Connect with us
Advertisement

ECONOMIE

OFICIAL. Banca Transilvania preia OTP Bank România. Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția

Publicat


banca transilvania

Consiliul Concurenței a autorizat, luni, tranzacția prin care Banca Transilvania S.A. intenționează să preia companiile OTP Bank România S.A., OTP Leasing România IFN S.A., OTP Asset Management România S.A.I. S.A., OTP Factoring S.R.L. și subsidiarele acesteia, OTP Consulting România S.R.L, OTP Advisors S.R.L și Fundația OTP Bank România.

Potrivit informațiilor transmise de BT, tranzacția se ridică la 347,5 milioane de euro.

Banca Transilvania S.A. este principala companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, care oferă servicii financiare în România, precum servicii bancare, servicii de investiții, servicii de administrare a portofoliilor și leasing.

OTP Bank România, OTP Leasing România IFN S.A., OTP Asset Management România S.A.I. S.A., OTP Factoring S.R.L. și subsidiarele acesteia, OTP Consulting România S.R.L., OTP Advisors S.R.L. și Fundația OTP Bank România fac parte din Grupul OTP, oferind produse și servicii financiar-bancare.

Nu sunt obstacole

”În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că această operațiune nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața românească sau pe o parte substanțială a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal”, transmite Consiliul Concurenței.

Ce spunea Horia Ciorcilă

Președintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania, Horia Ciorcilă, declara în luna februarie 2014 că pentru Grupul Banca Transilvania, achiziția afacerii OTP Group în România ”este o oportunitate de a ne întări poziția de lider pe piață și de a contribui la consolidarea pieței bancare din România”.

”Continuăm planurile noastre ambițioase pentru creșterea organică a băncii, cu menținerea interesului pentru viitoare oportunități de achiziții. Mulțumim echipei OTP Group pentru ceea ce a construit în țara noastră și pentru discuțiile pragmatice, care au dus la rezultate pozitive. Le spunem bun venit la BT clienților și angajaților OTP Bank România”, preciza Ciorcilă.

OTP Bank România are aproape 100 de sucursale

OTP Bank România este o bancă universală. Din 2004, OTP Bank, unul dintre grupurile bancare cu cea mai rapidă creștere din Europa Centrală și de Est, a fost acționarul semnificativ al OTP Bank România. OTP Bank România are 2,64% cotă de piață în funcție de active, aproape 420.000 de clienți persoane fizice, peste 22.000 de clienți Corporate și IMM, 1.800 de angajați și 96 de sucursale.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din Europa de Sud-Est. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele și liniile de business din domeniul financiar. Are 20% cotă de piață, peste 4 milioane de clienți, aproximativ 10.000 de angajați, soluții de banking online de ultimă generație și o rețea puternică de agenții la nivel național.

Consultanții Băncii Transilvania în această tranzacție au fost: Barclays Bank Ireland PLC (consultant financiar), Filip & Company (consultant juri



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EDUCATIE

Elevii defavorizați vor primi tichetele EDUCAȚIONALE pentru rechizite abia după începerea școlii. Care este CAUZA

Publicat

scoala facebook emil boc (4)

La fel ca anul trecut, nici în acest an elevii de clasele primare și gimnaziu și preșcolarii care au nevoie de tichetele educaționale în valoare de 500 de lei pentru a cumpăra rechizite și îmbrăcăminte nu le vor primi înainte să înceapă școala, pe 9 septembrie.

Deși programul european care se desfășoară în perioada 2023-2027 ar trebui să fie un sprijin pentru familiile care nu își permit să le cumpere copiilor rechizite și îmbrăcăminte, OUG nr. 83/2023 prevede că cererile se depun în termen de „25 de zile calendaristice de la începutul cursurilor”. Asta pentru că nu există o bază de date completă a Ministerului Educației cu numărul de elevi înscriși în următorul an școlar, spun surse pentru Edupedu.ro.

Elevii defavorizați vor primi tichetele EDUCAȚIONALE pentru rechizite abia după începerea școlii. Care este CAUZA

Amintim că banii pentru rechizite prin acest program nu au ajuns niciodată la elevi și părinți înainte să înceapă școala. Anul trecut școlar, primii bani au fost virați abia la finalul lunii ianuarie, la 5 luni de la începerea școlii, iau în ultima săptămână de școală aproximativ 5 mii de elevii încă nu primiseră cardurile.

Elevii de clasele primare și gimnaziu și preșcolarii care provin din familii defavorizate nu vor putea nici anul acesta să-și cumpere rechizite și cele necesare pentru a merge la școală, înainte de începerea cursurilor anului școlar, pe 9 septembrie.

Ordonanța de urgență nr. 83/2023 privind măsuri pentru susținerea preșcolarilor și elevilor dezavantajați care beneficiază de sprijin educațional pe bază de tichete sociale prevede că cererile se depun la „25 de zile calendaristice de la începutul cursurilor pentru anii școlari aferenți perioadei 2024-2027″.

Asta înseamnă că în nici unul dintre acești ani, elevi nu vor putea să își cumpere rechizite și cele necesare pentru școală, înainte de începerea cursurilor.

De ce nu primesc elevii cei 500 de lei înainte să înceapă școala

“Ministerul Educației nu are o bază de date completă și nu știe exact numărul elevilor înscriși la școală în anul următor, decât după ce începe școala”, spun surse pentru Edupedu.ro. “Unii pot să figureze în sistem, dar să fie plecați din țară”, mai spun sursele.

De aceea, în Ordonanța de Urgență nr. 83 este prevăzut termenul de 25 de zile după ce începe școala de când părinții pot depune cereri pentru a obține cardurile.

Ce prevede articolul 6 din OUG 83/ 2023, alin (2): Reprezentantul legal sau reprezentanții legali, tutorele/tutorii potențialilor destinatari finali, care se încadrează în condițiile de eligibilitate prevăzute la art. 4, depun la unitatea de învățământ cererea prevăzută la alin. (1), în termen de 45 de zile calendaristice de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență și 25 de zile calendaristice de la începutul cursurilor pentru anii școlari aferenți perioadei 2024-2027.

Potrivit alin (3), școlile trebuie să introducă datele și informațiile din cereri în Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România – denumit în continuare S.I.I.I.R, în termen de 5 zile calendaristice de la expirarea termenului de 25 de zile.

Tot în Ordonanța de urgență este prevăzut că școlile au termen “30 de zile calendaristice de la data începerii cursurilor anului școlar” să trimită către STS baza de date cu numele și datele personale ale preșcolarilor și elevilor de clasele primare și gimnaziu.

„Ministerul Educației nu avea o cifră exactă a numărului de elevi care începeau școala”

Ministerul Educației, prin instituțiile aflate în subordinea/sub autoritatea sa, asigură și transmite, printr-un canal securizat prin intermediul S.I.I.I.R, către aplicația informatică prevăzută la alin. (4), pentru anul școlar 2023-2024 până la data de 1 noiembrie 2023, iar pentru anii școlari aferenți perioadei 2024-2027 în termen de 30 de zile calendaristice de la data începerii cursurilor anului școlar pentru care se acordă sprijinul, baza de date cu preșcolarii și elevii din învățământul de stat primar și gimnazial care conține numele și prenumele, adresa de domiciliu, codul numeric personal ale acestora, unitatea de învățământ din care provin, nivelul de școlarizare și datele de identificare ale reprezentantului legal sau reprezentanților legali, tutorelui/tutorilor, după caz, numele și prenumele și datele de identificare ale fraților și surorilor minori”.

La începutul anului școlar anterior, cu câteva zile înainte, Ministerul Educației nu avea o cifră exactă a numărului de elevi care începeau școala.

Potrivit unei note a Ministerului Educației, consultate de Edupedu.ro, anul acesta școlile trebuie să se asigure că în SIIIR (Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România – n.red) sunt promovați toți elevii până în data de 31 august 2024.

Cât durează până când beneficiarii vor primi banii

În Ordonanța de urgență nu se specifică clar cât timp sunt valabile cardurile electronice și dacă acestea vor fi reîncărcate în cazul celor care le au deja și vor fi aprobați. Se menționează însă că “tichetul social pe suport electronic pentru sprijin educațional are perioada de valabilitate de un an de la data emiterii, fără a se înțelege că aceasta este perioada de valabilitate a suportului electronic”. Asta ar însemna că doar valoarea de 500 de lei este valabilă un an, nu și cardul.

Nu există o dată la care beneficiarii vor primii banii pentru rechizite. După depunerea cererilor, la început de octombrie (n. red 25 de zile de la începerea anul școlar 2024-2025 înseamnă 11 octombrie), procedura este una anevoioasă. Trebuie verificate veniturile familiilor care au depus cereri să se încadreze în anumite criterii pentru a putea primi banii. STS face verificările.

Anul trecut abia de Crăciun a trimis lista către Ministerul Fondurilor Europene, cel care se ocupă de implementarea programului. Unul dintre motivele întârzierii a fost faptul că Ministerul Educației nu a trimis la timp listele cu numele beneficiarilor pentru ca STS să le poată verifica.

Ce prevede art. 6 din OUG nr. 83/2023:

(12) Lista destinatarilor finali va fi transmisă de către Serviciul de Telecomunicații Speciale la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene și poate fi accesată de către beneficiar, prin intermediul aplicației informatice, în termen de 10 zile lucrătoare de la data prelucrării și structurării bazei de date, prevăzute la alin. (10).

(13) Lista copiilor care nu îndeplinesc condițiile de eligibilitate în ceea ce privește venitul mediu net lunar pe membru de familie poate fi accesată de către beneficiar și de unitățile de învățământ, prin intermediul aplicației informatice prevăzute la alin. (4), în termen de 10 zile lucrătoare de la data procesării interogărilor prevăzute la alin. (8).

(14) Lista destinatarilor finali se actualizează, în cursul anului școlar în care se acordă sprijinul, ori de câte ori situația o impune, iar rezultatul interogărilor prevăzute la alin. (8) este disponibil în termen de 10 zile lucrătoare de la data operării în aplicația informatică a fiecărei actualizări.

Ce se poate cumpăra cu tichetele educaționale

Cardurile educaționale trebuie utilizate exclusiv pentru cumpărarea de rechizite și articole de vestimentaţie necesare frecventării şcolii şi grădiniţei, potrivit OUG nr. 83/2023. Pe site-ul Ministerului Fondurilor Europene apar mai multe informații despre tichete și utilizarea lor.

– Nu sunt permise operațiuni de retragere de numerar sau preschimbare în numerar a celor 500 de lei și utilizarea lor în alte scopuri;
– Pot fi folosite doar pe teritoriul României, doar în unitățile afiliate;
– Nu se poate emite restul banilor în cash, la unitățile de unde se achiziționează rechizitele /articolele de vestimentație necesare frecventării școlii și grădiniței;
– Cât timp poate fi utilizată suma virată: în anul şcolar în care se acordă, pe perioada de valabilitate a tichetului social.
– Cât timp este valabil tichetul social pe suport electronic pentru sprijin educaţional: Tichetul social pe suport electronic pentru sprijin educațional are perioada de valabilitate de un an de la data emiterii, fără a se înțelege că aceasta este perioada de valabilitate a suportului electronic.

Însă, sprijinul financiar de 500 lei se acordă o singură dată pentru un întreg an școlar, într-o tranșă unică. În funcție de evoluția veniturilor familiei, cei care au dreptul la această măsură de sprijin vor încasa sumele cuvenite pe tichetele pe suport electronic emise în acest an.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Dan Tarcea: Nu mai este niciun pericol de alunecare pe strada Uliului. Lucrările, finalizate în octombrie

Publicat

Lucrările de consolidare de pe strada Uliului vor fi finalizate la începutul lunii octombrie, a declarat viceprimarul Dan Tarcea. Piloții forați sunt turnați aproape în totalitate, fiind eliminat pericolul de alunecare.

Joi va fi finalizată turnarea piloților forați pe strada Uliului, a arătat viceprimarul Dan Tarcea, fiind eliminat orice pericol de alunecare de teren.

Lucrările pe strada Uliului, gata în octombrie

Lucrările de consolidare a străzii vor fi finalizate la începutul lunii octombrie.

„Joi vor fi gata toți piloții forați de pe strada Uliului, urmează ca după ce se întăresc toți acești piloți, încă 2-3 zile, să vină firma să sape și să spargă capul pilotului forat. Este o mașină specială care sparge capul acestuia, după care ei vor fi consolidați cu o grindă de beton, astfel încât, la începutul lunii octombrie, lucrările de pe strada Uliului să fie finalizate și să fie înlăturat orice pericol. Deja din acest moment, nu mai este niciun pericol de alunecare pe strada Uliului, pentru că deja piloții forați își fac treaba”, a declarat Dan Tarcea la Ziua Live.

Starea de alertă de pe strada Uliului, instituită la data de 1 mai 2024 în zona afectată de alunecări de teren, a fost ridicată, în 27 iulie, potrivit unei hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al municipiului Cluj-Napoca. Pe strada Uliului, au loc lucrări de consolidare în regim de urgență. Soluția aleasă de specialiști este instalarea a 60 piloți forați cu diametrul de 1 metru. Constructorii lucrează, astfel, la implementarea în regim de urgență a soluției.

Citește mai departe

ECONOMIE

Tichete pentru activități casnice. Ministerul Muncii anunță avantaje pentru angajatori, dar și pentru șomeri

Publicat

De

Tichete pentru activități casnice

Ministerul Muncii anunță că va oferi avantaje fiscale pentru angajatorii care oferă salariaților tichete de activități casnice. Avantaje vor avea și șomerii înregistrați care vor presta munci casnice.

Prin lege, persoanele fizice pot angaja oameni care să lucreze în gospodărie începând încă de la vârsta de 16 ani. Aceștia vor fi plătiți cu tichete care au fiecare o valoare de 15 lei pentru muncile prestate.

Tichete pentru activități casnice. Ministerul Muncii anunță avantaje pentru angajatori, dar și pentru șomeri

Ministerul Muncii și Solidarității Sociale a publicat în transparență decizională un proiect de Ordin al ministrului Simona Bucura-Oprescu, prin care se propune modelul de contract pe care angajatorii îl pot încheia cu agențiile de ocupare a forței de muncă pentru achiziția de tichete de activități casnice.

Aceste tichete pot fi oferite angajaților ca beneficiu extrasalarial și pot fi folosite de aceștia pentru a plăti persoanele care îi ajută în gospodărie cu diverse activități casnice.

Conform proiectului de ordin, angajatorii vor trebui să încheie o convenție cu agenția de ocupare a forței de muncă din zona lor, iar în baza acestui document vor putea achiziționa un număr de tichete casnice în format electronic sau pe suport de hârtie.

Valoarea nominală a unui tichet este de 15 lei.

Angajat și angajator trebuie să fie înregistrați pe o platformă

Porivit reprezentjanților ministerului, angajatorii care doresc să beneficieze de acest sistem trebuie să respecte câteva reguli, cum ar fi să facă plata contravalorii acestora către agenție, să completeze datele personale ale salariaților pe tichetele emise și să distribuie tichetele exclusiv angajaților care au dreptul să le utilizeze.

Citește și: Angajat în gospodărie cu aceleași drepturi ca alți salariați. O nouă MESERIE în România. Pot lucra și tinerii, de la 16 ani

De asemenea, în cazul întârzierii plății, agenția poate solicita penalități de 0,04% pe zi din valoarea neachitată.

Contractul dintre angajatori și agențiile de ocupare se gestionează electronic prin această platformă https://tichete.anofm.ro/ , unde angajatorii pot urmări statusul contractului și pot introduce datele necesare pentru emiterea tichetelor.

Pentru fiecare achiziție lunară, angajatorii trebuie să furnizeze o listă cu angajații beneficiari, care la rândul lor trebuie să aibă un cont în platformă.

Care sunt avantajele anunțate de minister

Simona Bucura-Oprescu, ministrul Muncii și Solidarității Sociale anunță că angajatorii vor putea beneficia de avantaje fiscale.

”Angajatorii care oferă tichete de activități casnice beneficiază și de avantaje fiscale. Dacă un angajator acordă cel puțin 600 de tichete unui salariat într-un an, va primi în anul următor 50 de tichete gratuite, care pot fi distribuite ca primă sau bonus altor angajați.

Implementarea sistemului de tichete de activități casnice are potențialul de a stimula participarea persoanelor în cadrul unui raport juridic flexibil care le conferă și calitatea de asigurați în sistemul public de pensii și în sistemul asigurărilor de sănătate.

Totodată, se asigură posibilitatea utilizării acestui sistem inclusiv în zonele rurale cu oportunități limitate de angajare sau cu mobilitatea geografică scăzută a forței de muncă. De asemenea, acest mecanism poate contribui la creşterea ratei de activare a populaţiei în vârstă de muncă pe piaţa muncii şi la diminuarea ratei sărăciei, prin completarea veniturilor beneficiarilor de venit minim de inserție cu veniturile ocazionale obţinute din prestarea de activităţi casnice.

Un alt lucru important este faptul că șomerii înregistrați la ANOFM pot beneficia în continuare de drepturile și măsurile prevăzute de Legea nr. 76/2002 chiar dacă devin prestatori casnici”, a declarat ministrul Simona Bucura-Oprescu.

Citește mai departe

POLITICA

Un clujean, ministrul Agriculturii în guvernul din umbră al AUR

Publicat

Avram Fițiu AUR

Președintele AUR, George Simion, a prezentat, miercuri, componența guvernului din umbră al AUR.

Acesta va fi condus de Marius Lulea, prim-vicepreședintele partidului, iar în componența sa se află mai multe nume sonore.

Un clujean, ministrul Agriculturii în guvernul din umbră al AUR

AUR propune un Guvern compus din 11 miniștri și 2 viceprim-miniștri în loc de 18 portofolii, câte sunt în prezent, și 50 de secretari de stat.

Asistăm la o scădere drastică a numărului de secretari de stat, care, sub guvernarea PSD-PNL, a depășit și 200.

Clujeanul Avram Fițiu, pe lista miniștilor

Pe lista de miniștri propuși de președintele AUR, George Simion, se află fosta șefă a Casei de Pensii, Dorina Barcari, care va prelua în viitoarea guvernare AUR Ministerul Forței de Muncă și Pensiilor.

Pentru portofoliul Ministerului Economiei Naționale, AUR îl propune pe profesorul Petrișor Peiu.

La conducerea Ministerului Administrației și Internelor, George Simion îl propune pe Valer Kovacs, polițistul timișorean dat afară din sistem în mod abuziv.

La Ministerul Justiției propunerea făcută de AUR este avocatul Gheorghe Piperea. Omul de afaceri Mohammad Murad va prelua în guvernarea AUR portofoliul de vicepremier cu atribuții în domeniul turismului și antreprenoriatului.

Cum arată lista Guvernului AUR:

Prim-ministru: Marius Dorin Lulea (prim-vicepreședinte AUR, inginer în construcții)
Ministerul Sănătății Națiunii – Tudor Ciuhodaru
Ministerul Apărării – Mircia Chelaru
Ministerul Investițiilor, Construcțiilor și Transporturilor – Adrian Axinia
Ministerul Educației și Culturii – Radu Baltasiu
Ministerul Administrației și Internelor – Valer Kovacs
Ministerul Agriculturii, Apelor, Pădurilor și Mediului – Avram Fițiu
Ministerul Justiției – Gheorghe Piperea
Ministerul Afacerilor Externe – Georgiana Teodorescu
Ministerul Economiei Naționale – Petrișor Peiu
Ministerul de Finanțe – Ciprian Nicolae
Ministerul Forței de Muncă și Pensiilor – Dorina Barcari

Ramona Ioana Bruynseels – Viceprim-ministru cu atribuții în Protecție Socială, Demografie și Întoarcerea Românilor din Diaspora

Mohammad Murad – Viceprim-ministru cu atribuții în Turism și Antreprenoriat

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax