Connect with us

ADMINISTRAȚIE

Licitație pentru stațiile de transfer deșeuri. Consiliul Județean Cluj cumpără 14 camioane Euro 6

Publicat


Consiliul Județean Cluj a deschis ofertele depuse în cadrul licitației având ca obiect furnizarea de echipamente pentru operarea Stațiilor de transfer Gherla, Huedin și Mihai Viteazu din cadrul proiectului Sistem de Management Integrat al Deșeurilor (S.M.I.D.) în Județul Cluj.

Prin intermediul licitației vor fi achiziționate 14 camioane tip 8×4 cu norma de poluare Euro 6, 19 prescontainere cu o capacitate de 24 m3, o presă statică cu o capacitate de funcționare de cel puțin 60 tone/h și 21 de containere simple cu o capacitate de 30 m3, compatibile cu presă statică.

Au depus, astfel, oferte, Asocierea Dutch Truck Services SRL & Iridex Group Plastic SRL și Grădinariu Import Export SRL.

În perioada imediat următoare, comisia de evaluare a ofertelor va evalua documentațiile încărcate de cei doi ofertanți în SICAP/DUAE, respectiv propunerile lor tehnice și financiare. După această etapă, preconizată a dura circa 30 de zile, va fi anunțat câștigătorul licitației.

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, consideră că este un nou pas, extrem de important, spre cât mai rapida operaționalizare a sistemului de management integrat al deșeurilor. În situația în care nu vor exista contestații, după anunțarea câștigătorului va fi semnat contractul de furnizare a celor 55 de utilaje și accesorii de salubritate, a căror valoare a fost estimată la aproximativ 13 milioane de lei.

Criteriul de atribuire a contractului este „cel mai bun raport calitate – preț”. Prețul va avea o pondere de 70% în evaluarea ofertei, în timp ce factorul tehnic – garanția comercială a echipamentelor va  reprezenta 30% din punctajul final.


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ADMINISTRAȚIE

FOTO/ Sistem nou de acces în parking Moților din Cluj-Napoca. Are camere video pentru recunoașterea numerelor de înmatriculare

Publicat

De

Noul sistem de control acces şi plată din Parkingul de pe str. Moților nr. 1-3 de lângă Primăria Cluj-Napoca are rolul de a gestiona într-un mod automat, fără operatori umani, accesul la intrarea în parcare, traficul din incinta parcării, taxarea contravalorii timpului de staționare conform tarifelor stabilite, cât și accesul la ieşirea din parcare.
Avantajele aduse de noul sistem hardware și software completează obiectivele Primăriei clujene de a digitaliza toate procedurile și serviciile oferite cetățenilor, după modele precum Estonia.
Prin intermediul noilor echipamente și a sistemului de administrare se poate realiza plata timpului de staționare atât prin tehnologia contactless la automate, cât și prin aplicația UPPark.

Camere video de recunoaștere a numerelor de înmatriculare

În ceea ce privește accesul în parking, noua infrastructură cu echipamente smart este prevăzută cu camere LPR pentru recunoașterea numerelor de înmatriculare, bariere automate și panouri de informare de tip led pentru afișarea numărului locurilor de parcare libere.
Pentru efectuarea plății contravalorii timpului de staționare, tichetul eliberat de terminalul de intrare va trebui scanat la casa automată de plată, care va afișa suma de plată.

Metode de plată:

– cu card bancar prin intermediul aplicației UPPark, disponibilă în AppStore și Google Play;
– card bancar credit/debit prin tehnologie „chip and pin” şi contactless, monede, bancnote, plata cu terminale mobile NFC (de tip telefon, smartwatch, portofele electronice etc.) efectuate la casele automate de plată.
La finalul tranzacției, automatul de plată va elibera la cerere chitanța. Echipamentul permite atât eliberarea restului în monede şi bancnote, cât și returnarea banilor în cazul anulării plății.
Valoarea contractului este de 1.128.458,95 lei cu TVA inclus și cuprinde echipamentele, configurarea și setarea întregului sistem, serviciile de mentenanță, întreținerea pe toată perioada de garanție (36 de luni), lucrările de montare, branșare și punere în functiune a echipamentelor.
 
Pentru sesizarea problemelor tehnice sau pentru probleme de ordine și siguranță publică, cetățenii pot suna la următoarele numere de telefon:
– probleme tehnice: 0733.410 992
– Poliția Locală: 0264.598 784 / 0264.955

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Inspectoratul de Stat în Construcții: Casele fără autorizație de pe Valea Fânațelor vor fi desființate de Primăria Cluj-Napoca

Publicat

De

Construcțiile ridicate fără autorizație în Valea Fânațelor vor fi desființate prin dispoziții ale Primăriei Cluj-Napoca.

Inspectoratul de Stat în Construcții (ISC) de la București a transmis pentru Cluj24 că anul trecut au fost înregistrate 4 reclamații vizând construcții neautorizate care se executau în zona respectivă.

”Cu privire la situația caselor construite în zona Valea Fânațelor, vă comunicăm că în evidențele electronice ale lnspectoratului Județean în Construcții  (IJC) Cluj s-au regăsit 105 dosare de obiectiv care dețin autorizație de construire, aferente investițiilor derulate în zona străzii Valea Fânațelor și a străzilor adiacente din Cluj-Napoca, ca urmare a comunicării începerii de lucrări de construcții, respectiv comunicării finalizării lucrărilor de construcții.

Pe parcursul anului 2020 au fost înregistrate la I.J.C. Cluj un număr de 4 reclamații vizând construcții neautorizate care se executau în zona anterior amintită. Aceste petiții au fost redirecționate Primăriei Cluj-Napoca”, arată ISC.

Primăria să își exercite controlul privind disciplina în construcții

Primăria Cluj-Napoca a comunicat Inspectoratului de Stat în Construcții faptul că, pentru lucrările realizate fără autorizație de construire, au fost întocmite procese verbale de constatare și sancționare a contravenției privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

”De asemenea, ni s-a comunicat dispunerea măsurii complementare de desființare a lucrărilor executate”, au precizat reprezentanții ISC.

Mai mult, I.J.C. Cluj a solicitat Primăriei Cluj-Napoca exercitarea controlului privind respectarea disciplinei în domeniul autorizării executării lucrărilor în construcții, în zona străzii Valea Fânațelor, conform atribuțiilor autorităților administrației publice locale privind autorizarea executării lucrărilor de construcții.

Citește și 250 de case fără autorizație în Valea Fânațelor din Cluj-Napoca. Străzile nu au nume, casele nu au numere.

 

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

VIDEO/ Clujeni REVOLTAȚI. Mașinile Rosal deranjează somnul oamenilor după miezul nopții

Publicat

De

O clujeancă se declară revoltată de angajații companiei de salubritate Rosal acuzând că utilajele deranjează somnul oamenilor după miezul nopții. Aceasta a luat la rost Primăria Cluj-Napoca.

”Primăria Cluj-Napoca, de când ați avizat ca Rosal să ne polueze fonic, începând cu ora 23.00, de mai multe ori? Este ora 00.46 și de jumătate de oră, este a doua oara în noaptea asta cand nu putem dormi. De când este legal să ne poluați fonic și să ne deranjați după ora 22? Poliția Română, oare puteti să aplicați legea și să nu mai permiteți încălcarea ei? Plătim taxe și impozite ca să vă bateți joc de noi? Rușine Primăria Cluj”, a spus Cristina Grigore.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Emil Boc, despre taxa pe urbanism: Cine face bulevardele, școlile și grădinițele în Sopor?

Publicat

Primarul Emil Boc a detaliat, vineri, propunerea lansată ieri, în cadrul dezbaterii publice cu tema ”Locuire”, desfășurată sub cupola Centrului de Inovație și Imaginație Civică.

Acesta a menționat că taxa vizează în primă fază doar viitorul cartier Sopor din Cluj-Napoca.

”Este o propunere pentru a fi analizată de toți cei interesați. Ea dorește să ajute, să sprijine investitorii privați, care au terenuri în cartierul Sopor, sau viitoarele zone de extensie a Clujului, de peste 100 de hectare. La Sopor avem 240 hectare de teren, toate private. Primăria a spus că noi facem materplanul urbanistic și spunem unde vor veni școlile, grădinițele, bulevardele, este primul proiect de acest fel din România ultimilor 30 de ani.

Ne apropiem de finalziarea studiului. Dar cine face bulevardele, cine constuiește? Fiecare va veni și va spune că pe terenul lui s-a rezervat teren de parc… cine îl despăgubește? Alții vor spune că să facă vecinii… Fie lăsăm privații să se înțeleagă între ei sau, din ce am propus ca analiză, e ca municipalitatea să își asume pasul următor, să facem și infrastructura de bază. Facem părțile care țin de exproprieri, dar din ce bani facem asta? pentru că nu putem să investim bani publici într-o zonă privată.

Putem lua un credit să facem aceste lucrări, dar primăria trebuie să-și recupereze banii, de la cine? De la investitorii privați. Am propus această taxă de urbanism. Atunci fiecare investitor în funcție de suprafața pe care o are, va achita această taxă de urbanism. Sigur că trebuie să discutăm cu proprietarii privați, să discutăm cu consilierii locali”, a declarat primarul Emil Boc.

Soporul nu trebuie să fie scăpat de sub control

Potrivit primarului Emil Boc, cartierul Sopor este de dimensiunea Mănășturului și n-ar trebui să fie scăpat de sub control.

”Putem și să îi lăsăm să facă ei totul: utilitățile, exproprierile etc. pentru că noi facem PUG-ul. Dar autoritatea locală trebuie să fie proactivă, să intervină.

Altfel totul poată să devină un nou Baciu sau Florești, și să fie afectat și orașul, cum a fost cartierul Grigorescu prin deschiderea fostului drum forestier”, a mai spus Emil Boc, invitat la Ziua Live.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate
Publicitate