Connect with us
Advertisement
Advertisement

EVENIMENT

Minor găsit SPÂNZURAT în Turda. Gest extrem pe fondul consumului de DROGURI

Publicat


politie masina

Un minor de 14 ani a fost găsit spânzurat, joi, în Turda. Potrivit unor surse neoficiale, acesta s-ar fi sinucis pe fondul consumului de droguri cauzat de o dezamăgire în dragoste, scrie TurdaNews.

„La data de 7 septembrie a.c., în jurul orei 04.00, Poliția municipiului Turda a fost sesizată despre faptul că în curtea unui imobil din municipiul Turda a fost găsită o persoană decedată.

Deplasați la locație, polițiștii au identificat victima ca fiind un minor, de 14 ani. Echipajul medical a constatat, din nefericire decesul tânărului, ulterior cadavrul fiind transportat la IML Cluj în vederea efectuării necropsiei.

În urma examinării preliminare a cadavrului nu au fost identificate urme de violență.

Polițiștii efectuează în continuare cercetări sub aspectul infracțiunii de ucidere din culpă”, a transmis IPJ Cluj.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRAȚIE

Boc, despre tronsonul 2 al centurii metropolitane: Încep lucrările sau reluăm licitația. Nu dormim până nu mergem mai departe

Publicat

De

Emil Boc despre tronsonul 2 al centurii metropolitane

Emil Boc spune că dacă trebuie reluată licitația pentru tronsonul 2 din centura metropolitană, Primăria este pregătită.

Firma care a depus singura ofertă pentru tronsonul 2 al centurii metropolitane a depus contestație, după ce licitația a fost anulată din cauza faptului că cei care vor să construiască au avut o ofertă prea mare.

Boc, despre tronsonul 2 al centurii metropolitane: Încep lucrările sau reluăm licitația. Nu dormim până nu mergem mai departe

„Așteptăm în 30 de zile rezoluția Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor. Dacă se va accepta contestația depusă, începem lucrările și la tronsonul 2. Dacă nu, se reia licitația potrivit prevederilor legale, în minim 60 de zile, pentru depunerea de oferte.

Știți că la mine nu există nu se poate… Nu dormim pâna nu putem merge mai departe”, a declarat Emil Boc la Ziua Live.

Încep lucrările la tronsonul 1, Cluj-Napoca – Florești

În ceea ce privește primul tronson al centurii metropolitane, lucrările sunt gata să înceapă.

Emil Boc a declarat că tronsonul 1, Cluj – Florești interesează direct Primăria pentru că va descongestiona traficul.

„Drumul se lărgește de la 4 la 6 benzi și va fi bandă dedicată pentru transportul în comun dintre Cluj și Florești…Apoi se face și conectivitatea cu Spitalul Regional de Urgență, iar ambulanțele vor putea ajunge, la fel, pe linie dedicată”, a mai spus Emil Boc.

La Spitalul Regional de Urgență, lucrările vor începe în data de 18 mai, a mai precizat Emil Boc. În ceea ce priveste trosonul 1 al centurii metropolitană, primarul a spus că în acest moment nu are datele exacte pentru autorizația de construcție, dar lucrările vor începe fie în luna mai, fie în luna iunie.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Boc: Am văzut mucuri de țigară pe plaja de la Someș. Acest lucru nu poate continua la Cluj. Avertisment și pentru cei cu câini

Publicat

De

Plaja de pe malurile Someșului Cluj

Primarul Emil Boc s-a arătat deranjat de faptul că a văzut mucuri de țigară în nisip pe plaja de la Someș. De asemenea, Boc spune că proprietarii de câini trebuie să fie civilizați și să adune după ce patrupedele își fac nevoile.

Emil Boc a declarat la Ziua Live că majoritatea clujenilor cu care a vorbit apreciază lucrările care s-au făcut, cu fonduri europene, pe malul Someșului, dar i-a invitat pe oameni să spună ce nu le place.

Boc: Am văzut mucuri de țigară pe plaja de la Someș. Acest lucru nu poate continua la Cluj. Avertisment și pentru cei cu câini

Primarul a spus că oamenii trebuie să fie mai atenți și să găsească cel mai bun mod de conviețuire, făcând referire la cei care își plimbă câinii pe malurile Someșului.

„Cei cu animale de companie trebuie să fie riguroși și să curețe după animale, și vor fi sancționați dacă nu fac acest lucru, dar și ei trebuie să se bucure și să iasă la plimbare….

La fel și ceilalați, care nu are animale de companie, trebuie să se se poată plimba și să nu fie nici agreasați de câini și nici să găsească mizerie pe locul unde se plimbă”, a spus Emil Boc la Ziua Live.

„Clujul e la alt nivel”

Primarul a mai spus că atunci când a mers pe malul Someșului a observat și un alt comportament care e deranjant.

„Am văzut câteva mucuri de țigară în nisipul de pe plajă. Acest lucru nu mai poate continua la Cluj…

Am dispus să mai curețe, dar în același timp și responsabilitatea noastră trebuie să fie pe măsură ca să putem să ne păstrăm orașul curat, pentru că nu o să poți pune un polițist local în spate la fiecare care arunca un chiștoc de țigară. Clujul e la alt nivel, e în ală ligă”, a mai spus Emil Boc.

Foto: Primăria Cluj-Napoca

 

Citește mai departe

EVENIMENT

MApN a dat startul unei noi campanii de recrutare. Câte locuri sunt disponibile în Cluj?

Publicat

Ministerul Apărării Naționale continuă campania de recrutare pentru soldați gradați profesioniști. Peste 3.800 de posturi sunt încă vacante.

Ministerul Apărării Naționale continuă activitățile de recrutare a tinerilor pentru posturile de soldați și gradați profesioniști.

În seria a doua a campaniei de recutare sunt disponibile peste 3.800 de posturi vacante în 32 județe din țară și în municipiul București. În județul Cluj, sunt disponibile 81 de locuri, anunță Centrul Militar Zonal Cluj.

Posturile se adresează atât băieților, cât și fetelor. În seria anterioară a campaniei de recrutare, circa 20% dintre cei care au aplicat au fost fete.

Care sunt criteriile de recrutare?

Criteriile de recrutare a candidaților sunt următoarele:

  • vârsta cuprinsă între 18 ani împliniţi, la data începerii programului de instruire şi cel mult 45 de ani împliniţi, la data finalizării programului de instruire;
  • absolvenţi cel puţin ai primilor doi ani de studiu din învăţământul liceal, în condiţiile prevăzute de Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023;
  • absolvenți ai învăţământului postliceal sau universitar cu licenţă de specialitate, cu certificat/diplomă de absolvire a instituţiei de învăţământ – doar candidaţii care optează pentru profesia de soldat/gradat profesionist în arma Aviație, specialitatea militară „însoţitor de bord – paramedic”;
  • permis de conducere auto valabil, categoriile B şi C, eliberat de către autorităţile române – doar candidații care optează pentru arma Auto şi/sau pentru specialităţile militare care necesită conducerea tehnicii specifice auto din arma Geniu.

Calendarul campaniei de recrutare

Procesul de recrutare și selecție se desfășoară după următorul calendar:

  • înscrierea candidaților: 07.05 – 03.06.202, la sediul unităților militare din județul Cluj, respectiv la Biroul Informare-Recrutare din cadrul Centrului Militar Zonal Cluj;
  • selecția candidaților: 13.05 – 07.06.2024;
  • efectuarea examinării medicale în cadrul unităților sanitare militare: 20.05 – 14.06.2024;
  • termen final de întocmire a dosarelor de candidat: 02.07.2024.

Lista funcţiilor pentru care se organizează concurs, precum și graficul de desfășurare a activităților de recrutare, selecție și repartizare a candidaților, pot fi consultate atât la sediul unităților militare care au scos locuri la concurs.

Ce probe parcurg candidații?

Candidații înscriși vor fi planificați pentru susținerea probelor de selecție aptitudinală generală în perioada mai sus menționată și vor fi anunțați telefonic de către personalul recrutor înainte de susținerea acestora. Selecția aptitudinală generală constă în parcurgerea:

  • probei sportive (traseu utilitar-aplicativ și alergare de rezistență pe distanța de 2000 de metri);
  • probei psihologice (teste de aptitudini, chestionare de personalitate);
  • interviului de evaluare finală (pentru orientarea vocaţională a candidaţilor).

Pentru mai multe informații, consiliere de specialitate şi înscriere, adresați-vă unităților militare din județul Cluj sau Biroului Informare-Recrutare din cadrul Centrului Militar Zonal Cluj, situat în municipiul Cluj-Napoca, telefoane 0264-433067 (interioare 119 sau 127) sau 0769054977, de luni-vineri, între orele 08:00-16:00 (marți 10:00-18:00).

Majoritatea candidaților au picat proba fizică

În prima serie a campaniei de recrutare, majoritatea celor care au aplicat nu au trecut de proba fizică, în condițiile în care, spune MApN, nivelul de dificultate era unul mediu. Astfel, aproximativ 2.600 dintre cei peste 6.400 de români care au aplicat să fie soldați profesioniști au fost admiși. MApN anunța că vrea să ocupe 5.093 de locuri.

Citește mai departe

ECONOMIE

INTERVIU CLUJ 24. Joszef Varadi (CEO Wizz Air): În vara anului 2025 flota noastră va avea avea în jur de 250 de avioane

Publicat

Wizz Air Varadi

Joszef Varadi, CEO Wizz Air, spune că în vara anului viitor, flota companiei aeriene pe care o conduce va avea în jur de 250 de avioane, preconizând că 2025 va fi un an cu o creștere însemnată.

Acesta a vorbit într-un interviu pentru Cluj24 despre oportunitățile create de pandemia COVID și despre faptul că Wizz Air a ajuns în 2023 la depășirea capacităților de dinainte de pandemie, ceea ce înseamnă o recuperare rapidă.

Întrebat dacă ruta Cluj-Budapesta face parte din planurile companiei, Varadi a lăsat să se înțeleagă că aceasta ar putea fi reintrodusă în viitor.

Jumătate din cota de piață în România

Rep: Domnule Varadi, referitor la anul precedent, vă rugăm să ne împărtășiți câteva informații despre traficul de pasageri, rezultatele financiare și cota de piață Wizz Air în România. Și care sunt așteptările pentru anul 2024.

J.V: Am crescut în mod substanțial în România și, de departe, suntem lideri de piață la nivelul țării. România este, pentru noi, o piață strategică și avem o configurație de operare extinsă.

Avem mai multe baze, cum sunt cele din București, Cluj, dar și alte orașe, astfel că putem acoperi, din punct de vedere geografic, întreaga țară.

Anul 2023 a fost un an bun pentru Wizz Air, iar 2024 este un pic diferit, având în vedere toate problemele pe care încercăm acum să le atenuăm, care decurg din lanțul de aprovizionare al industriei, în condițiile în care unele dintre motoarele noastre sunt supuse inspecțiilor și verificărilor, după cum se știe.

20% din flotă blocată la sol

Varadi Wizz Air

În urma acestui fapt, aproximativ 20% din flota noastră este blocată la sol în prezent.

Flota noastră continuă să crească și, de asemenea, trebuie să extindem o parte din capacitatea aeronavelor existente pentru a ne asigura că suntem acoperiți împotriva blocajelor.

Deci, noi considerăm că în acest an vom opera cam la aceeași capacitate ca în 2023, iar din toate cele pe care le-am expus mai sus rezultă că anul 2024 nu va fi un an de creștere, ci cred că va fi unul în care ne menținem liniile actuale.

Dar în ceea ce privește anul viitor, ne vom recupera motoarele avioanelor, iar flota noastră va continua să crească.

Să nu uităm că în fiecare an achiziționăm 30-40 de avioane noi, ceea ce face ca numărul lor total să fie acum de 209, doar modele Airbus. În vara anului 2025 vom avea în jur de 250 de avioane în flotă, deci vom crește și vom avea din ce în ce mai puține blocări de aeronave din cauza motoarelor în viitor, pe măsură ce le trecem prin procesul de inspecție.

Ca să rezum, ne așteptăm ca 2025 să fie un an an bun pentru compania noastră deoarece vom începe să creștem din nou.

Din punct de vedere al cotei de piață, avem 58% pe piața din Cluj și 49% la nivelul României, adică aproape jumătate. Am transportat în România aproape 100 de milioane de pasageri de când am venit în această țară.

Avem 27 de avioane în total în România, din care 5 sunt la baza din Cluj.

Recuperare post-COVID

Rep: În opinia dvs., când va fi completă recuperarea industriei aeriene după perioada pandemiei?

J.V: Dacă va uitați la vara trecută, a anului 2023, industria aeriană europeană a ajuns la un grad de operare de 96% din capacitatea pre-COVID. Wizz Air a operat la 150% din capacitatea pre-COVID, deci din punctul nostru de vedere suntem peste capacitatea de dinaintea pandemiei.

Așa încât eu cred că industria continuă să se recupereze, iar în această vară mă aștept ca industria aeriană europeană să ajungă la capacitatea înregistrată în perioada de dinaintea COVID. Așadar, aș spune că în 2024, era COVID va fi recuperată din punct de vedere al capacității.

Dar trebuie să vedeți că nu fiecare companie aeriană performează în același fel. Wizz Air este, în mod clar, unul dintre beneficiarii strategici ai pandemiei COVID, pentru că am reușit să schimbăm o parte din performanța noastră pe piață, o parte din prezența noastră pe piață. În plus, am fost capabili să cucerim noi piețe ca urmare a inversărilor din industrie.

Deci acum suntem mai mari cu 50% decât eram în perioada pre-COVID și cu toate acestea avem problemele legate de lanțul de aprovizionare, dar anul viitor vom continua să dezvoltăm afacerea în continuare.

Câștigurile strategice ale Wizz Air în pandemie

Rep: Pandemia COVID a reprezentat și o oportunitate pentru Wizz Air, nu-i așa?

J.V: A fost, absolut, pentru că întreaga industrie a făcut pași înapoi, lăsând multe goluri în piață, și noi am fost capabili să le umplem. Vreau să mă refer la cele cinci câștiguri strategice pentru Wizz Air în acea perioadă. În România a fost falimentul Blue Air,  intrarea pe piața albaneză și faptul că am devenit, peste noapte, lider de piață în Albania, sau achiziția unui portofoliu semnificativ de sloturi pe aeroportul London – Gatwick din Marea Britanie.

De asemenea, am intrat în Italia la nivel național și nu numai că am zburat în Italia, dar am început să activăm având baze operaționale în aceasă țară.

Iar al cincilea câștig este că am deschis o companie aeriană în Abu Dhabi ca un joint venture cu Guvernul din Emiratele Arabe Unite.

Pregătiri pentru sezonul de vară

Rep: Cum se pregătește Wizz Air pentru sezonul de vară și pentru a evita întârzierile și anulările zborurilor în România? Ce soluții aveți pentru a vă informa mai rapid pasagerii?

J.V: Cred că am învățat destule din ultimii doi ani deci, evident, a trebuit să facem față la două probleme, una fiind chiar propria noastră creștere, pentru că, așa cum spuneam, am crescut cu 50% față de capacitatea față de perioada pre-COVID.

Iar a doua a fost legată de provocările continue ale lanțului de aprovizionare, deoarece lanțul de aprovizionare nu este o provocare  doar din perspectiva producției de motoare, ci și din punct de vedere al resursei forței de muncă, a constrângerilor infrastructurii în mediul aeroportuar, în controlul traficului aerian. Și cred că cele două probleme, împreună, ne-au copleșit.

Iar sistemul nostru nu a fost conceput pentru a procesa toate problemele care decurg din acel mediu perturbator.

Între timp, ne-am reproiectat procedurile de operare, platforma noastră de operare, pentru a ne asigura că putem crea mai multe rezerve în sistem din punct de vedere al avioanelor și echipajelor. De asemenea, am reproiectat unele dintre programele noastre pentru a elimina zborurile riscante, care ar putea să ne ducă la pierderea unor echipaje la finalul turei.

Soluții la probleme

Imaginați-vă că există o limită legală de zbor cu echipajul de 10 ore. Dacă le programăm sarcinile la, nu știu, să zicem 9 ore și 30 de minute, dar există o întrerupere undeva care pune o oră de întârziere în program, am pierde ultimul sector, am pierde echipajul.

Și s-ar putea să găsim sau nu un echipaj de rezervă.

De aceea au reproiectat totul să ne asigurăm că putem opera compania fără probleme.

Dacă vă uitați la operațiunile noastre din prezent, să spunem din 2024 până acum, veți observa că finalizarea programului nostru este una dintre cele mai mari din Europa. Performanța noastră în ceee ce privește plecările sau sosirile la timp s-a îmbunătățit mult, iar acum ne aflăm între primii patru ai industriei europene.

Așadar, vedem că am abordat provocările lanțului de aprovizionare în mod sistemic, deci întrebarea pentru noi nu a fost numai cum să facem față pasagerilor afectați. ci cum să intervenim la rădăcina cauzelor care au afectat pasagerii. Și cred că am făcut pași semnificativi în acest sens.

Ca să vă dau un exemplu, în cele mai rele perioade am operat 97-98% din zborurile noastre, iar acum operăm 99,95% din zboruri. Deci, aceasta este o schimbare uriașă și, evident, are un impact mult mai mic asupra clienților.

Dar, bineînțeles, ne-am îmbunătățit și procesele. Dacă există o problemă despre cum informăm mai bine clienții, cum ne facem sistemul mai ușor, mai accesibil clienților, am îmbunătățit și aceste lucruri

Dar cred că marea îmbunătățire vine cu adevărat din cauzele fundamentale, că nu ar trebui să avem atât de multe întreruperi cum am avut înainte.

Revin 2 avioane la baza de la Cluj

Rep: Referitor la planurile de investiții Wizz Air – avioane, rute noi în 2024, vă rugăm să ne împărtășiți câteva detalii.

J.V: Cum am menționat, cred că 2024 va fi un an mai dificil pentru o creștere, astfel că, deja, privim spre 2025.

De exemplu, dacă a trebui să luăm de la Cluj o parte din capacități, acum refacem acea capacitate. Este un avion care revine în vară la baza de la Cluj și vedem cum să aducem altul la începutul anului viitor.

Așa că eu cred că până la începutul anului viitor, vom relua ceea ce aveam în termeni de capacitate și din vara lui 2025 vom crește rețeaua și ne gândim la noi destinații.

Rep: Și cum rămâne, în final, cu baza Wizz Air de la Cluj?

J.V: Deci vom readuce un avion la Cluj în această vară, astfel că vor fi 6 avioane, iar al 7-lea avion va va readus la începutul anului viitor, asfel că se se reface flota acestei baze.

Mulți dintre piloți și din echipajele de cabină au fost relocați de la Cluj, dar vrem să îi aducem acasă de îndată ce se întorc avioanele.

Ruta Cluj-Budapesta

Rep:  Mai face parte din planurile de viitor ale Wizz Air ruta Cluj-Budapesta?

J.V: Nu, cred că nu în acest moment. Vreau să spun că ne uităm după noi destinații și oportunități. Această rută a fost operată mai demult și sunt destul de sigur că, la un moment dat, am putea să o readucem cândva în viitor, dar nu vreau să fac nicio promisiune.

Pentru moment, cred că cea mai importantă problemă este să ne asigurăm că protejăm capacitatea noastră în măsura în care putem, având în vedere toate circumstanțele.

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax