ADMINISTRAȚIE
Primăria Cluj-Napoca: Cererile de parcare pot fi trimise oricând, inclusiv online. 13 ianuarie, prima zi de încasare a taxelor
Cererile de parcare depuse în anul anterior rămân valabile și în 2025, nemaifiind necesară redepunerea documentelor, anunță Primăria Cluj-Napoca. Încasarea taxelor și impozitelor locale începe în 13 ianuarie.
Contribuabilii pot depune cereri pentru locuri de parcare oricând, atât online, cât și fizic, a anunțat Primăria Cluj-Napoca. Totodată, cererile depuse în 2024 care au primit răspuns că rămân în atenția Primăriei vor rămâne valabile până la soluționare, iar clujenii nu vor mai fi nevoiți să depună o nouă cerere.
„Cererile de parcare depuse în anul 2024 pentru care ați primit un răspuns că rămân în atenția noastră sunt valabile în continuare. În acest caz nu mai este necesar să depuneți o nouă cerere în anul 2025.
Pentru a evita aglomerația, cererile pentru locurile de parcare pot fi depuse oricând:
- ONLINE – direct pe site-ul Primăriei sau
- FIZIC – la sediile Primăriei, în timpul programului cu publicul.
Abonamentele de riverani pentru zona centrală (zonele 1 și 2), pot fi achitate pentru anul 2025:
- ONLINE – direct pe site-ul Primăriei (pentru cei care au declarată mașina la Direcția de Taxe si Impozite a Primăriei Cluj-Napoca) sau
- FIZIC – la sediul Primăriei, str.Moților nr.7”, a anunțat Primăria Cluj-Napoca.
13 ianuarie, prima zi de încasare a taxelor și impozitelor locale
Primăria Cluj-Napoca a anunțat de asemenea că prima zi de încasare a impozitelor/taxelor locale, a ratelor, chiriilor, a operării de documente și eliberării de certificate de atestare fiscală va fi 13 ianuarie.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






