Connect with us

EVENIMENT

OMS se înarmează cu influenceri pentru a lupta împotriva coronavirusului

Publicat


Organizația Mondială a Sănătății a semnat un contract cu o firmă de PR în valoare de 135.000 de dolari pentru a identifica persoanele influente de pe rețelele de socializare. Scopul investiției ar fi amplificarea mesajelor transmise de instituție despre pandemie și Covid-19, dar și combatarea informațiile false transmise de China, informează daycaller.com.

„Au existat critici și afirmații împotriva Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și a mediatizării care ar putea submina OMS ca sursă de încredere și informații critice cu privire la problemele de sănătate publică globală”, a afirmat compania Hill și Knowlton în propunerea către OMS.

Conform contractului, s-ar fi alocat 30.000 de dolari pentru „identificarea influencerului”, 65.000 pentru „testarea mesajelor” și 40.000 pentru „încadrarea unui plan de campanie”.

Hill and Knowlton ar fi propus identificarea a trei tipuri de influenceri: celebritățile populare pe rețelele de socializare, personalitățile cu mai puțini urmăritori ce sunt  angajați mai des în discuții și „eroii ascunși”, utilizatorii care „lansează și moderează conversații”, dar care au puțini urmăritori.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate