ECONOMIE
Progres semnificativ pe calea ferată Cluj-Napoca – Oradea. Top constructori din martie până în iulie
Calea ferată Cluj-Oradea „prinde viteză”. Loturile construite de Alstom și Arcada au înregistrat cel mai bun progres, din primăvară până în luna iulie.
Tronsoanele liniei Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor au înregistrat progrese semnificative în perioada martie – iulie 2024, scrie Economica.net.
Cel mai bun progres, înregistrat pe lotul Aghireș – Poieni
Asocierea Alstom – Arcada a realizat un progres de peste 10 puncte procentuale din primăvară și până în iulie, în cadrul lucrărilor de electrificare a liniei Cluj – Oradea.
Tronsonul Aghireș – Poieni, gestionat de constructorul român Arcada, a raportat cel mai mare avans, de peste 14 puncte procentuale, cu lucrările ajunse la 17% pentru cei 36,53 kilometri, conform datelor CFR Infrastructură din iulie.
Podiumul este completat de asocierea Alstom – Arcada, care a progresat cu peste 9 puncte procentuale pe lotul Cluj Napoca – Aghireș. În iulie, lucrările la cei 30,41 kilometri erau realizate în proporție de 11%.
Avans bun și pe Cluj-Napoca – Aghireș
În top se află aceeași asociere Alstom – Arcada cu lucrările pe lotul Cluj Napoca – Aghireș, care au progresat cu peste 9 puncte procentuale. Astfel, în iulie, lucrările pe cei 30,41 kilometri erau realizate în proporție de 11%.
Asocierea WeBuild – Pizzarotti – Salcef continuă clasamentul, raportând un progres de 5 puncte procentuale pe lotul Aleșd – Frontieră Ungaria, în lungime de 46,74 de kilometri.
Cel mai lent avans s-a înregistrat pe tronsonul Poieni – Aleșd, în lungime de 52,74 km, unde Asocierea FCC – Gülermak – CCN a atins un stadiu fizic de doar 2,5% în luna iulie.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






