Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Raportul de Sustenabilitate al E.ON pentru 2019: Un loc bun pentru carieră și pregătirea profesională

Publicat


eon

Tinerii găsesc la companiile din Grupul E.ON în România condiții favorabile pentru dezvoltarea unei cariere de succes, prin parteneriatele încheiate cu instituțiile de învățământ superior, programele dedicate și cursurile de pregătire și perfecționate profesională, potrivit Raportului de Sustenabilitate al E.ON pentru anul 2019, lansat în premieră în România.

· 70 de tineri electricieni și instalatori, ingineri și economiști s-au alăturat anul trecut familiei E.ON;

· Compania are parteneriate cu 14 instituții de învățământ din țară care pregătesc instalatori și electricieni;

„Dezvoltăm programe dedicate tinerilor”

Astfel, la nivelul E.ON au fost construite programe prin care aducem tinerii în companie (Graduate, START) și mai ales le creăm oportunități de dezvoltare, le împărtășim din ceea ce noi știm să facem și preluăm de la ei avântul caracteristic vârstei.

Anul trecut, 70 de tineri absolvenți, electricieni și instalatori, ingineri și economiști au fost angajați în companiile E.ON din România. Circa 5% dintre managerii din E.ON provin din rândul tinerilor beneficiari ai acestor programe și peste 13% dintre manageri încă nu au împlinit 40 de ani.

Pentru a pregăti generația de mâine, dezvoltăm programe dedicate tinerilor, în special celor care aleg învățământul profesional. Compania are parteneriate cu 14 instituții de învățământ din țară care pregătesc instalatori și electricieni.

Cei peste 6.500 angajații ai companiilor E.ON din România reprezintă un element de bază pentru dezvoltarea afacerii și sunt esențiali pentru obținerea performanței Grupului E.ON.

Resursa umană ocupă un loc central în strategia companiei de dezvoltare durabilă. Cheia succesului o reprezintă calitatea angajaților, condițiile de muncă oferite acestora, nivelul de remunerare a muncii, oportunitățile de dezvoltare profesională și nu în ultimul rând respectul acordat acestora și nediscriminarea la locul de muncă.

E.ON reprezintă un angajator important atât în sectorul energetic, cât și la nivel național

Pregătirea și dezvoltarea permanentă a angajaților este esențială, compania investind sume considerabile în centrele de pregătire profesională de la Suceava, pentru zona de electricitate și Mediaș, pentru zona de gaze naturale, unde au fost implementate sisteme moderne cum este, de exemplu, cel de învățare prin realitate virtuală.

Compania oferă angajaților posibilitatea de a participa la cursuri, în 2019 fiind disponibile atât programe interne cât și externe de instruire și perfecționare.

Pe lângă sesiunile de instruire individuală, angajații dedicați au oportunitatea de a face parte din grupuri sau programe de dezvoltare inițiate la nivel local sau de Grup.

„Este vital ca după terminarea programului de lucru toți angajații să se întoarcă sănătoși la familiile lor”

Pentru crearea unui mediu sigur de muncă, la nivelul Grupului E.ON s-au desfășurat multiple acțiuni de pregătire și formare care au pus accentul pe conceptul de siguranță. Este vital ca după terminarea programului de lucru toți angajații să se întoarcă sănătoși la familiile lor. De aceea, Grupul E.ON acordă o atenție deosebită însușirii și respectării cu strictețe a normelor de securitate și sănătate în muncă. Pe lângă instruirile periodice la care participă toți angajații, anul trecut au fost organizate și circa 50 de workshop-uri în care s-a accentuat importanţa conștientizării faptului că suntem responsabili nu doar de siguranța noastră ci și de a cea colegilor noștri.

În același sens, în 2019 au fost organizate în parteneriat cu SMURD și cu Rețeaua de Sănătate Regina Maria circa 30 de cursuri de prim ajutor la care au participat peste 700 de colegi.

Despre Raportul de Sustenabilitate al E.ON

Primul Raport de sustenabilitate al Grupului E.ON în România, realizat cu sprijinul Ernst & Young – una dintre cele mai mari companii de consultanță financiară și audit din lume – reflectă performanța nefinanciară a tuturor companiilor E.ON din perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2019 și a fost realizat din dorința de a crește transparența față de toate părțile interesate și pentru a îmbunătăți modul de guvernare a companiei. Documentul este elaborat pe baza Standardelor Global Reporting Initiative (GRI), Opțiunea Core.

E.ON se angajează să prezinte public raportul de sustenabilitate an de an, oferind astfel tuturor părților interesate șansa de a ne cunoaște mai bine și de a aprecia eforturile noastre pentru dezvoltarea durabilă a sectorului energetic.

În paginile raportului sunt prezentate acțiunile, proiectele și rezultatele obținute prin respectarea strategiei de sustenabilitate, pentru care stakehold-erii au manifestat un interes deosebit. Un număr de 18 teme importante au fost identificate prin analiza Standardelor GRI și a suplimentelor specifice Sec-torului Energie și Sectorului Petrol și Gaze, a articolelor apărute în presa on-line și a unui număr de 8 rapoarte de sustenabilitate elaborate de companii care desfășoară activități similare.

Totodată a fost considerat contextul de dezvoltare durabilă la nivel național și a fost analizată Strategia națională pentru dezvoltarea durabilă a României, Obiectivele de Dezvoltare Durabilă a Națiunilor Unite, și legislația națională și Europeană.

Prin prioritizarea temelor importante, au fost identificate ca fiind materiale pentru toate părțile interesate consultate un număr de 15 teme.

Mai multe informați despre Raportul de Sustenabilitate E.ON pentru anul 2019 regăsiți aici https://www.eon-romania.ro/content/dam/eon/eon-romania-ro/documents/Raport%20Sustenabilitate%20EON%202019-RO.pdf

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Tânăr turdean, CAMPION național la șah rapid și VICECAMPION la dezlegări și șah blitz, la doar 6 ani și jumătate

Publicat

sah copii

Turdeanul Casian Tanțău a devenit campion național la șah rapid și vicecampion la dezlegări și șah blitz, la doar 6 ani și jumătate. Este membru al Clubului Sportiv Potaissa Turda.

Turda are campioni. Inclusiv la 6 ani și jumătate!

Tanțău Casian, tânărul talent al șahului din Turda, confirmă că performanța nu are vârstă. Sub îndrumarea profesorului Marin Fântână, de la Clubul Sportiv Potaissa Turda, Casian a devenit campion național la șah rapid și vicecampion la dezlegări și șah blitz – la doar 6 ani și jumătate!

casian tantau

Tânăr turdean, CAMPION național la șah rapid și VICECAMPION la dezlegări și șah blitz, la doar 6 ani și jumătate

O reușită care arată că, atunci când talentul este susținut cu pasiune și seriozitate, rezultatele pot depăși orice așteptări, chiar de la cele mai fragede vârste.

Un nou capitol îl așteaptă: Campionatul Mondial de Șah Rapid, la Salonic, Grecia. Casian va reprezenta România, dar și spiritul curajos și ambițios al Turzii.

Suntem alături de tine, Casian!

Felicitări profesorului Marin Fântână pentru îndrumare, părinților pentru sprijinul constant și tuturor celor care cred în forța visurilor împlinite prin muncă.

Turda crește campioni. Iar Casian e dovada vie”, a scris pe Facebook Cristian Matei, primarul Turzii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO. Doi alergători din Kenya au câștigat maratonul de la Cluj-Napoca la masculin și feminin

Publicat

De

Kenya

Un număr de 7.902 alergători au luat parte la ediția din acest an a Wizz Air Cluj-Napoca Marathon, desfășurată duminică la Cluj-Napoca, demonstrând un interes în creștere pentru evenimentul emblematic de alergare. Podiumul principalei probe de maraton, 42,2 km, a fost format din Benard Kitur (Kenya), Nicolai Gorbusco și Silviu Stoica la masculin, în timp ce Ruth Matebo (Kenya), Anca Faiciuc și MarijaVrajić au compus podiumul feminin.

”Cu o creștere de 43% a ratei de participare, peste 7.900 de alergători din 30 de țări au fost prezenți la cea de-a 14-a ediție a unuia dintre cele mai importante evenimente sportive din România. Startul a avut loc pe pista de atletism a stadionului Cluj Arena și în Parcul Central. Participanții s-au întrecut pe cele șase trasee de alergare ale competiției: FamilyRace, 4 km, 10 km, 4×10,5 km, 21,1 km, 42,2 km.

În plus, maratonul din Cluj-Napoca face parte din WIZZ RunSeries 2025, o competiție care oferă alergătorilor din toată Europa șansa de a câștiga premii interesante, precum abonamente AllYouCanFly și premii în bani.

Participanții sunt încurajați să ia parte la cât mai multe dintre cele nouă evenimente de alergare Wizz Air care au loc în întreaga Europă. Pentru a se califica, participanții trebuie să aibă vârsta de 18 ani și să fie alergători amatori. Punctele se acumulează pe parcursul seriei – 1 punct se câștigă per kilometru alergat – iar alergătorii cu cel mai mare total până la sfârșitul competiției vor câștiga patru abonamente AYCF. Câștigătorul locului al doilea va primi un voucher WIZZ în valoare de 1.000 deeuro, în timp ce câștigătorul locului al treilea va primi un voucher WIZZ în valoare de 800 deeuro– atât la categoria masculină, cât și la cea feminină”, arată reprezentanții companiei.

Cel mai important eveniment de alergare

Anastasia Novak, Corporate Communications Manager la Wizz Air, a spus: „În acest an, suntem din nou încântați să fim parte a celui mai important eveniment de alergare din Cluj-Napoca și unul dintre cele mai populare din România. În calitate de companie aeriană dedicată să ofere călătorilor europeni opțiuni de zbor accesibile, credem, de asemenea, că accesul la un stil de viață activ și sănătos ar trebui să fie la fel de răspândit.

Prin sprijinul nostru continuu, ne propunem să încurajăm atât echipajul, cât și pasagerii din România, Europa și nu numai să rămână activi și să adopte mișcarea. În acest an, 24 dintre piloții, membrii echipajului de cabină și colegii noștri din birourile WIZZ au fost prezenți la linia de start a cursei de maraton.

Alergarea este un sport pe care oricine îl poate practica, indiferent de pregătire sau de mijloacele financiare. Nu necesită echipament scump, abonamente la cluburi sau facilități de antrenament de elită – doar motivația de a face mișcare. În mod similar, Wizz Air a democratizat transportul aerian prin oferirea de zboruri low-cost către destinații din întreaga Europă și nu numai, făcând călătoriile mai accesibile pentru persoanele din toate categoriile sociale. Atât alergarea, cât și zborurile la preț redus elimină barierele, permițând mai multor oameni să ia parte la activități care le fac plăcere, fără constrângeri financiare.”

În acest an, toți alergătorii primesc un voucher de călătorie Wizz Air în valoare de 20 de euro pe care îl pot folosi pentru un zbor la alegere.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

Microbuzul morții de la Câțcău ducea pasageri în R. Moldova. Un ucrainean, printre victime. Șoferul ar fi adormit la volan

Publicat

microbuzul

În microbuzul implicat, luni dimineață, în tragicul accident de la Câțcău, înmatriculat în Republica Moldova, se aflau 8 persoane, din care 4 sunt cetățeni ai Republicii Moldova, iar celelalte sunt cetățeni ucraineni și ai Federației Ruse, cu domiciliu în Estonia.

Potrivit polițiștilor, dintre cele 3 persoane decedate, 2 sunt cetățeni moldoveni, iar a treia este cetățean ucrainean.

Cei 2 cetățeni moldoveni răniți au fost transportați la Spitalul Municipal din Dej, unde au fost examinați medical și ulterior externați.

Din informațiile anchetatorilor, reiese că șoferul microbuzului ar fi adormit la volan, astfel că a intrat pe contrasens și s-a izbit de un camion. Microbuzul venea din Polonia.

Citește mai departe

CLUJ24 TV

VIDEO. Campanie electorală fără idei, candidați fără viziune – analiza lui Ion Novăcescu

Publicat

Novăcescu

Istoricul și jurnalistul Ion Novăcescu a fost invitatul lui Florin Danciu, în cadrul emisiunii Ediția de seară, difuzată Cluj Live TV și pe canalul Youtube Cluj24. Discuția a fost un tur de forță prin politica românească actuală – de la haosul campaniei electorale, la lipsa cronică de viziune a candidaților și până la vulnerabilitățile economice ignorate de clasa politică.

Mai jos regăsiți câteva declarații ale lui Ion Novăcescu:

”Suntem în 1938, dar ne filmăm în loc să ne pregătim”

”România trăiește astăzi un moment similar cu anul 1938 din perioada interbelică”, a declarat Ion Novăcescu. Acesta a făcut o paralelă între contextul geopolitic actual și momentul instaurării dictaturii regale din perioada interbelică. Diferența, spune el, este că în loc de pregătire națională, avem influenceri și politicieni care fac show-uri online.

„Avem zece candidați, dar nicio idee”

„Niciunul nu m-a făcut să visez. Doar să dau scroll. Unul se tunde, altul cumpără pătrunjel, o doamnă face sarmale, altul salvează pisici. Politica s-a mutat pe Instagram”

În opinia sa, competiția pentru cea mai înaltă funcție în stat a devenit o cursă de imagine fără substanță, în care platformele sociale au înlocuit dezbaterile, iar gesturile personale teatrale țin loc de program de guvernare.

Aurul crește, România stă

„În martie 2024, un ceas de aur costa 11.000 lei. Azi e 16.300. Polonia și China cumpără aur. România? N-a mai cumpărat din 2011.”

România nu e suverană și nici n-a fost

„Vintilă Brătianu a vrut să scoată din text cuvântul suveran, pentru că știa că deciziile nu se iau la București. Asta era valabil atunci, și e valabil și acum”
„Orban e prieten cu Trump, cu Putin. A semnat acorduri de apărare cu Serbia. Noi? Postăm pe Facebook și ne rugăm la Bruxelles.”

„Politicienii vor să ne ia votul fără să simțim. Niciunul nu vine cu o viziune clară. Suntem într-o fugă de idei și o campanie despre nimic.”

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate