EVENIMENT
OMS se înarmează cu influenceri pentru a lupta împotriva coronavirusului
Organizația Mondială a Sănătății a semnat un contract cu o firmă de PR în valoare de 135.000 de dolari pentru a identifica persoanele influente de pe rețelele de socializare. Scopul investiției ar fi amplificarea mesajelor transmise de instituție despre pandemie și Covid-19, dar și combatarea informațiile false transmise de China, informează daycaller.com.
„Au existat critici și afirmații împotriva Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și a mediatizării care ar putea submina OMS ca sursă de încredere și informații critice cu privire la problemele de sănătate publică globală”, a afirmat compania Hill și Knowlton în propunerea către OMS.
Conform contractului, s-ar fi alocat 30.000 de dolari pentru „identificarea influencerului”, 65.000 pentru „testarea mesajelor” și 40.000 pentru „încadrarea unui plan de campanie”.
Hill and Knowlton ar fi propus identificarea a trei tipuri de influenceri: celebritățile populare pe rețelele de socializare, personalitățile cu mai puțini urmăritori ce sunt angajați mai des în discuții și „eroii ascunși”, utilizatorii care „lansează și moderează conversații”, dar care au puțini urmăritori.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






