EVENIMENT
Grădina Botanică ”Al. Borza” Cluj-Napoca, atracție de top în anul 2024. Câți vizitatori au fost
Anul 2024 a consolidat poziția Grădinii Botanice ”Al. Borza” drept una dintre cele mai apreciate destinații din Cluj-Napoca, atrăgând aproape 250.000 de vizitatori din întreaga lume.
Această performanță demonstrează interesul constant al publicului pentru oferta culturală și educativă a Grădinii Botanice.
„Anul trecut ne-a reconfirmat atractivitatea pentru publicul general, lucru evidențiat de numărul impresionant de vizitatori. Cea mai intensă perioadă a fost primăvara, când luna aprilie a stabilit un record istoric de vizitatori: peste 53.000 de persoane ne-au trecut pragul.
Colecțiile de flori
În acea lună, am avut zile în care am întâmpinat peste 5.000 de vizitatori.
Această creștere s-a datorat, în mare parte, spectacolului oferit de colecțiile noastre de flori bulboase de primăvară, precum lalelele, zambilele, brândușele și narcisele. Nu doar colecțiile noastre diversificate anual au atras un public numeros, ci și evenimentele variate pe care le-am organizat și dezvoltat continuu.
Reacțiile pozitive ale vizitatorilor ne confirmă faptul că rămânem unul dintre punctele de referință cultural-educative din Transilvania”, a declarat prof. univ. dr. Mihai Pușcaș, directorul instituției.
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger
ACTUALITATE
Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni
În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii.
Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.
Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.
Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.
Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.
Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.
”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.
Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.
De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.
Dosar retrimis procurorului
Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.
S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.
Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.
EVENIMENT
ATENȚIE. O nouă metodă de înșelăciune apărută în spațiul online. Avertismentul Poliției Române
În contextul actual al amenințărilor cibernetice, Poliția Română a identificat o tendință de înșelăciune care se răspândește rapid prin intermediul aplicațiilor de mesagerie.
În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor.
Sub pretextul simplu al „exprimării unui vot online în cadrul unui concurs”, autorii încearcă să atragă utilizatorii într-o schemă de înșelăciune în mediul online.
Activitatea infracțională începe cu primirea de către utilizatori a unor mesaje nesolicitate, formulate în limba română, care îi îndeamnă să acceseze un link pentru a acorda ajutor (în sensul de a-i acorda un vot în cadrul unui sondaj) unei persoane pe nume Adeline, care participa la un concurs de dans al cărui premiu era o bursă de studii la o școală de prestigiu din străinătate.
Cum sună mesajul
Mesajul arăta astfel: „Bună! Te rog să o votezi pe Adeline în acest sondaj. Este fiica prietenei mele, iar premiul este o bursă pentru studii în Franța. Mulțumesc mult!” urmat de un link malițios.
În etapa următoare, după ce accesează respectivul link, potențialele victime sunt redirecționate către pagina web a aplicației de mesagerie, care permite configurarea și conectarea contului aferent aplicației și pe alte dispozitive electronice, precum alte telefoane mobile, unități pc sau laptop-uri.
În prealabil, anterior trimiterii link-ului menționat către potențialele victime, autorii efectuează demersurile necesare în vederea configurării contului aferent aplicației de mesagerie al victimei, prin intermediul platformei web, pe alte dispozitive electronice controlate de aceștia, folosind una dintre opțiunile existente, respectiv „Conectează-te folosind numărul de telefon”.
Astfel, folosind acea opțiune, autorii introduc o solicitare de asociere pe alte dispozitive a contului aferent aplicației de mesagerie al potențialei victime, prin introducerea numărului de telefon al acesteia.
Atenție la coduri
Pentru a finaliza conectarea contului la dispozitivele electronice utilizate de autori, este necesar ca potențiala victimă (titularul contului aplicației de mesagerie) să introducă pe telefonul său mobil (pe care se afla deja configurat contul) un cod pin din 8 caractere (alcătuit de regulă din litere și cifre), cod unic generat de serviciul aplicației de mesagerie la momentul fiecărei solicitări de conectare pe alte dispozitive, solicitare introdusă în acest caz de autori și nu de titularul contului aplicației de mesagerie.
După acest demers, pentru a determina potențialele victime să introducă acel cod pin, autorii le creează iluzia (prin link-ul expediat, precizat mai sus) că vor exprima un vot într-un sondaj, iar pentru aceasta este necesară o presupusă asociere a contului aplicației de mesagerie deși, în fapt, acestea erau redirecționate către pagina web accesată anterior de autor pe dispozitivul său electronic pe care dorea să-și configureze contul aplicației de mesagerie al potențialei victime.
În fapt, asocierea contului victimei se efectua cu dispozitivul electronic controlat de autor și nu pentru presupusa participare în cadrul unui sondaj.
Aplicație de mesagerie
Pe această pagină web, aferentă serviciului de mesagerie, potențialei victime îi erau prezentați pașii pe care trebuia să-i urmeze pentru asocierea contului, după cum rezultă și în imaginea de mai jos.
Astfel, aceasta este îndrumată să deschidă aplicația pe telefonul său mobil și, în final, să introducă acel cod pin unic, generat de serviciul de mesagerie al aplicației, fără ca victima să conștientizeze că, în fapt, prin introducerea acelui cod pin va asocia contul său pe alte dispozitive electronice necunoscute, controlate de autori.
Ulterior, după ce victima introduce codul PIN generat, autorul finalizează astfel configurarea și conectarea contului victimei pe dispozitivul său electronic, după care restricționează accesul victimei la contul său.
Tot în cadrul aplicației de mesagerie, autorul transmite mesaje în mod aleatoriu către diverse persoane din agenda victimei, prin care le solicită acestora, cu titlu de împrumut, diverse sume de bani.
În măsura în care acestea din urmă dau curs solicitării, autorii le comunică mai departe un cod IBAN și numele titularului contului bancar unde trebuie virați banii, titularul contului fiind altul decât persoana de la care se presupune că provine solicitarea sumei de bani cu titlu de împrumut, respectiv titularul contului aplicației de socializare.
Se cer sume de bani
De asemenea, în cazurile în care persoanele cărora li se solicită sume de bani observă acest aspect, respectiv că numele titularului contului este diferit de numele celui care se presupune că solicită sumele de bani, autorii motivează prin faptul că le-a fost blocat contul personal și trebuie să facă o plată exact către acel cont bancar comunicat.
Prin acest mod de operare, autorii reușesc astfel inducerea în eroare, în primă fază, a titularului contului aplicației de socializare asupra căruia preiau controlul și îi restricționează accesul la contul său, prin crearea iluziei că participă la un sondaj.
Astfel, acesta introduce codul pin generat de serviciul de mesagerie ca urmare a solicitării efectuate în prealabil de autori de asociere a contului de pe aplicația de socializare cu alte dispozitive și le permite astfel acestora să-i configureze și conecteze contul personal pe alte dispozitive electronice controlate de aceștia.
Mai departe, în a doua fază, autorii induc în eroare persoane din agenda telefonică a victimei inițiale solicitându-le sume de bani, cu titlu de împrumut, în numele acesteia, creând aparența faptului că solicitările ar proveni din partea victimei, prin urmare o persoană cunoscută, determinându-le astfel să remită sume de bani în conturi bancare controlate de autori.
Lipsa de informare
Facem precizarea că acest mod de operare se bazează pe mai mulți factori, printre care putem aminti:
1. Încrederea utilizatorilor: Autorii profită de naivitatea și dorința de a ajuta a oamenilor, folosind pretexte credibile.
2. Lipsa de informare: Mulți utilizatori nu sunt conștienți de riscurile asociate cu phishing-ul și nu recunosc semnele unei fraude.
3. Urgența și presiunea socială: Mesajele trimise de infractori pot crea un sentiment de urgență, făcând presiuni asupra victimelor să acționeze rapid fără a verifica autenticitatea solicitării.
4. Prin intermediul acestor activități infracționale, în unele cazuri, autorii, având acces la toate conversațiile purtate de victime prin aplicația de mesagerie, reușesc să obțină și alte date personale ale victimelor, existente în cadrul conversațiilor purtate de regulă cu persoane de încredere sau rude, prin aplicație, cum ar fi date de identificare, financiare ori de autentificare la alte aplicații folosite, expunându-le, totodată, și la alte riscuri, mai exact utilizarea datelor în vederea săvârșirii altor infracțiuni sau crearea altor pagube în sarcina acestora sau cunoscuților.
Moduri de operare
Pentru a proteja cetățenii împotriva acestor tipuri de infracțiuni, este necesar să fie conștienți de modurile de operare ale autorilor și educați în mod constant cu privire la tacticile de manipulare ale acestora, noile moduri de operare precum și la tehnicile de protecție în mediul online.
Îndemnăm cetățenii să fie extrem de precauți și să evite orice interacțiune cu mesaje sau link-uri suspecte pe aplicațiile de comunicare online sau platformele de socializare.
Ce trebuie să faceți
La nivelul țării noastre, au fost înregistrate o serie de fapte cu acest mod de operare, iar pentru o mai bună prevenție, cetățenii trebuie să se protejeze în mediul online și astfel, recomandăm să aibă în vedere mai multe măsuri de contracarare, după cum urmează:
1. Nu accesați link-uri din mesaje nesolicitate, chiar dacă acestea par a proveni de la prieteni sau cunoștințe.
2. Evitați accesarea link-urilor suspecte sau cele din mesajele nesolicitate sau din surse necunoscute, deoarece acestea ar putea conduce către site-uri malware sau ar putea fi utilizate pentru phishing.
3. Nu introduceți informații sensibile: Niciodată nu introduceți coduri sau informații personale pe site-uri care nu sunt oficiale sau pe care nu le recunoașteți. De asemenea verificați dacă site-urile pe care sunteți redirecționați sunt oficiale și nu introduceți coduri sau alte date personale pe aceste site-uri dacă dumneavoastră nu ați efectuat nicio solicitare în acest sens, precum este descrisă pe site-ul accesat.
4. Nu introduceți coduri nesolicitate aferente conectării/asocierii contului dumneavoastră de pe aplicația de mesagerie sau al altor canale de comunicare online pe alte dispozitive electronice dacă nu le-ați solicitat dumneavoastră.
5. Folosiți metode alternative de comunicare: Dacă primiți un mesaj suspect de la un prieten, contactați-l printr-un alt canal (de exemplu, telefonic) pentru a verifica autenticitatea solicitării.
6. Sesizați infracțiunile: Dacă ați fost victima unei astfel de fraude sau ați observat activități suspecte, contactați imediat autoritățile competente și sesizați incidentul.
7. Educați-vă și educați-i pe alții: Informați-vă despre tehnicile de fraudă și tacticile utilizate de autorii infracțiunilor informatice și fiți mereu vigilenți în mediul online. De asemenea, discutați cu familia și prietenii despre aceste tipuri de fraude pentru a-i ajuta să se protejeze.
8. Folosiți autentificarea în doi pași, aceasta adăugând un nivel suplimentar de securitate la conturile dumneavoastră online, solicitând o parolă suplimentară sau un cod de verificare înainte de a vă conecta;
9. Fiți la curent cu cele mai recente amenințări cibernetice și cu modalitățile de protejare împotriva acestora, participând la cursuri de pregătire sau consultând resurse online de încredere;
Securitatea dumneavoastră online este esențială. Vă rugăm să rămâneți vigilenți și să acționați cu prudență pentru a evita să deveniți victime ale acestor infracțiuni.
Comunitatea educată este mai rezistentă la amenințările cibernetice!
EVENIMENT
Urmează o nouă minivacanță pentru angajați. Ianuarie, luna cu cele mai multe sărbători legale
Angajații vor avea o nouă minivacanță până la finalul lunii ianuarie. Este vorba despre 24 ianuarie – Ziua Unirii Principatelor Române, care anul acesta pică într-o zi de vineri.
Angajații, atât cei de la stat, cât și cei de la privat, vor avea o minivacanță de trei zile, cu ocazia zilei de 24 ianuarie – Ziua Unirii Principatelor Române, sărbătoare care anul acesta pică într-o zi de vineri.
Luna ianuarie este cea mai generoasă când vine vorba de zile libere oferite de stat, cu cinci astfel de sărbători: 1 ianuarie – Anul Nou, 2 ianuarie – Anul Nou, 6 ianuarie – Boboteaza, 7 ianuarie – Sfântul Ioan Botezătorul și 24 ianuarie – Unirea Principatelor Române. Următoarea zi liberă legală va fi în 18 aprilie – Vinerea Mare.
Zile libere rămase în 2025
Anul acesta, angajații beneficiază de 17 zile libere oferite de stat, dintre care patru vor fi în weekend, iar 13 vor fi în timpul săptămânii. Sărbători legale rămase în 2025:
- 24 ianuarie – Unirea Principatelor Române (vineri)
- 18 aprilie – Vinerea Mare
- 20 aprilie – prima zi de Paște (duminică)
- 21 aprilie – a doua zi de Paște (luni)
- 1 mai – Ziua Muncii (joi)
- 1 iunie – Ziua Copilului (duminică)
- 8 iunie – prima zi de Rusalii (duminică)
- 9 iunie – a doua zi de Rusalii (luni)
- 15 august – Adormirea Maicii Domnului (vineri)
- 30 noiembrie – Sfântul Andrei (duminică)
- 1 decembrie – Ziua Națională a României (luni)
- 25 decembrie – prima zi de Crăciun (joi)
- 26 decembrie – a doua zi de Crăciun (vineri)
În funcție de fiecare meserie, în anumite zile libere angajații pot fi chemați la serviciu. Potrivit Codului muncii, cei care vor lucra în liberele legale trebuie să primească compensații în zile libere, acordate în următoarele 30 de zile de către angajator. În cazul în care nu se acordă zile libere, angajații beneficiază de un spor la salariul de bază ce nu poate fi mai mic de 100% din salariul de bază corespunzător muncii prestate în programul normal de lucru.
Rapsodul popular Grigore Leșe a fost externat, după ce miercuri seara i s-a făcut rău la finalul unui recital susținut la Botoșani. Medicii l-au diagnosticat cu gripă.
Artistul a cântat la Gala Premiului Național de Poezie „Mihai Eminescu” de la Botoșani, la finalul cântării acuzând amețeli și temperatură. Starea lui de sănătate agravându-se ulterior, acesta a fost transportat de urgență, cu o ambulanță care l-a luat de la hotel, la Spitalului Județean de Urgență „Mavromati” din Botoșani.
Rapsodul Grigore Leșe a fost EXTERNAT. El a fost diagnosticat cu GRIPĂ și se află acasă
După ce i s-au făcut analizele, medicii l-au diagnosticat cu gripă. Artistul a fost externat și se află acasă.
EVENIMENT
FOTO. Distracție la Buscat (Băișoara – Cluj). Winter Tour revine în forță pe pârtiile de schi din țară
Winter Tour, cel mai longeviv eveniment de iarnă din România, revine anul acesta cu cea de-a 12-a ediție, într-o formula nouă ce aduce iubitorilor de munte și de iarnă 5 weekenduri extinse (de la două la trei zile), pline de distracție, pe 5 pârtii de top din țară.
Caravana mobilă a pornit de la Transalpina, în 10-12 ianuarie, iar după aceasta vor urma Muntele Mic, Borșa, Azuga și Buscat (Băișoara – Cluj).
Winter Tour devine epicentrul distracției pe fiecare pârtie unde ajunge. Lounge-ul Winter Tour, ușor de recunoscut, format din corturi, zone de relaxare cu pufuri, mese, încălzitoare și o zonă de dans cu bar, DJ și MC, este amplasat la baza pârtiilor sau la stațiile intermediare. Aici, fiecare weekend se transformă într-o experiență memorabilă pentru toți: schiori, boarderi și iubitori ai muntelui și zăpezii.
Activitățile încep odată cu deschiderea instalațiilor de transport pe cablu, cu wOrm-UP the slope sesiune de încălzire pentru schi și snowboarding și se încheie cu petreceri apres-ski și concerte pe zăpadă.
Pe parcursul zilei, participanții se pot relaxa la lounge sau pot lua parte la concursuri și jocuri cu premii, organizate împreună cu partenerii Winter Tour. Accesul la lounge, activități, jocuri și petreceri este liber. Programul complet este updatat constant pe site: wintertour.ro/program/.
Program de 3 zile
Dacă până acum caravana Winter Tour anima pârtiile doar sâmbăta și duminica, ediția din acest an aduce o schimbare: mai puține pârtii per sezon, dar mai mult timp de distracție.
Programul se extinde la 3 zile: vineri, sâmbătă și duminică. Asta înseamnă încă un apres-ski party, vineri seară, pe lângă cel de sâmbătă, cu DJ sau concerte pe zăpadă, precum și o experiență intensificată pe fiecare pârtie.
Tombola Winter Tour revine
După o pauză de un an, tombola Winter Tour revine cu un super premiu pe fiecare pârtie: o excursie la Snow Fest în Alpii Francezi, la Les 2 Alpes. Participanții care ajung la lounge-ul Winter Tour pot completa un talon și îl pot introduce în urnă pentru a participa la tombolă. La finalul fiecărui eveniment, se extrage un câștigător – 5 pârtii, 5 premii!
În plus, la finalul sezonului, va avea loc o extragere specială. Din rândul participanților la tombolă vor fi selectați doi câștigători – o fată și un băiat, care vor primi câte un echipament complet de schi, oferit de Northfinder și branduit cu Winter Tour. Echipamentul va fi similar celui purtat de echipa organizatoare.
Pasiune pentru iarnă
Tiberiu Pop, fondator Winter Tour: ”Tot ceea ce facem, facem dintr-o mare pasiune pentru iarnă, munte, sporturi de iarnă și comunitatea oamenilor de munte. În cei 12 ani de Winter Tour, am construit o comunitate extraordinară – schiori, boarderi, familii, administratori de pârtii, școli de schi și snowboard, salvamontiști și oameni din zona apres-ski. Ne bucurăm să aducem împreună oameni cu aceeași pasiune pentru zăpadă și natură și să promovăm frumusețea nemaipomenită a Munților Carpați pe timp de iarnă.
Organizarea unui astfel de eveniment nu este simplă, mai ales când vorbim de un eveniment cu acces gratuit și mai puțin mainstream, dar credem în misiunea noastră. Vrem să promovăm sporturile de iarnă, timpul petrecut la munte, în natură și să oferim oamenilor momente de neuitat. Iarna nu e făcută pentru blocuri și betoane, ci pentru vârfuri de munte, aer curat și zăpadă proaspătă. Acestea sunt momentele care rămân cu noi peste ani.”
Calendar Winter Tour XII
Pentru a acoperi o arie cât mai largă și a aduce distracția cât mai aproape de iubitorii sporturilor de iarnă, Winter Tour va vizita pârtii din diferite colțuri ale țării. Calendarul poate suferi modificări, în funcție de condițiile meteo.
● 17 – 19 IANUARIE: MUNTELE MIC
● 14 – 16 FEBRUARIE: BORȘA
● 21 – 23 FEBRUARIE: AZUGA
● 28 FEBRUARIE – 2 MARTIE: BUSCAT
Winter Tour – epicentrul distracției pe pârtiile din România
Winter Tour este cel mai longeviv eveniment de iarnă din România, ajuns anul acesta la cea de-a XII-a ediție. S-a născut din dorința unor pasionați de munte de a promova pârtiile din România și de a aduce oamenii mai aproape de sporturile de iarnă și de natură.
A devenit repede un eveniment de anvergură pe pârtiile de schi, marcând parteneriate cu cele mai frumoase stațiuni de iarnă din țară. An de an, din ianuarie până în martie, gașca Winter Tour călătorește pe altă pârtie din România, cu jocuri de iarnă, distracție, muzică, și concursuri.