ANUNȚURI PUBLICE
FOTO. ”Vreau un SHOT Angel”. Povestea băuturii care oferă SIGURANȚĂ petrecărețelor dintr-un local clujean
Un local din Cluj-Napoca a fost felicitat de clujeni pentru inițiativa de a veni în sprijinul persoanelor care se confruntă cu situații dificile la evenimentele organizate. Nesiguranța din timpul petrecerilor, fie că este vorba de un potențial agresor, de consumul de substanțe interzise sau alte asemenea, este un fenomen cunoscut, astfel că FORM Space a creat shot-ul „Angel”, care, dacă este cerut la bar, promite să ofere „o noapte mai plăcută și mai sigură”.
„Ce putem face noi în plus pentru siguranța voastră: oferim shot-uri Angel. Dacă veniți la orice bar din FORM Space și comandați un shot Angel, personalul nostru va ști că aveți nevoie de ajutor cu ceva mai mult decât doar o băutură.
Există două tipuri diferite de shot-uri Angel. În funcție de ce comandă clientul, personalul FORM va ști ce să facă:
- Angel shot cu gheață: clientul vrea să rămână, dar trebuie să cheme un bodyguard pentru a explica situația
- Angel shot sec: clientul vrea să fie însoțit până afară la o mașină, pentru a pleca în siguranță.
Dacă se comandă doar un shot Angel, doar vom chema un bodyguard.”, informează personalul într-un afiș.
Pe acesta, oferă și alte sfaturi utile pentru cei care merg la locație, de la hidratare, alimentare corespunzătoare, supravegherea paharului cu băutură, cunoașterea limitelor și alte asemenea.
Un afiș reușit, după un altul nereușit
O clujeancă a făcut o postare pe Facebook felicitând personalul pentru inițiativă.
„E primul local în care vad afișe din astea.”, a spus ea.
Postarea a strâns aproape 1000 de reacții, 800 de distribuiri și peste 70 de comentarii. Cu toate acestea, mai mulți clujeni au căzut de acord că FORM Space vrea să își spele păcatele pentru o gafă anterioară.
„După ce au gafat-o cu afișul ăla în care voiau să îmbete femeile ca bărbații să o seară mai distractivă, da, e drăguț că au venit cu inițiativa asta. Cred că ține loc de scuze.”, a spus cineva, lăsând afișul la care se referea în secțiunea de comentarii, al cărui mesaj spunea că „atunci când fetele primesc vodka gratis, băieții primesc mai multe numere de telefon”, a spus o tânără.
Opiniile clujenilor, de la felicitări la „încearcă să-și spele păcatele”
Potrivit acesteia, mesajul a fost schimbat ulterior cu „u bring the beauty, we bring the vodka” („tu vii cu frumusețea, noi cu vodka”, o altă variantă pe care o consideră nereușită.
Câțiva au spus că, în ciuda acestei inițiative, personalul nu a venit cu scuze directe privind situația controversată.
„Nimeni nu te poate forța să te îmbeți. Cu sau fără afiș, logic că, dacă te faci pilaf, ai șanse mari să iei decizii proaste (băiat sau fată). Îți asumi, nu dai vina pe club. Iar când ceva e gratis, tu ești produsul. De ce să-și ceară scuze?”, a punctat cineva.
„După faza cu îmbătat femei gratis ca să aibă toți dubioșii șanse să marcheze, cred și eu că suflă și în iaurt.”, a spus altcineva.
„Oooo, nenea care îmbată femeile gratis și-a luat echipă de PR, bravo lui!”, a comentat, sarcastic, o persoană.
În opinia tinerei, totul este o schemă de marketing proastă, care împuternicește comportamentele grotești.
„Ei se poziționează pe piață ca fiind cool și incluzivi, așa că mesajele astea două se bat cap în cap. Eu cred că şi-au cerut scuze prin exact genul ăsta de campanie.”, răspunde ea.
„Încearcă să-și spele păcatele. Mă rog, nu mă deranjează atâta timp cât își schimbă abordarea pe termen lung.”, a comentat un utilizator.
Câțiva au precizat că această inițiativă este mai veche și că se practică deja în locații precum Expirat, Booha, fiind un curent venit din țările vestice. Alții au felicitat personalul.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






