Connect with us

EVENIMENT

FOTO. Nodul Gilău al Autostrăzii Transilvania, MAGNET pentru ACCIDENTE. API: E făcut în stilul anilor 1930

Publicat


nod gilau (2)

Accidentele se țin lanț în ultima vreme pe nodul Gilău al A3. Cauza, spun specialiștii de la Asociația Pro Infrastructura (API) este configurația primitivă a nodului, cu bretele înguste pe care se circulă în ambele sensuri, în curbă, fără vizibilitate.

„Prostia și lenea CNAIR duc la ciocniri frontale în nodurile de autostradă”, spun cei de la API, care cer ca bretelele bidirecționale să fie proiectate direct cu separarea fizică a sensurilor.

Nodul Gilău al Autostrăzii Transilvania, magnet pentru accidente

„Prostia și lenea CNAIR duc la ciocniri frontale în nodurile de autostradă. Recent, la fiecare 1-2 zile, au avut loc accidente evitabile în nodul Gilău al Autostrăzii A3, lângă Cluj-Napoca. Cauza este configurația primitivă a nodului, cu bretele înguste pe care se circulă în ambele sensuri, în curbă, fără vizibilitate.

Multe noduri de autostradă din țară sunt proiectate astfel, deci vom asista la noi coliziuni frontale. Și mai rău este, de exemplu, la nodul dintre autostrăzile A1 și A6 de lângă Balinț care se <<laudă>> deja cu morți. Multe din cazurile de circulație pe contrasens pe autostradă sunt cel mai probabil provocate de intrarea pe contrasens în nod din cauza insuficientei separări a fluxurilor de trafic”, arată cei de la API.

API: Nodurile, proiectate în stilul anilor 1930

„Cum am ajuns aici? Prostie și lene. Prostia CNAIR și IPTANA de a proiecta nodurile astfel, în stilul anilor 1930. Oriunde conduceți în lumea civilizată veți vedea că sensurile de intrare și ieșire sunt pe accese (drumuri) diferite sau pe bretele bidirecționale largi, care au cel puțin un marcaj foarte clar și, de obicei, au parapet de beton între fluxurile de trafic.

Iar lenea responsabililor CNAIR și DRDP Cluj duce la consemnarea pasivă a accidentelor aproape zilnice din nodul Gilău. Totuși, se zvonește că se vor desena niște săgeți menite să reamintească direcția de circulație. În opinia noastră însă, măsura este prea <<moale>> pentru că șoferii ignoră săgețile, la fel ca linia continuă, deseori uzată și murdară.

Un alt factor este și diferența dintre viteza de autostradă și cea de DN. Viteza excesivă contribuie la tăierea curbei, pe contrasens. Dar eroarea umană trebuie prevenită de infrastructură!

Citește și: VIDEO FOTO. ACCIDENT între o autoutilitară și un autoturism pe A3, la Gilău. Șase victime, dintre care 3 transportate la spital

E remarcabil că inclusiv Poliția Rutieră recomandă administratorului drumului instalarea separării fizice dintre sensuri, dar DRDP Cluj ignoră situația de mai bine de un an. Această gașcă, subordonată CNAIR, condusă ca-n vremurile de tristă amintire pre-democratice, este vârf de lance în menținerea României pe ultimul loc la siguranță rutieră în Europa.

O altă găselniță a DRDP Cluj: lărgirea pe furiș la 4 benzi a DN1C Cluj-Dej, fără separarea de sensuri, printr-un proiect de „curățare de șanțuri”. Cu alte cuvinte, liber cu 120 la oră prin sate. Pietoni, săriți! Șoferi, poftiți la ruleta rusească: șansele să fiți loviți într-un accident fără vina voastră sunt maxime”, mai spun cei de la API.

nod gilau (1)

Aceștia cer creșterea siguranței în nodurile de autostrăzi prin lărgirea bretelelor, mai ales pe zona din curbă, și instalarea parapetelor din beton între fluxurile de trafic.

De asemenea, solicităm proiectanților să <<deseneze>> de la bun început toate bretelele bidirecționale cu separarea fizică a sensurilor.

Sursa: Asociația Pro Infrastructura

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Taximetriștii clujeni cer majorarea tarifelor. Care este noul tarif propus din cauza scumpirilor la carburanți și inflației

Publicat

Taximetriștii clujeni de la Camera Taximetriștilor, Asociației de Monitorizare Taxi Transilvania, Asociația Taximetriștilor Cluj și din partea firmelor de taxi din Cluj-Napoca au cerut Primăriei ajustarea tarifelor, care ar putea ajunge la 4,05 lei/km/ timp de zi, de la 3,11 lei/km.

Vicepreședintele Asociației Taximetriștilor Cluj, Ioan Pugna, a declarat, miercuri, pentru Cluj24 că majorarea tarifelor este determinată de scumpirile în lanț din ultima perioadă, la utilități și combustibili, de taxe, impozite și asigurări și ține cont și de creșterea ratei inflației.

”Am propus ca tariful maximal de zi să fie de 4,05 lei/ km față de 3,11 lei cât este în prezent. Sunt mai mulți factori care contribuie la această ajustare.

Comisia de Prețuri de la Primăria Cluj-Napoca a analizat propunerile și urmează să se ia o decizie. Inițial, tariful calculat a fost de 4,82 lei, dar am ajuns, după negocieri, la 4,05 lei.

Cred că noile tarife vor intra în vigoare înainte de Crăciun”, a spus Pugna.

Precedenta majorare, în luna martie

Pentru taximetriști, creșterea prețului la combustibil a fost elementul determinant în solicitarea de majorare a tarifelor.

”Ne-a ajuns cuțitul la os, după ce motorina a sărit de 5 lei litrul la peste 8 lei. La asta se adaugă impactul creșterilor altor prețuri”, a precizat Ioan Pugna.

Ultima majorare la tarifele de taxi a avut loc la Cluj-napoca în luna martie, la 3,11 lei/ km/ timp de zi.

Citește mai departe

EVENIMENT

Creștinii ortodocși o sărbătoresc în 7 decembrie pe Sfânta FILOFTEIA. Ce nu e bine sa faci în acestă zi

Publicat

sfanta filofteia e1670361807383

Biserica Ortodoxă o prăznuieşte, în 7 decembrie, pe Sfânta Muceniţă Filofteia, o sfântă de 12 ani. Este considerată patroana spirituală a copiilor și mamelor. Sărbătoarea este marcată cu cruce roșie în Calendarul Ortodox din decembrie 2022, scrie Alba24.ro.

Sfânta Muceniţă Filofteia şi-a încredinţat sufletul Domnului, la o vârstă fragedă, doar 12 ani. A trăit în secolul al XIII-lea, în sudul Dunării. Numele său se traduce prin „iubitoare de Dumnezeu”.

Lovită cu barda de tatăl ei, a murit la 12 ani

Sfânta Filofteia s-a născut în cetatea Târnov, din părinţi cu frică de Dumnezeu. Este crescută în dreapta credinţei, mai ales de către mama ei, care moare când sfânta era doar o copilă.

Deşi era doar un copil de doar 12 ani, Sfânta Muceniţă Filofteia postea, asculta Scripturile şi era milostivă.

După moartea mamei, tatăl acesteia se căsătoreşte pentru a doua oară. Soţia tatălui nu a iubit-o niciodată pe Sfânta Filofteia, iar de cele mai multe ori, aceasta era lovită şi certată de către mama ei vitregă.

A fost martirizată de tatăl sau, la doar 12 ani. Una din îndatoririle Filofteiei era aceea de a-i duce mâncare tatălui ei, care muncea la câmp.

Însă, Filofteia întâlnea în drum mulţime de săraci şi, fiind milostivă împărţea din ea săracilor, atrăgând nemulţumirea şi reproşul părintelui.

Într-una din zile, tatăl descoperă fapta ei şi orbit de furie scoate barda pe care o avea la el şi o loveşte pe faţă. Tânăra Filofteia a fost grav rănită la un picior şi a murit.

Moaștele Sfintei Filofteia aduse de domnitorul Mircea Cel Bătrân la Mănăstirea Curtea de Argeș
Istoria arată că moaştele Sfintei Filofteia au fost duse iniţial la Târnovo, unde au rămas până în anul 1393. În acel an, Ţaratul bulgar a fost ocupat de turci, care au şi ars oraşul. Pentru a le feri de profanare, moaştele au fost duse la Vidin, unde au stat puţin timp, probabil până în 1396.

După înfrângerea armatelor creştine la Nikopole, crescând ameninţarea turcă, moaştele au fost oferite domnitorului Ţării Româneşti, Mircea cel Bătrân (1386-1418).

Acesta le-a aşezat în vechea ctitorie domnească, cu hramul „Sf. Nicolae”, de la Curtea de Argeş, pe atunci catedrala mitropolitană.

Sfânta este pomenită de Biserica Ortodoxă pe 7 decembrie (imediat după ziua hramului). După construirea noii biserici de către Neagoe Basarab, sfinţită la 15 august 1517, moaştele au fost aşezate aici a două zi, când s-a făcut şi proclamarea canonizării Sf. Ierarh Nifon al Constantinopolului (prima canonizare la noi), scrie crestinortodox.ro.

Blestemul moaștelor Sfintei Filofteia

Moaştele au rămas la Curtea de Argeş până în 1893, când, din cauza stării avansate de degradare a bisericii, au fost mutate în bisericile „Sf. Gheorghe” şi „Adormirea Maicii Domnului” – Olari, din aceeaşi localitate.

În timpul primului război mondial, datorită mutării frontului în apropierea acestei localităţi, moaştele au fost duse în paraclisul Mănăstirii Antim din Bucureşti. După terminarea războiului, au fost readuse la Curtea de Argeş, iar din 1949 se află în paraclisul acestei mănăstiri.

Moaştele Sfintei Filofteia sunt întregi, într-o raclă de argint aurit. Există un blestem prin care sunt blestemaţi cei care ar îndrăzni să înstrăineze fragmente din Sfintele Moaşte.

Sfânta Filofteia este considerată ocrotitoarea copiilor şi a tinerilor, şi în special a fetelor, pe care le ajută să se căsătorească şi să aibă o viaţă liniştită. În tradiţie, Sfânta Filofteia este o soră îndepărtată a Sfântului Ilie.

Ce nu este bine să faci în 7 decembrie. Superstiții

Astfel, ea mai este numită şi „aducătoarea de ploi”. Istoria consemnează mai multe procesiuni cu moaştele Sfintei pe timp de seceta, iar tradiţia spune că prin mijlocirea ei în faţă lui Dumnezeu a plouat, iar roadele au fost bogate.

Sfânta Filofteia este ocrotitoarea oamenilor săraci și nevoiași, pe 7 decembrie e bine să se ofere pomană copiilor cu o situație financiară modestă. Se spune că, dacă aceștia primesc haine și hrană caldă, cei care le-au adus bucurie vor fi feriți de probleme și boli.

De Sfânta Filofteia nu se calcă, spală, coase și nu se lucrează în gospodărie.

Pe 7 decembrie, în tradiţia populară, se păstrează obiceiul de a nu folosi cuţitul, nici pâinea nu e bine s-o tăiem cu cuţitul în această zi, se rupe cu mâna, pentru a avea spor şi sănătate. De asemenea, Sânta Filofteia mai este numită şi „aducătoarea de ploi”, fiind considerată o sora îndepărtată a Sfântului Ilie.

Sursa: Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Contractul pentru electrificarea lotului 4 al liniei Cluj-Episcopia Bihor, semnat de CFR. Investiție de 2,41 de miliarde de lei

Publicat

De

tren3 rapid

A fost semnat contractul pentru electrificarea și reabilitarea lotului 4 al liniei Cluj-Episcopia Bihor, cuprins între Aleșd și frontieră, anunță CFR SA. Obiectivul este creșterea vitezei de circulație la 160 de kilometri pe oră pentru trenurile de călători.

Contractul are o valoare de 2,41 miliarde de lei și prevede elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pentru lotul 4 Aleșd – Frontieră.

Contractul a fost semnat cu asocierea Webuild SPA – Impresa Pizzarotti & C SPA – Salcef SPA Cluj Napoca-Episcopia Bihor Lot 4.

Contractul pentru electrificarea lotului 4 al liniei Cluj-Episcopia Bihor a fost semnat de CFR

Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, de 166,2 kilometri, are ca obiectiv creșterea vitezei de circulație la 160 de kilometri pe oră pentru trenurile de călători şi 120 de kilometri pe oră pentru trenurile de marfă.

„Am semnat astăzi contractul pentru electrificarea și modernizarea secțiunii Aleșd – Frontieră, lotul 4 al tronsonului Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, secțiunea de graniță, în lungime de cca 47 de kilometri, care va fi dublată cu linie nouă pe 18 kilometri, un avantaj din punct de vedere al creșterii eficienței activității de operare a traficului feroviar la frontiera nord-vestică, o zonă de importanță economică, întrucât va deveni a doua poartă feroviară pentru traficul de marfă la Frontiera Ungară și o perspectivă internațională modernă pentru transportul de călători”, a declarat Ion Simu Alexandru, director general al CFR SA.

Trenurile de călători vor putea circula cu 160 de kilometri pe oră

Asocierea va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 de kilometri pe oră pe secțiunea de 46,74 kilometri, lucrări civile în stațiile Tileagd, Oradea Est, Oradea și Episcopia Bihor, halta de mișcare Oșorhei, 4 puncte de oprire – Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat -, modernizarea lucrărilor de artă – 9 poduri și 17 podețe, reabilitarea a 6 pasaje inferioare, 2 pasaje inferioare noi, la Tileagd și Oradea, sisteme automate de semnalizare la 17 de treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS pe întregul traseu, inclusiv dublarea liniei pe 18 kilometri.

De asemenea, în cadrul lucrărilor sunt incluse următoarele obiective de utilitate publică și feroviară: 7 pasarele pietonale în stațiile CF Tileagd, Episcopia Bihor, Hm Oșorhei și în punctele de oprire Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat, clădire nouă de călători în stația Oradea Est, reabilitarea pasajului pietonal subteran din stația Oradea, panouri fonoabsorbante pe o lungime totală de 20,515 kilometri, clădire nouă de mentenanță în stația Oradea, centru de electrificare în stația Oradea, rampe de încărcare-descărcare în stațiile Tileagd, Episcopia Bihor și în Hm Oșorhei și substație de tracțiune nouă în zona stației Oradea.

Durata de implementare a contractului este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

Linia de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră beneficiază de finanțare în cadrul PNRR, fiind, de asemenea, inclusă în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 – 2030.

Citește mai departe

CULTURA

The Chemical Brothers, George Ezra și Iggy Pop – primii HEADLINERS anunțați de Electric Castle pentru 2023

Publicat

electric castle, ec

Electric Castle (EC) anunță primii 30 de artiști confirmați pentru ediția a 9-a, cu The Chemical Brothers, Iggy Pop și George Ezra ca primi headliners. Alături de ei sunt Sigur Ros, Tash Sultana, Peggy Gou, REZZ, Pendulum și multe alte nume prin care EC își confirmă reputația de festival ce abordează cu mult curaj zone și trenduri muzicale foarte diverse.

the chemical brothers

the chemical brothers

The Chemical Brothers era numele care lipsea din portofoliul EC pentru a întregi seria marilor artiști din stilul big beat prezenți în festival, de-a lungul timpului. Sunt puține trupe ce reușesc să se păstreze foarte populare deși muzica lor e la limita avangardei, dar cei de la The Chemical Brothers fac aces lucru, fără niciun efort, de peste 20 de ani. După 6 premii Grammy și hit-uri precum „Galvanize”, „Go” sau „Believe”, britanicii rămân aceiași oameni obișnuiți, ce creează muzică neobișnuită pentru milioane de fani din întreaga lume.

george ezra

george ezra

Bucurie pură în ritmuri folk pop, George Ezra ajunge prima oră în România într-un moment special al carierei sale. După două albume cu succes imediat, chiar de la piesa de debut „Budapest”, Ezra atinge examenul maturității cu proaspăt lansatul „Gold Rush Kid”. 2023 va fi anul în care Ezra se va retrage din lumina reflectoarelor, ceea ce face concertul de pe scena principală de la EC de neratat.

„Trei reveniri importante în line-up-ul festivalului”

„Sunt tipul care cântă rock la bustul gol” – o auto-definiție în stilul Iggy Pop, starul care a inspirat generații de muzicieni, personaje de film, biografii (oficiale sau neoficiale) și care, totuși, nu pare să obosească niciodată. Inclus în Rock and Roll Hall of Fame alături de trupa sa de debut, The Stooges, deținător al unui Grammy pentru întreaga carieră, „nașul stilului punk” se pregătește să lanseze un nou album, iar „Frenzy”, primul single deja pe piață, ne garantează că la Electric Castle vom vedea un Iggy Pop în cea mai bună formă a sa din ultimul deceniu.

iggy pop

iggy pop

Trei reveniri importante în line-up-ul festivalului: trupa islandeză Sigur Ros și Nothing But Thieves confirmă că la castel se ascultă mult rock, din toate genurile, alternativ sau post-rock, toate la superlativ. O trupă legendară în drum and bass, australienii de la Pendulum vor fi, după o pauză de 10 ani, din nou la Bonțida, de data aceasta în formula live band, atât de așteptată.

sigur ros

sigur ros

De salvat în playlist – Tash Sultana. Toți cei care nu au descoperit-o încă vor fi încântați de stilul proaspăt, rock cu influențe reggae și R&B, ce i-a adus artistei australiene notorietatea internațională. Nevoită să-și anuleze în ultimul moment prezența în festival, în această vară, Peggy Gou își menține promisiunea de a fi alături de fanii Electric Castle, confirmând pentru ediția ce va avea loc între 19 și 23 iulie 2023. Romy, Noga Erez și duo-ul britanic Nova Twins completează lista artistelor dintr-un festival ce încurajează permanent diversitatea creativă.

pendulum

pendulum

Cel mai important label DnB din Europa sărbătorește 25 de ani și la Electric Castle. Seara dedicată Hospital Records îi reunește pe Netsky, Metrik, Flava D și Anais, într-o explorare a tot ce înseamnă acest curent, de la jungle la liquid.

ec9 line up

Doar până în 20 decembrie, abonamentele Electric Castle mai pot fi achiziționate la un preț special de 129 Euro + taxe. Până la aceeași dată, publicul poate să aleagă și varianta de a achiziționa abonamentele în rate lunare. Organizatorii anunță noi opțiuni de cazare în Glamping – o zonă din EC Village dedicată exclusiv structurilor speciale. Variantele includ cazări pentru 2 sau până la 7 persoane în căsuțe, igloo-uri sau corturi gata amenajate, toate în număr limitat. Variantele de cazare în propriul cort sau rulotă sunt încă disponibile, la fel și noul car camping. Toate detaliile, AICI.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax