Connect with us

EVENIMENT

”Rising stars at Iulius” – 900 de aplicanți în programul de internship al companiei Iulius

Publicat


participanti internship iulius

37 de tineri din peste 900 de aplicanţi au participat, în perioada august – octombrie 2021, la programul de internship „Rising Stars at IULIUS”, pe care compania IULIUS îl organizează anual, din 2014. Timp de trei luni, tinerii, studenţi în an terminal sau masteranzi, au aflat de la profesionişti ce înseamnă să lucrezi în domeniul dezvoltării şi administrării de proiecte de real estate.

Anul acesta, programul de internship a fost organizat pentru prima oară concomitent în toate cele patru oraşe universitare unde IULIUS este prezent: la Cluj-Napoca, Iași, Timişoara şi Suceava. Pentru ediţia din 2021, compania a primit un număr record de aplicaţii pentru cele 37 de poziţii disponibile. Din cei 900 de doritori să se implice în proiectele IULIUS, mai bine de jumătate au fost din centrul academic de la Iaşi.

În funcţie de domeniul lor de studiu, tinerii au avut posibilitatea să înveţe cum să închirieze spații în mall, să conceapă şi să implementeze campanii de marketing, au descoperit rigoarea cifrelor la departamentele financiar și contabilitate şi s-au iniţiat în domeniul resurselor umane sau al vânzărilor.

La final, 21 din cei 37 de participanţi au devenit angajaţi IULIUS full-time, completând echipele departamentelor pentru care au demonstrat abilităţi deosebite, precum: Marketing, Leasing, Financiar, Contabilitate, Comercial, HR şi Sales.

Cei mai mulţi tineri, 12 la număr, au fost angajaţi la Iaşi. „A fost cea mai accelerată perioadă de dezvoltare a mea. Cred că orice tânăr care este la început de drum are nevoie de o experiență de acest gen. Aici avem oportunitatea de a acumula informații pe care nu avem de unde să le accesăm. Pe lângă compania IULIUS, cunoști și companiile prezente în centrele comerciale, iar indirect înveți câte ceva și din modul lor de operare. Acest lucru îți lărgeşte întreaga percepție despre felul în care se conduce și administrează un business”, spune Silviu Iulian Budeanu, noul membru al echipei de Leasing al ansamblului Palas Iaşi.

Arta marketingului

ReAlţi tineri studenţi şi-au început şi ei cariera în proiectele IULIUS din Cluj-Napoca, Timişoara şi Suceava. „Programul de internship a însemnat deschiderea unei noi lumi, în care am învățat să pun în echilibru cunoștințele practice cu cele teoretice. Acest program este deschizător de drumuri. Te ajută să ieși din zona de confort, să înveți să lucrezi într-o echipă și să te adaptezi fiecărei noi provocări. Pe parcursul celor trei luni am acumulat experiență, mi-am făcut prieteni și am descoperit arta marketingului”, a spus Alexandra-Elena Șecman, Junior Marketer la Iulius Mall Suceava.

„Am reuşit să mă dezvolt foarte mult şi m-am maturizat în ceea ce priveşte responsabilităţile mele zilnice, sunt mult mai organizată şi mi-am dezvoltat şi mai mult gândirea logică şi alte aptitudini. Ca o concluzie, consider că acest program mi se potriveşte mănuşă şi mi-a plăcut fiecare parte. Dacă ar fi să o iau de la capăt, m-aş înscrie 100%”, a punctat Iasmina Bianca Toader, proaspăt angajată a Departamentului HR al Iulius Town Timişoara.

Reluat în 2022

Programul de internship „Rising Stars at IULIUS” va fi reluat în primăvara anului 2022 şi face parte din strategia de sustenabilitate și implicare pe trei direcții – educație, mediu și comunitate – a companiei IULIUS.

Din aceeaşi strategie face parte şi cursul de Real Estate Business Management, lansat în luna februarie a acestui an. Susținut de specialiști ai companiei la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” Iași, cursul a reprezentat o platformă activă de formare pentru 70 de studenți, timp de un semestru.

IULIUS este singurul dezvoltator și operator român de proiecte de regenerare urbană și deține, la nivel național, ansamblurile mixed-use Palas Iași și Iulius Town Timișoara, precum și rețeaua Iulius Mall (Iași, Suceava, Cluj-Napoca). Totodată, compania este în topul național pe piața office, cu 13 clădiri verzi de birouri premium în operare (7 clădiri în Palas Iași, 3 clădiri în Iulius Town Timișoara și 3 clădiri în proximitatea Iulius Mall Cluj).

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Cum să faci CUMPĂRĂTURI fără stres, în perioada sărbătorilor (P)

Publicat

cadou

Ne apropiem cu repeziciune de cea mai aglomerată perioadă din an. Întotdeauna, luna decembrie este cea mai solicitantă și cea mai aglomerată. Este momentul când facem cele mai multe cumpărături, suntem ocupați cu pregătirile de sărbători și ne facem planuri de petrecere și vacanță. Deși este cea mai așteptată și mai frumoasă perioadă din an, magia sărbătorilor poate fi umbrită de stresul cumpărăturilor pentru cadouri și pregătirile pentru mesele de sărbătoare.

Însă, dacă urmezi câteva reguli simple de organizare, vei reuși să faci cumpărături fără să te simți copleșit.

Nu lăsa cumpărăturile pe ultima sută de metri

Cea mai mare greșeală pe care o facem majoritatea dintre noi este că amânăm cumpărăturile crezând că avem timp suficient până la sărbători. În realitate, cel mai important pas pentru a evita stresul este planificarea. Fă-ți din timp lista de cumpărături și deja poți începe să achiziționezi produsele neperisabile. Făcând totul etapizat, nu vei mai avea impresia că te aglomerezi și nu vei mai simți presiunea că trebuie să cumperi totul dintr-o dată. Bonusul organizării din timp îl reprezintă organizarea mai atentă a bugetului și economia de bani. Mai ales că, în perioada sărbătorilor, totul este mai scump.

Fă-ți majoritatea cumpărăturilor online

Ca să scapi de alergătura și aglomerația din magazine, cel mai ușor este să îți faci cumpărăturile online. Produsele îți vor veni acasă prin curierat, în cel mai scurt timp. Astfel, nu mai este nevoie să consumi timp străbătând tot orașul și așteptând la cozi. Eviți stresul, economisești timp și bani, eficientizând pregătirile pentru sărbători. Mai mult decât atât, online găsești o gamă largă de produse și ai și reduceri disponibile doar pe site sau dacă ești abonat. De cele mai multe ori, livrarea este gratuită, ceea ce înseamnă încă o economie în bugetul pentru sătbători.

Întocmește o listă completă și nu te abate de la ea

Trebuie să ai toate produsele necesare listate, astfel încât să nu îți dai seama în ultimul moment că îți lipsește ceva. Dacă începi să creionezi lista din timp, aceasta va fi completă înainte de sărbători. De asemenea, cumpărând treptat produsele, ai garanția că le vei găsi pe toate. În apropierea Crăciunului, multe produse dispar din stoc. În același timp, o listă te va ajuta să eviți cumpărăturile impulsive și să te concentrezi pe ceea ce ai nevoie cu adevărat.

Cumpără cadourile pentru cei dragi, din timp

Sărbătorile nu sunt doar despre cantitatea de cadouri, ci și despre valoarea lor simbolică. În goana după ele, poți omite exact aspectul esențial – importanța acestora pentru destinatar. Pe ultima sută de metri poți ajunge să cumperi cadouri la întâmplare, fără să te gândești dacă îi plac sau îi sunt necesare persoanei căreia i le dăruiești. În loc să cumperi cadouri costisitoare doar pentru a respecta tradiția, alege cadouri care reflectă cu adevărat gusturile și dorințele celor dragi. Dacă vrei să fii eficient și să îi faci și o surpriză persoanei dragi, o poți surprinde printr-o trimitere colet direct la ușă, cu o etichetă pe care să scrie „de la Moș Crăciun!”

Cu planificare, răbdare și o atitudine pozitivă, cumpărăturile de sărbători pot deveni o activitate plăcută și relaxantă, fără a adăuga presiune suplimentară și stres.

Citește mai departe

EVENIMENT

Votant clujean al lui Georgescu: Mi-a fost scârbă de partidele mari și de candidații propuși. Singurul care a vorbit de oameni

Publicat

Călin Georgescu

Unul din cei peste 50.000 de clujeni care au votat în primul tur al alegerilor prezidențiale cu independentul Călin Georgescu a explicat pentru Cluj24 motivele care au stat la baza votului său.

Potrivit acestuia, votul pro-Georgescu a fost unul anti-partidele mainstream, partide mari și anchilozate, cărora nu le-a păsat de oameni ci doar de propriile interese.

”M-am hotărât cu cine să votez doar duminică dimineață. Și am decis să dau un vot anti-sistem, iar Călin Georgescu mi s-a părut candidatul potrivit, deși până în urmă cu o lună nu auzisem de el. Dar a fost singurul pe care l-am văzut spunând ceva despre oameni, care s-a gândit la ei.

Candidați-măscărici

Mi-a fost scârbă de aceste partide și de candidații propuși la Președinție, astfel că am votat împotriva lor. Singurele vinovate de rezultatul votului sunt partidele și măscăricii pe care i-au scos în față ca și candidați la prezidențiale”, a spus acesta.

Votantul lui Georgescu a precizat că a contat în decizia luată și faptul că  a fost vorba despre un candidat independent, care nu are un partid în spate și care să îi dicteze ce să spună și ce să facă.

”Adevărul este că nu m-am așteptat să intre în turul 2, dar acum mă bucur. Campania lui desfășurată pe Tik Tok nu m-a influențat, dar doar așa am aflat mai multe despre acest candidat”, a explicat clujeanul.

Potrivit rezultatelor comunicate de Autoritatea Electorală Permanentă Călin Georgescu s-a clasat pe primul tur al alegerilor prezidențiale și a intrat în turul 2 cu aproape 2,5 milioane de voturi obținute în țară și diaspora.

Citește mai departe

EVENIMENT

Sistemul de operare al RAR, afectat de o defecțiune, este în curs de REPORNIRE

Publicat

rar

Luni, Registrul Auto Român (RAR) a anunțat că sistemul de operare al instituției, afectat de o defecțiune în după-amiaza zilei de joi, este în curs de repornire și că va deveni complet funcțional până la sfârșitul acestei zile.

„Sistemul de operare al RAR, care permite eliberarea documentelor, funcționarea stațiilor de inspecție tehnică periodică și schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări (DGPCI) este în curs de repornire și ne așteptăm să fie complet funcțional până la sfârșitul acestei zile. Până atunci, vă informăm că toate reprezentanțele RAR lucrează conform programărilor, iar actele vor fi eliberate în cel mai scurt timp de la repornirea bazelor de date”, a transmis luni dimineața RAR.

Sistemul de operare al RAR, afectat de o defecțiune, este în curs de REPORNIRE

Reprezentanții RAR anunțau vineri că un incident neprevăzut, apărut în camera serverelor centrale ale RAR, a perturbat activitatea instituției și a afectat derularea serviciilor programate cu clienții la nivel național.

„Până la remedierea situației apărute, clienții se pot prezenta la sediile RAR conform programărilor pe care le-au efectuat, iar documentele solicitate (ex: CIV) le vor fi eliberate ulterior, după ce vor putea fi procesate și în sistemul informatic. Angajații RAR îi vor anunța pe cei care au de ridicat documente când pot fi acestea eliberate, în ordinea cronologică a programărilor pe care le-au avut pentru efectuarea prestațiilor sau, după caz, în alte situații speciale. Totodată, RAR a luat decizia ca plata pentru serviciile efectuate să fie făcută doar în momentul în care se vor fi eliberate documentele în format fizic”, se arăta într-un comunicat al RAR de vineri.

„Situația nu a fost generată de un atac cibernetic”

Conform acestuia, avaria a afectat și aplicația informatică destinată înregistrării la nivel național a ITP de către stațiile de inspecție tehnice autorizate, precum și schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări.

„Incidentul a fost semnalat în data de 21.11.2024, în jurul orei 14:00, atunci când sistemele de prevenire și stingere a incendiilor s-au declanșat și au provocat o întrerupere a echipamentelor vitale care susțin infrastructura IT a RAR. Precizăm că situația nu a fost generată de un atac cibernetic, că nu a existat un incendiu în camera serverelor și că nicio persoană nu a avut de suferit în urma activării sistemelor de stingere care utilizează pulberi speciale pentru inhibarea arderii”, se mai spunea în comunicat.

Citește mai departe

CULTURA

Andre Rieu anunță alte 2 concerte la Cluj-Napoca. Biletele pentru primele show-uri, vândute în câteva ore

Publicat

rieu

Biletele la concertele mult așteptate ale celebrului artist André Rieu, programate pentru 13 și 14 noiembrie 2025, la Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca, s-au vândut cu o rapiditate uluitoare, fiind sold-out în 48 de ore de la lansare!

În primele ore de la punerea biletelor în vânzare, concertul din 14 noiembrie 2025 a atins un grad de ocupare de 99%, iar cel din 13 noiembrie 2025 a bifat 80% din totalul locurilor vândute. Până la finalul zilei următoare, biletele au fost vândute în totalitate, înregistrând un record de 15.600 de bilete vândute.

Având în vedere interesul masiv din partea publicului, organizatorul evenimentului împreună cu echipa artistului au decis organizarea altor două seri de concerte, ce vor fi susținute pe 12 și 15 noiembrie 2025, la BTarena Cluj-Napoca, începând cu ora 19:30.

Persoanele care nu doresc să piardă șansa reîntâlnirii cu maestrul André Rieu își pot procura biletele pentru cele două show-uri începând de astăzi, 25 noiembrie 2024, ora 12:00.

Biletele pot fi achiziționate atât online din rețeaua Eventim.ro, cât și în format fizic din outlet-urile partenere Eventim  – Cărturești, librăriile Humanitas, magazinele Good2Go și hipermarketurile Carrefour.

Patru seri cu muzică live

André Rieu promite publicului din România patru seri speciale, cu muzică live de neuitat într-un spectacol total. Muzica, dansul, emoția și veselia se vor reuni pe aceeași scenă într-o explozie a bucuriei.

În show-urile artistului André Rieu din întreaga lume, spectatorii pot fi observați cu ușurință cum trec de la o stare la alta; cântă, dansează, râd, plâng, aplaudă și se îmbrățișează atunci când ascultă frumoasele valsuri sau coloane sonore ale unor filme celebre, melodii spirituale, cântece populare sau marșuri, completate prin suntele magice ale prețioasei sale viori Stradivarius ce datează din anul 1692.

„România este un loc special pentru mine. Fiecare concert aici este un moment de bucurie și conexiune autentică. Am fost întotdeauna impresionat de căldura și entuziasmul publicului român, iar în 2025 promit să ofer un spectacol pe care nu-l veți uita niciodată”, a declarat André Rieu.

Peste 40 de milioane de albume vândute

Cu peste 40 de milioane de albume vândute, mai mult de 500 de discuri de platină, aproape 10 milioane de urmăritori pe Facebook, miliarde de vizualizări pe YouTube și cu aproximativ jumătate de milion de spectatori anuali în întreaga lume, carismaticul violonist olandez este, fără îndoială, unul dintre cei mai de succes artiști din lume.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax