în anul 2010 și doar de 1,20%, în prezent.

”Există state care nu permit intrarea pe teritoriul lor național a titularilor de pașapoarte simple temporare, fapt ce creează numeroase inconveniente cetățenilor români aflați în astfel de situații.

Totodată, sunt și state care nu permit intrarea pe teritoriul lor național dacă documentul de călătorie nu este valabil cel puțin 6 luni de la intrarea în statul respective. Această situație este des întâlnită, având în vedere că pașaportul simplu temporar are o valabilitate redusă (12 luni)”, mai prevede documentul.

Datele biometrice preluate la consulate

Datele biometrice și datele cetățenilor români vor fi preluate o singură dată de personalul consular, la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României.

Acestea vor fi utilizate:

– atât pentru eliberarea pașaportului simplu electronic
– cât și pentru eliberarea titlului de călătorie sau a cărții electronice de identitate
– conform solicitărilor adresate de cetăţenii români.

Pașapoarte pentru minori

Executivul menționează că au existat situații în care hotărârile instanțelor de judecată de suplinire a acordului unuia dintre părinți pentru eliberarea pașaportului minorului lasă loc de interpretări.

Nu era clar dacă suplinirea a avut în vedere eliberarea unui singur document de călătorie sau eliberarea pașapoartelor până la dobândirea de către minor a capacității de exercițiu.

Prin modificarea de legislație se reglementează că:

– eliberarea succesivă a mai multor paşapoarte simple electronice pentru minori se facenumai dacă în cuprinsul hotărârii judecătorești sau al ordonanței președințiale de suplinire a acordului unuia dintre părinți, instanța a stabilit, în mod expres, acest aspect.

Pașapoarte 2024. Situații excepționale – două pașapoarte

Sunt reevaluate situațiile excepționale în care cetăţenii români vor putea deţine, concomitent:

– fie un paşaport simplu electronic şi un paşaport simplu temporar valabile
– fie două paşapoarte simple electronice valabile.

Sunt stabilite și obligațiile ce le revin acestora.

Cetăţenii români pot deţine, concomitent, două paşapoarte simple electronice valabile, numai în următoarele situații:

– când titularul declară în scris că urmează să călătorească în state între care există stare de beligeranţă ori conflict diplomatic şi are aplicată în paşaportul simplu electronic o ştampilă ori o viză eliberată de statul cu care ţara în care călătoreşte se află în conflict
– când titularul deţine paşaport simplu electronic, dar, ca urmare a epuizării filelor destinate aplicării vizelor, călătoria în statele pentru care este necesară aplicarea acestora nu mai este posibilă.

Cetăţenii români care sunt, concomitent, titulari ai unui paşaport simplu electronic şi ai unui paşaport simplu temporar valabile au obligaţia ca:

– în termen de 5 zile de la încetarea situaţiilor sau, după caz, de la întoarcerea în țară, să predea autorităţilor competente unul dintre cele două pașapoarte valabile deținute.

Cetăţenii români care sunt, concomitent, titulari ai două paşapoarte simple electronice valabile, au obligaţia ca:

– în termen de 5 zile de la încetarea situaţiilor sau, după caz, de la întoarcerea în țară, să predea autorităţilor competente unul dintre cele două pașapoarte valabile deținute

Anularea pașapoartelor

Actul mai prevede anularea informatică a pașapoartelor eliberate anterior persoanelor care au pierdut cetățenia română:

– în situația în care acestea nu au respectat obligația legală de a preda documentele de călătorie în termen de 5 zile de la data pierderii cetățeniei

Se reglementează și faptul că Direcția Generală de Pașapoarte este autoritatea care ține evidența cetățenilor români cu domiciliul în străinătate.

Aici, integral, modificările din lege.

Citește mai departe

ECONOMIE

Workshop ABSL la Cluj-Napoca: Digitalizarea și tehnologizarea SCHIMBĂ piața muncii la nivel local și național

Publicat

Asociația Business Service Leaders în România (ABSL) a organizat la Cluj-Napoca workshop-ul cu tema „Industria serviciilor pentru afaceri ține pasul cu schimbările din mediul socio-economic”, la care au participat peste 100 de specialiști din industria locală.

„În cadrul acestui eveniment, companiile au discutat despre efectele ultimelor modificări legislative și fiscale asupra pieței muncii, modul în care se transformă spațiile de lucru. Unul dintre cele mai importantante subiecte de pe agenda întâlnirii a fost cel legat de tehnologie în contextul pieței muncii.

Workshop ABSL la Cluj-Napoca: Digitalizarea și tehnologizarea SCHIMBĂ piața muncii la nivel local și național

Îmbinarea Inteligenței Artificiale generative cu toate celelalte tehnologii și automatizarea muncii ar putea adăuga până la 3,5 puncte procentuale anual la creșterea productivității. Cu toate acestea, angajații vor avea nevoie de sprijin pentru a dobândi noi competențe, în timp ce unele meserii/posturi se vor schimba semnificativ.

„În industria noastră, unde resursa umană este esențială, estimăm că până în 2030, 60% dintre necesitățile unui job se vor axa pe abilitati precum creativitatea, munca în echipă, proactivitatea, adaptabilitatea și cunoștințele digitale, fiind căutați în special angajații cu profil tehnic sau economic”, explică Ciprian Dan, Președinte ABSL.

Serviciile HR, financiare și de achiziții sunt cel mai frecvent oferite de către companiile din industria serviciilor de afaceri din Cluj, potrivit raportului ABSL de la finalul anului trecut, Evoluția angajaților care oferă aceste servicii este strâns corelată cu evoluția tehnologiei, acest aspect oferind numeroase perspective de dezvoltare profesională.

„Serviciile financiare vor avea un trend ascendent”

Cei care doresc o carieră în HR, în industria serviciilor de afaceri, vor avea tot mai multă nevoie de competențe digitale avansate. O serie de procese precum recrutarea, managementul beneficiilor, evaluarea performanțelor angajaților și remunerația acestora urmând să fie aproape complet automatizate.

Serviciile financiare vor avea un trend ascendent, iar acest lucru va determina o creștere a numărului de angajați din acest domeniu. În următorii ani, cererea pentru analiști financiari specializați în analiza datelor (BIG Data) va lua amploare.

Serviciile de achiziții vor fi din ce în ce mai automatizate în viitor, de la previziuni și analize de piață, la managementul furnizorilor și al contractelor.  Se estimează în continuare o creștere a cererii pentru specialiști în domenii precum inteligența artificială și securitatea cibernetică, implicit o dezvoltare continuă a competențelor specialiștilor din aceste domenii.

„Continuăm să recrutăm un spectru larg de joburi cu specializări pe finanțe, IT, marketing, inginerie. Ne așteptăm sa creștem cu aproximativ 10% în acest an, în Cluj. Inteligenta artificială va avea un impact asupra unor  slujbe, dar nu ne așteptăm să ducă la creșterea șomajului, si asta pentru că apar în permenanță joburi noi la care poate nici nu ne gândeam în urmă cu câțiva ani.

„În viitorul apropiat, 9 din 10 locuri de muncă vor necesita competențe digitale”

Observăm acest trend în ultimii ani, când deși tehnologile precum RPA  și machine learning au eliminat multe slujbe, rata șomajul nu a fost niciodată atât de mică (atât la nivel de Europa cât și în Romania).”, spune Adrian Dincă, HR Director Vertiv.

Conform Institutului Național de Statistică, nevoia de forță de muncă înalt calificată este foarte mare, astfel că între 2018-2030 va exista o creștere cu 60% a numărului de persoane calificate. 42% din orele de muncă vor fi efectuate cu ajutorul automatizării / digitalizării și 1 din 2 angajați va avea nevoie de o reconversie profesională.

„Se estimează că, în viitorul apropiat, 9 din 10 locuri de muncă vor necesita competențe digitale. Învățarea pe tot parcursul vieții și perfecționarea digitală continuă vor juca un rol important. La Genpact oferim angajaților o mulțime de resurse de învățare, prin intermediul platformei interne Genome, aceștia având acces la peste 700 de abilități diferite, dintre care 150 în zona digitală. Aproximativ 40% dintre angajații din România au finalizat aceste module în 2023”, spune Corina Câmpean, Cluj Site Leader, Genpact Romania.

Conform raportului ABSL, majoritatea companiilor (77%) au înregistrat rezultate mai bune în 2023 față de 2022, în timp ce creșterea numărului de angajați a fost de 10% în ultimii doi ani.

Dacă reușim să integrăm inteligența artificială în dezvoltarea produselor cu cea mai mare pondere în industria noastră (servicii financiare, IT și HR, achiziții) oferite de peste 65% din companiile respondente conform ultimului studiu ABSL) putem menține România într-o poziție competitivă în regiune”, spune Cătălin Iorgulescu, Vice-Președinte ABSL.

Aproximativ 200.000 de angajați lucrează în prezent în industria serviciilor pentru afaceri, din care aproximativ 10% se află în Cluj și se estimează că numărul acestora va crește cu 10% până la finalul acestui an”, se arată în comunicatul ABSL.

Citește mai departe

EVENIMENT

CFR Cluj-Dinamo, 4-0. O repriză a doua de vis pentru clujeni

Publicat

CFR Cluj a întâlnit-o pe Dinamo, vineri seara în Gruia, într-un meci din etapa a 27-a a Superligii de fotbal. Ambele echipe veneau după victorii în etapa trecută. CFR învinge clar cu 4-0 după o primă repriză mai chinuită. Golurile au fost marcate de Bîrligea (min.52), Muhar (min.68) și Otele (min.79 și 82).

Echipe de start:

CFR Cluj (4-3-3): R. Sava – Cr. Manea, Boben, Ajeti, Camora – Muhar, Keita, Tachtsidis – C. Deac, Bîrligea, Otele
REZERVE: Hindrich, Bălgrădean, Mogoș, Abeid, M. Ilie, Aussi, Filip, Fica, Avounou, Serebe, Michael
ABSENȚI: Kresic, El Kaddouri (accidentați)
ANTRENOR: Adrian Mutu

CFR Cluj-Dinamo, 4-0. O repriză a doua de vis pentru clujeni

DINAMO (3-4-3): Golubovic – Edgar Ie, Velkovski, Patriche – Moura, Gnahore, Pavicic, Bordușanu – Ilic, Abdallah, Goncalo
REZERVE: Railean, Began, Selmani, D. Irimia, Neagu, Bani, Grigore, Al. Irimia, N. Roșu, Costin
ABSENȚI: Politic, Amzăr, Milanov, Homawoo(accidentați)
ANTRENOR: Zeljko Kopic

Stadion: „Dr. Constantin Rădulescu (Cluj)
Arbitru: Andrei Florin (Târgu Mureş)
Asistenți: Alexandru Vodă (Alba Iulia), Mihăiță Necula (Bucureşti)
Arbitru VAR: Sebastian Colţescu (Bucureşti). Asistent VAR: Iulian Dima (Bucureşti)

Dinamo începe curajos, cu un pressing insistent, CFR încearcă să iasă din apărare cu pase de-a latul terenului, multe și mărunte dar ineficace.

Prima ocazie și singura a bucureștenilor vine în min.12, când șutul din careu al lui Bordușanu este apărat de Sava.

În min.22, Velkovski era să-și dea autogol la un șut centrare a lui Manea.

În min.37, Tachtsidis are o șansă de gol, dar lovitura sa de cap se duce pe lângă.

În min.41, Otele scapă spre poartă dar este blocat de Edgar.

Cea mai mare ocazie a clujenilor vine în min.44 când Tachtsidis preia excelent un balon în careu dar șutul său din unghi trece puțin pe lângă poartă.

Repriza a doua a fost de altă factură. Deși Dinamo a început cu aceeași energie, CFR apus stăpânire pe joc, fe fondul epuizării combustibilului bucureștenilor. Ca atare, firesc, au venit și golurile.

În min.52, Bîrligea înscrie pentru 1-0 ca un veritabil atacant, după pasa excelentă a lui Tachtsidis.

În min.68, Muhar înscrie cu o lovitură de cap pentru 2-0, după cornerul executant de Deac.

În min. 79 înscrie și Otele pentru 3-0 pentru ca după numai 3 minute să ducă scorul la 4-0. Dacă la 6 ocazii, Otele înscrie de două ori, e un raport acceptabil.

Victorie reconfortantă pentru clujeni, care o egalează la puncte pe Rapid, care va juca sâmbătă.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax