EVENIMENT
FOTO. Nou la Iulius Mall Cluj-Napoca: a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa

Iulius Mall Cluj a upgradat intrarea principală prin instalarea uneia dintre cele mai mari faţade media din Europa, ca parte a unui parteneriat mai amplu Samsung – IULIUS, care le oferă chiriașilor din cele șapte proiecte de retail ocazia de a se promova în condiții de vizibilitate ridicată, cu o expunere la peste 70 de milioane de clienți anual.
„Locaţia în care am amplasat noul ecran de 203 mp este strategică, având 14,5 milioane de vizite într-un an şi peste 12.700 de clienţi în medie, într-o zi obişnuită, doar pe această intrare.
Mai mult, în perioadele în care găzduim evenimente de anvergură în Iulius Parc, precum Street Food Festival, atunci când avem staţia de transport către Electric Castle sau punctul de ridicare a brăţărilor pentru festivalul UNTOLD, înregistrăm o creştere a traficului de 33%.
Tocmai de aceea, proiectul a reprezentat o etapă importantă a parteneriatului cu Samsung, demarat în 2019, prin care ne dorim să avem posibilitatea de a comunica contextual, îmbunătăţind experienţa de shopping a clienţilor”, a declarat Bogdan Bălteanu, Head of Media Sales IULIUS.
Afișare digitală
„Proiectul nostru cu IULIUS este doar unul dintre numeroasele exemple în care soluțiile de afișare digitală Samsung transformă și modernizează spațiile comerciale.
Prin intermediul soluțiilor de afișare digitală, retalierii pot oferi cumpărătorilor experiențe personalizate, interactive și eficiente, pot administra centralizat conținut, actualizându-l în timp real, și pot analiza date esențiale pentru comunicări cât mai relevante. Acest proiect ilustrează viziunea companiei în ceea ce priveste piața de Digital Out of Home, deoarece consumatorul devine parte a unei experiențe vizuale extraordinare încă de la intrarea în centrul comercial, oferindu-i acestuia o imersie în conținutul digital al ecranului”, declară Falvius Istrate din partea Samsung Electronics Romania .
Rețeaua digitală media Samsung va fi extinsă în proiectele companiei IULIUS până la sfârșitului anului, la 384 de ecrane cu suprafața totală de 1.400 mp, față de 183 de ecrane și 789 mp, în prezent. În formatul actual, se derulează lunar peste 200 de campanii pentru clienţii de retail pe care IULIUS îi are în reţeaua naţională Iulius Mall şi în cele două ansambluri mixed-use, Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara.
Consum redus de energie
Noul ecran LED outdoor Samsung instalat la Cluj-Napoca a fost conceput pentru a funcționa în orice scenariu. Cu o luminozitate constant ridicată, acesta este soluția ideală pentru a oferi, clar și strălucitor, experiențe vizuale de neegalat, fiind adaptat să funcționeze în orice condiții meteorologice. Datorită componentelor eficiente energetic, ecranul rulează la mai puțin de 700 W/mp, reducând, astfel, consumul de energie cu până la 25% în raport cu modelele Samsung anterioare.
„Marketingul se îndreaptă accelerat spre digitalizare și personalizare avansată. Tendința clienților noștri este de a avea tot mai multe campanii tactice, de scurtă durată, iar posibilitatea de a schimba conținutul sau de a rula spoturi alternative reprezintă avantaje competitive esenţiale.
Am observat în ultimii ani tendinţa brandurilor de a aloca resurse semnificative pentru realizarea unor materiale informative menite să educe și să influențeze deciziile de cumpărare. Prin integrarea noilor soluții digitale, reuşim să oferim posibilităţi de promovare aliniate la tendinţele internaţionale, reinventând, pe de-o parte, experiența de shopping a clienților și, pe de altă parte, oferind brandurilor suport vizual excepțional pentru implementarea unor proiecte memorabile”, a spus Bogdan Bălteanu.
IULIUS este compania de real estate cu cea mai extinsă rețea digitală indoor, asigurând expunerea mesajelor către un public variat datorită conceptului mixed-use al proiectelor, care integrează funcțiuni office, retail şi de entertainment. Astfel, publicul este format din clienții mallurilor, angajații din clădirile de birouri și vizitatorii care vin să se relaxeze în proiectele create de companie la Iași, Cluj-Napoca, Timișoara şi Suceava.
Despre IULIUS
Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani. Portofoliul său include peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Centrele comerciale sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.
Compania IULIUS deţine şi 15 clădiri de birouri, la Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de companii și unde lucrează peste 25.000 de angajați.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea soluțiilor LED, televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

ADMINISTRAȚIE
FOTO. Lucrări de întreținere pe DJ 107R Făget – Sălicea – Ciurila. Alin Tișe: Este un drum de importanță majoră

Consiliul Județean Cluj a început lucrările de întreținerepe drumul Făget – Sălicea – Ciurila, pentru a asigura o circulație rutieră sigură și de a îmbunătăți calitatea vieții locuitorilor.
Vor fi construite și aproximativ 1.000 de metri liniari de trotuare în localitatea Sălicea și 30 de accese la proprietăți.
Lucrări de întreținere pe drumul Făget – Sălicea – Ciurila
Lucrările vizează un sector de drum de 13,05 kilometri, situat între pozițiile kilometrice 8+300 și 21+350, și se vor desfășura pe o perioadă de maximum 6 luni.
”Importanța acestui sector lucrări e dată de faptul că drumul județean Făget – Sălicea – Ciurila deservește clujenii care locuiesc în această parte a zonei metropolitane și asigură legătura directă cu municipiul Cluj-Napoca”, a declarat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.
Acces la case în Sălicea
Lucrările vor include întreținerea carosabilului prin plombări cu îmbrăcăminți asfaltice, tratarea burdușirilor și tasărilor, colmatarea rosturilor și aducerea drumului la profil. De asemenea, vor fi refăcute acostamentele și terasamentele deteriorate. Pentru asigurarea unei scurgeri corespunzătoare a apelor pluviale, vor fi curățate șanțurile, rigolele și podețele, iar vegetația va fi tăiată pentru a asigura estetică rutieră. Lucrările vor include, de asemenea, ridicarea la cote a căminelor carosabile, înlocuirea podețelor și refacerea timpanelor.
Lucrările prevăd și trotuare la Sălicea și aproximativ 30 de accese la proprietăți situate pe acest sector de drum.
Foto: CJ Cluj

Scriitorul Alin Tișe a debutat cu cele două cărți ale sale la prestigiosul Târg de Carte Gaudeamus, desfășurat săptămâna aceasta la Cluj-Napoca.
Alin Tișe a participat pentru prima dată la un astfel de eveniment literar cu cele două cărți sale recent publicate: „Poveste pentru tata” și „Fluturele Dor și Floarea de Apă”.
„Emoția debutului! Generată de prima participare la un prestigios târg de carte, «Gaudeamus», cu cele două cărți ale mele recent publicate, «Poveste pentru tata» și «Fluturele Dor și Floarea de Apă». Le găsiți în pavilionul expozițional central al târgului, la standul editurii «Mega»”, a transmis Alin Tișe.
Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, și-a lansat prima carte „Poveste pentru tata” – un set de memorii, gânduri, trăiri și reflecții – în luna septembrie 2024. Trei luni mai târziu, în decembrie 2024, președintele Consiliului Județean Cluj și-a lansat a doua carte, „Fluturele Dor și Floarea de Apă – Religia Iubirii”, volumul beneficiind și de o pagină în revista de cultură „Tribuna”, care apare sub egida instituției.

Administrația Națională de Meteorologie a emis noi coduri de vreme rea, inclusiv la Cluj.
Până vineri, 11 aprilir, la ora 21.00, vor fi intensificări ale vântului, viscol și se va depune strat nou de zăpadă. De asemenea, vremea va fi deosebit de rece și se va depune brumă și îngheț la sol.
Iarna mai stă la Cluj. Avertizări meteo de vreme rea
Potrivit meteorologilor, în cea mai mare parte a țării vântul va avea intensificări cu viteze de 50-70 de kilometri pe oră, iar la altitudini de peste 1.700 de metri rafalele vor fi de 75 – 85 de kilometri pe oră.
În cea mai mare parte a Carpaților Orientali și local în Carpații Occidentali va ninge și va fi viscol. În Maramureș, Transilvania și Moldova, iar spre seară local și în estul Munteniei și în Dobrogea vor predomina ninsorile care temporar vor fi viscolite. Se va depune strat nou de zăpadă în medie de 10-20 de centimetri la munte și în general de 5 – 10 centimetri în sudul și estul Transilvaniei și local în Moldova.
Cod Portocaliu pentru zona de munte a Clujului
De asemenea, joi, 10 aprilie, între orele 12.00 și 23.00, se vor semnala intensificări puternice ale vântului în zona joasă a Munților Apuseni. Potrivit meteorologilor, vântul va sufla tare cu viteze de 70 – 85 de kilometri pe oră, iar la altitudini de peste 1.700 de metri rafale vor fi de 85 – 120 de kilometri pe oră, va fi viscol puternic, iar vizibilitate foarte redusă, de sub 50 de metri.
